Hallo, Ik vind het ook jammer dat er meiden verdwijnen naar een ander forum! Vind dit wel een gezellig forum en hier kent iedereen elkaar ondertussen een beetje. Ik ben zelf niet zo van het reageren omdat ik beter ben in gewoon praten en op papier dikwijls niet zo goed weet wat te zeggen! Dus ik vind het gewoon fijn om ervaringen van anderen te lezen en om je eigen ei wat kwijt te kunnen als ik weer eens een keer iets niet weet! Maar goed ieder zijn ding en hopelijk blijven er nog genoeg over hiero! Ik ga dadelijk even na de dokter, heb heel de nacht pijn gehad aan de rechtse kant van me navel die ik niet kan plaatsen als bandenpijn of iets dergelijks dus ff voor de zekerheid checken voor ik het weekend weer in duik!
Ik ben waarschijnlijk ook wel een van de die niet overal op reageert maar dat is natuurlijk absoluut niet persoonlijk! Soms heb je niet zo veel tijd of gewoon geen zin.... En misschien dat er dan net steeds dezelfde de 'dupe' er van is dat zou kunnen....... Vind het wel jammer, want vanaf mij kant kan ik absoluut zeggen dat het niets persoonlijks is! Soms is het gewoon ook veel om bij te houden....... Dames, hoe kunnen we dit oplossen? We lopen allemaal ten einde en het zou leuk zijn als we toch nog op de hoogte blijven van elkaars beebje!
Hey meis! Er hoeft niets opgelost te worden hoor we komen hier gewoon nog steeds alleen misschien iets minder vaak. Ik was altijd iemand die zeker iedere dag iets liet horen en dan ook nog echt op iedereen een reactie gaf, nu doe ik dat misschien ietsje minder maar blijf hier gewoon zo af en toe posten hoor En zkr wanneer de beebjes geboren worden
Net dus bij de dokter geweest en er zat wat eiwit in de urine en een wat hogere bloeddruk. Moet maandag even terug komen om opnieuw te laten meten! Niet druk maken zeggen ze, maar dat is toch het eerste wat je doet Al weet ik nog ineens wat het inhoud; eiwit!
Ik denk dat iedereen nog wel gewoon blijft posten hoor, als ik het zo lees. Alleen in een wat mindere mate dan misschien, maar volgens mij zijn we allemaal wel van plan om iedereen gewoon op de hoogte te houden.
Goede middag ! Mijn mannetjes is vannacht thuis gekomen uit Portugal dus ik heb nu weer meer rust. Heerlijk ! Esther @ Spannend allemaal hè. Ik heb 2 buurjongens ook een eeneiige tweeling die zijn vorig jaar met bijna 36 weken geboren. Over het fietsen, ik denk dat ik dan met 37 weken wat vaker de fiets pak, mn man verleid, ananassap drink, met grote stappen door de kamer loop, enz.. Sweetlakecit@ Fijn dat alles goed was bij de vk. Lin80 @ Fijn dat alles goed gaat met je kleintje. Klavertje@ Onze beebs krijgen ook steeds minder ruimte. Ik heb wel geregeld zon hele bobbel dat uit mijn buik steekt, heb jij dat ook ? Tezzz@ Fijn dat alles goed was bij de vk. En ik wil fotos zien hoor als de wieg van zolder is. mimi@ Fijn dat het goed met je gaat. Je visite en belletjes lijkt mij idd druk/vermoeiend, maar ook wel fijn voor de afleiding. Twigger@ Fijn dat je meisje het goed doet ! Princess@ Fijn dat alles goed was bij de vk. Veel plezier morgen ! Blijft leuk om even te spieken in je buik. Lynnami @ Jee.. meid, dat is niet zo mooi dat je een week in het zh hebt gelegen. Ik lees dat je nog geen 5 min op je benen kunt staan ivm pijn, maar wat heb je precies ? Moet je echt plat liggen of kan je ook zitten ? Sterkte in ieder geval ! Bamjolan @ Sterkte ! Die vervelende griep ook ! Mamakitty@ Jeetje meid, ik hoop dat jij je snel weer wat beter voelt. Komt het soms dat je opziet tegen de bevalling of heeft het een andere reden ? Meiden ik miste jullie al en heb dus ook even een kijkje genomen op het anderen forum. Helaas voor mij duurt het altijd even voordat ik door heb hoe het precies werkt. (ben blij dat ik het hier nu weet) Wie weet kom ik het binnenkort nog een keer proberen. Gelukkig blijven jullie hier ook nog komen ! Mis jullie wel ook al reageerde ik ook niet altijd, ik leef wel met iedereen mee.. Fijne dag !
