heyy ik ben er weer gelukkig.. Alles was gelukkig goed met de kleine, hartje geluisterd, die was wel wat snel maar dat was waarschijnlijk door mijn ongerustheid en harde buiken. Inwendig onderzoek was ook goed, mn baarmoeder was nog mooi gesloten. Máár het is bijna zeker wel indalingspijn... Hij zat erug laag.. Het wil niets zeggen, maar we moeten rekening gaan houden dat hij wat eerder komt... Maar daar hoefde we ons nu geen zorgen over te maken (hij mocht ook echt nog niet komen want we zouden geen kleertjes voor hem hebben... die heeft deze mama vandaag verprutst ) Ze heeft met hem afgesproken dattie voor het nieuwe jaar zeker niet mag komen haha... Ben wel iets gerustgesteld maar de pijn is niet weg.. Ik neem een asprientje en ga proberen te slapen. Thnx voor alle lieve berichtjes, doet me erg goed!
Ik duim voor je meid dat alles goed is ! mimi Een knulletje "super". Ik ben vandaag bij de verloskundige geweest. Alles was goed, wel hebben ze i.v.m Rhesus negatief een buisje met bloed afgenomen en ik heb een injectie in m'n bil gehad. Verder ligt ons meisje nog steeds met haar hoofdje helemaal bovenin en met haar beentjes naar onder, maar ze kan nog alle kanten opdraaien. Ik lees hier over intakegesprekken en kraampakketten. Ik heb nog niks gehoord of gezien. Misschien zijn ze dit oude wijf vergeten.
[quote="romytamara" (hij mocht ook echt nog niet komen want we zouden geen kleertjes voor hem hebben... die heeft deze mama vandaag verprutst ) [/quote] Fijn dat alles goed is !
Nou, ik zat vandaag in de wachtkamer bij de vk en voelde mij echt een oude tak en dan ben ik echt (al zeg ik het zelf) geen muts ofzo...
Wat een opluchting dat het niets ernstigs is meid, ik maakte mij wel even zorgen! Sterkte en kalmpjes aan maar!
ach ik ben 32 en ook ik heb af en toe dat gevoel.... Maar het is ook net hoe oud je jezelf voelt, als ik naar bed ga en moeite moet doen om mijn sokken uit te trekken.....Ja dan voel ik me oud en ook nog eens vreselijk dik. Hebben jullie dat ook? Dat je je vreselijk dik voelt? Ik ben nu al 15kg aangekomen en het is bijna allemaal vocht het zit overal. Benen, Buik, handen, voeten en enkels vooral.....
@Romytamara; Pffff, gelukkig was alles goed meid maarre indalingspijn? Wéér een reden voor jou om het rustig aan te doen hè en dan ook ECHT doen hè
hey meiden! Lees alles wat Romytamara heeft meegemaakt en jullie weten precies wat ik OOK heb ondergaan Ik heb al sinds vrijdag ontzettend veel harde buiken en zelfs 's nachts word ik er wakker van. Ben vandaag dantoch maar naar de Gynecoloog gegaan en daar hartje geluisterd (was 162), buik gemeten (normaal), inwendige echo om baarmoederhals te controleren (26mm), bloeddruk 110/60 en ook inwendig onderzoek om de bmm te voelen. Baby is al ingedaald en baarmoederhals is dus al aan het inkorten. Als de harde buiken aanhouden de komende dagen OF ik heb er mee dan 6 per uur moet ik naar het ziekenhuis. De gyn geeft me nog hooguit 8 weken voor ik beval... We zullen zien he
Het kan niet het mag niet vandaag... We komen net uit het ziekenhuis.. Mn schoonvader gaat slecht.., zn hart.. Hij is met de brandweer uit huis getakelt, naar het ziekenhuis purmerend, vanuit daar na het VU.. Tis afwachten.. Morgen meer meiden... Wat een f*ckdag...
