Twigger vervelend dat je zo veel pijn hebt zeg! Ik heb ook veel last van mijn rug en bekken en voornamelijk 's avonds wat pijn in mijn buik. Volgens mij zijn het oefenweeen ofzo, maar gelukkig moet je morgen naar de vk en kan je het even navragen.
Nou, alles weer bijgelezen ga niet overal meer op reageren, maar ben blij dat er iig geen vervelende dingen zijn gebeurd... En zo te lezen ben ik niet de enige die het zwaarder begint te krijgen nu. Mooie buikjes voorbij zien komen en hier mijn buikje met 30 wkn: @Lynnami; was wel een beetje geschrokken van jou verhaal Gelukkig wordt je goed in de gaten gehouden! @Twigger; heb je nog last vd slapende hand/arm? Denk dat je mijn verhaaltje bedoelde, maar het klinkt als carpale tunnelsyndroom (heb je als zwangere meer kans op omdat je vocht vast gaat houden)... Heb ook even gedacht dat ik dat mss wel zou kunnen hebben, alleen doet het bij mij nu alleen maar pijn en heb ik geen last van slapende/tintelende armen/handen... Hoe gaat het nu met de buikpijn? @Klavertje, Hartewens en Lin80; Ik blijf weer 2 wkn in Nl, dan nog 2 wkn Tsjechiƫ en daarna blijf ik 3(!) maanden in Nl (vanaf 34 wkn zwangerschap dus). Dat moet op tijd zijn toch @acnaib; Lief kamertje! @Tezzz; gefeliciteerd met je kleine vent! Mooi geschreven, mijn ogen liepen ook een beetje vol @Twinnie; mooie foto Hoe is het nu met jouw pols enzo? Ik ga vd week toch maar ff naar de dokter want het wordt er niet minder op
Overzicht Maartmama's 2009 !!Graag het overzicht niet zelfstandig aanpassen zie info onderaan de pagina!! 01-03-2009 Radna - Achterhoek - 25 jaar - 2e kindje - CK: jongen - Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) Ster - Noord-Holland - 32 jaar - 2e kindje lovelyengeltje - Lemmer - 24 jaar - 1e kindje - CK: meisje Klavertje - Rotterdam - 28 jaar - 1e kindje - GB: jongen - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) valentijn14 - Maarn - 31 jaar - 3e kindje - GB: meisje - Bevalling: ziekenhuis 02-03-2009 MamaKitty - Brabant - 30 jaar - 2e kindje - CK: jongen - GB: jongen - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: combi Snoopy1983 - Zuid-Holland - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: verrassing- Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) eefjepeefje - ? - 29 jaar - 1e kindje Ilona85 - Dordrecht - 23 jaar - 1e kindje - CK: meisje - Bevalling: thuis - Voeding:borst Broddels - Noord-Holland - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen Twigger82 - ? - 25 jaar - 2e kindje - CK: jongen - GB: meisje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst Evelieveling - Julianadorp (NH) - 35 jaar - 2e kindje -CK: meisje - GB: :-# - Bevalling: ziekenhuis (m.i) - Voeding: borst (evt. afgekolfd) 03-03-2009 Lizz80 - Zuid-Holland - 28 jaar - 1e kindje - CK: meisje Janinev - Antfeld (Dld.) - 25 jaar - 2e kindje (1e: dochtertje Roos is een sterretje) - CK: jongen - Bevalling: ziekenhuis Duitsland - Voeding: fles 04-03-2009 Tom78 - Friesland - 29 jaar - 3e kindje bleu - Utrecht - 36 jaar - 3e kindje - CK: meisje - GB: meisje Cynthia1979 - Helmond - 29 jaar - 2e kindje - CK: meisje - GB: jongen - Bevalling: thuis - Voeding: fles 05-03-2009 xxnijntjexx - Twente - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen Liftrasa - Enschede - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen Sterr - Zuid-Holland - 23 jaar - 1e kindje 06-03-2009 MamaVanSimon - Tilburg - 28 jaar - 2e kindje - CK: meisje - GB: meisje - Bevalling: ziekenhuis (m.i) - Voeding: borst Xanado83 - Alphen a/d rijn - 25 jaar - 1e kindje - GB:meisje 07-03-2009 Tezzz - Achterhoek - 31 jaar - 3e kindje - CK: meisje - GB: verrassing - Voeding: borst (evt. afgekolfd) Amanda23 - Arnhem - 23 jaar - 1e kindje - CK: meisje 08-03-2009 lin80 - Friesland - 28 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: :-# - Bevalling: thuis- Voeding: borst Daphne1980 - Rotterdam - 28 jaar - 2e kindje - GB: meisje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) Yvonnee - Friesland - 25 jaar - 2e kindje (1e: zoontje is een sterretje) - GB: jongen 09-03-2009 Lynnami - Panama City - 32 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: zoon - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) en fles seom - Gelderland - 22 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: verrassing jvd - Wijchen (Gld) - 22 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: meisje 10-03-2009 Tumtummetje - Drachten - 21 jaar - 2e kindje - CK: meisje Mimu - ? - 27 jaar - 1e kindje Muppie - Kampen - 24 jaar - 1e kindje - GB: verrassing BMD - Aalsmeer - 29 jaar - 2e kindje Anja24 - ? - 25 jaar - 1e kindje Witte - Limburg - 36 jaar - 2e kindje - CK: meisje Tante29 - Brabant - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen nicole74 - Rotterdam- 34 jaar - 2e kindje - CK: meisje 11-03-2009 Fairy11 - ? - 32 jaar - 4e kindje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: fles Bellnoor - Overijssel - 26 jaar - 1e kindje Esther1981 - Hengelo - 27 jaar - 2 en 3e kindje - CK: 2 meisjes - GB: 2 jongens - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: fles 12-03-2009 sabrina24 - Purmerend - 26 jaar - 2e kindje - CK: jongen - GB: meisje Zwiep - Amsterdam - 33 jaar - 1e kindje Lindajelsma - Dokkum - 25 jaar - 1e kindje - GB: verrassing - Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) Naduah - Gennep - 24 jaar - 2e kindje - CK: meisje - GB: :-# - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) 14-03-2009 twinnie - Zwolle - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen Jacky78 - Haarlem - 29 jaar - 1e kindje - GB:verrassing 15-03-2009 Vibeke - ? - ? jaar - 1e kindje Liz79 - ? - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen marr - Zuid-Holland - 29 jaar - 1e kindje 10uss - Flevoland - 34 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: jongen 16-03-2009 Sweetlakecity - 27 jaar - 1e kindje Miekie26 - Twente - 26 jaar - 1e kindje - CK: jongen- Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) 17-03-2009 Margarita - Hoorn - 28 jaar - 1e kindje - CK: jongen Dancinglady - Bergen op Zoom - 26 jaar - 1e kindje - GB: verrassing 18-03-2009 Monique77 - ? - 30 jaar - 3e kindje - CK: meisje borsatofan - Friesland - 33 jaar - 2e kindje - CK: meisje 19-03-2009 Tweety82 - Sint-Gillis-Waas (B) - 26 jaar - 1e kindje - CK: jongen Joyce82 - Zwanenburg - 26 jaar - 2e kindje - CK: meisje 20-03-2009 hartewens - Groningen - 33 jaar - 1e kindje - GB: verrassing - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) 21-03-2009 Poohbear226 - Zuid-Holland - 32 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: jongen - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: flesvoeding minnie83 - Grootebroek - 24 jaar - 2e kindje mieke1981 - Brabant - 27 jaar - 1e kindje Mommy2be - 19 jaar - 1e kindje - GB: :-# - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) acnaib - 29 jaar - 1e kindje jmm - 30 jaar - 1e kindje - GB: :-# Bevalling: ziekenhuis Nijnka - Zweden - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: jongen - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst 22-03-2009 Ravi - Friesland - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen xlns - Geleen - 29 jaar - 1e kindje - CK: meisje Sofieke - grens Gelderland/Brabant - 31 jaar - 2e kindje - CK: meisje