Gisteren kwam mijn moeder op bezoek en ze was al wat eerder dan verwacht, dus we zijn samen dozen gaan inpakken. Met wat hulp erbij gaat het dan toch wel erg snel ineens. Daarna heb ik nog even ons nieuwe huis laten zien en toen ze naar huis was en ik had gegeten dacht ik nog maar aan 1 ding, lekker liggen op de bank en op bed! Als je gaat verhuizen merk je pas hoeveel spullen je wel niet hebt. Echt schandalig! En dan te bedenken dat we een jaar terug al veel hebben weggegooid en opgeruimd. Sinds gisteren ligt er vloerbedekking in onze slaapkamer en de babykamer! Yesss. En nog meer nieuws... Morgen hebben we weer een kijker voor ons huis! Ik moet eerlijk zeggen dat het wel even wat extra stress gaf. Nu zijn alle ingepakte dozen ook in 1 keer verhuisd, want het zag er hier natuurlijk niet uit. Vanavond probeer ik nog een beetje op te ruimen en schoon te maken en morgen ga ik extreem uitrusten, want daar ben ik dan wel weer aan toe. Esther gelukkig was de groeiecho goed. Ik duim voor jou voor een normale bevalling. Ik moet er zelf niet meer aan denken om te fietsen, maar ik pak altijd al heel makkelijk de auto. Heb jij geen andere mogelijkheid dan fietsen? Dat is wel zwaar voor je. Klavertje ik leg me er bij neer dat het hier wat viezer is dan normaal. Ik vind het belangerijker om af en toe een doos in te pakken. Nu gaan we natuurlijk weer even extra schoonmaken voor de kijker van ons huis, maar het scheelt dat mijn man dan ook veel doet. Hopelijk is morgen ook weer alles goed. Mimi dat was wel even schrikken! Gelukkig mag je weer naar huis! Lin mooie buik. Snoopy succes bij de vk! Tezzz ook succes bij de vk! Acnaib ik merk dat ik ook liever thuiszit. Ik hoef nu steeds maar 2/3 uurtjes te werken anders hield ik het ook niet vol. Denk aan jezelf he! Bleu gelukkig was alles goed en ik zeg ook de thuiszorg.
mamakitty en dancinglady, THX ! Stom hè dat ik daar niet opkwam. Ik ben zelfs bij de buurvrouw (oudere dame) aan de deur geweest maar zij wist het ook zo snel niet.
Daar is ze weer! leker thuis om mijn bedje in de kamer en laptop op kussen op mijn benen. Mamakiitty: dank je wel voor het doorgeven hier en je lieve berichtjes terug. Ik moet dus heel goed naaar mijn lijf luisteren en heel rustig aan doen. mag in huis brood enz. pakken en eind van de week evt. als ik me goed voel even mee rondje lopen met martin.. verder nag ik iets meer in rolstoel als ik dat wil (mits ik geduwd wordt natuurlijk), maar alles in teken van mijn lijf. de laatste controles e.d. waren helemaal goed kleine is op groei echo bijna 31 weken ik ben nu 30 + 2 dus beter kan niet.Het is 100% een jongentje.. haha heb een echo met 2 billetjes en en balzak.. duidelijker wordt het niet. De kleine doet het dus goed, maar mijn lijf begint op te geven.. De kans op vroeggeboorte is erg groot, want mijn bmm is wel lang maar wel al behoorlijk zacht, dus zodra ik teveel last krijg moet ik aan de bel trekken.. ze hopen dat we het kunnen rekken op deze manier tot 37 weken, dat zou mooi zijn. Ik ben zo blij dat mijn voorgevoel al zei dat alles klaar moest, want nu mag ik dus niets meer.. mijn ouders zetten ledikant en wieg heel binnenkort neer en verder is alles klaar..
