Maart 2009 mama's (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 15 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    @bleu, fijn dat alles goed was bij de vk! thx voor je pb ;) Hier ook nog geen intakegesprek gehad hoor zullen ze binnenkort wel over bellen neem ik aan.

@fairy11, ik heb dat gevoel niet maar kan me er wel iets bij voorstellen al moet je toch maar denken je weet waar het voor is en ws ben je na de bevalling al een hoop kilo's kwijt ;)

@dreamerfly, ook al zo vroeg op :( Kan me voorstellen dat je nu een hoop zorgen hebt wat betreft je werk en komt nu ook gewoon helemaal niet uit straks met verhuizing en kleine op komst :( Hoop dat jullie er toch uit kunnen komen. Veel plezier met de kerstboom optuigen!

@esther, lijkt we of iedereen slecht slaapt laatste tijd :( ik hoop dat
    je vanmiddag wat slaap kan bij pakken kon ik dat ook maar *zucht* ;) Enne niet ziek worden he!

@sweet,thx meid bij miss etam vandaan ;) En jij dus ook al slecht geslapen :( Probeer hoe moeilijk het ook is nu toch een klein beetje te genieten van andere dingen en niet teveel aan je werk denken want als je er zelfs over gaat dromen dat klinkt niet goed :( Hoop dat de babydump toch ietsje eerder komt ;) *knuf*

Nou hier nog niet veel beter :( Volgens mij heb ik verhoging want ben rillerig, verder heb ik nog keelpijn bah :( Vannacht ook weer niet zo goed geslapen volgens mij vanaf 5 uur al wakker. Mannetje vond het beter als ik thuis bleef maar ja kan die kindjes niet laten zitten he ;)
    Wat wel heel grappig was gisteravond toen ik in bed lag voelde ik op mn buik en volgens mij had de kleine de hik, iedere keer regelmatige tikjes zeg maar zo'n 10 min lang.

Fijne dag allemaal!

2. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Zie dat er in mijn vorige bericht wel erg veel :( zitten dat is
    niet goed he meiden! Hoop dat we ons allemaal gauw beter voelen ;)

3. Fairy11

Fairy11 Fanatiek lid

14 dec 2008
    1.227
    0
    0
    6x :(
    6x ;)
    1x :(

dus alles is in evenwicht toch?

Oke even een mopje

er staan 6 zwangere vrouwen onder een veel te kleine paraplu, toch worden ze niet nat....
    Hoe kan dat?

Nou dames, denk daar maar eens over na... ik ga vanochtend even weg, even vluchten uit dit stoffige huis, ze hopen met een week klaar te zijn :D

4. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Mogguh!

Nou dames, het is officieel, ik ben géén twintiger meer....
    30...raar idee hoor. Jeugd voorbij (in je twintig zijn staat voor mij gelijk aan jeugd nog, en nu moet ik dus echt volwassen gaan worden.....NOT! ;)
    Ik blijf lekker wie ik ben en een leeftijd zegt mij niets!
    Maar toch...raar hoor om nu 30 te zeggen en te zien staan....

Mijn ega is werken, van hem kreeg ik een lieve e-card en hij had de woonkamer versierd hihi (ja dat vind ik nog steeds leuk!) en toen ik alyssa uit bed haalde zei ze meteen; ik ga mijn tekening geven! En dook onder haar bedje...daar vandaan haalde ze een mooi knutselwerkje, die ze gister met mijn vriend geplakt had. Ik moest gisteraaf zowat een uur verkassen naar boven en hoorde beneden allemaal gestommel haha, maar oh wat ben ik blij met het knutselwerkje van mijn meisje! Het mooiste cadeau!

@All, ontzettend bedankt voor jullie lieve verjaardagswensen, ook op mijn mobiel, hyves, e-mail! Helemaal super, ik word er zo vrolijk van! Thanx lieve meiden!

@Princess, ik vind het ook akelig, maar heb besloten nog ff te wachten.... Ik moet volgende week woensdag sowieso naar de huisarts toe en tot die tijd blijf ik gewoon van mijn litteken af. Word het erger in de tussentijd, dan bel ik ff.

@Mimi, mijn galblaas is er idd helemaal uit. Die bult en dat heuveltje..ik denk zelf dat het misschien littekenweefsel is dat nu omhoog geduwt word door beebje?