Jemig meiske, jij hebt het ook te voorduren zeg! Sterkte! (zei de vroege vogel die niet meer kan slapen sinds 5.30 ) Ik zal eens even terugblikken naar waar ik gebleven was te reageren, heb ik nu wat te doen, om nu al de was op te gaan vouwen
Goedemorgen meiden, @MamaKitty: Gefeliciteerd met je verjaardag en een fijne dag vandaag ! @jvd: Mooie buik hoor ! Mooie foto's! @Snoopy1983: Leuke foto en je hebt ook al een mooie buik hé ! @romytamara: Fijn dat alles goed is met de kleine in je buikje,ze konden dus in het ziekenhuis al zeggen dat de kleine eerder kwam? 1 van de kindjes van mij ligt ook heel laag,met echo's maken lag hij al zo laag dat ze echt helemaal onderin moesten kijken en niet eens op mijn buik meer,maar ze hebben niet gezegd dat hun eerder geboren zouden worden! Lastig dat je nog zoveel pijn hebt,doe rustig aan! Wat erg van je schoonvader ,zit je ook niet mee hé! Sterkte ermee en hoop dat alles goedkomt! @bleu: Fijn dat alles goed was ! @Fairy11: Ik vind mezelf nog niet zo dik,ik krijg een tweeling en vond dat ik dikker was bij mn eerste zwangerschap,maar toen at ik ook veel lekkere dingen enzo,met deze zwangerschap kan ik niet veel naar binnen krijgen want dan zit ik snel vol. Balen dat je zoveel vocht vasthoud zeg. @Lynnami: Spannende tijd voor je zeg,8 weken nog maar inplaats van 11! Doe het maar rustig aan dan,Hoop dat het snel wegtrekt zodat je niet naar het ziekenhuis moet! Sterkte! Even over mezelf: Hier gaat het verder wel,op de buikpijn na maarja dat blijf ik schijnbaar gewoon houden want heb het nu al best lang!Verder erg slecht geslapen vannacht ben ineens erg verkouden en moest vaak naar de wc,vanmiddag proberen wat slaap in te halen dus! Meiden met een afspraak veel plezier/succes! Fijne dag allemaal!
Lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zal ze leven in de gloria! Hieper de piep hoera! Mamakitty gefeliciteerd met je 30e verjaardag!!!!
@romytamara, jeee meid het ziet jou ook niet mee he Ben blij dat het met het kindje goed gaat en voor nu heel veel sterkte! *dikke knuf* @lynnami, ook spannend geweest dus voor jou? En nog steeds ik hoop dat die kleine nog even lekker blijft zitten waar die zit! rest reageer ik later op!
@allemaal: Ik las over de meeting wanneer al onze beebjes er zijn. Het lijkt mij hartstikke leuk, maar ik zie dat alleen zitten als ik per auto ga & vriendlief zie ik niet zo snel mee gaan (is totaal geen groepsmens en al helemaal niet met voor hem vreemden) Is er iemand die in het noorden woont en een autorijbewijs/auto heeft? Ik woon namelijk helemaal in Noord- Groningen; half uur boven Groningen. Voor mij is het dus waarschijnlijk sowieso een enorme reis. @Dancinglady: Wat belachelijk en balen zeg het gesprek met de Arbo. Hoe ga je het aanpakken nu? Jaaa jullie ook fijn snel aan de slag met jullie huis! Al allerlei plannen hoe je het wil gaan inrichten, kleurgebruik e.d.? Jullie huis betreft een koophuis he? Is het een lekker groot huis? Jullie ook al autoproblemen? Onze is ook zo goed als af & hoogstwaarschijnlijk krijgen we a.s. zaterdag een "nieuwe". Financieel is dat nu niet echt prettig he? We kunnen het geld nu hard gebruiken! Jouw buik mag er wezen zeg, mooi hoor! *Ik ben jaloers op jullie allemaal , de mijne is best klein voor 25 wk* @Naduah: Jou had ik het al laten weten ;, maar Mooie echofoto's hoor! Grappig ook zo'n mmsje, maar net als Princess was het bij mij op de telefoon ook niet gëinstalleerd hihi, dus via mijn provider site bekeken