Hoi meiden, Ik kom net terug van de Gynaecoloog,mijn bloeddruk was te hoog en heb last van bekkeninstabiliteit daar komt ook de pijn vandaan. Het was beter dat ik nog zo weinig mogelijk fietste of het liefst helemaal niet omdat dat zelfs de weeën kan opwekken,en de Gyn denkt toch wel dat ze eerder komen dan met 38 weken omdat de linkse baby al heel erg was ingedaald,wel hoopt ze dat ze tot 34 weken blijven zitten omdat ze dan het meeste kunnen doen voor een tweeling maar dat is gelukkig volgende week al,zelf mogen ze pas ingrijpen met 37 weken als het niet meer gaat. Moet dus echt veel plat liggen nu en het echt heel rustig aandoen! Ik probeer vanavond even op jullie te reageren,want heb nu ook weer veel pijn van het fietsen. Fijne middag allemaal!
Hoi Ik ben niet zo vaak aanwezig omdat ik op een ander fora zit die afgeschermd is. Dus via google kan niemand zomaar meekijken en het is speciaal voor maart mama's. Ik vind dat prettiger. Mijn controle bij de VK was weer goed. Zit nu te wachten op het telefoontje van het het UWV wat betreft de 75% wat ik nog werk. Maar ben benieuwd of ze echt bellen. Zoals vele van jullie zeggen is dat ze wel eens slecht zijn in het bellen naar hun clienten. Ja netjes gebeld door ze. Gossie. En niet eens moeilijk doen. Wat fijn Was er bang voor. Maarja het is nog 5 werkdagen tot me verlof en ben blij dat ik weer 6 uurtjes per dag kan werken. Pffff esther> zo...straks ben je nog een feb mama. Als de ene ingedaald ligt en de bevalling gaat beginnen gaat dan automatisch de andere ook mee? Was het nou een een eiige tweeling of een twee?
Hoi, Ben hier net als sweet niet zo heel erg vaak meer te vinden omdat ik dus ook op een ander forum zit. Zal straks ffies reageren
snoopy ik las net op dit forum dat er al een maart mama bevallen is. Alleen ze heeft zich nooit aangemeld voor de lijst. Jammer zeg. ze was 34 weken en 3 dagen. Gisteren dus. Net zo ver al jij! BIZAR.
Mimi gelukkig heb je alles op tijd af gekregen en zetten je ouders de wieg en ledikant neer. Rustig aan he! En ik duim dat je het tot na de 37 weken volhoudt. Twinnie leuk ledikantje zo! Daphne mooi dat de kraamzorg nu toch eindelijk heeft gebeld voor een afspraak. Jvd wat leuk dat je bent uitgekozen voor de shoot! Kitty zijn er al weer oktober mama's?! Wow dat gaat snel. Klavertje gelukkig is alles goed, ondanks dat je kindje rustiger is geworden. Is ie nog steeds zo rustig? Esther rustig aan he! Sweetlake wow, ze hebben jou gebeld van het uwv dat mag in de krant. Mij belden ze dus elke keer niet en toen ik zelf belde zeiden ze dat het niet meer hoefde. Ik zit net zoals sweetlake en snoopy ook op een ander forum. We hebben allemaal onze pijntjes en klachten, maar helemaal niemand hier heeft gereageerd op mijn stukje over ons huis. Dat vind ik jammer. Het geeft me minder zin om hierheen te komen.
Ik heb vandaag de groeiecho gehad. Alles was goed en het kindje is niet te groot, maar precies goed. Het gewicht nu is ongeveer 2350 gram. Ik krijg dus ook geen 2e groeiecho, want daar zal nooit veel verschil inzitten.