@ Princess, ik las net je tip. Goed blijven drinken dus. Vocht kan het bij mij ook wel zijn denk ik zo, krijg mn ringen niet meer om en kom moeilijk in mn schoenen. Goh bedankt, ik ga er ook op letten! Maar natuurlijk geen garantie dat het over/weg gaat? @ Esther, wat fijn dat alles goed was met de echo. Zeker super leuk om te zien... Ik heb vrijdag weer een groeiecho, ben ook zo benieuwd! @ Lin, lukt dat bij jou een beetje zwemmen? Ik heb van het weekend een badpak te leen gekregen en het leek mij ook wel lekker om te zwemmen.... @ Acnaib, ik had een beetje hetzelfde. Thuis voel je je heel wat maar op je werk... Ik ben inmiddels ook met verlof (ziektewet) deze week, twee weken van te voren. En vind het heerlijk! Probeer er van te gaan genieten! @ Mimi, fijn dat je weer thuis bent! Was zeker wel schrikken? Nou rustig aan en fijn dat het bed beneden staat, heb je gezelschap om je heen! Gisteren de kinderwagen en maxicosi opgehaald, jeetje leuk hoor allemaal! Helemaal in mn nopjes. In mn album nog een nieuwe foto van het kamertje... xxxx
Het is maar net wat je zwemmen noemt. Op mijn buik zwemmen gaat al weken niet meer, maar op de rug wil nog wel. Verder is het lekker een beetje lopen en in het bubbelbad zitten om te ontspannen. Maar het gewichtloze van het water doet me supergoed, is echt een aanrader.
@pippilotte, das ff schrikken zeg! Gelukkig geen vruchtwater dus. Hopen dat dat nog even zo blijft he! Mooi dat je wat hebt gekregen om te kunnen testen, lijkt me een hele geruststelling. @Acnaib, niet te druk maken joh! Begrijp het wel hoor, hier ook een die zich pas ziekmeld als ze bloed ziet of 40 graden koorts heeft...maar als je je zo voelt moet je daar gewoon lekker aan toegeven. En als zij er al zo over praten, gewoon 'ja, amen' zeggen en van gaan GENIETEN! Succes meissie, laat je niet gek maken! @mimi, fijn dat alles al klaar is! Scheelt een hoop gestress. Lijkt me namelijk ook helemaal niks als je niks mag doen, maar je ZIET gewoon dat er nog zoveel moet...hopelijk blijft die kleine nog ff lekker zitten. @twinnie, geniet van je 'cadeautjes'! Dadelijk is het nog leuker, met je kleintje erin! Gisteren telefoontje gehad van de kraamzorg! jaja, ze konden me nog vinden in het bestand. haha. 2 februari intake gesprek. Komt er iemand bij ons thuis. Ben erg benieuwd, ze klonk prettig. Ik ben in ieder geval blij dat er een afspraak staat! Vanavond zou ik uit eten gaan met mijn baas en collega, maar er is er een ziek, dus gaat niet door. Kamiel gaat wel naar opa en oma, dus ik heb vanavond lekker voor mezelf! JOEPIE! Nou ja, joepie, ik ga rommelen in huis...dat wil zeggen, OPRUIMEN! Was opvouwen, spullen opbergen, etc. En dan ga ik een lijstje maken van wat ik nog wil doen in mijn verlofperiode, want die moet ik natuurlijk wel een beetje gebruiken voor nog wat ontspanning en rust. hihi. Ben trouwens ONWIJS kortademig. Iemand anders nog last van? Alsof ik een astmapatient ben zeg. Ik heb het helemaal benauwd en af en toe moet ik echt stoppen met waar ik mee bezig ben omdat ik gewoon niet goed kan ademen...had ik helemaal niet bij Kamiel! En dat maagzuur....
Alles was weer goed bij de VK! Bloeddruk 110/70 en in totaal nu 9 kg aangekomen. Hoofdje nog steeds naar beneden en al ietsje in bekken. Verder hebben we het over de bevalling gehad en heb info over het hielprikje gekregen. Vanaf nu over 2 wkn! Nu ff eten straks weer werken, reageer later!
@Twinnie; nope, helaas niet, maar het wel waarschijnlijk dat het na de bevalling overgaat, omdat je dan het extra vocht kwijt raakt... @Daphne; hier nog 1 die zo kortademig is Lijkt wel of ik geen conditie meer heb. Als ik de trap oploop, raak ik al kortademig Hier ook de kraamzorg aan de telefoon gehad, ze komen as. vrijdag al Ben benieuwd! Gisteren weer een aantal dingen ingeslagen bij Prenatal dus het lijstje wordt steeds kleiner hier. Vandaag ruimte gemaakt in de slaapkamer, zolang we in Nl blijven, slaapt de baby bij ons in de kamer. Dus manlief kan van het weekend het ledikantje in elkaar zetten.