Meiden,ik kan jullie gewoon weg niet bijhouden is misschien geen Excuus maar het lukt me gewoon niet sorry,misschien straks als ik verlof heb?! Verder hoop ik jullie te kunnen laten weten als de kleine er is,als het niet via mijn Buddy kan dan doe ik het zelf wel na een paar dagen. Bij deze iedereen een dikke knuffel
Nou, ik heb weer genoten hoor wat een schatje is ze toch! @Lynnami; Jeetje, vervelend allemaal hoor. Tis niet bepaald een zorgeloze zwangerschap voor jou Doe je rustig aan? Sterkte meid nog met de laatste loodjes! @acnaib; Eiwitten zijn bouwstoffen uit voeding, deze horen normaal gesproken niet in de urine te zitten. Dat ze er bij jou wel zitten, kan verschillende oorzaken hebben, maar als dit een lage concentratie was, is het idd géén reden om je direct zorgen te maken hoor. @Blue; heerlijk je mannetje weer thuis De mijne komt morgen weer thuis, na een hele week Amerika. Wat het andere forum betreft, ook ik hang daar nu wat meer rond met dezelfde redenen als de rest. Maar ik blijf ook zeker geïnteresseerd in dit forum, maar om op 2 fora op iedereen te reageren is zowat een dagtaak dus blijf hier (net als de rest) lekker posten, ik zal alleen wat minder reageren dan jullie van mij gewend zijn Nu is het alleen nog de vraag of ik straks in Tsjechië wel weer op ZP kan :-k zo niet, dan ben ik er iig 2 wkn tussenuit, maar goed... zorg voor later
he meiden.. Beginend op pag. 84.. twigger: dus jou kleintje ligt ook al helemal beneden.. moet je ook zo vaak naar de wc nu? eerder als 40 weken dus, nou ja geeft niets alleen als het maar later is als 37 weken! lekker groot al dus.. ben ook benieuwd hoe root je kleine is als ze geboren wordt.. overduidelijk een meid dus.. toch lekker die zekerheid. Bloesem: ik zou even bellen als je hem nog niet hebt. normaal krijg je van de prenatal in week 28/29 een brief..lekker dat het verder zijn gangetje gaat. klavertje: jij ook aan de ctg's dus..niet druk maken over je huishouden.. vraag hulp.. het is heel normaal dat het niet meer allemaal gaat..gelukig zijn alle controles goed.. ook afwachten dus.. mijn kleine bewoog ook veel minder vanaf vorige week dond. en is maandag dus ingedaald.. misschhien dat jou kleine dat ook van plan is? fairy: ik zou lekker iemand anders een deken onder je matras leggen.. ligt waarschijnlijk wel lekkerder als een kussen eronder, is toch iets steviger. Acnaib: ik verlies ook soms klodders dlijm, is gewoon een klodder afscheiding.. lekker verhaal..pas als er meerdere bloed sporen in zitten moet je ven aan de bel trekken.. he lekker thuis blijven hoor die laatste weekjes en je absoluut niet schuldig voelen!eiwit in urine.. weet ook niet wat dat is.. mamakitty: jee wat een grote man heb jij al in je buik.. hihi daarom is je buik ook zo groot.. ja 37 weken lijkt me dan ook wel genoeg gewacht.. anders heb je een kleuter.. Ik wil nu wel een beetje gewicht van de beb overnemen. hoe zwaarder en groter ons mannetje nu , hoe beter.. romytamara: Fijn zeg dat je oma en moeder zijnkomen helpen.. de meeste doktoren kijken niet als je aan de antibiotica zit en jeuk hebt op die plek is het praktisch altijd een schimelinfectie (bij zwangeren dan), maar ik vond het niet zo erg dat ie niet hoefde te kijken. scheelde weer wachten op de afspraak.. kon ik gelijk smeren..haha. Hoe is het nu met je hondje?wat spannend dat van verbouwers XXL. wat mmoet ik me daar precies bij voorstellen? mama van lukas: fijn dat alles weer goed was tijdens het "baby luisteren" voel je niet verplicht om te antwoorden hoor.. gewoon doen wat je fijn vind.. we willen het inderdaad wel graag weten als e kleine er is natuurlijk camuh: vervelend he