Jeetje lieve schat, dat was niet mijn bedoeling om niet reageren op je stukje over jullie huis. Ik kom niet zo vaak zoals je weet omdat ik het te vermoeiend vind. Ik weet dat jullie met een nieuw huis bezig zijn. Je had de sleutel toch ook al? De rest heb ik idd gemist. Maar niet express hoor, sorry...ben soms erg afwezig en net als jullie ook actief op een ander forum. Maar ook daar kom ik niet dagelijks. Maar het gaat beter met me, de baby beweegt niet meer zoveel als eerst maar wel regelmatig. Dus toch wel fijn. XX
Ik vind het knap dat jullie uberhaupt de tijd en zin kunnen vinden hier af en toe rond te hangen Ik ben zelf veel te druk in huis om alles op orde te krijgen om lang te forum-hangen. @dancinglady: Ik heb wel gelezen dat je heel dapper dozen aan het inpakken bent, maar ik ben vergeten wat je schreef over wanneer je nou daadwerkelijk verhuist 't spijt me. Ik word zelf ook gék van die vergeetachtigheid! @Klavertje: wat fijn dat alles goed was. Hier voel ik de kleine ook de ene dag veel meer dan de andere hoor. Alsof íe moe is na een paar daagjes druk zijn. Dat plus het feit dat de ruimte beperkter wordt draagt er denk ik wel toe bij dat je kleine misschien wat minder actief wordt @Lin80: tjee, als je kleine nu al 2350 is is er idd weinig mis denk ik hoor! Kweetniet of het nog steeds zo is, maar 'vroegah' was de regel dat kindjes onder de 5 pond (dus 2500 gram) naar het ziekenhuis moesten na de geboorte. Daar zit je al bijna aan, joh! @All: heb wel jullie verhalen gelezen, maar niet zo veel puf nog lang achter de lappie te zitten Wou ff laten weten dat ik gisteren bij de vk ben geweest en dat alles goed was. frumpie is van cbbbi naar cbibi gegaan, oftewel bewegelijk in bekkeningang. Zit dus nog niet vast, maar is wel goed op weg. Over 2 weken weer controle en de zaken rondom de bevalling bespreken. De commode zit opnieuw in de verf inmiddels en de plaatjes om de pennenstreken op de muren (die zoonlief zo 'prachtig' had gemaakt ) te bedekken zijn zo goed als klaar. Dus de wieg kan eindelijk van zolder! Verder nog steeds veel last van bekken en rug, but what's new? Laterrr ladiezzz! Liefs Tezzz
he meiden zolas jullie hopenlijk begrijpen redt ik het niet op alles terug te lezen en te reageren. Ik ga het morgen weer proberen , maar het wil gewoon niet.. Buikie is weer wat rustiger maar zoals logisch veel visite (die zelf alles mogen pakken , hoor!) en belletjes dus ben erg moe.. heb wel heel lekker gelapen vannacht
Best jammer zeg dat er zoveel meiden overgestapt zijn naar een ander forum. Juist nu we het einde naderen. Ik ben niet iemand die goed is in het reageren. Ik heb tot voor kort full-time gewerkt en nu nog 4 dagen aan het werk. Waardoor uitgebreid reageren me teveel tijd kost. Maar lees wel altijd alles mee, en plaats soms korte antwoorden. Maar kan me zeker voorstellen dat het voor bijv. Dancinglady die wel uitgebreid reageert en dan van niemand reactie terug krijgt op huis dat niet leuk is. Vind het gewoon jammer dat er eerst al een splitsing kwam naar een 2e maart mama's en nu dus nog een ander forum. Juist deze laatste periode leek me zo leuk als je dan van iedereen leest als er weer een kindje geboren is en de eerste ervaringen etc. Maar gelukkig komen jullie nog wel af en toe om de hoek kijken en zijn jullie dus nog niet helemaal weg. Liefs Bloesem
Hey meiden vandaag de groeiecho gehad alles was goed, ze weegt 2410 gram en ze is ongeveer 42 cm kan je nagaan toen mn zoontje geboren werd was hij 42 cm en 2450 gram ben benieuwd hoe hard ze nog gaat groeien hihi ook hebben ze nog een keer naar het geslacht gekeken en de lipjes waren duidelijk te zien, dus geen twijvel meer mogelijk dat t een meid is
Nou, het bezoekje bij de vk was erg productief Beeb en ik doen het goed, BM was wat aan de grote kant, als ze dit over een maand nog vindt, moet ik toch nog voor een groeiecho Bloeddruk was prima, in totaal nu 8kg aangekomen en... ook ik krijg de volgende keer de bevallingsinfo Terwijl we de nieuwe afspraak aan het plannen waren, zag de vk mijn 3d echo foto's en vertelde ze dat ze net 2 wkn geleden haar eigen echobureau heeft geopend. Nu mag ik morgen voor 50 nog een keertje kijken naar m'n beebje Ben weer helemaal euforisch dus! @Klavertje; Nou, gelukkig niets aan de hand dus is weer een geruststelling Wat lief dat je een voetje vast had! Ik voel regelmatig 'iets' maar kan het nog niet echt herkennen. Vanmiddag liet de vk me een voetje en het kontje voelen, maarre ik voelde het niet hoor @Esther; Ook nog een bekkeninstabiliteit erbij, meid wat een afzien bij jou zeg Wordt er nog iets gedaan met je hoge bloeddruk? Hoop dat je ventjes nog lekker blijven zitten enne sterkte meid! Echt je rust nemen nu hoor...
