Mmmmmiddag! ff snel (Frumpie wil NIET dat ik in elkaar gezakt zit achter de compi ) @Mimi: heel veel sterkte in het zh! Ik duim ook mee! @Esther: Wat rot dat je zo'n pijn hebt en dat je nu verplicht moet blijven liggen Lijkt me ook ondoenlijk met je kleine meid erbij. Succes ermee hoor! @Ilona: schattig bord! Ik had eigenlijk nog nooit gehoord van een geboortebord, maar nu weet ik hoe het eruit ziet Hier is het de gewoonte in de buurt dat ze kleertjes ophangen en iets van een ooievaar neerzetten, dus dat zal deze keer ook wel weer gebeuren denk ik Maar als ik nog tijd over heb......*wishfull thinking * Wat had je trouwens veel cadeautjes gekregen zeg! En ik vind je kamertje ook erg mooi! (M'n kids hebben ff meegekeken en vonden 'm saai Ikke juist helemaal niet! ) Onze nieuwe matras is er! Jippie Het is de bedoeling dat we onze oude matras er bovenop gooien om het bed te verhogen (we hebben een boxspring), maar ik denk dat we die ouwe nog maar een poosje in de weg laten staan Nog ff genieten van een goeie nachtrust Heb vandaag nog 2 pakken ieniemienieluiers bijgehaald en een extra pak kraamverband (kraamzorg raadde dat aan, want in het kraampakket zou wat te weinig zitten). En een thermometer met flexibele punt heb ik ook! Vond m'n schoonmoeder achter in de kast, nog nieuw! Dus volgens mij heb ik nu alles van m'n lijstje. Eerste beebwasjes zijn ook gedraaid. Het begint nou echt op te schieten! Deze week de wieg van zolder halen en alle lakentjes enzo uitwassen. En de maxi-cosi en kinderwagenbak kunnen ook nog een opfrisbeurt gebruiken. En dan nog eens zien of ik dochterliefs kamer (op zolder) nog een beetje aan kant kan krijgen. Dan nog traktaties klaarmaken voor de kids om in de klas te trakteren en dan ben ik er eindelijk redelijk door! Pfffff. Nog zát te doen dus, maar m'n lijstje begint eindelijk overzichtelijk te worden. Gelukkig maar, want alles gaat steeds trager zeg! Frumpie is erg druk en dan kan ik gewoon nog minder dan anders. Ik kan al slecht bukken ivm m'n rug en bekken/ schaambeen, maar als Frumpie bezig is hoef ik niet eens een poging te doen om te bukken. De bewegingen doen ook nogal eens pijn Gelukkig vind ik het ook nog steeds heel grappig om te zien hoe m'n buik op en neer gaat Heel verhaal weer. Ik kan het gewoon niet laten Iedereen met mijlpalen: Gefeliciteerd. Gaat het snel opeens he? Laterrr Ladiezzzzz! enne..kalm an...en rap een beetje!
***BUDDYNIEUWS VAN MIMI*** Ze heeft een blaasontsteking, daardoor af en toe weeën, baarmoeder wordt dan geïrriteerd. Ze krijgt antibiotica en moet iig 1 nacht in het ZKH blijven ter controle of de weeën minder worden. We blijven duimen!
oh gatver...blaasontsteking. Hopelijk wordt het snel minder met de ab die ze waarschijnlijk al wel gekregen heeft. Ik hoop dat haar weeën ook weer gaan afnemen dan Sterkte mimi!
