Maart 2009 mama's (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 15 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Daphne: ik heb er ook heel veel zin in! :D ;)

@Mamakitty: verbaas me elke keer weer over dat 'ei' in je buik :confused:
    Over m'n eigen 'ei' trouwens ook ;)
    Moooooooooooooie buik hoor!
    Ik lijk net een peertje :) :rolleyes: (zie album)

2. twinnie

twinnie Actief lid

13 jun 2008
    304
    0
    0
    He meiden!

Hier even een berichtje over mijn zwangerschapsgym van gisteren. Het was erg leuk! Met negen dikke buiken, dat heeft wel wat. We hebben qua oefeningen niet veel gedaan maar eerst even een korte kennismaking. Een aantal dames van mij leeftijd dus dat is wel leuk. Ik woon nog maar pas hier dus wellicht doe ik zo wat contacten op! Volgende week hebben we een dubbele les dus zullen we meer oefeningen gaan doen, ben benieuwd!

@ Romytamara: ik zou het toch even navragen als ik jou was, dan weet je het in ieder geval zeker. Kan me voorstellen dat je je er ongemakkelijk bij voelt maar ze zijn wel wat gewend denk ik zo! Hoe gaat het met de kinderwagen?

@ Daphne: beterschap!

@ Mamakitty en minicole: hoe was het bij de verloskundige?

@ Esther: hoe is het nu? Beterschap!

@ Noor: mooie buik hoor! Zeker een verschil zeg!

@ Snoopy: wat fijn dat de waardes normaal zijn! Ik heb gisteren geprikt voor zwangerschapssuiker, ben benieuwd wat de uitslag is. Deze wordt naar de verloskundige gestuurd, zou ik daar al heen kunnen bellen?

@ Klavertje: wat fijn dat alles goed is! Veel plezier met je intake!

Pfff volgens mij ben ik weer redelijk bij zo.

3. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    @Tezzz, hihi idd echt een peertje! Geweldig! Makkelijker eraf te krijgen straks als dat van mij ;) :(

*nog 5 weekjes.....*

@Twinnie, ik moet nog naar de vk, om 19:00

4. amanda23

amanda23 Actief lid

22 feb 2008
    395
    0
    0
    activiteitenbegeleidster
    arnhem
    Dag meisjes,

Hier weer een berichtje van mij, allereerst bedankt voor alle felicitaties. Verder heb ik ook veel last van die steken onderin en het slechte slapen.

Vanmorgen naar de gyn geweest en toen kwam de aap uit de mouw: Het hoofdje van de baby ligt dus al helemaal onderin. Daar waren die steken dus de oorzaak van.....

Vanavond gaan we naar een bijeenkomst van het ziekenhuis over wat er allemaal gaat gebeuren als je moet bevallen, waar je moet zijn en waar je komt te liggen. Ik hoop dat we ook de kraamafdeling zien, want ik wil natuurlijk ook wat baby's zien *zwijmel*.......

Dusssss ben nieuwsgierig!

5. amanda23

amanda23 Actief lid

22 feb 2008
    395
    0
    0
    activiteitenbegeleidster
    arnhem
    Oja morgen laatste dag en dan verlof!

6. amanda23

amanda23 Actief lid

22 feb 2008
    395
    0
    0
    activiteitenbegeleidster
    arnhem
    Hey mammakitty,

Jij zou toch eerst een zoontje krijgen? Of vergis ik me?

7. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

als de de piemel en niet afsnijd krijgt ze nog steeds een jongen. Hihi...of mama kitty heb je ons voor de gek gehouden..Hmmm hmmmm

8. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    uhm ja, tis nog steeds een jongen.....wiezo?

LOL @ Sweet :)

9. bleu

bleu Actief lid

2 apr 2008
    455
    0
    0
    :) *berichtjes hierboven*

Ben weer bijgelezen.
    Verder hier alles ( buiten de laatste loodjes kwaaltjes )oké !

10. Dancinglady

Dancinglady Bekend lid

29 jan 2008
    731
    0
    16
    Hoogerheide
    Tezzz veel succes met de laatste loodjes. Het wordt inderdaad wat lastiger he.

Daphne een lekker vooruitzicht dat je elke maand een dag kan genieten met je mannetje.