@Romy, ik schrok enorm van je berichtje, maar gelukkig lees ik nu iets verder dat er niets aan de hand is....pffffieuw! Harde buiken zijn HELAAS nu heel normaal. Ik heb ze ook erg vaak en ook al oefenweeen. Gister mail terug van mijn eigen vk en die zei dat het echt normaal is, maar als ik het niet vertrouw mag ik altijd bellen en dan komt ze eraan! (schatten van meiden zijn het!) Doe maar rustig aan meis!
    Suc6 bij de vk (of hoef je daar nu niet heen ivm gister?)
    Sterkte met schoonpapa! Hoe gaat het nu met hem?

@Snoop, hoe heb je geslapen? Kep trouwens je foto bij de kerstboom gezien op je hyves, superleuk! (moet ik nog doen)
    bedankt voor je kerstkaart!
    Beterschap meissie!
    Mijn kleintje had gisteraaf ook de hik, ik moest zo lachen!

@Luanti en miekie26, have fun bij de pretecho!

@MamavanSimon en Mommy2be, suc6 bij de gyn en have fun!

@Ilona, dat drukkende gevoel heb ik ook beneden, heel normaal!

@jvd, wow! Wat een mooie foto's en buik!

@Blue, gelukkig was alles goed bij de vk! Hoop dat de kleine nog gaat draaien, maar dat zal vast wel joh!

@Fairy11, ja ik voel me dik :( Ben bijna 13kg aangekomen en het meeste zit in mijn buik en benen...maar ik houd erg weinig vocht vast, was bij alyssa toen wel anders.....
    Hmmm je raadseltje..ik zou het niet weten!

@Lynn, houd Ryker maar mooi binnen die 8 weken nog!

@Esther, ga jij vanmiddag maar lekker ff je bedje in meid!

@Dreamerfly, Misschien is het een optie om in kleine groepjes de meeting straks te doen, dusmet mensen die in jouw buurt wonen? maar ja, dan zie je de rest weer niet en dat zou ik ook weer jammer vinden. We moeten er maar ff over brainstormen...
    En gelijk heb je wb je baas! laat je niet gebruiken meid!

@Dancinglady, suc6 met de bezichtiging meid! IK DUIM!

@Sweet...je bent en blijft een trut ;) hihi nee hoor. Leuk die mist en het krabben aan de auto, maar ik loop met mijn meisje naar school hahaha dus ik had nergens last van na na na naaaaaa na!
    Is idd allemaal stress bij jou meid...en dat komt er via je lichaam uit.....
    Ach, je weet wat ik je gezegd heb he ;) TAKE IT EASY! Jij eerst en dan je werk pas.

@Naduah, ik denk zelf idd ook littekenweefsel hoor.
    Hoe ist met Storm?

Meiden, fijne dag allemaal!

5. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
    @Mamakitty: [​IMG]
    Gefeliciteerd met je verjaardag meissie :D

Wat lief van je vriend en Alyssa en idd gelijk gaan bellen hoor als het erger wordt! Fijne dag vandaag :D

@Snoopy; Mooie foto van jou bij de kerstboom zeg! Met koorts werken? Lijkt me niet zo verstandig meid, snap dat je aan de kids denkt, maar je moet ook aan jezelf en jouw kiddie denken hè ;) Wat schattig dat je kleintje de hik had, heb het vorige week ook een keer gevoeld, echt superleuk om te voelen! Beterschap meissie!

@Ilona; fijn dat je man nog maar 1 x weg moet tot de bevalling :D Geniet er maar lekker van! Hoop dat je ijzer goed is.

@Esther; hopelijk slaap je nog lekker wat bij vanmiddag en wordt je niet verkouden!

@jvd; Wat een mooie foto :D Heb je die zelf gemaakt? Hoe heb je dat dan gedaan :p Wil ik ook proberen ;)

@Blue; fijn dat alles weer goed was bij de vk :D

@Fairy; ik begin nu ook wat vocht vast te houden in mijn enkels, merk het aan m'n sokken die ineens in m'n enkels gegrafeerd staan 's avonds :)

Pfff, een raadsel op de vroege morgen :-k omdat het niet regent :p?

@Lynnami; jeetje :( hoop voor je dat je kleine man zeker die 8 wkn blijft zitten! Succes ermee!

@Romytamara; :( Het zit jou ook allemaal tegen nu hè :)evil: wet van Murphy, grrrr). Sterkte met je schoonvader meid, hopelijk valt het allemaal mee!