soms.. je hele lijf trekt de baby voor helaas die denkt niet aan jou.. nog even meid.. dan heb je je eigen lijf weer een beetje terug.. dan moet je ook wel steeds bezig zijn voor de beb, maar hoef je de kleine niet steeds mee te tillen. valentijn: ook jij sterkte met de lootste loodjes.. dancinglady: was het dagje met je mams gezelli?oo fijn die hulp bij het verhuizen nu.. dat is normaal al zwaar genoeg laatstaan als je zwanger bent..de slappkamers ook een stukje verder.. heerlijk he..hoe is het gegaan met de kijker van jullie huis? ja neem wel je rust hoor nu zo'n dag.. snoop: fijn dat alles goed ging met de intake..ook alles goed bij de vk, heerlijk.. wel lekker denk om de 2 weken controle? lin80: ik weet helaas niet wat dat geweest is maandag ochtend.mooie buik . oo heerlijk zwemmen(nou ja dobberen) dat ga ik niet meer redden waarschijnlijk.. esther: rustig aan met dat fietsen he..o jee ook nog bi.. tjonge.. niet meer fietsen dus.. jij hebt geen auto he? dat is wel verveldend, misschien kan je boosdschappen e.d. voortaan samen met iemend doen?Doe jij wel rustig aan met hert reageren, liever wat minder reageren en jij geen pijn hoor! Bam: wat lekker dat je naar je eigen vk mag..hoe is het met denyce? princess: heb je al skeeler handschoenen? helpt het?volgende keer bevallingsinfo? hihi ja ergens moet het komen..hoe was het met de 3 d echo?wat een geweldige 3 d foto's Daphne: laat je nog maar lekker even verwennen in je verlof hoor...ja ben echt blij dat zo goed als alles klaar is.. ik wil wel nog 2 pakjes en rompertjes in mt. 44 hebben gewoon voor het geval dat.. heb het liever in huis alsdat de kleine inveel te grote kleren moet..ik heb geen last van die kortademigheid.. maar dat kan natuurlijk komen omdat mijn kleine al helemaal ingedaald is..en hoe bevalt verlof? amanda: al een beetje gewend aan je verlof... tante 29: fijn dat alles zo goed gaat.. kan je ook gewoon vragen hoor of ze nog even willen meten.. ik weet niet hoe dat met ouderschasverlof zit.. lijkt me wel.. volgens mij was dat iets van max. 26 weken opnemen.. staat wel in de cao.. pippilotte; jij ook ziekenhuis.. rustig aan he.. lekker idee dat alle klaar is he..heb ik ook hoor.. Succes met de laatste loodjes en hoop dat de kleine veilig binen blijft tot in ieder geval 37 weken. Ilona: 2 dagen cursus tot half 12 . moet er niet an denken.. rustig aan he.. Blue: ze heeft toch nog wel wat tijd om in te dalen toch? wat lekker dat je mannetje weet thuis is.. twinnie: jij nu ook zo goed als alles in huis? leuk he .. je kan zo blij zijn als er weer iets geregeld is voor de beeb.. heb ik ook.. was laatst helemaal gelukkig met een gordijn jvd: klinkt wel als indalen.. ik moet nu ook elke 10 sec. naar de wc wat gaaf die shoot in de yes.. zeg je wel even welk nummer het is? sweetlakecity: fijn dat alles goed was bij vk.. goh prettg dat het uwv eens doet wat ze horen te doen..waar staat dat van die maart mama die al bevallen is? dat dacht ik maandag ook dat het niet zo lang meer zou duren tezz: ik had het ook druk in huis.. maar nu alle tijd.. alleen geen lijf meer om elke keer 10 pagina's terug te gaaan.. gelukkig heb ik nu dus tijd om het bij te gaanhouden..Voel je niet verplicht.. ik vind het al prettig om te lezen hoe het met iedreen gaat..zo te lezen gaat het goed met julie kamer wiselingen/inrichten.. succe verder lynami: rustig aan he meid.. hoop dat die kleine het nog ruim 2 weekjes volhoud dan ben je ongeveer 37 weken toch?succes met je super zware laatste loodjes..
Getver Lynami, daar zit je ook niet op te wachten een ziekenhuisopame. Gelukkig ben je weer thuis nu. Hoop dat het nu weer beter met je gaat.