Hai! @klavertje,fijn dat alles weer goed was! Je kindje zal idd ws anders zijn gaan liggen waardoor je nu dus gewoon wat minder voelt. Maar bij twijfel gewoon weer bellen hoor @esther, bekkeninstabiliteit jee dat kan er ook nog wel bij. Sterkte meis en rustig aan doen dus he @sweet, fijn dat jij en je kindje weer helemaal goedgekeurd zijn! Heb het gelezen idd van die maartmama nu dus een januarimama, idd erg bizar vooral als je het kindje ziet dan denk je dat heb ik nu ook in mn buik hihi. @lin80, fijn dat de groeiecho goed was en dat het kindje mooi op schema ligt! @tezzz, ook weer helemaal goedgekeurd dus! Babykamer ook al bijna af begrijp ik lekker hoor! @mimi,fijn dat je goed geslapen hebt en dat je buik eindelijk weer een beetje rustig is. @bloesem, we komen hier ook nog steeds hoor alleen wat minder vaak misschien. Het forum daar is afgeschermd dus dat is sowieso wel fijn. Maar als je continue heel erg je best doet om op iedereen te reageren en andere komen alleen maar zeggen dat het goed gaat en niet naar je vragen is dat niet zo leuk. En voor de meeste is op 2 fora's schrijven gewoon teveel. Maar blijf hier zkr nog gewoon posten hoor alleen misschien net zoals vele ietsje minder Ik probeer voorlopig ook de lijst er nog op te zetten maar weet niet voor hoelang. @twigger,ook al zo'n goeie groeiecho fijn hoor! Ben benieuwd wat ze uiteindelijk zal wegen, is je zoontje eerder geboren? Geen afspraken voor morgen dus even geen lijst Fijne avond allemaal nog!
@Snoopy1983 Nee mijn zoontje is met 38 weken geboren, maar t was gewoon een klein friemeltje echt een baby beebje hihi maar deze zal niet zo klein zijn
Ik leef ook nog Heb afgelopen week in het ziekenhuis gelegen vanwege extreme pijn. Sinds gisteren weer thuis en gaat redelijk. Over een week weer terug voor een NST. Alles gaat redelijk goed. Baby is ingedaald en erg actief, nog geen ontsluiting, bmm is zo goed als glad met 0.6 cm en ben niet in staat om nog maar langer dan 5 minten op mijn benen te staan omdat ik verrek van de pijn anders. Kortom baby doet het fantastisch maar mijnlichaam houd het voor gezien... Ik hoop dat alles goed gaat met iedereen en dat we allemaal maar gezonde beebjes mogen verwelkomen binnenkort!
Hier ook alles in orde, kleine is druk. Denyce is ook ziek dus die bleef vandaag thuis, om 3.30 begon ze te spoken en om 4.30 kon ik mn slaapkamer dweilen, bed verschonen en in de week zetten, mezelf wassen.... dus ik ben er ff weinig!
Goedemorgen meiden, Ik had gezegd dat ik nog even uitgebreider ging reageren dus doe ik dat nu even. @Daphne1980: Ja ze doen het idd goed ! Haha ben ook erg zenuwachtig hoor ,het is toch anders dan 1tje. Fijn dat je lekker verlof hebt nu. En ja kortademig zijn ken ik,heb er ook last van en brandend maagzuur heb ik ook nog steeds last van echt geen pretje. @lin80: Dankjewel,en ja dat zou zeker mooi zijn hoop namelijk echt wel op een normale bevalling! Mooie buikfoto's hoor,ook al is de kwaliteit wat minder! Fijn dat de groeiecho goed was ! @MamaKitty: Dankjewel,hoe gaat het nu? En met Alyssa?Is ze alweer helemaal opgeknapt? @acnaib: Ik zou ook gewoon thuis blijven die 2 weekjes,als jij je daardoor beter voelt zou ik het echt doen! @pippilotte: Doe het rustig aan! @Melisar: Idd leuk dat er nog een tweelingmama in Maart is uitgerekend. Fijn dat het met jou tweeling ook zo goed gaat ! En ja mijn dochter is 2 en een half en hielp me gisteren zelfs met stofzuigen, echt lief dat ze dat doet. Dankjewel,jij ook veel succes de laatste weken ! @bleu: Fijn dat alles goed was bij de vk! @Dancinglady: Allereerst sorry dat ik niet heb gereageerd,maar heb wel aangegeven dat ik later op jullie zou reageren dus natuurlijk ook op jou! Ik heb teveel pijn om steeds rechtop te zitten waardoor het me niet altijd lukt om op iedereen te reageren. Fijn dat je moeder heeft geholpen met verhuisdozen inpakken,en wat vond ze van jullie nieuwe huis? En inderdaad vaak bewaar je van alles en als je gaat verhuizen denk je vaak van goh heb ik dat ook nog bewaard,was bij mij wel zo . Wat fijn