@Dreamerfly; thanks :D Waar blijft jouw buikfoto :p Wat een achterlijke baas heb jij zeg :( Belachelijk dat hij zoveel van jou eist, maar daar niets tegenover wil stellen! Hoop dat je er nog uitkomt met hem, want dit is idd niet echt een fijn vooruitzicht met de verhuis strakkies... Sterkte meid en veel plezier met je kerstboom :D

@Dancinglady; heb je een bezichtiging gehad :D? Hoop zoooooo voor je dat ze het huis nemen, zou wel een geweldige afsluiter zijn van dit jaar voor jullie :D Gun het je van harte!

@Sweetlakecity; haha, ja, de inburgering gaat vrolijk door hoor :p Blijf jij thuis de rest vd week, het lijkt idd of het je allemaal ff teveel is nu. Hopelijk komt Babydump snel en kan je nog wat bijslapen!

Hier ook weer een halve slapeloze nacht achter de rug :( Manlief heeft van half 3 tot 4 heel veel last van kriebelhoest gehad en is uiteindelijk in de huiskamer gaan liggen. Arme schat, had het zo met hem te doen en hij met mij omdat hij mij wakker hield... Ik zit er niet zo mee, ga ik vanmiddag toch weer lekker tukken :p

Eindelijk mag ik het ook zeggen :p Nog maar 100 dgn zwangeren :D

6. Esther1981

Esther1981 Actief lid

10 nov 2008
    187
    0
    0
    Hengelo
    @Dreamerfly: Dankjewel dat doe ik zeker wel :)!
    Heb nog steeds last van buikpijn,ben vanmorgen ook alweer te druk geweest met poetsen enzo,lijkt wel of bij mij de nesteldrang ook begint te komen :(.
    Haha weet nog dat ik zwanger was van Luna dat ik om 12 uur s'nachts ging stofzuigen :p.
    Maarja de rest van de dag kan ik het lekker rustig aandoen :)!

Hoop dat jij en je baas er samen uitkomen,snap dat je dat er nu niet bij
    kunt gebruiken,succes in iedergeval!

@Sweetlakecity: Dankjewel! Ja buikgriep is nooit leuk,balen dat jij er
    ook nog steeds last van hebt.
    Lastig dat je vannacht zo slecht geslapen hebt.

@Naduah: Ja doe de rest van de dag rustig aan,dankjewel!

@Snoopy1983: Ja inderdaad dat lijkt er wel op,maarja zoals ze hier al
    zeiden we gaan allemaal al naar de 30 weken toe,toen ik zwanger was van Luna had
    ik rond deze tijd ook veel slapeloze nachten.
    Hoop niet dat ik ziek word :(,word wel gek van de verkoudheid.

Balen dat je ook zo slecht hebt geslapen en dat je nog steeds grieperig bent,geef je mannetje aan de ene kant wel gelijk hoor,je moet ook aan jezelf denken en je kunt de kinderen ook aansteken,heb Luna geloof ik ook aangestoken :(.
    Grappig dat je dat zolang hebt kunnen voelen :),leuk joh!

7. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
    :) oh :(, haha volgens deze ticker nog 101 dgn en m'n hyves gadget zegt 100 Ach... t komt niet op een dag hè :p

8. Esther1981

Esther1981 Actief lid

10 nov 2008
    187
    0
    0
    Hengelo
    @MamaKitty: Leuk dat je iets van Alyssa hebt gekregen,Luna maakt ook altijd leuke dingen op het kinderdagverblijf :).

En ga zeker wel even rust nemen maar dan op de bank,even tv kijken dan val ik
    meestal wel in slaap als ik op bed ga liggen kan ik niet in slaap komen.

@Princess81: Ben helaas al verkouden,en Luna ook ineens.
    Maarja zou vast wel snel weer over zijn,het is ook zo koud :(.
    Ga vanmiddag zeker wel even slaap inhalen haha net als jij zo te lezen :)!

9. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    @Princess, thanx! Ben benieuwd wat ik vanaaf ga krijgen van vriendlief hoor...spannend ;)
    Nog maar 100 dagen..gaat hard he meid!
    Ennuh vanmi lekker ff slapen jij!

@Esther, ja jij ook rustig aan doen! Denk dr aan ;)

10. acnaib

acnaib Bekend lid

19 mei 2008
    560
    1
    0
    Moeder
    Dongen
    Mamakitty: gefeliciteerd met je verjaardag! :thumup:
    Op naar de volgende felicitatie!
    Maak er een mooie dag van en laat je lekker verwennen!