=D> =D> =D> Ik geef jullie allemaal hierbij een staande ovatie voor het feit dat jullie de moeite hebben genomen zooooooooo uitgebreid te reageren vandaag ondanks de vreselijk vervelende lichamelijke ongemakken die veel van jullie hebben! Ik vind het echt SUPER! Ik hoop binnenkort de tijd te vinden dat nou eindelijk ook eens voor jullie te doen APPLAUS VOOR JULLIE ZELF! Ennnnnnnnnnnnnn ...een dikke knuf van mij! P.s. heb een fotootje in m'n album van commode met wandkleedje. Rest kamer nog niet klaar, maar 't begin is er!
Klavertje en tezzz ik weet dat jullie wel meeleven, maar dit gevoel zat me al een tijdje dwars. Het is ook tegen niemand persoonlijk bedoeld, maar ik baal er soms gewoon van dat iedereen hier zo met zichzelf bezig is (al begrijp ik het heel goed hoor, want het valt vaak niet mee). Bloesem ik kijk nog steeds elke keer als ik achter de computer zit hier en blijf ook zeker meeleven en schrijven. Het lijkt me heel leuk om straks van iedereen te horen wanneer de beebjes geboren zijn en misschien leuke foto's te zien. Alleen krijgen we het daarna met z'n allen misschien nog wel drukker en ik vraag me af hoe het dan gaat hier op het forum. Maar de tijd zal het leren. Esther van iedereen hier heb jij het meeste op me gereageerd, ondanks je pijnen, dus dit was zeker niet voor jou bedoeld. Ik heb er ook bewondering voor dat je toch nog zo je best doet om op iedereen te reageren. Denk ook aan jezelf he! De kijker komt dinsdag terug met zijn vrouw. Hij vond het wat, nu moeten we haar mening nog afwachten. Ik hoop toch zo dat het nu verkocht wordt... En mijn moeder vond ons nieuwe huis helemaal prachtig! Balen dat je geen andere mogelijkheid hebt dan fietsen, echt lastig zeg. Ik ben hier niet minder vanwege het andere forum. Ik blijf gewoon langskomen, maar ook bij ons is het vaak hectisch vanwege de verhuizing en ben ik soms ook gewoon erg moe. Twinnie ik blijf dus gewoon hier langskomen, dus het is niet zo dat er iets "opgelost moet worden" maar ik wilde wel even mijn gevoelens kwijt. Bleu fijn dat je mannetje er weer is! mimi die hulp bij de verhuizing is zeker welkom, ik zou het alleen niet kunnen. Gelukkig doet mijn man ook mega-veel, maar het is wel fijn als hij niet alles alleen hoeft te doen. En de kijker komt dinsdag terug met zijn vrouw, dus het is spannend! Tezzz fijn dat alles goed was bij de vk. En wat een leuke commode! Super mooi afgewerkt zo! Verder ben ik het met tezzz eens, ik waardeer het heel erg dat iedereen zo de moeite heeft genomen om op elkaar te reageren. Zo ik ga naar bed, want ik ben echt moe.
Mimi het is inderdaad waar, maar ik heb zoveeeeeel vocht dat ook mijn benen de lucht in moeten... ik lig dus in een u vorm bijna, slaap dus ook slecht de laatste nachten. Donderdag moet ik weer naar de gyn, zal het nog eens voorleggen
Hoi! @twigger,dat was dan idd een klein kindje en nu een meisje en dus groter haha @lynnami, jee meid dat zal schrikken geweest zijn! Gelukkig ben je nu weer lekker thuis Wel balen dat je lichaam niet meewerkt Wat is een NST trouwens? @bamjolan, beterschap met je dochter! @acnaib, hopelijk is je bloeddruk maandag beter! En idd niet druk maken al is dat makkelijker gezegd dan gedaan haha @bleu, fijn dat je er nu niet meer alleen voor staat! Kan je mannetje weer helpen @mamavanlukas, dikke knuffel terug! @mimi, hoe is het nu meis? Merk je verschil nu je het nog rustiger aan doet? @tezzz, wat een leuk tweety kamertje zeg Het begin is er toch! Trusten allemaal! en een fijn weekend!
