Goedemorgen meiden, Alles was goed met de 2 kereltjes,ze groeien nog steeds goed en mn baarmoedermond was ook nog steeds lang genoeg. De erge buikpijn kwam toch omdat er 2 kindjes in mijn buik zitten waardoor alles erg gaat rekken. Ze liggen nog steeds allebei met hun hoodje naar beneden,Dinsdag moet ik terugkomen! Met mij gaat het nog steeds niet zo goed,heb nog steeds erg last van mn buik en rug. Gisteren alweer 32 weken zwanger dus nog even 6 weekjes vol houden,als de kereltjes uit zichzelf niet eerder komen. Heb gisteren ook echt alles voor de baby's gekocht wat ik nog nodig had, kinderwagen,maxi cosi's,kleertjes vond dat ze niet genoeg hadden en boxkleden , moet alleen nog wat speeltjes hebben voor in de box! Vanmiddag moet ik met Luna naar het consultatiebureau en morgen moet ik haar weer wegbrengen naar Nijmegen,zie er nu al tegenop . Dankjewel allemaal voor jullie lieve reacties ! Ik kan niet lang rechtop zitten dus reageer niet op jullie allemaal apart! @Lynnami: Dat is schrikken,heel veel sterkte en hoop dat de kleine nog wel even een paar weekjes blijft zitten! Doe het rustig aan! @bamjolan: Doe het rustig aan,beterschap! @Dancinglady: Veel plezier bij de vk ! Meiden die zich niet zo lekker voelen doe het rustig aan *knuff*! Fijne dag allemaal!
@Esther, oh gelukkig gaat alles goed. Hoop dat ze zich met 38 weken aandienen hoor! Voor jou ist ook zwaar he meis! *knuff* @Bam, er komt een griepepidemie aan...misschien doe jij eraan mee? *duimt van niet!* @Lynn, jee ik schrik ervan meid....bah..ik duim dat Ryker nog 5 weekjes in je buik blijft zitten! @Sweet, ja tis gewoon kl*te he een huisdier verliezen.....*knuff* @Snoop, meid HEEL veel sterkte en suc6 vandaag! Ik ga keihard duimen dat je het haalt! @Dancinglady, suc6 bij de vk! Ik ben zelf gisteraaf bij de vk geweest. Alles was goed.
Hey Meiden, Ik vind het heel jammer, maar het lukt mij niet om 2 forums bij te houden, Sorry..... De verhuizing, de baby & het nog lang doorwerken vragen (te) veel van mij. Sommigen zal ik zien op het andere forum, sommigen misschien niet. Ik wens jullie allemaal veel suc6 & het beste en ik zal af en toe even een blikje komen werpen en misschien als ik met verlof ga (hopenlijk wat eerder dan 38 wk), dat het mij dan wel weer lukt te reageren! Liefs, Dreamerfly
Ik ben niet aan de diarree, al had ik gister idd dat idee wel dat t kwam maar gleukkig niet. Vanmorgne natuurlijk weer met zo'n rot gevoel opgestaan en flink misselijk...vind t maar niks, dinsdag maar even aankaarten als ik het dan nog heb.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Ik heb hem! eindelijk ben zoooooooo blij
goedemorgen dames. Heb net de intake van de kraamzorg gehad. Was een leuk gesprek en heb veel informatie gekregen. Het aantal kraamuren is in eerste instantie verhoogt van 49 naar 55 uur en na de bevalling wordt dan gekeken of er misschien nog meer uren bij moeten. Vind ik wel een prettig gevoel. Verder heb ik gisteren de datum van de eerste groeiecho doorgekregen. Komende donderdag zal die gaan plaatsvinden. Kan ik lekker weer even naar ons kleine (grote) frummeltje kijken. Mijn moeder gaat met me mee en kijkt er nu al helemaal naar uit. Ze vind het geweldig om ook eens een echo mee te maken. Zo, en nu ben ik enorm moe, dus ga eerst maar eens lekker op de bank hangen en een tijdschrift lezen. Heb gisteren het tijdschrift de geboorte meegenomen bij de verloskundige, dus ik kan weer heerlijk even lezen over baby's en alles wat daar bij hoort. Iedereen met een afspraak vandaag, heel veel plezier!
Ik heb gisteren trouwens nog een geweldige foto kunnen maken van onze kat. Hij staat in mijn album. Het is echt een doos op maat.
@Snoop: Gefeliciteeerd meis! Ha meiden, Sorry voor weer een ego-vraagje: maar ik heb echt zó'n buikpijn sinds een tijdje, het wordt alleen maar erger. Zit rechts bovenin en aan de zijkant, soort kramp/strak gevoel. Af en toe harde buiken maar niet constant. Wat moet ik hiermee? Zit echt te janken van de pijn.
Ik heb alles even aangepast. Nu de dames boven mij nog. Het leest inderdaad voor geen meter als je steeds moet scrollen.
Hey lieffie, ik heb het zelf ook. Heb het met de vk overlegt van de week. Het kunnen de spieren zijn die de aanhechting met je longen maken. Die zetten nu wat uit en worden de andere kant op gedrukt en daardoor trekt het heel erg. Dat is wat ik te horen kreeg. Maar voor zulke vragen moet je ff je vk bellen. Dan ben je weer gerust toch Gisterenavond intake kraamzorg gehad. Leuke meid, zelf moeder van een zoontje van 1jaar en woont hier op het dorp. Ik kon haar helemaal niet. haha. Zelf was ze ook kraamverzorgster, alleen zal de kans klein zijn dat ik haar krijg. Had wel leuk geweest, ze is ongeveer van mijn leeftijd. Heb antwoord gekregen op al mijn vragen en een aftrek van 4 uur omdat ik voor FV heb gekozen. Verder vond ze de babykamer mooi en we hadden alles goed geregeld zei ze. Ik helemaal *glim, glim* natuurlijk. Ga nu ff de hond uitlaten. Tot later!
Hmmm vreemd, straks stonden die andere berichten gewoon goed, waren niet lang? Naduah, ik heb aan de andere kant gereageerd
Heb net voor de lol even mijn bloeddruk gemeten (ze hebben op mijn werk zo'n ding), 150/90 vorige week was het al een keer 140/90 en later weer 110/60. Goh, handig zo'n bloeddruk, kun je echt van op aan... Oh, als het mijn banden/longen zijn ga ik de vk niet bellen, die ziet me alweer aankomen...
Nee meid, daar zijn ze voor. En je bloeddruk ziet er nog aardig uit hoor! Die schommelt rond deze periode nu eenmaal. Maar wat je pijn betreft, het zou heel goed je banden/longaanhechting kunnen zijn. Maar word het erger gewoon ff bellen.
@MamaKitty: Ja anders zouden ze wel gehaald worden met 38 weken ! Fijn dat alles goed was bij de vk! @Snoopy1983: Gefeliciteerd met je rijbewijs ! @Naduah: Je omschrijft het wel een beetje als de pijn die ik heb en wat klavertje ook al zei bij mij komt het ook doordat het allemaal rekt. Over mezelf: Ik heb trouwens gisteren op de weegschaal gestaan en ben tot nu toe maar 9 kilo aangekomen,had ik niet verwacht met een tweeling,dacht dat ik veel meer zou aankomen! Ga nu even een broodje eten met Luna,fijne middag meiden!