romytamara - Purmerend - 21 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: jongen - Bevalling: geboortehotel - Voeding: borst 23-03-2008 Noor83 - Zuid-Limburg - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen Bam-Jolan - Delft - 25 jaar - 3e kindje - CK: meisje- GB: jongen - Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) 24-03-2009 Pien27 - Amsterdam - 28 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: verrassing 25-03-2009 HelmaSerdar - Brabant - 23 jaar - 1e kindje - CK: jongen Mama van Lukas - Jirnsum (Frl) - 28 jaar - 2e kindje - CK: jongen - GB: :-# - Voeding: borst Bolbuikje - ? - 23 jaar - 3e kindje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) 26-03-2009 Princess81 - Brabant - 27 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: meisje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) 27-03-2009 Sanne - ? - 22 jaar - 1e kindje Mieke74 - Groningen - 33 jaar - 1e kindje - CK: meisje miinicole - Overijsssel - 19 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: jongen Dreamerfly - Noord-Groningen - 25 jaar - ?e kindje - GB: meisje 28-03-2009 Bloesem - Noord-Holland - 27 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: verrassing Janneke - Den Helder - 21 jaar - 1e kindje - CK: jongen - Bevalling: thuis - Voeding: borst 30-03-2009 mimi83 - Breezand (NH)- 25 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: jongen - Bevalling: ziekenhuis (m.i) - Voeding: borst (evt. afgekolfd) Totaal 84 maart 2009 mama's: verrassing: 10 jongen: 11 meisje: 10 geheim: 8 :-# Afsprakenlijst: Januari 19 jan: Mamakitty - groeiecho gyn, 13.00 uur 19 jan: Mama Van Lukas - vk 19 jan: Twigger - vk, 11 uur 19 jan: Romytamara - gyn, 13.30 uur 20 jan: Romytamara - 3d/4d echo, 19.00 uur 20 jan: Esther1981 - groeiecho, 8.30 uur 20 jan: Bamjolan - groeiecho 21 jan: Snoopy1983 - vk, 15.30 uur 21 jan: bleu - vk, 9.30 uur 22 jan: Sweetlakecity - vk, 8.00 uur 22 jan: Esther1981 - gyn, 13.30 uur 22 jan: lin80 - groeiecho, 11.00 uur 26 jan: Daphne1980 - vk, 9.15 uur 27 jan: Naduah - vk, 10.00 uur 27 jan: lin80 - vk, 11.30 uur 28 jan: Klavertje - vk, 10.30 uur 29 jan: Bamjolan - vk Februari 04 feb: Bloesem - vk, 9.20 uur 18 feb: Mamakitty - Gyn (check voor inleiden), 08.45 uur 8) Buddylijst 8) * Dancinglady - MamaKitty - Esther1981 * Bam-jolan - Sweetlakecity - Snoopy1983 * Dreamerfly - Naduah - Princess81 * Acnaib - Twinnie * Mama Van Lukas - Annechien * Sabrina24 - * HelmaSerdar - Sofieke - ? * Muppie - Radna * Broddels - Margarita - ? * meisje1988 - Wil je jezelf als buddy opgeven of heb je al iemand gevonden, geef het dan door voor de lijst! Maart 2009 mama's die ons helaas vroegtijdig hebben verlaten..*Hopefull, *Mirjanne, *Sanne, *Draadje, *Limmeke, *Miamel, *mamasan, *Bab28, *Marjo1980, *Morgaantje, *Jenna85, *Scorpion, *Marb, *Pookie66, *maart09mama, *MamaDeLuxe, *Happytogether, *Mouse, *Florida13 Sterretjes twinkelen in de nacht, die houden over ons de wacht.. ---GEBOREN--- 24 november 2008 - Florida13 bevallen van dochter Robin*805 gram en 34 cm, geboren na een zwangerschap van 25 weken. ( helaas heeft Robin het niet mogen halen en is ze nu een prachtig vlindertje ) Plaatsing, wijziging of afspraak op de lijst? Kortom alle gegevens die op deze lijst voorkomen... Stuur dan een PB door naar Snoopy1983 of Mamakitty. De lijst blijft dan netjes en up-to-date.
*** AFSPRAKENLIJST MORGEN !!! *** Heeee meiden! Hier dan de afsprakenlijst weer... 19 jan: Mamakitty - groeiecho gyn, 13.00 uur 19 jan: Mama Van Lukas - vk 19 jan: Twigger - vk, 11 uur 19 jan: Romytamara - gyn, 13.30 uur Meiden allemaal veel suc6 en plezier bij jullie afspraken!
