Maart 2009 mama's (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 15 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    heerlijk toch! :D

2. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
    Goedemorgen meiden :D

Hier alles goed! Kunnen jullie nog op je rug liggen? Ik krijg er nu echt buikpijn van, jammer, want ik draai nogal veel per nacht :p

@Iedereen met een afspraak vandaag, veel plezier!

@Klavertje; hopelijk is er niets aan de hand met je ventje en heeft hij gewoon een rust/groei-pauze ingesteld! Ik duim voor je! Ik ben zelf wel gedwongen hoor om het rustig aan te doen ;) verder valt het reizen ook wel mee, manlief zorgt ervoor dat ik niets hoef te tillen en mijn ouders zijn ons komen halen van Schiphol, dus hoeven we ook niet met de trein ofzo :D Desondanks toch vermoeiend, maar ik heb gelukkig tijd genoeg om mijn rust te nemen.

@Twinnie; ik zal het je laten weten ;) ik vind het ook echt niet leuk meer, kan m'n haren niet eens wassen vd pijn :(

@Evelieveling; Tot ziens aan de andere kant hè ;) of idd onder een andere nickname :D

@Mamakitty; ik reageer voortaan op jou op het andere forum, wel zo gemakkelijk hè :p

@Snoopy; thanx! Succes met de intake vd kraamzorg :D

@Fairy11; Beterschap meid!

@Bamjolan; 31 wkn alweer :D Gefeliciteerd meid, fijn dat het nu allemaal zo goed gaat, kan me nog herinneren dat ze tegen je hadden gezegd dat je blij mocht zijn als je de 28 weken zou halen... Enne geen nieuwe striae erbij :D Joepie!

@Esther; Dikke knuffel voor jou meid! Ik kan me voorstellen dat het je allemaal te zwaar wordt nou. Lekker gevoel dat de kaartjes besteld zijn :D

@jmm; Welkom :D Wanneer ben jij uitgerekend? En weet je al wat het gaat worden? Als je op de lijst wil, kan je Snoopy een Pb sturen ;)

3. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Ow, van die hyves was ik al lid!
    Het is daar redelijk stil.
    Ik heb me nu ook op het andere forum aangemeld.
    Dus ik kom snel weer meekletsen.

4. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    @Klaver, suc6 meid! Das idd geen fijn idee he als ze ineens zo rustig zijn......de mijne is nog steeds zo druk alst maar kan......maar dat was mijn meisje ook tot het eind.

@esther, doe jij maar lekker rustig aan meid. Voor jou ist ook een beetje klaar aant worden zo langzamerhand he.....pijn is niet leuk en idd bij mij ist nu ook klaar. Van mij mag het 18 febr zijn nu.

@Princess, ik kan al maanden niet meer op mijn rug liggen hihi buikpijn én rugpijn, dus ik doe het maar niet meer.

@jmm, je staat toch al op de lijst?

5. ilona85

ilona85 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.466
    0
    36
    het leukste werk wat er is!
    Hier weer eens een berichtje van mij. Wilde tijdens mijn verlof meer reageren maar lukt nog niet echt sorry! Slaap s'nachts zo slecht dat ik het s'ochtends inhaal en dat betekent dat ik rond 12 uur pas weer bij de levenden ben. Ik heb s'nachts zoveel krampen in mijn buik dat ik soms uren wakker lig hoort dit er ook bij? Ook alle laatste dingetjes die ik nog moet regelen gaat aardig wat tijd in zitten. Net babypostzegels online besteld want helaas kan ik niet meer naar de winkels dat doet te veel pijn. Straks ga ik de enveloppen schrijven en dan misschien nog even verder aan de kraambedankjes en dan vanavond weer cursus, druk druk druk dus. Ga nu even de was doen anders komt er weer niets van!

@klavertje ik heb mijn kraambedankjes bij crealina vandaan erg leuke spulletjes hebben ze daar vind ik. Hoop dat alles goed was bij de vk en misschien dat je kindje zich voorbereid op de bevalling?

@acnaib mooi kamertje!

@lin80 zo zo je bent nog lekker aan het klussen zolang het allemaal kan lekker doen!

@twinnie mooie foto hoor!

@mamakitty je kindje zal vast goed groeien aan je buik te zien ;) fijn om te weten dat nu alleen liggen nog helpt dan duren de weken nog zo lang.

