Vk toch even gebeld, was er niet gerust onder en ze is even langs geweest en heeft alles gecontroleerd. Alles was goed gelukkig Waarschijnlijk waren het de banden. Opluchting! Hey ik kom straks even verder reageren!
@romytamara, mooie wagen hoor hebben jullie! Zag hem van het weekend staan en dacht wauw gefeliciteerd met de 30 weken! meis wat betreft de baby komt het straks helemaal goed hoor en we hebben allemaal weleens een moment dat we denken kan ik dat wel allemaal maar is heel normaal echt Wat een gaaf filmpje joh ik wil dat ook steeds maar dan is de kleine stil @mimi, hopen dat de laptop nog gemaakt kan worden dan! Mooie buik hoor @evelieveling, jij ook gefeliciteerd met de 33 weken! Ik vind de tijd idd ook echt omvliegen soms beetje te snel. Fijn dat alles bijna klaar is. @naduah,balen dat je je nog steeds niet lekker voelt Beterschappies! @esther, klaag maar lekker hoor geeft niets is het forum oa ook voor toch fijn dat de intake goed gegaan is @dreamerfly, jee ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent zeg goed dat je de vk hebt gebeld en fijn dat alles goed is! Rustig aan doen nu he @bloesem, fijn dat alles weer goed was bij de vk! Je hebt een medisch dagje gehad zo te lzen haha @dancinglady, goed dat je ook wat kleertjes in 50 hebt. Ik heb maar 2 pakjes in 50 vind het ook zooo klein en aangezien mijn man 1.99 is en ik 1.75 denk ik dat we snel aan 56 zitten en anders is het gauw gekocht @all, ik heb weer nieuwe buikfoto's op de site gezet
Dames ik meld me af voor vanavond. Ik duik zo mn bed in. Heb zo'n druk, ongie gevoel van onder. Had even ziekenhuis gebeld, die verbonden me heel toevallig door met mn eigen vk omdat ze erbij zat. Hoef me nog geen zorgen te maken (ze wist van die cervix af) maar moet t even in de gaten houden als ik harde buiken ga krijgen, bloed of vocht ga verliezen. Zit t er morgenochtend nog dit gevoel dan moet ik de poli gyn. bellen voor een checkup. Ze adviseerde me om met een kruik en een paracetamol mn bed in te duiken.
@snoop, en jullie hebben een mooie luiertas Waar heb je die vandaan!?!? @Dreamerfly, wat k*t zeg van die steken, geloof dat je geschrokken bent! Gelukkig is ook voor je geruststelling de vk langs geweest en was alles goed. *edit, ik heb geprobeerd foto's te maken, maar zal het morgen nogmaals proberen omdat het met vals licht niet echt wil lukken, dus nog eeeeeeven geduld @Dancing, ik ga foto's regelen, beloofd Wat heb je allemaal gekocht vandaag? @esther, jeetje wat spannend zeg! Doe maar lekker rustig aan! Toch hoe jij het gevoel beschrijft heb ik ook best vaak hoor. Ik voel hem dan echt al 'in' mn vagina zeg maar, alsofie m naar beneden drukt Maarja ik ben nog nooit eerder bevallen en kan het dus niet zo goed plaatsen. Maar vind het vreemd dat ik dat de ene dag heel duidelijk en veel voel en dan weer niet of minder. Misschien indalingsweeën ofzo? Iig sterkte meis! @Naduah, lastige situatie! Zo weinig slaap is ook niet zo goed voor jou.. Hoop dat het de aankomende nachten wat beter voor je gaat... @Bamjolan! Lekker je bed in idd! Veel sterkte en lijkt me een goed idee als je het morgen nog niet vertrouwd om even te bellen, truste!
Thnx! Ik zei al tegen dr, denk niet dat t ernstig is maar wou meer voor de nacht even wat geruststellende woorden hebben. Slaapse dames tot morgen!