Nou, hopelijk blijft het hier dan ook gewoon gezellig! @ Blue: wat fijn dat je man er weer is, beetje gezelligheid en kan hij mooi weer helpen! @ Princess: wat een geweldige fotos zeg! Wat lief, en ze heeft al een bos haar of zie ik dat verkeerd. Mooi hoor! @ Tezz: wat een leuk wandkleed zeg, leuk idee! @ Mimi: jij bent ff druk geweest, haha lief hoor! @ Dancinglady: dikke knuffel! Vandaag 33 weken! Jhee! Gisteren echo gehad ter controle van de niertjes, die waren met de 20 weken echo te wijd. Maar gelukkig zijn ze nu helemaal goed, ben er zo blij mee. En het was weer een wonder om onze kleine te zien. Ze schatte de baby nu al 4 pond, dus het wordt een flinke. Ze moest flink wat moeite doen om de niertjes te vinden maar wij hadden mooi ongestoord te tijd om naar de kleine te kijken hahaa.
Was even weer snel aan het spieken en het bijlezen... Zie ik al die berichten over het reageren op, en het verschijnen op dit forum. Het lijkt wel of sommigen het zien als een plicht. Ik kom gewoon af en toe langs waaien, lees een stukje terug, reageer eens op iemand omdat me dat aanspreekt, maar ga zekker geen hele A4 vullen met commentaar. Daar heb ik echt geen tijd voor. en over het mee kijken... Ja, dat weet je van te voren dat dit een openbaar forum is. Ik heb dus ook nooit meer gemeld dan ik zelf wilde. De rest heb ik in pb gedaan.
spannend....we gaan zo een muur behangen van de babykamer. Vriend en ik hebben dat beiden nog nooit gedaan dus ben zeer benieuwd of we elkaar na vandaag nog steeds lief vinden haha. Fijn weekend allemaal! Oja ik wilde nog even zeggen dat ik het fijn dat iedereen zo luchtig en met respect heeft gereageerd op wat ik ter sprake heb gebracht over het forum. Nu is het volgens mij gewoon weer duidelijk en begrijp ik in ieder geval waarom het opeens vele rustiger was. En vind het leuk om te horen dat iedereen nog wel zo nu en dan langskomt hier.
Goedemorgen meiden Vandaag komt m'n mannetje eindelijk weer thuis, joepie! Kraamzorg was er gisteren en moet alleen nog klossen voor het bed halen én moet toch nog een commode of iets dergelijks halen. Wilde het eigenlijk niet doen, maar is volgens de kraamzorg wel handig. Heb in Tsjechië natuurlijk wél een commode, maar omdat we maar 1-2 mnd hier zijn met de baby vond ik het niet nodig er hier ook 1 weg te zetten, maar goed... dan toch maar ff langs de Ikea vd week @Mimi; ik heb vanacht voor het eerst met die handschoenen geslapen en ben niet wakker geworden vd pijn Dus ben al helemaal blij! Lijkt goed te helpen dus! En ja... bevallingsinfo probeer er nog maar niet aan te denken @Tezzz; Leuk gedaan meid de commode @Twinnie; hihi, grappig dat je dat zegt, dat zei ik gisteren ook al, maar het is gewoon het beeld dat wegvalt Gelukkig alles goed met de niertjes van je kleintje! @Bloesem; succes met het behangen, hopelijk gaat het goed (en blijft je relatie ook goed )
Twinnie gefeliciteerd met de 33 weken! Het gaat hard he! Gelukkig waren de niertjes goed en heb je lekker kunnen genieten van de echo. Bloesem veel succes met behangen! Princess ik was er al bang voor dat je toch een commode nodig zou hebben in Nederland. Hopelijk vind je een mooie voor weinig geld. Ik heb vannacht niet zo lekker geslapen, veel maagzuur en pijn in mijn buik en rug. Misschien moet ik weer even wat rustiger aan doen overdag...
Goedemiddag allemaal! Ik reageer ook niet altijd op iedereen en voel mij ook niet verplicht dat te doen komt dan ook niet spontaan over. Nu even snel een berichtje van mij want ben aan het wassen en het huis aan kant aan het maken. Mijn man is volgende week jarig dus zaterdag visite en ja daarna is het nog maar ongeveer 3 weekjes. Was vrijdag bij de verloskundige en alles wat prima na 2,5 week niets aangekomen en deze zwangerschap zit ik dus op 7 kg en daar ben ik op zich wel blij mee alleen een keer honger of trek hebben lijkt mij ook best leuk! Vanmorgen heeft mijn man ons geboortebord opgehaald die wij hebben laten maken en ben echt zo blij ermee! Het is een geweldig bord en helemaal voor ons probeer vandaag nog een foto te maken maar of het lukt? Hoop dat het met iedereen goed gaat en ga nu weer even met mijn zenuwachtige man (lief is dat he) het huis weer iets meer babyklaar maken Groetjes!