Als ik 30 word ben ik net mama, maar misschien ook nog net niet!

11. klavertje

klavertje Bekend lid

18 jun 2008
    710
    0
    0
    Ik kom ff MamaKitty feliciteren:

MAMA KITTY GEFELICITEERD MET JE 30E VERJAARDAG!!
    :({|=

Meiden, ik moet zo weg.
    Dus tot later!

12. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Thanx Acnaib en Klaver! x

13. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

babydump is langs geweest. Gelukkig nu wat meer optijd.
    Vraagje:

hebben jullie ook van die schopjes en stompjes achter elkaar op beide kanten? Alsof het boerelt ofzo? Soms echte klappen en schoppen en soms heel anders qua gevoel.
    Als ik wil slapen dan schopt ze altijd op de kant waarop mijn buik ligt. Zo vaag. Dus kan ik niet slapen.

Hoorde zo een zielig verhaal van een april mama. Op dat forum was een mama zwanger en bij 16 weken is de kleine gestopt met groeien en 11-12 is deze mama bevallen van dus een dood geboren kindje :( supershiva heet ze. In het album staan foto's dus je bent gewaarschuwd.

14. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    @Sweet, volgens mij heb jij me nu zo'n beetje overal gefeliciteerd waar je maar kon ;) Whahaha mutsje, maar erg leuk! Thanx!
    Mooi dat beebdump langs is geweest...alles nu goed en mooi?
    En mijn beeb doet dat dus ook met dat schoppen en slaan....lekker druk he ;)
    Oh wat erg voor supershiva! :( Altijd k*t als je zoiets leest he.....

15. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    @kitty, super gefeliciteerd meis, oohhhnee mevrouw :p
    Hoop dat je door de slingers en de mooie tekening van Alyssa een hele mooie dag hebt.

Hier kregen we net nieuws dat mn schoonvader iig vocht achter zn longen heeft en allerlei afwijkingen op de ECG, maar gelukkig geen direct nieuw infarct. Met verdere onderzoeken zijn ze nog bezig..

Ben dood en dood moe en mn buikpijn is nog steeds niet over, dus ik heb ff geen zin om te reageren sorry :oops:

16. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    @Romy, he he...pas op jij he ;) Ook JIJ kan te ver gaan jonkie hihi
    Ik ga duimen voor je schoonpapa meis! Dat het allemaal goed mag komen!
    Ga jij maar lekker op de bank hangen! Leuke film opzetten! KNUFF

***kep trouwens ff de assistente van de huisarts gebeld over litteken, voelt weer ijskoud en verdoofd daar....ze laat huisarts me vanmi terugbellen, ben benieuwd***

***ik heb de bevestiging doorgegeven voor de meeting van 28 dec...we hoopten op nog een paar meiden die mee zouden gaan, maar helaas....maar we zullen vast een leuke middag hebben!***

17. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    @fairy, haha oke idd aardig gelijk het leek erger dan het was ;) Enne wat betreft het mopje: ze worden niet nat omdat het niet regent? :)

@mamakitty, wat lief dat je vriend het huis had versierd, en wat schattig zo'n tekening van Alyssa het blijven idd de mooiste cadeaus :D
    Ben benieuwd wat de HA zegt fijn dat je wordt terug gebeld. En ja joh die meeting gaat sowieso super worden! :D

@princess, welkom bij de slechtslapende mensen haha, wel snel voor je mannetje dat ie kriebelhoest had dat had die van mij vorige week alleen gelukkig niet 's nachts ;) En nog maar 100 daagjes super meid!

@esther, kinderen hebben mij denk ik eerder angestoken ik zit hier al met een ziek kind en heb de laatste tijd allemaal hoestende en proestende kinderen om me heen gehad dus ja. Heb gelukkig niet echt koorts want dan blijf ik wel in mn bed meer verhoging denk ik.
    En jij ook lekker rustig aan doen he vanmiddag ;)

@sweet, dus ze waren gelukkig toch nog op tijd :D tevreden over het nieuwe blad? Las het bij de april mama's vreselijk he :(

@romytamara, rustig aan meid! Net zoals mamakitty al zei maar ff lekker op de bank met een filmpje ofzo ;)

18. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    @Snoop, haalde ik alyssa net op, had ze op school ook iets geplakt voor me! En getekend, zo leuk!
    Als de HA teruggebeld heeft, laat ik het ff weten.....
    En de meeting word zeker leuk!