Twinnie meestal valt het met de oefeningen wel mee hoor. Bij ons is de zwangerschapsgym meer een praatclubje. Ik hoop dat je er leuke contacten aan overhoudt.

Amanda lekker dat je verlof al begint. Ik ben aan het aftellen. Na deze week nog 3 weekjes.

Bleu fijn dat alles oke is.

Fijne avond nog allemaal!

11. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Meiden ik leef nog hoor maar ja eehhhh weet het niet,maar ff geen puf om ergens te reageren of wat te posten sorry!

Misschien als mijn verlof begint dat het dan wat beter bij te houden is!

Sorry!

12. Sweetlakecity

heb lynniami (als ik het goed schrijf) een hyves berichtje achter gelaten. Ben ook benieuwd hoe het is. Zij had zo een korte baarmoedermond niet waar.
    6 jan was een laatste berichtje naar haar gericht.
    Misschien komt ze net als princess ook niet op de site.

13. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    @romytamara, nog gelukt met de kinderwagen?

@evelieveling, zijn echt de laatste loodjes he :(

@lin80, fijn dat alles goed is! Lekker gezwommen?

@noor, mooie buik hoor meid! ;)

@daphne, kan me voorstellen dat de twijfels af en toe komen maar het zal vast allemaal heel erg goed gaan. Ik denk dat iedere moeder die zorgen/twijfels wel heeft en is ook heel normaal. En tuurlijk is het straks voor Kamiel ook erg wennen en wie weet is hij idd jaloers maar ook dat is heel normaal hij kreeg eerst alle aandacht en nu moet hij die delen, uiteindelijk komt dat allemaal goed! ;)

@Klavertje, fijn dat alles weer goed was bij de vk! En goed dat de baby al ingedaald is :D En goed dat je voor FV kiest als je er niet achter staat moet je het ook niet doen, met FV is niets mis. Hoe is de intake gegaan?

@tezzz, jeetje een druk weekend dus! Irritant is dat he je wil zoveel maar het gaat gewoon niet allemaal meer. Ik herken dat dan nog niet maar ja heb ook geen andere kids. Suc6 met alles!

@mamakitty, je kan het idd goed zien op de foto :D

@twinnie, zou het gewoon even proberen meid en dan hoor je wel of ze uitslag al hebben of dat ze je opbellen.

@amanda, heerlijk hoor verlof! Geniet er maar lekker van ;)

@bleu, fijn dat alles goed gaat!

@sweet, ja was ook al benieuwd. Hoe gaat het nu? Je moet maar zo denken ze zijn nu saampjes! zoals je op hyves ook al zei ;) *knuf*

Pfff kost me steeds meer moeite om op iedereen te reagaren maar geloof dat ik weer bij ben ;)

14. Sweetlakecity

bekeek haar profiel maar vandaag gewoon online geweest. Ga ervan uit dat alles goed gaat. He meid kom je nog eens kijken ;)
    Elke week moet je op controle...gaat alles goed?

Ik heb rode ogen van het huilen snoop. Snif. Ze ligt naast haar zusje in de tuin van me schoonouders.
    Morgen de kooi ontsmetten.

15. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    :baby: Overzicht Maartmama's 2009 :baby:
    !!Graag het overzicht niet zelfstandig aanpassen zie info onderaan de pagina!!

01-03-2009
    Radna - Achterhoek - 25 jaar - 2e kindje - CK: jongen - Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)
    Ster - Noord-Holland - 32 jaar - 2e kindje
    lovelyengeltje - Lemmer - 24 jaar - 1e kindje - CK: meisje
    Klavertje - Rotterdam - 28 jaar - 1e kindje - GB: jongen - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)
    valentijn14 - Maarn - 31 jaar - 3e kindje - GB: meisje - Bevalling: ziekenhuis

02-03-2009
    MamaKitty - Brabant - 30 jaar - 2e kindje - CK: jongen - GB: jongen - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: combi
    Snoopy1983 - Zuid-Holland - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: verrassing- Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)
    eefjepeefje - ? - 29 jaar - 1e kindje
    Ilona85 - Dordrecht - 23 jaar - 1e kindje - CK: meisje - Bevalling: thuis - Voeding:borst
    Broddels - Noord-Holland - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Twigger82 - ? - 25 jaar - 2e kindje - CK: jongen - GB: meisje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst
    Evelieveling - Julianadorp (NH) - 35 jaar - 2e kindje -CK: meisje - GB: :-# - Bevalling: ziekenhuis (m.i) - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