W.b.t. je vraag over de grootte van je kindje: i.g. fijn dat je kindje een goed gewicht heeft, zit idd best wel verschil in per baby qua gewicht en naarmate je verder bent zal dat denk ik ook duidelijker worden. @Mamakitty: Wat een heeeerlijk gevoel lijkt mij dat, alles klaar! Ik krijg soms echt de kriebels van de troep hier en dan straks alles gaan inpakken en dan moeten we eerst aan de slag met onze nieuwe huiskamer in Januari. Daarna de babykamer. En qua spulletjes heb ik ook nog maar niet te veel "gekocht" (behalve de grote spullen & de kleertjes), omdat we het weer moeten mee slepen. En ik heb zoooo'n zin om volop te gaan babyschoppen, maar goed even wachten maar! Hoe ging het vannacht met de pijn/ slapen? @Acnaib: nog 1 dagje/ nachtje en dan zie je je kleine weer, wat een leuk vooruitzicht niet ? @Jacky: Schattig zeg de foto's van je pretecho! Princess: Een fijn weekend gehad dus? He toch wat een pech met de auto! Met manlief naast je anders regelmatig even een ritje rijden om te oefenen? Gelukkig verder geen schade! Wat heb jij trouwens een prachtige buik @Majo: Wat vervelend zeg dat eiergegooi, waarom dat? Hoop dat de politie de daders snel oppakt en dan moeten ze voor straf maar een jaar lang je ramen komen lappen! Hoe was de uitzending op tv? Welk programma was het? Voel je je nu weer wat beter? @Sweetlakecity: wat fijn dat je je wat beter voelt @Klavertje: Nog even doorbijten en spui er hier maar lekker op los als het je te veel wordt! @Bamjolan: Jemig wat een mooie grote ronde 25 weken buik, dan wil je niet weten hoe bescheiden die van mij nu is @Romytamara: @Snoopy: haha volgens mij heb jij idd last van nesteldrang! t klinkt erg bekend in de oren! Beterschapjes, hopenlijk voel je je vandaag beter! @Fairy: Welkom hier & veel kletsplezier! @Esther: genietze van je dochterje deze week! . Gelukkig niets ernstigs met je aan de hand. Hoe gaat het nu? @Twigger: Alsnog Gefeliciteerd meid! Jammer dat je verjaardag niet geslaagd was. Wel leuke cadeau 's gekregen ? Sterkte met de kwalen! @Twinnie: Suc6 met het gesprek bij de arbo-arts. Wie weet tref je gewoon een hele aardige! Ok, dat was deel 1. Mijn rib doet wat vervelend met het zitten, dus ik neem pauze. Vanavond deel 2. Ik was dus half 5 vanochtend wakker en ben er 6 uur maar uit gegaan. Mijn hoofd zat/ zit zo vol met allerleid dingen, ik vlieg van de ene gedachte naar de andere. Vanmiddag werken. Misschien een gesprek vandaag op mijn werk; dit loopt niet echt lekker. Mijn baas blijft volhouden aan een 0-uren contract/ oproepcontract en dat wordt voor mij erg lastig aangezien ik de kleine niet naar de reguliere kinderopvang wil brengen. Ik wil na mijn lange inzet van werken (deels vrijwillig begin dit jaar & sinds mei 0- uren contract) nu wel eens beloond worden met een aantal vaste uren! (ik werk op zich ook meestal op dezelfde dagen) Mijn baas zei doodleuk dat ik 3 hele weken in de zomer moet opvangen van 40 uur! Ik werk nu niet meer dan 20 uur per week max en vind het opzich niet erg 40 uur, maar ik kan voor zoveel dagen geen oppas regelen! (mijn vriend zit moeilijk met zijn werk) We zullen zien of ik het kan regelen met mijn baas en anders moet ik maar ontslag krijgen! Ik zit er enerzijds niet op te wachten, helemaal niet gezien de aankomende verhuiskosten, maar ik laat mij niet gebruiken! Ik ga zo de kerstboom binnenhalen en nog het een en ander qua opruimen. Mooi even wat afleiding Fijne dag allemaal en voor degenen met afspraken veel plezier/ suc6!