Overzicht Maartmama's 2009 !!Graag het overzicht niet zelfstandig aanpassen zie info onderaan de pagina!! 01-03-2009 Radna - Achterhoek - 25 jaar - 2e kindje - CK: jongen - Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) Ster - Noord-Holland - 32 jaar - 2e kindje lovelyengeltje - Lemmer - 24 jaar - 1e kindje - CK: meisje Klavertje - Rotterdam - 28 jaar - 1e kindje - GB: jongen - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) valentijn14 - Maarn - 31 jaar - 3e kindje - GB: meisje - Bevalling: ziekenhuis 02-03-2009 MamaKitty - Brabant - 30 jaar - 2e kindje - CK: jongen - GB: jongen - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: combi Snoopy1983 - Zuid-Holland - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: verrassing- Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) eefjepeefje - ? - 29 jaar - 1e kindje Ilona85 - Dordrecht - 23 jaar - 1e kindje - CK: meisje - Bevalling: thuis - Voeding:borst Broddels - Noord-Holland - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen Twigger82 - ? - 25 jaar - 2e kindje - CK: jongen - GB: meisje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst Evelieveling - Julianadorp (NH) - 35 jaar - 2e kindje -CK: meisje - GB: :-# - Bevalling: ziekenhuis (m.i) - Voeding: borst (evt. afgekolfd) 03-03-2009 Lizz80 - Zuid-Holland - 28 jaar - 1e kindje - CK: meisje Janinev - Antfeld (Dld.) - 25 jaar - 2e kindje (1e: dochtertje Roos is een sterretje) - CK: jongen - Bevalling: ziekenhuis Duitsland - Voeding: fles 04-03-2009 Tom78 - Friesland - 29 jaar - 3e kindje bleu - Utrecht - 36 jaar - 3e kindje - CK: meisje - GB: meisje Cynthia1979 - Helmond - 29 jaar - 2e kindje - CK: meisje - GB: jongen - Bevalling: thuis - Voeding: fles 05-03-2009 xxnijntjexx - Twente - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen Liftrasa - Enschede - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen Sterr - Zuid-Holland - 23 jaar - 1e kindje 06-03-2009 MamaVanSimon - Tilburg - 28 jaar - 2e kindje - CK: meisje - GB: meisje - Bevalling: ziekenhuis (m.i) - Voeding: borst Xanado83 - Alphen a/d rijn - 25 jaar - 1e kindje - GB:meisje 07-03-2009 Tezzz - Achterhoek - 31 jaar - 3e kindje - CK: meisje - GB: verrassing - Voeding: borst (evt. afgekolfd) Amanda23 - Arnhem - 23 jaar - 1e kindje - CK: meisje 08-03-2009 lin80 - Friesland - 28 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: :-# - Bevalling: thuis- Voeding: borst Daphne1980 - Rotterdam - 28 jaar - 2e kindje - GB: meisje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) Yvonnee - Friesland - 25 jaar - 2e kindje (1e: zoontje is een sterretje) - GB: jongen 09-03-2009 Lynnami - Panama City - 32 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: zoon - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) en fles seom - Gelderland - 22 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: verrassing jvd - Wijchen (Gld) - 22 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: meisje 10-03-2009 Tumtummetje - Drachten - 21 jaar - 2e kindje - CK: meisje Mimu - ? - 27 jaar - 1e kindje Muppie - Kampen - 24 jaar - 1e kindje - GB: verrassing BMD - Aalsmeer - 29 jaar - 2e kindje Anja24 - ? - 25 jaar - 1e kindje Witte - Limburg - 36 jaar - 2e kindje - CK: meisje Tante29 - Brabant - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen nicole74 - Rotterdam- 34 jaar - 2e kindje - CK: meisje 11-03-2009 Fairy11 - ? - 32 jaar - 4e kindje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: fles Bellnoor - Overijssel - 26 jaar - 1e kindje Esther1981 - Hengelo - 27 jaar - 2 en 3e kindje - CK: 2 meisjes - GB: 2 jongens - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: fles 12-03-2009 sabrina24 - Purmerend - 26 jaar - 2e kindje - CK: jongen - GB: meisje Zwiep - Amsterdam - 33 jaar - 1e kindje Lindajelsma - Dokkum - 25 jaar - 1e kindje - GB: verrassing - Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) Naduah - Gennep - 24 jaar - 2e kindje - CK: meisje - GB: :-# - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) 14-03-2009 twinnie - Zwolle - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen Jacky78 - Haarlem - 29 jaar - 1e kindje - GB:verrassing 15-03-2009 Vibeke - ? - ? jaar - 1e kindje Liz79 - ? - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen marr - Zuid-Holland - 29 jaar - 1e kindje 10uss - Flevoland - 34 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: jongen 16-03-2009 Sweetlakecity - 27 jaar - 1e kindje Miekie26 - Twente - 26 jaar - 1e kindje - CK: jongen- Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) 17-03-2009 Margarita - Hoorn - 28 jaar - 1e kindje - CK: jongen Dancinglady - Bergen op Zoom - 26 jaar - 1e kindje - GB: verrassing 18-03-2009 Monique77 - ? - 30 jaar - 3e kindje - CK: meisje borsatofan - Friesland - 33 jaar - 2e kindje - CK: meisje 19-03-2009 Tweety82 - Sint-Gillis-Waas (B) - 26 jaar - 1e kindje - CK: jongen Joyce82 - Zwanenburg - 26 jaar - 2e kindje - CK: meisje 20-03-2009 hartewens - Groningen - 33 jaar - 1e kindje - GB: verrassing - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) 21-03-2009 Poohbear226 - Zuid-Holland - 32 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: jongen - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: flesvoeding minnie83 - Grootebroek - 24 jaar - 2e kindje mieke1981 - Brabant - 27 jaar - 1e kindje Mommy2be - 19 jaar - 1e kindje - GB: :-# - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) acnaib - 29 jaar - 1e kindje jmm - 30 jaar - 1e kindje - GB: :-# Bevalling: ziekenhuis Nijnka - Zweden - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: jongen - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst 22-03-2009 Ravi - Friesland - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen xlns - Geleen - 29 jaar - 1e kindje - CK: meisje Sofieke - grens Gelderland/Brabant - 31 jaar - 2e kindje - CK: meisje romytamara - Purmerend - 21 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: jongen - Bevalling: geboortehotel - Voeding: borst 23-03-2008 Noor83 - Zuid-Limburg - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen Bam-Jolan - Delft - 25 jaar - 3e kindje - CK: meisje- GB: jongen - Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) 24-03-2009 Pien27 - Amsterdam - 28 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: verrassing 25-03-2009 HelmaSerdar - Brabant - 23 jaar - 1e kindje - CK: jongen Mama van Lukas - Jirnsum (Frl) - 28 jaar - 2e kindje - CK: jongen - GB: :-# - Voeding: borst Bolbuikje - ? - 23 jaar - 3e kindje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) 26-03-2009 Princess81 - Brabant - 27 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: meisje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) 27-03-2009 Sanne - ? - 22 jaar - 1e kindje Mieke74 - Groningen - 33 jaar - 1e kindje - CK: meisje miinicole - Overijsssel - 19 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: jongen Dreamerfly - Noord-Groningen - 25 jaar - ?e kindje - GB: meisje 28-03-2009 Bloesem - Noord-Holland - 27 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: verrassing Janneke - Den Helder - 21 jaar - 1e kindje - CK: jongen - Bevalling: thuis - Voeding: borst 30-03-2009 mimi83 - Breezand (NH)- 25 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: jongen - Bevalling: ziekenhuis (m.i) - Voeding: borst (evt. afgekolfd) Totaal 84 maart 2009 mama's: verrassing: 10 jongen: 11 meisje: 10 geheim: 8 :-# Afsprakenlijst: Januari 13 jan: pien27 - echo, 30 weken 