@ Princess, thanks! Jij ook mooie foto! tis echt vreselijk, heb snachts polssteunen om maar of dat nou helpt kan ik niet echt zeggen. Moet wel zeggen dat het de ene dag erger is dan de andere dag maar de laatse dagen is het niet leuk meer. Bij jou houdt het dus ook niet over? Mocht je dokter een handige tip hebben dan hoor ik het graag!
Lieve piepels, wegens een of ander vaag edit moderator: gebruik je PB-knop! Dit is nergens voor nodig! heb ik besloten weg te blijven van zwp. Ik wil namelijk niet dat ze via dit topic op de hoogte kan blijven over mij of mijn kinders. Dus... mag ik het adres van de maart 2009 hyve? Dan zal ik me daar weer aanmelden en jullie daar op de hoogte houden.
Evelieveling, ik weet niet wat en wie er aan het kl**ien is, maar dit is de link waar we het meeste zitten: http://maart2009.yourbb.nl/ Was je al geregistreerd? Zo nee, dan aub onder je nickname van hier, dan weet ik dat jij het bent. Tis namelijk een compleet afgeschermd forum...niemand kan daar mee lezen.
Vandaag 34 weken......misschien nog 4,5 weken.....zenuw....is het al 18 febr? Zometeen naar huisarts met alysje. Heeft steeds vage rode bultjes...valt op, steeds als ze bij dr vader vandaan komt.....hmmmmm..en hij gaat vaak zwemmen met haar. Kep al alle kinderziektes opgezocht en vergeleken, maar dat is het niet. Kan ze rode bultjes krijgen van chloor misschien? Om 13:00 groeiecho...ben zó benieuwd! Maar denk dat ie gemiddeld is of IETS meer dan gemiddeld. Maak me niet zo'n zorgen over z'n groei eigenlijk. Ikzelf heb steeds meer pijn, ja er kan nog meer bij...zucht steun ween...ben het echt beu nu. Litteken bovenin mijn buik doet me zoooooo verrekte zeer en mijn rug....ik kan veelal alleen maar liggen. Leuk weekend gehad..not...ik steeds liggen op de bank en toekijken wat mijn vriend en alysje deden En ik MOET wel liggen. Zitten trek ik dus ook niet. Fysio wilde me een oefening geven voor verlichting, werkt dus niet, ze zei meteen; ja dan werkt voor jou alleen nog maar LIGGEN en niets anders meer en hopen dat de weken heel snel gaan. Sja..................... Morgen naar Apeldoorn jagen...Alysje moet naar oogarts en tis echt de laatste keer daar! Ik vraag ze morgen of ze alle gegevens willen doorsturen naar mijn huisarts hier in Braboland. Dan gaan we vanaf de volgende keer hierheen. Ik ga het wel redden hoor morgen daarheen en weer hierheen rijden, maar weet niet hoe...maar het moet, kind dr oogjes moeten gecheckt worden, klaar. Dus ff doorbijten dan maar. Iedereen met afspraken, suc6 en have fun vandaag! Ik heb nog niet teruggelezen, dat doe ik straks als ik dat trek. Wil wel iedereen ff een dikke virtuele knuffel geven en ik hoop dat alles goed gaat!
Goeiemorgen! @lin80,lekker gevoel idd he dat alles klaar is als de kleine er is Al is schilderen altijd wel zo'n klus pfff. suc6! @sweet, frambrozenbladthee hihi naja het valt te proberen natuurlijk geloof normaal gesproken nooit zo in die dingen maar idd baadt het niet dan schaadt het niet @twigger, hoe is het vandaag minder pijn? @twinnie, mooie foto zeg! Wij willen ook nog foto's laten maken maar komt wel goed want mn schoonvader is fotograaf @princess, wauw mooie buik meis! @mamakitty, heb aan de andere kant al gereageerd @bamjolan, hoe gaat het met jou? Strakkies intake kraamzorg ben benieuwd Fijne dag allemaal!
Goedemorgen, Tsssssssss, je kan ook net als ik doen... Een andere naam en account aannemen en wat meer met info op de achtergrond blijven Helaas is het zo, jammer is dat!
