Heel gaaf kamertje. Erg mooi! Enne... zie dat jij dus ook paardengek bent. Reed je net voor je zwangerschap/tijdens je zwangerschap nog?
mwaha het kamertje is er! Ik ben begonnen met de speedi in elkaar te zetten Nou wil er 1 band niet opgepompt worden, die zegt doe het lekker zelf... De adapters ooooh hoe werkt dat, geen idee ik als klusser krijg het niet voor elkaar. Zal wel een simpele handeling zijn. Ik ga nu eten, kindje naar school brengen even liggen, kindjes ophalen en dan aan de slag met het uitpakken van de "kadootjes" Maar die wagen dames, dat wiel die adapters aaaaaaaaaaarghhh
Jupz, paardengek mag je zeggen 3 eigen paardjes gehad, waarvan 2 nu verkocht. Alleen mn eeerste paardje (die ik nu bijna 11 jaar heb) heb ik nog. Ik heb tot 3,5 maand intensief doorgereden en tot 4,5 maand een beetje 'gehobbeld' (buiten stappen enz) Daarna kreeg ik last van mn bekken Dank jullie wel! Ben nog niet helemaal tevreden over het kamertje maar het begin is er zeker. We zoeken nog leuke aankleding maar vind dat erg moeilijk te vinden.
zo dames, Ben ik ook weer even. Ik had de buikgriep dus wel goed te pakken, want ben de hele week echt ziek geweest. Vandaar dat ik niet de puf had om hier mee te schrijven. Maar..........volgens mij ben ik er weer hoor. Ook hier beginnen de kwalen toe te slaan, heb steeds een vol gevoel en kan dus maar kleine beetje eten. Heb enorm veel last van brandend maagzuur. (heb nu antagel van de apotheek) Ben regelmatig een beetje duizelig en heb soms van die zwarte vlekjes voor mijn ogen. Ik las zojuist ook over die steken onderin je vagina, die heb ik ook zo nu en dan. En op andere momenten weer een enorme druk op mijn blaas. Begin nu ook te merken dat de baby groter begint te worden. Voel de hele dag wel ergens een kontje tegen mijn buikwand aan drukken en mijn onderste ribben doen enorm veel pijn. Nou ja, laten we het er maar op houden dat het ook allemaal weer eens over gaat, maar moet zeggen dat het genieten hier soms wel even ver te zoeken is. Iedereen die vandaag een afspraak heeft, heel veel plezier.
Ha meiden, Ben ik weer eens... Ja, daar heb je de zeurkous weer. Heb onder 'Bevalling' een vraag gesteld, want verwacht dat ik op de 'normale' manier zal moeten bevallen. Zouden jullie misschien mijn verhaaltje willen lezen en hebben jullie eventueel tips voor mij? Ben vandaag echt een vreselijk wijf, weet het. Sorry... http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... 16#4097716 Toch dankjulliewel dat ik het hier kwijt mag.
Yeah 8) Gister opzoek gegaan (online) naar een luisertas en vandaag besteld! Het is de Beaba "Hands Free" verzorgingstas taupé/blauw geworden en past super goed bij de kinderwagen (die we overigens morgen krijgen ) De zeer complete verzorgingstas van Beaba is van alle gemakken voorzien. De tas biedt meerdere opbergvakjes, zoals een netje om toiletspullen in op te bergen en een speciaal vakje voor een mobiele telefoon. De tas beschikt ook over een vak om de fles 8 uur warm of koud te houden, door middel van Thermaflect. Dit materiaal wordt ook gebruikt om astronautenpakken te maken en maakt het flessenvak isothermisch. De verzorgingstas kan op een trolley geschoven worden en kan aan een kinderwagen bevestigd worden. De tas wordt geleverd met een doseerdoos voor melkpoeder, een verschoningsmatje, een afsluitbaar tasje voor vochtige kleding, twee koelende / warmhoudende icepacks en een opbergtasje voor de fopspeen.besteloptieverkrijgbaar in taupei/roze, taupe/turquoise,
Hoi meiden! @mimi, fijn dat de laptop het weer doet @esther, heel goed dat je naar het ZK gaat! Sterkte en hou ons op de hoogte *knuf* @naduah,Storm had het slapen vast even nodig! Andere kindjes slaan is vervelend maar toch weinig aan te doen nu denk ik. De leidsters zullen het wel oplossen toch? Heb je topic net even bekeken @twigger, kamertje ook al helemaal klaar zo te zien? Leuk hoor! @bamjolan, ook weer zo'n last van je darmen pff vervelend is dat he. Heeft het bankhangen nog beetje geholpen? @tezzz, lekker hoor die vrije tijd ffies voor jezelf! En idd gelukkig geen sneeuw ed meer @evelieveling, grappi is dat he de hik ik heb het nu ook al een paar keer gevoeld Nu vind ik het idd nog leuk haha Heb bah een aambei das niet leuk idd maar ffies aankijken. @romytamara, balen dat je zo slecht geslapen hebt herken het wel hoor draai hier ook de hele nacht wordt er soms gek van. En wat leuk joh geborotekaartje gedichtje mag je altijd via PB sturen hoor als je wil En wat een leuk kamertje joh! en ook een supermooie luiertas @fairy, wat leuk het kamertje ben benieuwd naar de foto's! @lin80, gelukkig ben je weer beter! ja al die kwalen is niet leuk maar we kunnen er zo weinig aan doen helaas. Voor iedereen zijn volgens mij de laatste loodjes het zwaarste als ik dat zo hoor. Sterkte! @lynnami, al een tijd niets van je gehoord hoe gaat het met je??? Hier gaat alles prima weinig te melden eigenlijk
@Snoop, thnx Ja misschien doe ik dat wel, het geboortegedichtje even pb-en. Twijfel heel erg over 1 zinnetje en wil daar graag iemand zn mening over. Ga nu eerst even opruimen en naar het knollie Tot straks!