03-03-2009
    Lizz80 - Zuid-Holland - 28 jaar - 1e kindje - CK: meisje
    Janinev - Antfeld (Dld.) - 25 jaar - 2e kindje (1e: dochtertje Roos is een sterretje) - CK: jongen - Bevalling: ziekenhuis Duitsland - Voeding: fles

04-03-2009
    Tom78 - Friesland - 29 jaar - 3e kindje
    bleu - Utrecht - 36 jaar - 3e kindje - CK: meisje - GB: meisje
    Cynthia1979 - Helmond - 29 jaar - 2e kindje - CK: meisje - GB: jongen - Bevalling: thuis - Voeding: fles

05-03-2009
    xxnijntjexx - Twente - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Liftrasa - Enschede - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Sterr - Zuid-Holland - 23 jaar - 1e kindje

06-03-2009
    MamaVanSimon - Tilburg - 28 jaar - 2e kindje - CK: meisje - GB: meisje - Bevalling: ziekenhuis (m.i) - Voeding: borst
    Xanado83 - Alphen a/d rijn - 25 jaar - 1e kindje - GB:meisje

07-03-2009
    Tezzz - Achterhoek - 31 jaar - 3e kindje - CK: meisje - GB: verrassing - Voeding: borst (evt. afgekolfd)
    Amanda23 - Arnhem - 23 jaar - 1e kindje - CK: meisje

08-03-2009
    lin80 - Friesland - 28 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: :-# - Bevalling: thuis- Voeding: borst
    Daphne1980 - Rotterdam - 28 jaar - 2e kindje - GB: meisje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)
    Yvonnee - Friesland - 25 jaar - 2e kindje (1e: zoontje is een sterretje) - GB: jongen

09-03-2009
    Lynnami - Panama City - 32 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: zoon - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) en fles
    seom - Gelderland - 22 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: verrassing
    jvd - Wijchen (Gld) - 22 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: meisje

10-03-2009
    Tumtummetje - Drachten - 21 jaar - 2e kindje - CK: meisje
    Mimu - ? - 27 jaar - 1e kindje
    Muppie - Kampen - 24 jaar - 1e kindje - GB: verrassing
    BMD - Aalsmeer - 29 jaar - 2e kindje
    Anja24 - ? - 25 jaar - 1e kindje
    Witte - Limburg - 36 jaar - 2e kindje - CK: meisje
    Tante29 - Brabant - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    nicole74 - Rotterdam- 34 jaar - 2e kindje - CK: meisje

11-03-2009
    Fairy11 - ? - 32 jaar - 4e kindje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: fles
    Bellnoor - Overijssel - 26 jaar - 1e kindje
    Esther1981 - Hengelo - 27 jaar - 2 en 3e kindje - CK: 2 meisjes - GB: 2 jongens - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: fles

12-03-2009
    sabrina24 - Purmerend - 26 jaar - 2e kindje - CK: jongen - GB: meisje
    Zwiep - Amsterdam - 33 jaar - 1e kindje
    Lindajelsma - Dokkum - 25 jaar - 1e kindje - GB: verrassing - Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)
    Naduah - Gennep - 24 jaar - 2e kindje - CK: meisje - GB: :-# - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

14-03-2009
    twinnie - Zwolle - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Jacky78 - Haarlem - 29 jaar - 1e kindje - GB:verrassing

15-03-2009
    Vibeke - ? - ? jaar - 1e kindje
    Liz79 - ? - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    marr - Zuid-Holland - 29 jaar - 1e kindje
    10uss - Flevoland - 34 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: jongen

16-03-2009
    Sweetlakecity - 27 jaar - 1e kindje
    Miekie26 - Twente - 26 jaar - 1e kindje - CK: jongen- Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

17-03-2009
    Margarita - Hoorn - 28 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Dancinglady - Bergen op Zoom - 26 jaar - 1e kindje - GB: verrassing

18-03-2009
    Monique77 - ? - 30 jaar - 3e kindje - CK: meisje
    borsatofan - Friesland - 33 jaar - 2e kindje - CK: meisje