@Snoopy, toppie joppie! Lekker idee he dat het zo goed gaat. Geniet ervan! @Princess, ja, irritant he. Rennen zit er echt niet meer in, laat staan fietsen! Wel balen, deed dat allemaal nog toen ik zwanger van Kamiel was. Maar goed, je mag zwangerschappen niet met elkaar vergelijken he... Ik ga gauw inpakken hiero (zit nog op mn werk...), er begint er hier een in mn buik te prikken! hihi/au au
@daphne, ik ben ook zo kortademig! En wat princess zegt, zelfs als ik de trap ben opgelopen lop ik te hijgen. En ook als ik mn sokken en schoenen wil aan doen kan ik bijna niet doorademen omdat die kleine denk tegen mn longen aan zit. @mimi, blij te horen dat je weer thuis bent! Rustig aan he!
hallo allemaal! Hoe is het hier? Heb nog niet alles terug kunnen lezen want kom net van mijn werk! Heb erg slecht geslapen vannacht.... word om de 2 uur wakker vanwege druk in mijn buik en omdat ik moet plassen... Heb tegenwoordig elke dag menstruatiepijn.. denk dat ze aan het indalen is.. als ze de hik heeft voel ik dat ook echt tussen mijn heupen..verder loop ik de hele dag met het gevoel rond dat ik moet plassen.. zelfs als ik net ben geweest... Denken jullie dan ook aan indalen? Verder heb ik nog iets leuks! een vriendin van mij leest de yes... ( dat blad) Er stond ongeveer een maand geleden een oproep in... ze waren op zoek naar jonge meiden die in januari rond de 30 weken zwanger waren en zwangerschapsmode wilde showen in de yes..... De oproep stond er al een week of 2 op toen ze hem las... Maar goed... ze zei reageer nou das toch leuk en wie weet word je uitgekozen... Dus we hebben een mailtje getypt en een foto erbij gedaan..... Nou meiden jullie raden het dus vast al. ik ben uitgekozen hihi A.s. dinsdag moet ik naar amsterdam voor de shoot! Ben zo benieuwd! Lijkt me toch stiekem wel leuk om een dagje mooi gemaakt te worden Ben dus helemaal blij nu Nou ik ga even eten koken! Kom straks nog ef spieken! gr. jvd
@jvd, wat leuk! Geniet er maar lekker van! En vragen of je foto's kunt krijgen he! Ik heb ooit model gestaan voor een kappersblad, maar mijn foto's zijn niet gebruikt en ik heb die foto''s van mezelf nooit meer gezien. ZO jammer! Als hij er is effe doorgeven he! Ga ik kijken! Eet ze! Meiden, zou van alles gaan doen nu de mannen uit huis zijn, maar....heb geen puf! Pijn in mn armen, bekken, moe. Heb dan ook tot 19:00 gewerkt...moet ik ook niet meer doen, maar ja, morgen laatste dag en het MOET gewoon af (stomme ik)... Ga ff een beetje tv kijken en wat surfen.
Overzicht Maartmama's 2009 !!Graag het overzicht niet zelfstandig aanpassen zie info onderaan de pagina!! 01-03-2009 Radna - Achterhoek - 25 jaar - 2e kindje - CK: jongen - Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) Ster - Noord-Holland - 32 jaar - 2e kindje lovelyengeltje - Lemmer - 24 jaar - 1e kindje - CK: meisje Klavertje - Rotterdam - 28 jaar - 1e kindje - GB: jongen - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) valentijn14 - Maarn - 31 jaar - 3e kindje - GB: meisje - Bevalling: ziekenhuis 02-03-2009 MamaKitty - Brabant - 30 jaar - 2e kindje - CK: jongen - GB: jongen - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: combi Snoopy1983 - Zuid-Holland - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: verrassing- Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) eefjepeefje - ? - 29 jaar - 1e kindje Ilona85 - Dordrecht - 23 jaar - 1e kindje - CK: meisje - Bevalling: thuis - Voeding:borst Broddels - Noord-Holland - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen Twigger82 - ? - 25 jaar - 2e kindje - CK: jongen - GB: meisje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst Evelieveling - Julianadorp (NH) - 35 jaar - 2e kindje -CK: meisje - GB: :-# - Bevalling: ziekenhuis (m.i) - Voeding: borst (evt. afgekolfd) 03-03-2009 Lizz80 - Zuid-Holland - 28 jaar - 1e kindje - CK: meisje Janinev - Antfeld (Dld.) - 25 jaar - 2e kindje (1e: dochtertje Roos is een sterretje) - CK: jongen - Bevalling: ziekenhuis Duitsland - Voeding: fles 04-03-2009 Tom78 - Friesland - 29 jaar - 3e kindje bleu - Utrecht - 36 jaar - 3e kindje - CK: meisje - GB: meisje Cynthia1979 - Helmond - 29 jaar - 2e kindje - CK: meisje - GB: jongen - Bevalling: thuis - Voeding: fles 05-03-2009 xxnijntjexx - Twente - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen Liftrasa - Enschede - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen Sterr - Zuid-Holland - 23 jaar - 1e kindje 06-03-2009 MamaVanSimon - Tilburg - 28 jaar - 2e kindje - CK: meisje - GB: meisje - Bevalling: ziekenhuis (m.i) - Voeding: borst Xanado83 - Alphen a/d rijn - 25 jaar - 1e kindje - GB:meisje 07-03-2009 Tezzz - Achterhoek - 31 jaar - 3e kindje - CK: meisje - GB: verrassing - Voeding: borst (evt. afgekolfd) Amanda23 - Arnhem - 23 jaar - 1e kindje - CK: meisje 08-03-2009 lin80 - Friesland - 28 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: :-# - Bevalling: thuis- Voeding: borst Daphne1980 - Rotterdam - 28 jaar - 2e kindje - GB: meisje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) Yvonnee - Friesland - 25 jaar - 2e kindje (1e: zoontje is een sterretje) - GB: jongen 09-03-2009 Lynnami - Panama City - 32 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: zoon - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) en fles seom - Gelderland - 22 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: verrassing jvd - Wijchen (Gld) - 22 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: meisje 10-03-2009 Tumtummetje - Drachten - 21 jaar - 2e kindje - CK: meisje Mimu - ? - 27 jaar - 1e kindje Muppie - Kampen - 24 jaar - 1e kindje - GB: verrassing BMD - Aalsmeer - 29 jaar - 2e kindje Anja24 - ? - 25 jaar - 1e kindje Witte - Limburg - 36 jaar - 2e kindje - CK: meisje Tante29 - Brabant - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen nicole74 - Rotterdam- 34 jaar - 2e kindje - CK: meisje 11-03-2009 Fairy11 - ? - 32 jaar - 4e kindje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: fles Bellnoor - Overijssel - 26 jaar - 1e kindje Esther1981 - Hengelo - 27 jaar - 2 en 3e kindje - CK: 2 meisjes - GB: 2 jongens - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: fles 12-03-2009 sabrina24 - Purmerend - 26 jaar - 2e kindje - CK: jongen - GB: meisje Zwiep - Amsterdam - 33 jaar - 1e kindje Lindajelsma - Dokkum - 25 jaar - 1e kindje - GB: verrassing - Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) Naduah - Gennep - 24 jaar - 2e kindje - CK: meisje - GB: :-# - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) 14-03-2009 twinnie - Zwolle - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen Jacky78 - Haarlem - 29 jaar - 1e kindje - GB:verrassing 15-03-2009 Vibeke - ? - ? jaar - 1e kindje Liz79 - ? - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen marr - Zuid-Holland - 29 jaar - 1e kindje 10uss - Flevoland - 34 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: jongen 16-03-2009 Sweetlakecity - 27 jaar - 1e kindje Miekie26 - Twente - 26 jaar - 1e kindje - CK: jongen- Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) 17-03-2009 Margarita - Hoorn - 28 jaar - 1e kindje - CK: jongen Dancinglady - Bergen op Zoom - 26 jaar - 1e kindje - GB: verrassing 18-03-2009 Monique77 - ? - 30 jaar - 3e kindje - CK: meisje borsatofan - Friesland - 33 jaar - 2e kindje - CK: meisje 19-03-2009 Tweety82 - Sint-Gillis-Waas (B) - 26 jaar - 1e kindje - CK: jongen Joyce82 - Zwanenburg - 26 jaar - 2e kindje - CK: meisje 20-03-2009 hartewens - Groningen - 33 jaar - 1e kindje - GB: verrassing - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) 21-03-2009 Poohbear226 - Zuid-Holland - 32 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: jongen - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: flesvoeding minnie83 - Grootebroek - 24 jaar - 2e kindje mieke1981 - Brabant - 27 jaar - 1e kindje Mommy2be - 19 jaar - 1e kindje - GB: :-# - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) acnaib - 29 jaar - 1e kindje jmm - 30 jaar - 1e kindje - GB: :-# Bevalling: ziekenhuis Nijnka - Zweden - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: jongen - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst 22-03-2009 Ravi - Friesland - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen xlns - Geleen - 29 jaar - 1e kindje - CK: meisje Sofieke - grens Gelderland/Brabant - 31 jaar - 2e kindje - CK: meisje romytamara - Purmerend - 21 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: jongen - Bevalling: geboortehotel - Voeding: borst 23-03-2008 Noor83 - Zuid-Limburg - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen Bam-Jolan - Delft - 25 jaar - 3e kindje - CK: meisje- GB: jongen - Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) 24-03-2009 Pien27 - Amsterdam - 28 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: verrassing 25-03-2009 HelmaSerdar - Brabant - 23 jaar - 1e kindje - CK: jongen Mama van Lukas - Jirnsum (Frl) - 28 jaar - 2e kindje - CK: jongen - GB: :-# - Voeding: borst Bolbuikje - ? - 23 jaar - 3e kindje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) 26-03-2009 Princess81 - Brabant - 27 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: meisje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) 27-03-2009 Sanne - ? - 22 jaar - 1e kindje Mieke74 - Groningen - 33 jaar - 1e kindje - CK: meisje miinicole - Overijsssel - 19 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: jongen Dreamerfly - Noord-Groningen - 25 jaar - ?e kindje - GB: meisje 28-03-2009 Bloesem - Noord-Holland - 27 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: verrassing Janneke - Den Helder - 21 jaar - 1e kindje - CK: jongen - Bevalling: thuis - Voeding: borst 30-03-2009 mimi83 - Breezand (NH)- 25 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: jongen - Bevalling: ziekenhuis (m.i) - Voeding: borst (evt. afgekolfd) Totaal 84 maart 2009 mama's: verrassing: 10 jongen: 11 meisje: 10 geheim: 8 :-# Afsprakenlijst: Januari 22 jan: Sweetlakecity - vk, 8.00 uur 22 jan: Esther1981 - gyn, 13.30 uur 22 jan: lin80 - groeiecho, 11.00 uur 22 jan: twigger82 - groeiecho, 12.10 uur 26 jan: Daphne1980 - vk, 9.15 uur 27 jan: Naduah - vk, 10.00 uur 27 jan: lin80 - vk, 11.30 uur 28 jan: Klavertje - vk, 10.30 uur 29 jan: Bamjolan - vk 29 jan: Fairy11 - gyn, 10.10 uur Februari 02 feb: twigger82 - 36 wkn afspraak, 11.25 uur 04 feb: Bloesem - vk, 9.20 uur 04 feb: Mama Van Lukas - vk, 16.15 uur 04 feb: Bleu - vk, 9.20 uur 05 feb: Snoopy1983 - vk, 11.15 uur 18 feb: Mamakitty - Gyn (check voor inleiden), 08.45 uur 8) Buddylijst 8) * Dancinglady - MamaKitty - Esther1981 * Bam-jolan - Sweetlakecity - Snoopy1983 * Dreamerfly - Naduah - Princess81 * Acnaib - Twinnie * Mama Van Lukas - Annechien * Sabrina24 - * HelmaSerdar - Sofieke - ? * Muppie - Radna * Broddels - Margarita - ? * meisje1988 - Wil je jezelf als buddy opgeven of heb je al iemand gevonden, geef het dan door voor de lijst! Maart 2009 mama's die ons helaas vroegtijdig hebben verlaten..*Hopefull, *Mirjanne, *Sanne, *Draadje, *Limmeke, *Miamel, *mamasan, *Bab28, *Marjo1980, *Morgaantje, *Jenna85, *Scorpion, *Marb, *Pookie66, *maart09mama, *MamaDeLuxe, *Happytogether, *Mouse, *Florida13 Sterretjes twinkelen in de nacht, die houden over ons de wacht.. ---GEBOREN--- 24 november 2008 - Florida13 bevallen van dochter Robin*805 gram en 34 cm, geboren na een zwangerschap van 25 weken. ( helaas heeft Robin het niet mogen halen en is ze nu een prachtig vlindertje ) Plaatsing, wijziging of afspraak op de lijst? Kortom alle gegevens die op deze lijst voorkomen... Stuur dan een PB door naar Snoopy1983 of Mamakitty. De lijst blijft dan netjes en up-to-date.