Hoi allemaal, Net weer terug uit het ziekenhuis waar we de echo hebben gehad. Alles was gelukkig helemaal in orde. Baby ligt precies op schema van 30 weken en was lekker bewegelijk. Het gewicht is nu ongeveer 1500 gram, dus volgens de arts prima op schema.
Nou, ben weer terug van de gyn. De placenta ligt nu 'goed' volgens de normen (halverwege het hoofdje), en de kleine ligt ook met het koppie naar beneden. Moet dus normaal bevallen. Over mijn vorige bevalling en mijn angsten voor deze bevalling heeft de gyn alleen gezegd dat ik dan maar moet hopen dat het deze keer beter gaat... Nou, daar heb ik wat aan, dankjewel... Sorry, zit er even helemaal doorheen. @Pien: Fijn dat alles goed was bij de echo! @Romytamara: Ben erg benieuwd naar het gedichtje! Dit keer heb ik ook erg getwijfeld of ik het nu wel of niet zou doen omdat het misschien te zoet zou zijn. Leuk dat jullie de kinderwagen morgen krijgen! En een leuke verzorgingstas, zeg! Wij hebben de Wallaboo XL in het bruin, is lekker groot. @Snoopy: Thanks meid!
Naduah, *knuffel* Dat is nou niet echt het antwoord waar je op zat te wachten. Ik zal zo ff in je andere topic kijken. Maak het nog wel even bespreekbaar met je verloskundige. Pien, fijn dat bij jullie ook alles oke was! Romytamara, veel plezier bij knollie! Je hebt er lekker zacht weer voor, alleen word je wel nat met weer! Snoopy, je moet niet zoveel over jezelf vertellen hoor Zo valt er toch op niets van jou te reageren! Maar goed, geen nieuws is goed nieuws denk ik dan maar. RomyTamara, ik ben dus ook een paardenfreak, al 24 jaar (damn, wat ben ik dan al f*cking oud aan het worden). Mijn eerste paardje heb ik moeten laten afmaken, 2e paardje heb ik verkocht, 3e paardje heb ik november 2007 verkocht. Maar met het laatste paard heb ik wel een veulen gefokt. Deze wordt dit jaar 3 jaar en ga ik dan inrijden en dan heb ik weer wat te rijden. Rij je recreatief of ook wedstrijden? Want anders gaan we elkaar misschien nog wel tegenkomen hier op wedstrijden!
@Naduah: Wat jammer dat de gyn het niet eens bespreekbaar wil maken. Ik kan me voorstellen dat je er nu even doorheen zit. Maar maak het nog wel even weer bespreekbaar bij je verloskundige, misschien kan zij nog iets voor je doen of je geruststellen. @Pien27: Fijn dat je een goede echo hebt gehad en dat alles in orde is. @Snoopy1983: Heerlijk toch om even niks te melden te hebben, das ook wel eens lekker. @esther: Ben benieuwd hoe het gegaan is in het ziekenhuis. @romytamara: leuke luiertas heb je besteld en lekker compleet ook. Ik heb zojuist even lekker geshopt. De kruidvat had zwitsal in de aanbieding, dus ik heb lekker even wat ingeslagen. Heb billendoekjes gehaald, shampoo, wasgel, schuimbad, babycreme en zeep van zwitsal. En het ruikt zo enorm lekker hè, kan de hele dag wel aan die flesjes ruiken. Ook heb ik nog even pampers gehaald. Hier bij de supermarkt hadden ze 3 pakken voor 20 euro, dus heb van maatje 2 maar 3 pakken gehaald. Ben nu wel helemaal kapot hoor, trek het echt niet meer om te winkelen enzo. (en ben maar een uurtje weggeweest ofzo) Maar volgens mij heb ik nu grotendeels de babyuitzet compleet, dus hoef ik niet perse meer de deur uit voor die spullen. Zal vanavond de lijst nog eens doorspitten en afstrepen.
hallo! allemaal paardegekken hier! haha. Ik ook Heb 7 paardjes gehad voor de wedstrijden en nu niks meer..... lang verhaal en ben helemaal gestopt....mis het toch wel hoor! @ romytamara Ik ben ook erg benieuwd naar jou kamertje! Mag ik spieken? gr. Jvd