19-03-2009
    Tweety82 - Sint-Gillis-Waas (B) - 26 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Joyce82 - Zwanenburg - 26 jaar - 2e kindje - CK: meisje

20-03-2009
    hartewens - Groningen - 33 jaar - 1e kindje - GB: verrassing - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

21-03-2009
    Poohbear226 - Zuid-Holland - 32 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: jongen - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: flesvoeding
    minnie83 - Grootebroek - 24 jaar - 2e kindje
    mieke1981 - Brabant - 27 jaar - 1e kindje
    Mommy2be - 19 jaar - 1e kindje - GB: :-# - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)
    acnaib - 29 jaar - 1e kindje
    jmm - 30 jaar - 1e kindje - GB: :-# Bevalling: ziekenhuis
    Nijnka - Zweden - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: jongen - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst

22-03-2009
    Ravi - Friesland - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    xlns - Geleen - 29 jaar - 1e kindje - CK: meisje
    Sofieke - grens Gelderland/Brabant - 31 jaar - 2e kindje - CK: meisje
    romytamara - Purmerend - 21 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: jongen - Bevalling: geboortehotel - Voeding: borst

23-03-2008
    Noor83 - Zuid-Limburg - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Bam-Jolan - Delft - 25 jaar - 3e kindje - CK: meisje- GB: jongen - Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

24-03-2009
    Pien27 - Amsterdam - 28 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: verrassing

25-03-2009
    HelmaSerdar - Brabant - 23 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Mama van Lukas - Jirnsum (Frl) - 28 jaar - 2e kindje - CK: jongen - GB: :-# - Voeding: borst
    Bolbuikje - ? - 23 jaar - 3e kindje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

26-03-2009
    Princess81 - Brabant - 27 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: meisje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

27-03-2009
    Sanne - ? - 22 jaar - 1e kindje
    Mieke74 - Groningen - 33 jaar - 1e kindje - CK: meisje
    miinicole - Overijsssel - 19 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: jongen
    Dreamerfly - Noord-Groningen - 25 jaar - ?e kindje - GB: meisje

28-03-2009
    Bloesem - Noord-Holland - 27 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: verrassing
    Janneke - Den Helder - 21 jaar - 1e kindje - CK: jongen - Bevalling: thuis - Voeding: borst

30-03-2009
    mimi83 - Breezand (NH)- 25 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: jongen - Bevalling: ziekenhuis (m.i) - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

Totaal 84 maart 2009 mama's:
    verrassing: 10
    jongen: 11
    meisje: 10
    geheim: 8 :-#

Afsprakenlijst:

Januari
    15 jan: Dancinglady - vk, 17.40 uur
    19 jan: Mamakitty - groeiecho gyn, 13.00 uur
    19 jan: Mama Van Lukas - vk
    19 jan: Twigger - vk, 11 uur
    19 jan: Romytamara - gyn, 13.30 uur
    20 jan: Romytamara - 3d/4d echo, 19.00 uur
    20 jan: Esther1981 - groeiecho, 8.30 uur
    20 jan: Bamjolan - groeiecho
    21 jan: Snoopy1983 - vk, 15.30 uur
    21 jan: bleu - vk, 9.30 uur
    22 jan: Sweetlakecity - vk, 8.00 uur
    22 jan: Esther1981 - gyn, 13.30 uur
    22 jan: lin80 - groeiecho, 11.00 uur
    26 jan: Daphne1980 - vk, 9.15 uur
    27 jan: Naduah - vk, 10.00 uur
    27 jan: lin80 - vk, 11.30 uur
    28 jan: Klavertje - vk, 10.30 uur
    29 jan: Bamjolan - vk

Februari
    04 feb: Bloesem - vk, 9.20 uur
    18 feb: Mamakitty - Gyn (check voor inleiden), 08.45 uur

8) Buddylijst 8)

* Dancinglady - MamaKitty - Esther1981
    * Bam-jolan - Sweetlakecity - Snoopy1983
    * Dreamerfly - Naduah - Princess81
    * Acnaib - Twinnie
    * Mama Van Lukas - Annechien
    * Sabrina24 -
    * HelmaSerdar - Sofieke - ?
    * Muppie - Radna
    * Broddels - Margarita - ?
    * meisje1988 -
    Wil je jezelf als buddy opgeven of heb je al iemand gevonden, geef het dan door voor de lijst!