Voor de rest is hier alles wel goed op een paar ziektekiemen na. Vannacht had ik zoiets raars, werd wakker en kon geen adem meer krijgen.... Het leek net of er iets vanuit mn maag in mijn keel zat, heel raar! Misschien toch maar iets hoger liggen met mijn hoofd
Maart2009 Hyve is http://maart2009.hyves.nl Hier alles okee verder, nog wel een vaag gevoel zo nu en dan van onder en steken in mn muts maar t zal wel haha Hij beweegt goed iig. Morgen groeiecho, ben benieuwd! De laatste controle in het ziekenhuis en dan weer naar mn eigen vk! Alweer 31wk vandaag!
oh idd ze vroeg naar de hyves....sorry, begreep het verkeerd... Ah anyway, nu kan ze kiezen welke ze wil Morgen groeiecho...spannend joh! gefeli met de 31 weken!
moet hier snel op reageren want ik moet werken Herkenbaar! Ik was bang dat ik moest spugen ofzo iets. Ik slaap nu met bakje naast me bed want alles over de vloer lijkt me niets. Maar ik herken het. Ik had ook last dus van veel slijm aanmaak erbij. Blijkbaar werden we ergens getrapt zonder het te weten. Maar eng vond ik het wel.
meissies hier ff snel ego-bericht! Ik ga straks om 12.15 uur ff langs vk. Voel de baby sinds 2 dagen nauwelijks meer en dat baart me erg veel zorgen. Van een baby die altijd superactief is, naar een baby die nauwelijks meer beweegt tot 1x per dag is naar mijn gevoel een TE groot verschil. Dus straks ff langs de vk. DL: meis, hier waar we wonen hebben we helaas niet zoveel van dat soort winkels. Maar ik ken wel iemand die onze huwelijksbedankjes toen heeft gemaakt. Maar dat is altijd duurder als je het zelf maakt. Ik ga van de week eerst zelf nog ff brainstormen en overal kijken en anders doe ik het via een bedrijf of winkel. @snoopy: suc6 met de intake meid! @Princess: jeetje dat is ook vermoeiend dat heen en weer gereis tussen NL en Tsjechie? doe je het wel rustig aan? @Twigger: hoe ist nu? @Kitty: jij ook gefeliciteerd met je mijlpaal weer. Veel leerzaam plezier bij de groeiecho vanmiddag. @Bam: gefelicteerd met je 31 weken. Sorry voor de korte reactie nu maar moet snel gaan douchen en aankleden anders kom ik straks te laat Later...
Goedemorgen meiden, Heb niet echt terug gelezen alleen de laatste 2 pagina's ! De laatste tijd heb ik ook steeds meer pijn en moet dingen in huis echt heel langzaam doen of tussendoor telkens rusten. Het word echt zwaar nu ,in het weekend heb ik Luna ook weer weg moeten brengen en op moeten halen maar was echt helemaal op toen ik thuiskwam en kon amper nog lopen. Ik heb de box nu in de woonkamer staan en een eenpersoonsbed staat nu ook verhoogd in de woonkamer omdat ik moeilijk uit mijn eigen bed kon komen nog dus daar slaap ik nu in! De geboortekaartjes zijn ook besteld en de 28ste krijgen we een proefdruk ! Voor mij kan het nu niet snel genoeg meer gaan,net als voor meerderen van jullie! Nog even volhouden allemaal meiden! @twigger82,Snoopy1983,MamaKitty Gefeliciteerd met jullie 34 weken zwangerschap ! @bamjolan: Gefeliciteerd met je 31 weken zwangerschap ! @Sweetlakecity: Gefeliciteerd met je 30 weken zwangerschap ! Meiden met een afspraak veel succes/plezier! Ik probeer zo veel mogelijk te reageren,maar soms lukt het gewoon niet altijd!
Thnx dames en idd Kitty ze kan kiezen Ik heb trouwens nog geen nieuwe striae! Dacht het wel maar was gewoon een streep van mn broek! Vaag he, bij de 2 dames had ik het wel en nu helemaal niet...nouja het kan nog komen natuurlijk! Nou ik ga even iets doen in huis, is ook lekker triest weer zeg met die regen bah!
wie weet bij wie je je kan aanmelden als maart mama;s 2009 ? wie zet dit in de maart mama's lijst? vindt het ook wel leuk om mee te doen, gr jacque _________________