13.00 uur 13 jan: Naduah - echo (placentalokalisatie), 14.20 uur 14 jan: Mamakitty - vk, 19.00 uur 14 jan: Miinicole - vk, 11.20 uur 15 jan: Dancinglady - vk, 17.40 uur 19 jan: Mamakitty - groeiecho gyn, 13.00 uur 19 jan: Mama Van Lukas - vk 19 jan: Twigger - vk, 11 uur 19 jan: Romytamara - gyn, 13.30 uur 20 jan: Romytamara - 3d/4d echo, 19.00 uur 20 jan: Bamjolan - groeiecho 21 jan: Snoopy1983 - vk, 15.30 uur 21 jan: bleu - vk, 9.30 uur 22 jan: Sweetlakecity - vk, 8.00 uur 26 jan: Daphne1980 - vk, 9.15 uur 27 jan: Naduah - vk, 10.00 uur 29 jan: Bamjolan - vk Februari 04 feb: Bloesem - vk, 9.20 uur 18 feb: Mamakitty - Gyn (check voor inleiden), 08.45 uur 8) Buddylijst 8) * Dancinglady - MamaKitty - Esther1981 * Bam-jolan - Sweetlakecity - Snoopy1983 * Dreamerfly - Naduah - Princess81 * Acnaib - Twinnie * Mama Van Lukas - Annechien * Sabrina24 - * HelmaSerdar - Sofieke - ? * Muppie - Radna * Broddels - Margarita - ? * meisje1988 - Wil je jezelf als buddy opgeven of heb je al iemand gevonden, geef het dan door voor de lijst! Maart 2009 mama's die ons helaas vroegtijdig hebben verlaten..*Hopefull, *Mirjanne, *Sanne, *Draadje, *Limmeke, *Miamel, *mamasan, *Bab28, *Marjo1980, *Morgaantje, *Jenna85, *Scorpion, *Marb, *Pookie66, *maart09mama, *MamaDeLuxe, *Happytogether, *Mouse, *Florida13 Sterretjes twinkelen in de nacht, die houden over ons de wacht.. ---GEBOREN--- 24 november 2008 - Florida13 bevallen van dochter Robin*805 gram en 34 cm, geboren na een zwangerschap van 25 weken. ( helaas heeft Robin het niet mogen halen en is ze nu een prachtig vlindertje ) Plaatsing, wijziging of afspraak op de lijst? Kortom alle gegevens die op deze lijst voorkomen... Stuur dan een PB door naar Snoopy1983 of Mamakitty. De lijst blijft dan netjes en up-to-date.
*** AFSPRAKENLIJST MORGEN !!! *** Heeee meiden! Hier dan de afsprakenlijst weer... 13 jan: pien27 - echo, 30 weken 13.00 uur 13 jan: Naduah - echo (placentalokalisatie), 14.20 uur Pien, veel plezier met de echo! Naduah, jij ook veel plezier toch weer ff ukkie kijken en ik hoop dat de placenta goed ligt!
he meiden, Toch even , kan het niet laten... Dank jullie wel voor de complimenten over de buik..haha, hij is in 1 week tijd echt behoorlijk gegroeid, ik had zelf al zoiets zondag, wat gaat mijn jas moeilijk dicht en het zit zo in de weg.. dus foto gemaakt naast die van vorige week gelegd (zal die er zo ook even opzetten , kunnen jullie ook vergelijken ) en volgens mijn mannetje haal ik die 40 weken niet maar ontplof ik eerst... De laptop doet het weer, alleen heeft manlief hem dus mee naar een klantje.. hij is nog niet optimaal, maar werkt wel weer. het irritantste is dat ik onze nieuwe babysite niet kan aanpassen , martin moet het website programma nog op de laptop zetten en daarna kopiieren we de site ook naar mijn pc, als de laptop dan de geest geeft kan ik in ieder geval nog aanpassen. Meiden met afspraken: succes en veel plezier Draemerfly: rustig aan hoor. Je hebt gelijk dat je toch even belt.. Alles voor de zekerheid! esther: doet je toch goed denk zo'n complimentje dat alles goed voor elkaar is.. . waarneer verwachten ze ongeveer dat je gaat bevallen? naduah: goh zeg fijn he zo'n blok beton van een man naast je.. hoop da je ventje snel weer in zijn eigen bedje wil slapen. Bam: slaap ze.. rustig aan he meid. dancinglady: ja mijn navel blijft wel zitten maar het gat wordt aardig groter en het achterkantje komt volgens manlief toch echt naar voren.. Nou we zullen het zien. Ik pak ook mt. 50 in de luiertas vind het vervelend als de kleine gelijk in te grote kleren zou moeten. Bloesem: lekker dagje zo te lezen...nou ja alles weer gehad zullen we dan maar zeggen. mamakitty: hoe is het met je kleine meid?