@snoopy1983 veel plezier met je intake van de kraamzorg!

@fairy11 dat heb ik ook eens gehad eng gevoel en nu ik mijn matras aan de bovenkant omhoog heb is het niet meer voorgekomen

@bamjolan 31 weken het gaat echt hard he!

@princess81 met een kussen onder je knieen gaat het iets beter het word echt vervelend als je niet meer kan slapen zoals je wilt.

6. Fairy11

Fairy11 Fanatiek lid

14 dec 2008
    1.227
    0
    0
    pffff ben ik gelukkig niet de enige, maar een extra hoofdkussen dan :(

7. ilona85

ilona85 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.466
    0
    36
    @fairy11 ik heb onder mijn matras allemaal handdoeken opgevouwen dan kan je het zo hoog maken als je wilt, ik vond een extra kussen niet lekker liggen.

8. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    heyyy meiden

kom net van de vk af
    de kleine ligt al helemaal ingedaald en vast in mn bekken
    vandaar ook die pijn
    bloeddruk was iets hoger dan normaal 127/80
    donderdag krijgen we een extra groeiecho om te kijken hoe groot ze is
    verder is het afwachten maar weer is er gezegd dat ik de 40 weken niet uitloop (vink nie erg :p)

knuffffff

9. Bloesem

Bloesem Bekend lid

25 mei 2008
    838
    0
    0
    Dan schiet het al enorm op voor jou Twigger, echt spannend.

Even een vraagje over die kado doos van Prenatal. Krijg je hier een bericht van op je email zodra je die kan ophalen? En zoja bij hoeveel weken is dit ongeveer?

Hier verder alles prima en weinig bijzonderheden.

Groetjes Bloesem

10. klavertje

klavertje Bekend lid

18 jun 2008
    710
    0
    0
    Hoi meiden,

Net terug van de vk. Vanmiddag om 16.00 uur naar de gyn in het ZH. Gaan ze een halfuurs CTG maken om de gelijkmatigheid in zijn hartslag te controleren. De hartslag klonk zojuist goed, maar ze weten dan natuurlijk niet of er over een lange tijd gezien misschien onregelmatigheden in te horen en te zien zijn. Dus dat gaan ze straks ff opmeten.
    Verder was de groei nog steeds op schema. 3/4 nx dus net onder het borstbeen. Zijn hoofdje nog steeds onder en zijn billen aan de zijkant. Heeft ze me laten voelen. Ahhh ik had 2 billen onder mijn vingers. Gewoon eng als je dat voelt.
    Dus straks om half4 maar weer terug. Gelukkig komt het mannetje eerder uit zijn werk dus kan hij mee :)

Ga nu eerst ff eten.

11. ilona85

ilona85 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.466
    0
    36
    @klavertje veel suc-6 in het ziekenhuis gelukkig nemen ze je serieus en ondernemen ze actie!

12. Fairy11

Fairy11 Fanatiek lid

14 dec 2008
    1.227
    0
    0
    Oke, thanks....
    Kan ik ook wel doen, doe er gewoon een deken onder :D
    alhoewel, ik heb een vrij zwaar matras, 1 ding is zeker het moet hoger :)

13. acnaib

acnaib Bekend lid

19 mei 2008
    560
    1
    0
    Moeder
    Dongen
    Ik heb veel wit slijm verlies vandaag!
    En toenet zelfs een klein propje!
    Wat is dit ook alweer en kan het kwaad?

14. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    @Klaver, suc6 straks meid!

@Acnaib, das niks byzonders, hoort erbij. Heb ik al maanden elke dag. ;)

Nou net de groeiecho gehad. Ze schat hem op 2500gr! Boven gemiddeld dus... *slik*
    Ze wil dat we met 37 weken toch nog een keer terug komen. Week erna inleiden als bmm meewerkt.
    *edit: net gebeld en ik moet 9 febr terugkomen om 13:15 voor 3e groeiecho*

15. mimi83

mimi83 Niet meer actief

he meiden,

Bah ik voel me zo beroerd, elke keer verhoging, onwijs zere strakke buik en steeds maar weer harde buiken.. wil alleen nog maar slapen..

Ik heb de kids vandaag (oppas) en die komen om 15.00 weer hierheen..
    Word al helmaal bleh als ik eraan denk dat ik wakker moet blijven en de pijn uit moet zitten.. :cry:

bah, bah.nah.