Maart 2009 mama's die ons helaas vroegtijdig hebben verlaten..*Hopefull, *Mirjanne, *Sanne, *Draadje, *Limmeke, *Miamel, *mamasan, *Bab28, *Marjo1980, *Morgaantje, *Jenna85, *Scorpion, *Marb, *Pookie66, *maart09mama, *MamaDeLuxe, *Happytogether, *Mouse, *Florida13
    Sterretjes twinkelen in de nacht, die houden over ons de wacht..

---GEBOREN---

24 november 2008
    - Florida13 bevallen van dochter Robin*805 gram en 34 cm, geboren na een zwangerschap van 25 weken. ( helaas heeft Robin het niet mogen halen en is ze nu een prachtig vlindertje )

Plaatsing, wijziging of afspraak op de lijst? Kortom alle gegevens die op deze lijst voorkomen... Stuur dan een PB door naar Snoopy1983 of Mamakitty. De lijst blijft dan netjes en up-to-date.

16. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    *** AFSPRAKENLIJST MORGEN !!! ***

Heeee meiden! Hier dan de afsprakenlijst weer...

15 jan: Dancinglady - vk, 17.40 uur

Dancinglady heel veel plezier bij de vk!

Ik moet zelf morgen voor 2e keer afrijden maar heb het maar niet gezegd want dan wordt ik alleen maar zenuwachtiger en door de zenuwen rijdt ik k*t
    Maar laat het morgen wel weten....

17. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Vind het echt kl*te voor je meis :(

18. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Hey meiden!
    Wat lief dat jullie aan me denken.
    Om een lang verhaal kort te houden, het gaat redelijk goed hier. De reden dat ik bijna niet online ben (wel dagelijks maar nooit lang) is omdat ik merendeels in het ziekenhuis doorbreng.
    Mijn baarmoederhals is nog maar 1cm lang en heb geregeld een harde buik. Afgelopen zaterdag ben ik met vriendinnen uit gaan eten en naar de film geweest. Nu blijkt dat ik tijdens de film weeen heb gekregen want ik ben direkt naar het ziekenhuis gebracht en daar aan de monitor. Eenmaal in het ziekenhuis waren ze weer aan het afnemen en na daar een nacht te hebben doorgebracht aan de monitor mocht zondag weer naar huis. Ik moet nu dagelijks een NST van een uur ondergaan (non stress test) en aan de hand daarvan word ik in de gaten gehouden wat betreft de weeen en de baby zijn hartslag. Ik kom nu ook net terug van de test en had MAAR 4 contracties per uur...
    Het klinkt allemaal erg dramatisch maar ik ben ervan overtuigd dat alles goed gaat en dat ik niet voor 17 feb zal bevallen. :)

Nog 5 weken volhouden en dan mag hij van mij komen! Hoewel ik er momenteel echt wel genoeg van heb want ik kan nog nauwelijks slapen en heb de hele dag door kramp in mijn buik alsof ik buikspier oefeningen aan het doen ben, maar dan heeeel erg intensief.

Ik ga het hier voor nu bij laten want ik verrek weer van de pijn en ga proberen een comfortabele houding aan te nemen.
    Ik kom zo vaak mogelijk lezen :)
    Meiden hou je goed en keep the faith!

Lynn

19. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Dancinglady succes morgen!

Jeetje Lynn....sterkte meid!

Hier gaat t ook niet van een leie dakje.
    Ik meld me even maar ga nu gelijk me bed in, maar heb zo'n naar gevoel in mn buik, heb t idee dat ik daarbij buikloop ga kirjgen ofzo en ben misselijk.
    Hoop dat t wegtrekt maar loop nu eigenlijk al voor dag 3 met een rotgevoel in mn buik...

Slaapse meiden en hopelijk tot morgen.

20. Sweetlakecity

jeetje dat is niet niets.
    Sterkte enne jij ook keep the faith.
    Jou manneke wil te snel komen maar dat is niet goed voor hem.
    Ik denk aan je dat hij niet voor de 17e moet komen.
    Knuffel.

bamjolan> onneee griep? Buikgriep? Hopelijk dat en niets iets anders....

Deel Deze Pagina