*** AFSPRAKENLIJST MORGEN !!! *** Heeee meiden! Hier dan de afsprakenlijst weer... 22 jan: Sweetlakecity - vk, 8.00 uur 22 jan: Esther1981 - gyn, 13.30 uur 22 jan: lin80 - groeiecho, 11.00 uur 22 jan: twigger82 - groeiecho, 12.10 uur Veel plezier en suc6 meiden met jullie afspraken!
@acnaib, sluit me aan bij mamakitty! Gewoon lekker thuis blijven meid @pipilotte, fijn dat ze helemaal ingedaald is! Was wel even schrikken zkr de opname? Lekker joh dat jullie er helemaal klaar voor zijn @ilona, mooi zo dat je je niet verveeld kan me daar ook niets bij voorstellen haha Had dat van die molton ook gezien idd bij de kruidvat op zich wel een goed idee! @Melisar,leuk joh een tweeling en wat fijn dat alles zo goed gaat Jij ook veel suc6 met de laatste loodjes! @bleu, fijn dat alles weer goed was bij de vk! Gaat opschieten nu he @mimi, super dat je weer lekker thuis bent! Nu moet je dus heel rustig aan gaan doen begrijp ik maar goed alles voor de kleine @dancinglady, reageer zo nog ff aan de andere kant hihi @twinnie, schattig bedje hoor zo! En leuk he al die spullen kan niet wachten tot er ook wat in zit hahaha @daphne, intake kraamzorg staat dus is dat ook weer geregeld joh Wat betreft de kortademigheid, ik herken het helemaal iets waar ik normaal 10 min over fiets doe ik nu bij wijze van het dubbele over. Laatste loodjes he @jvd, balen dat je zo slecht geslapen hebt hopelijk slaap je vannacht beter! Kan goed hoor dat het van het indalen komt ik merk er hier nog niet echt veel van. En wat leuk joh een fotoshoot laat je maar lekker verwennen die dag! Ik ga mn bedje weer lekker opzoeken Trusten!
Murnin' Iedereen met afspraken: suc6 en have fun! Er zijn nu al oktober mama's meiden! Wat gaat het hard he! Fijne dag allemaal. Ik ga om 10:00 weer naar de fysio.
Morguh, @Sweetlake, hoe was de controle? @Esther, Lin80, Twigger, plezier bij de VK vandaag! @snoopy, hihi. Tja, dat fietsen, ik heb het inmiddels opgegeven sinds het heeft gevroren. Ik zit zo krap in mijn vel dat fietsen echt niet meer prettig is. Ben blij als ze eruit is! Altijd wel wat te klagen he, maar ja, dat is menselijk denk ik dan maar... Opgestaan met een raar gevoel. Vandaag mijn laatste dag, maar kan het nog niet geloven... Heb sinds ik in de trein ben gestapt last van mijn buik/maag/darmen. Zal er wel mee te maken hebben. Of met het feit dat ik gewoon echt OP ben. Drukke dag vandaag, dus spreek jullie waarschijnlijk pas vanmiddag of morgen of later zelfs! Jullie zien me wel verschijnen!
Hoi meiden, FF snel want ga zo weer weg. Hoe het gisteren is afgelopen: Gisteren dus voor hercontrole geweest. Weer een CTG maar toen op de verloskamer. ( wel grappig want daar kom ik straks ook te liggen) kon alvast ff wennen zo. De CTG van gisteren was anders, omdat hij rustiger was. Maar volgens haar ook prima. Heb de CTG meegekregen. Daarna nog een vruchtwateronderzoek via de echo. Er was her en der nog vruchtwater te zien dus volgens haar ook genoeg. Heel raar om je mannetje na zolang weer op een echo te zien. Hij had een mooi rond koppie en lag in de foetushouding met benen en armpjes door elkaar heen gefrumelt. Arm kind! Oja en het is nog steeds een jongen dat was overduidelijk Wat nou dus de reden van het verminderd leven was weten ze niet. Het ging van superdruk naar nauwelijks bewegen. Dat vonden ze zelf ook wat vreemd. Het zou kunnen dat hij zo gedraaid is dat hij zich amper meer kan bewegen. Het kan dat hij nu tegen de placenta schopt zodat ik het minder voel. En misschien houd hij zich opeens gewoon lekker rustig. Dus ik moet maar afwachten. Vanmorgen nog een voetje vastgehad. hihi.
Het gaat met iedereen goed, zo te lezen.. Super ! Dan ben ik er weer vandoor.. druk aan de poets namelijk.