Sorry voor ego bericht :oops:

16. acnaib

acnaib Bekend lid

19 mei 2008
    560
    1
    0
    Moeder
    Dongen
    mamakitty: ben ik ff weer opgelucht!
    Soms kan ik ineens denken: en wat als het nu al komt!

Die gedachtes zullen er ook wel bij horen , denk ik ;)

17. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    Heey! Ben ik ook weer even. T weekend was te druk en had helaas teveel pijn.
    Ik blijf ook zo moe... Als ik er op een gegeven moment niet uit ga dan kan ik echt de hele dag slapen...
    Donderdagmiddag zijn mijn lieve oma en mama komen helpen met schoonmaken, het hele huis is weer spik en span! Het was dan ook zo hard nodig... Het lúkt me gewoon niet meer.. Alles is zwaar en doet pijn. En arme manlief werkt de hele week keihard en de overige uurtjes besteed hij aan de verbouwing... Dus was erg blij met de hulptroepen!

Ik had dus inderdaad een schimmelinfectie, nouja waarschijnlijk dan. Want mn dokter heeft niet gekeken. Ik legde mijn verhaal uit en hij zei meteen dat dat wssnlijk idd een schimmelinfectie was. Kwam mede door al die antibiotica want dat dood ook de goede bacterien.
    Zalfje meegekregen, en smeren maar.
    Merk al wel dat het ietsje beter gaat, maar het moet natuurlijk over!
    Verder hebben we zaterdag leuke decoratie, schilderijtjes en stikkers voor op de kast, gekocht. We zijn terug geweest maar de babydump en hebben ons verwassen boxkleed gewoon mogen omruilen voor een nieuwe, yeah

Vanmorgen het hondje naar de dierenarts gebracht en heb haar net weer opgehaald. Gelukkig waren er geen rare fratsen te zien op de foto. Wel had ze een keiharde bloeduitstorting wat duidt op een ingescheurde spier en/of pees. Daar kon ik me in vinden, omdat ze natuurlijk gevallen was. Duusss maar weer op de medicijnen en nóg 6 weken rust Arme Jazz en arme wij, weer 250 euries lichter... Ze is nu ook wel heel zielig hoor.. Nog helemaal slaapdronken en weet niet zo goed waar ze het zoeken moet.

En dan nog wat! Ik heb ons opgegeven voor de verbouwers XXL en guess what?! Werd ik vandaag opgebeld dat ze ons een erg leuk stel leek en dat ik een man met gouden handjes had PRECIES wat ze zochten! Dusss morgenaaf komen ze kijken en als er genoeg te filmen is komen ze a.s. maandag al filmen. Whaaaaaaaaaa

Dan ga ik nu even plat, want t word een super drukke week:

Morgen komt mn oma me eerst weer even helpen met schoonmaken dan komen ze om 5 uur van sbs kijken en om 7 uur hebben we de pretecho Woensdag moet ik naar de gyn, donderdag moet mn man naar je het ziekenhuis voor de erfelijkheidstest ivm het hart van zijn vader en vrijdag nóg niets...

@kitty, ik heb sinds vanmorgen juist doorzichtig slijm, wat je hebt in je vruchtbare periode zeg maar, weet je toevalling ook wat dit is ;) ?

18. Bloesem

Bloesem Bekend lid

25 mei 2008
    838
    0
    0
    Romy, wat spannend zeg. Ben benieuwd of jullie uiteindelijk worden uitgekozen!

19. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    @Mimi, rustig aan meid! Sterkte!

@Romy, je afscheiding kan sowieso in je hele zwangerschap veranderen....dan heel dik, dan heel waterig (ik dacht zelfs een keer bij alyssa dat ik vruchtwater verloor, zo dun en waterig!) dus zegt geen drol.....hoort er allemaal bij!

20. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Alles weer goed bij de VK. Bloeddruk 130/70 dus netjes.
    Mooie hartslag weer gehoord van de baby! En zelfs Lukas vondt het weer mooi Baby luisteren zoals hij het zelf kan zeggen :D

Anti D prik gehad dus nu beetje stijve Linker arm,maar ja het is voor een goed doel.

Verder ff geen nieuws.

Alles gaat zijn gangetje voor zover dat nog wil.

4 Feb weer heen om 16.15 uur.

Deel Deze Pagina