Ook hier even een berichie, maar in 2 delen, want ik heb zonet ook op t andere forum gepost. Tnx meiden voor jullie betrokkenheid. Gelukkig was alles helemaal goed! Aantalle pagina's terug Princess: Ik heb nog geen volledige duidelijkheid over de uren na mijn zwangerschap, maar de zaterdag blijf ik ig en de woensdagmiddag 1 x in de 3 weken. De dinsdagmiddag en donderdagmiddag is onder voorbehoud. We zullen t zien. Ik maak mij er ig niet druk over Bamjolan: ik heb wel regelmatig dat mijn buik strak trekt, vooral bij inspanningen, alles maar kalm aan niet? Blue: balen dat je nachtrust nog niet beter is, bah! w.b.t. cosybag, moet je daar ook 2 van hebben? Dan wordt het nog best wel een beetje prijzig, aan de andere kant, je doet er natuurlijk wel lang mee! Esther: Beterschap, hoe gaat het nu? (heb nog niet goed vooruit gelezen ) Hoe was de intake bij de kraamzorg? Naduah: Al weer wat beter? Suc6 morgen met de echo en waarschijnlijk ook wel flink genieten! Mimi: Lekker gevoel zeker, wat kleertjes gewassen De koorts herken ik niet. Bij de huisarts of VK geïnformeerd? Dames, ik ben moe, morgen weer een dag! Slaap lekker!
Bamjolan sterkte en een goede nacht toegewenst. Dreamerfly ik ben heel blij dat alles goed is. Romy ik heb twee setjes gekocht, allebei een truitje en een broekje en nog een extra truitje en een soort pyama. Ik ga morgen op je hyves kijken, want ik kom er steeds niet aan toe. Maar ik vergeet het niet hoor! Pien en Naduah veel plezier met de echo's morgen en Naduah hopelijk ligt de placenta goed. Mimi dat herken ik, mijn buik is in een week ook ontzettend gegroeid. Voor mij mag de groei nu wel veel langzamer.
dreamerfly: mijn koorts is waarschijnlijk buikgriepje, ben ineens aan het leeglopen de afgelopen 2 dagen en de vorige 27 weken was ik een en al obstipatie.. dus reken maar uit je winst, daarbij is de kleine aan een groeispurt bezig dnken we..
Slapen lukt niet...kan ik heel slecht zo vroeg maar lekker rustig languit is ook lekker. Het is wel wat weggetrokken behalve als ik dan weer ga lopen om te plassen. Hahaha achja zullen die laatste week dingentjes wle zijn! Slaap lekker voor straks, kom morgen wel ff reageren.
@Dreamerfly: Snap dat je bent geschrokken van die steken,fijn dat de vk toch even is geweest en dat alles goed was. Ja het gaat wel wat beter,had vannacht goed geslapen maar ga het in de gaten houden,als de pijn erger word bel ik naar het ziekenhuis. Intake met kraamzorg ging heel goed ! @Bloesem: Fijn dat alles goed was bij de vk ! @Dancinglady: Ja inderdaad een heel goed gevoel! Leuk dat je gisteren kleertjes hebt gekocht ! @Snoopy1983: Haha idd dat is waar ja! Mooie nieuwe buikfoto's heb je op de site staan ! @bamjolan: Dat had ik dus waarschijnlijk ook gisteren de hele dag,met harde buiken er continue bij. Ik ben ook lekker warm in bed gekropen en moet zeggen dat het nu een stuk minder is geworden. En vooral met lopen had ik dat drukkende gevoel ook. @romytamara: Dankjewel,haha ja met de eerste had ik daar nooit last van dus dan schrik je best wel als je ineens steeds pijn hebt. Weet niet of het indalingsweeën zijn,als ik vandaag weer veel last krijg ga ik toch even contact opnemen met het ziekenhuis. @mimi83: Idd een mooie buikfoto hoor . Ja idd heeft me ook wel goed gedaan . Ze willen de kleintjes gaan halen met 38 weken of in iedergeval in die week, maar denk zelf dat ze toch uit zichzelf eerder komen. Had al veel verhalen gelezen van andere tweelingmoeders waar het vaak voor de 37ste week al bij eindigde. Vind het wel heel spannend nu haha! @pien27 en Naduah: Veel plezier met de echo ! Even over mezelf: Heb gelukkig goed geslapen,en de pijn is een stuk minder geworden. Als het vandaag weer erger word bel ik naar het ziekenhuis en dan moeten ze me maar even nakijken. Vind het nu echt spannend worden allemaal,en ben best bang voor de bevalling omdat het er nu 2 zijn haha. Met Luna was ik helemaal niet bang . Fijne dag meiden!