dat er nu vloerbedekking op de slaapkamers ligt,schiet dus al mooi op bij jullie ! Weet je al of de kijker van jullie oude huis hem neemt? Dankjewel,en nee heb geen andere mogelijkheid dan fietsen ik zou alleen met de bus kunnen gaan maar dat doe ik niet zo graag omdat het altijd erg druk in de bus is, ben altijd bang dat iemand me keihard aanstoot ofzo . @mimi83: Fijn dat je weer thuis bent,en doe het idd maar rustig aan! Toch fijn om te weten dat je alles klaar hebt hé? @twinnie: Dankjewel,en ja het is idd erg leuk om te zien,maar het word wel steeds onduidelijker omdat ze nog maar zo weinig ruimte hebben in mijn buik. Succes vandaag met de groeiecho! @Snoopy1983: Fijn dat alles goed was bij de vk,toch wel fijn dat het hoofdje al iets in de bekken ligt zodat het waarschijnlijk een gewone bevalling kan zijn. Ja doe het zeker wel rustig aan nu,kan toch bijna niks meer zelf!Dankjewel meis! @Princess81: Veel succes met de intake van kraamzorg vandaag! Fijn dat alles goed was bij de vk ! Neem zeker mijn rust nu wel,heb ik ook echt nodig nu ook al gaat het niet altijd omdat Luna ook nog rondloopt in huis,gelukkig doet ze nog steeds een middagdutje ! Nee ze doen verder niks aan de hoge bloeddruk omdat mijn urine en de bloedonderzoeken verder goed zijn. De Gyn zegt dat ik zoveel mogelijk moet gaan liggen nu! Van mij mogen ze ook nog wel even blijven zitten het liefst tot de 38 weken! Dankjewel meis! @jvd: Ik denk wel dat ze aan het indalen is,ik loop zelf ook de hele dag door met dat gevoel dat ik moet plassen en moet ook erg vaak plassen en bij mij zijn ze ook aan het indalen. Leuk dat je een fotoshoot krijgt in de Yes ,veel plezier Dinsdag! @klavertje: Toch fijn dat de CTG goed was,doe het maar rustig aan! @Tezzz: Dankjewel! Fijn dat alles goed was bij de vk! @Sweetlakecity: Fijn dat alles goed was bij de vk! Fijn dat je nog maar 5 dagen hoeft te werken of niet?Gelukkig deden ze niet moeilijk! En ja ik zou idd in Februari gaan bevallen,als ze er met 38 weken niet zijn zouden ze gehaald worden zei de Gyn 2 weken geleden. Uhmzz ik zou niet weten of de ander ook meegaat,ik heb wel verhalen gelezen dat als er 1tje uit is de ander er vaak meteen achteraan komt. We krijgen een eeneiige tweeling,haha dus moet ze nog uit elkaar zien te houden ! @twigger82: Fijn dat alles goed was bij de groeiecho! @Lynnami: Fijn dat je weer thuis bent,doe het maar heel rustig aan! Dankjewel hetzelfde geld voor jou natuurlijk! @bamjolan: Beterschap met je dochter! Fijn dat verder alles wel goed is. Verder vind ik het ook jammer dat er veel Maartmama's ineens niet veel of weinig nog komen. Maar ik snap jullie wel vooral als niemand het kan lezen op het andere forum. Ik ben het wel met Bloesem eens,want mij leek het ook leuk om van iedereen te lezen dat er weer een kindje geboren is en denk dat dat ook wel gewoon gaat gebeuren ook al zijn jullie hier minder vaak! Verder is het wel balen dat de meesten van jullie zo goed mogelijk proberen te reageren op iedereen en jullie bijna niks terugkrijgen! Ik probeer ook echt wel mijn best te doen om op jullie allemaal te reageren vandaar nu ook mijn erg lange antwoord waar ik al vanaf half 7 mee bezig ben omdat ik tussendoor gewoon moet liggen, vanwege de pijn! Verder allemaal rustig aandoen en geniet nog even van jullie zwangerschap,de laatste loodjes nog! Fijne dag allemaal! Ik ga nu echt weer liggen!
Hallo meiden. Ik ben er ook 1 van die sinds een tijdje op het andere afgesloten forum zit ivm meekijkers en ook de reden die dancinglady noemt. Tuurlijk lees ik hier ook nog wel mee en zal ik reageren op bepaalde dingen en zal hier heus wel genoemd worden als er een maart baby geboren is! Maar ik vind het aan de andere kant ook veel fijner, zeker nu ik erg slecht in ijn vel zit (lichaam en koppie voelen alsof ik de 40 weken al gepasseerd ben). Wil wel ff zeggen tegen Esther: sterkte meid met rust houden, ik weet hoe moeilijk dat is met je kleine meid erbij Hoop dat je ventjes nog mooi minimaal 3 weekjes blijven zitten! Is voor hen toch het beste he!