Dancinglady> hoe was de bezichtiging? Acnaib> geniet van je roze wolk! Echt genieten. Gaat gelukkig voor de wind bij jou. Xxx Fairy11> heb jij wel gazen broekjes in je pakket gekregen? Snoopy had ook zo iets en ik bv niet. Mis ik nu wat? Nee ik ben niet heel veel aangekomen en vocht vasthouden doe ik ook nog niet. Misschien omdat dit me eerste kindje is? Kweet eigenlijk niet. Twigger> denk dat je bedoelt met de controle van de babykamer dat ze langs komen van de kraamzorg niet waar? Mieke26> veel plezier met je pretecho! Balen dat je zo pijn hebt in je bekken. Hoeveel uur slaap je? Mamakitty heeft paracetamol en slaappillen gekregen en zij blijkt nu wat meer te slapen. Romytamara> bij 2009 en dan laten we dit jaar achter ons. Dat geeft mij hoop in de stomme dingen die geweest zijn. Kan niet wachten! Mamakitty> gewoon maar weer de vk bellen hoor. Je mag niet zo een pijn hebben dat je van je graatje afgaat! Luister nu naar deze as mama! Al 30 jaar! Oud wief. Hahahaaa neee hoor. Gefeliciteerd. De mist krijg je van mij dit jaar. Fijn hé. Oja en het krabben op de auto ook. Princess> verder alles goed? Aan het inburgeren? Ilona85> dat uitstekende gevoel heb ik ook. Mijn kleintje ligt gewoon heel laag. Echt fijn is het niet he. Soms als ik in de auto zit en ze gaat draaien wordt het extra erg. Grrrr. Maar mijn beeb ligt met de voetjes naar beneden en schopt zo lekker onderin. Esther1981> rustig aan met je buiken. Hoort dat er al bij bij 30 weken. Oke weer wat geleerd. En jammer genoeg heerst er buikgriep en gewone griep. Duurt alles bij ons wat langer dan bij andere. Beterschap. Ben er ook niet nog vanaf hoor. Jvd> hee leuk dat ik je weer zie. Mooie buik en fotos. Wie heeft die hand in je buste gestoken? Wahahaaa leuk gedaan met de schaduw. Zo hoef je niet naar een echte fotograaf. Snoopy> ja onze buikjes lopen wel gelijk op. Leuk tuniek heb je aan bij de kerstboom! Gelukkig geen spugend kind. Pfffff Blue> hee leuk dat jij er ook weer bent. Heb je gemist. Oo nog 10 weken dus de kleine kan wel keren. Heb jij ook last van het schoppen op je blaas? Wat zegt leeftijd joh. Als jij en de rest maar gelukkig zijn! Lynnami> rustig aan blijven doen. Wat jij dus al deed. Slaap je al wat beter? Hoe is het met je mannetje? Voelt hij zich nu wat aangesterkter. Dus misschien ga jij een feb mama worden net als mamakitty? Dreamerfly> begrijpelijk dat het te ver is. Omdat we de vorige weinig animo hadden hebben en ik ziek was hebben we hem gewoon verplaatst. Dus wie mee wil en meekan mag mee. Maar volgens mij kan het niet meer ivm reserveren. Dat is vaag die regeling op je werk. Moeten ze je niet bij een 0 uren contract na verloop van tijd een contract aanbieden voor een aantal uur? Was dat geen regel ofzo? heb slecht geslapen. Gisteren dus van 9 -1 gewerkt en blijkbaar al genoeg stress opgebouwd om vannacht onrustig te slapen. Droomde dat mijn collega in een depressie kwam. Zegt volgens mij meer over mij dan over haar zeg. Ik weet genoeg. Niets ziek...gewoon stress niet waar. Lichamelijke klachten komen voort uit het geestelijke. Zo komt de babydump het commode blad vervangen. Nouja ze kunnen komen tot 12 uur. Dan zullen ze er vast zijn.
Goedemorgen meiden! @Sweetlakecity: Balen dat je zo slecht geslapen hebt! Hoop dat de Babydump op tijd zal zijn... @MamaKitty: Gefeliciteerd, meid! En over je litteken, kan het geen littekenweefsel zijn? :-k Dat is toch meestal ook hard? En zit in ieder geval onder de huid. Maar als je je zorgen maakt zou ik toch even langs de ha gaan, hoor! @Dreamerfly: Wat ben jij vroeg wakker, zeg! Ik hoop dat je eruit kan komen met je baas, zonder problemen. Dikke knuf, meid! @Esther: Doe je wel rustig aan, meid? @Romytamara: Jee, meis. Jij hebt ook echt een kl*te dag zeg! Dikke knuffel, meid! Fijn dat alles goed was bij de vk en heel veel beterschap en sterkte voor je schoonvader! @Lynnami: Bij jou ook al zo laag? Hoop dat Ryker toch nog even blijft zitten, hoor! @Fairy: Ik voel me ook vreselijk dik, hoor. Gisteren zeiden zowel mijn collega's als de buurvrouw ineens dat ik zo dik was geworden de afgelopen week. Nou, dan baal ik wel even, ja. Mijn enkels en handen beginnen ook een hoop vocht vast te houden, en charmant staat dat ook niet. Maar het is voor een goed doel, zullen we maar zeggen. @Miekie: Alvast heel veel plezier bij de echo! @Luanti: Veel plezier bij de echo! @MamavanSimon & Mommy2be: Heel veel succes bij de gyn! Fijne dag meiden!