19. Dancinglady

Dancinglady Bekend lid

29 jan 2008
    731
    0
    16
    Hoogerheide
    Acnaib jij hebt lieve ouders! Geniet van je vrije dagen.

Romytamara wat erg dat dat middeltje voor de kleertjes niet hielp. Echt balen zeg.
    En ook nog naar het ziekenhuis? Je hebt je toch niet te druk gemaakt hoop ik? Ik zie nu dat alles gelukkig goed is. Doe maar lekker rustig aan de komende dagen! *knuff*
    Jee beterschap met je schoonvader, het zit je echt even niet mee he...

Kitty allereerst: Gefeliciteerd!!!! :D

Wat lief dat Alyssa een cadeautje voor je had gemaakt! Dat is zeker het mooiste cadeau voor een mama.
    Dat klinkt niet best van dat bobbeltje en dat het litteken pijn doet. Goed dat je toch even hebt gebeld.

Princess mijn man is een echte klusser die gaat het huis helemaal aanpakken en ik blijf rustig aan in ons oude huis tot het klaar is. Al ga ik natuurlijk wel steeds even kijken en beslissen hoe ik dingen wil he ;)
    Beterschap met jouw mannetje en vanmiddag tukken is niet zo'n gek idee ;)

Ilona ik heb ook zo'n stekend gevoel van onderen af en toe. Ik moet donderdag naar de vk en dan vraag ik het ook even.

Bleu fijn dat alles goed was bij de vk.

Fairy ik voel me inderdaad ook al zo dik.
    En ik denk dat het niet regent...

Lynnami hopelijk blijft jouw kleintje nog zo lang mogelijk zitten!

Esther balen dat je zo slecht hebt geslapen vannacht.

Dreamerfly een wat kleinere buik heeft ook zo zijn voordelen hoor, geloof mij maar ;)
    Ons huis is een koophuis en we hebben al behoorlijk in ons hoofd hoe we het willen hebben. Bepaalde dingen zoals de keuken en een badmeubel hebben we al aangeschaft om de kosten te spreiden.
    Het is geen mega groot huis, maar vergeleken bij wat wij gewend zijn is het best groot.
    Jeetje bij jou is het ook slecht geregeld op je werk zeg. Let wel op, want na een bepaalde tijd moeten ze je een contract van een aantal uren aanbieden. En dan kan jij die 40 uur in de zomer ook weigeren. En als ze je geen ander contract aanbieden moet je die 40 uur in de zomer ook gewoon weigeren. Laat je inderdaad niet gebruiken!

Sweetlake balen dat je zo slecht hebt geslapen. Klinkt inderdaad als stress. Rustig aan he!
    Ik heb ook wel eens schopjes aan beide kanten. Ik denk dat ik dan ook de armpjes voel ofzo.

Snoopy wat geinig dat je kleintje de hik had. En doe je wel rustig aan? Beterschap!

Ik heb gisteren heel de bovenverdieping schoongemaakt en vanmorgen de benedenverdieping. Ik ben echt kapot en heb overal pijn (was gisteren al zo) dus ik doe maar weer even rustig aan.
    Vanmorgen hadden we de bezichtiging. Er kwamen een man, een vrouw en een zoontje, en ik ging even gezellig naar de buren.
    Na een kwartier belde de makelaar al dat de mensen weer weg waren.
    Het waren Turkse mensen en het schijnt dat die meestal sneller naar een woning kijken dan Nederlanders, omdat die wat kritischer zijn.
    Toen hoorde ik dat ze 1 kind hadden meegenomen, maar dus 3 kinderen hebben! Wij vinden de ruimte voor 2 kinderen al te klein :confused:
    Maar deze mensen hebben een bepaald budget en ons huis is best goedkoop. Voor dat geld vind je ook geen grotere huizen in deze buurt.
    Ik weet dat ze bij nog een woning zijn gaan kijken in de omgeving en deze week laten ze weten of ze het willen kopen. Ik vind het zo spannend.
    Allemaal duimen voor ons he!

20. Dancinglady

Dancinglady Bekend lid

29 jan 2008
    731
    0
    16
    Hoogerheide
    Kitty en nog een cadeautje van Alyssa :D echt leuk!

En de meeting wordt gezellig! Ik heb er zin in!

Ik zie trouwens dat ik vandaag 27 weken ben. Yes! :D

Deel Deze Pagina