Hier een betere nacht gehad. Omdat we niet wisten wat Storm nu precies dwars zat heb ik een extra deken op zijn bedje gelegd, de verwarming op zijn kamer open gezet ('s nachts dus 17 graden daar), hem in een slaapzak gedaan en hem voor het slapen in bad gedaan. En zowaar: hij heeft doorgeslapen tot 6 uur! Joepie! Gisteren kregen we alleen van het kinderdagverblijf te horen dat Storm andere kindjes had geduwd en gemept... :-k Dat doet hij thuis nooit (nou zijn er thuis ook nog geen andere kindjes), dus vind het maar vreemd. Hoop maar dat het geen vervelend knulletje wordt. O Vandaag om 14.20 de echo om te kijken hoe de placenta nu precies ligt. Ben stiekem toch een beetje nerveus. En doordat ik mijn vorige bevalling niet echt positief beleefd heb, 'hoop' ik stiekem toch een beetje op een keizersnede. Heel erg, weet het... Maar krijg het gewoon niet uit mijn hoofd. Maar het zal allemaal wel weer goed zijn, dus zal ik wel gewoon 'mogen' bevallen, ikzelf ervaar het als 'moeten', en zie er echt tegenop. Nou ja, het is weer een heel ego-bericht geworden.... wat erg.... Ga maar snel weer. Tot gauw meiden!
goeie morgen meiden alles goed ? ik had even een vraagje ik had ergens terug gelezen dat er ook iemand was die zon last had van een slaaphand/arm ik heb er sinds een paar dagen ook heel erg last van de hele dag door, mn rechter arm van mn schouder tot mn vingertoppen slapen de hele dag wordt er gek van verder gaat alles nog wel goed... de laatste loodjes he hihi ik zal in mn album even een paar foto's zetten van de beebkamer (hoekje) en mn buik en de kinderwagen voor de geintresseerde iedereen een hele fijne dag vandaag kussssssie
@Naduah: Snap dat je nerveus bent,en balen dat je er zo tegenop ziet om gewoon te bevallen maar als de eerste bevalling al erg moeilijk ging snap ik dat heel goed.Sterkte in iedergeval en veel succes vanmiddag! Zo meiden ik heb te vroeg gejuicht vanmorgen,de pijn van onderen word weer erger er moet zelfs al helemaal op het puntje van mn stoel zitten om hier te kunnen reageren. Ook ben ik ineens heel erg draaierig,en heb hoofdpijn . Vanmiddag ga ik naar het ziekenhuis dus ik hou jullie op de hoogte,spannend weer hoop niet dat ik moet blijven!
@Esther: Dankjewel, meid! Doe je wel een beetje rustig aan? * kijkt bezorgd * Dat draaierige herken ik dus, val je er ook bij flauw? Volgens de vk van het ziekenhuis kan flauwvallen bij het zwanger zijn horen, ik vind dat ook maar vreemd hoor. Hoop dat het niets ernstigs is! @Twigger: Wat een mooi kamertje en een mooie buik! Misschien toch even naar je arm/hand laten kijken? Rustig aan, hoor!
Goeiemorgen allemaal! Hebben jullie ook het idee dat iedere week als je weer een week verder bent, het net voelt alsof de baby groot is? Natuurlijk worden de baby's met de week groter maar bewegingen worden pijnlijk haha Dat drukkende gevoel is er nog steeds, ben ook misselijk en een rot gevoel in mn darmen... Ik duik lekker op de bank met dekbed.