Hey meiden, @MamaKitty: Ja idd,dat gaat nooit lukken maar probeer wel zoveel mogelijk te liggen. Mijn moeder komt nu zoveel mogelijk overdag om te helpen en mijn vriend heeft nu elke dag een uur eerder vrij van zijn werk zodat hij kan koken voor ons. Dankjewel meis! @Princess81: Ja probeer het wel vol te houden,en ja mijn moeder komt zoveel mogelijk nu om me te helpen ook met Luna. En s'avonds is mijn vriend er. Fijn dat alles goed met je gaat! @Tezzz: Dankjewel,liggen lukt me echt niet de hele dag maar probeer het wel zoveel mogelijk. Verder kan ik liggend ook dingen met Luna doen zoals een puzzle maken of kleuren dat scheelt. Anders vind ik het ook zo sneu voor haar! Fijn dat bij jullie ook alles opschiet nu ! Wel balen dat je ook vaak pijn hebt,doe jij het ook een beetje rustig aan? Balen dat Mimi een nacht in het ziekenhuis moet blijven en dat ze blaasontsteking heeft,hoop dat het morgen beter gaat en ze lekker weer naar huis mag,heel veel sterkte!
Hier weer een EGO bericht van mij. vanaf vandaag worden evt. weeen bij niet meer gestopt. Iemand vroeg wat NST is. Dat is een Non Stress Test en word ook wel een CTG genoemd. Het gaat "wel ok" hier. Ik begin er wel helemaal doorheen te raken hoor. Ik ben vocht aan het vasthouden en dus aan het opzwellen overal. Snachts kan ik nog nauwelijks slapen van de pijn EN omdat ik zo vaak moet plassen, dus slaap 1 uurtje en dan lig ik weer 2 uur wakker enz. Afgelopen zaterdag heb ik mijn Baby Shower gehad. Het was in een woord FANTASTISCH! Ik zal wat foto's in mijn album zetten nu. Ik wens iedereen die het nodig heeft heel veel succes en sterkte. Oh en kan iemand me het adres van het andere forum PBen? X Lynn
Dat was ik thx nu is het me duidelijk! Jeee meid wat kl*te dat je het zo zwaar hebt nu. En kans is dus groot op vroeggeboorte nu? Wat een gave foto's van de babyshower zeg je bent lekker verwend zo te zien!
Overzicht Maartmama's 2009 !!Graag het overzicht niet zelfstandig aanpassen zie info onderaan de pagina!! 01-03-2009 Radna - Achterhoek - 25 jaar - 2e kindje - CK: jongen - Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) Ster - Noord-Holland - 32 jaar - 2e kindje lovelyengeltje - Lemmer - 24 jaar - 1e kindje - CK: meisje Klavertje - Rotterdam - 28 jaar - 1e kindje - GB: jongen - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) valentijn14 - Maarn - 31 jaar - 3e kindje - GB: meisje - Bevalling: ziekenhuis 02-03-2009 MamaKitty - Brabant - 30 jaar - 2e kindje - CK: jongen - GB: jongen - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: combi Snoopy1983 - Zuid-Holland - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: verrassing- Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) eefjepeefje - ? - 29 jaar - 1e kindje Ilona85 - Dordrecht - 23 jaar - 1e kindje - CK: meisje - Bevalling: thuis - Voeding:borst Broddels - Noord-Holland - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen Twigger82 - ? - 25 jaar - 2e kindje - CK: jongen - GB: meisje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst Evelieveling - Julianadorp (NH) - 35 jaar - 2e kindje -CK: meisje - GB: :-# - Bevalling: ziekenhuis (m.i) - Voeding: borst (evt. afgekolfd) 03-03-2009 Lizz80 - Zuid-Holland - 28 jaar - 1e kindje - CK: meisje Janinev - Antfeld (Dld.) - 25 jaar - 2e kindje (1e: dochtertje Roos is een sterretje) - CK: jongen - Bevalling: ziekenhuis Duitsland - Voeding: fles 04-03-2009 Tom78 - Friesland - 29 jaar - 3e kindje bleu - Utrecht - 36 jaar - 3e kindje - CK: meisje - GB: meisje Cynthia1979 - Helmond - 29 jaar - 2e kindje - CK: meisje - GB: jongen - Bevalling: thuis - Voeding: fles 05-03-2009 xxnijntjexx - Twente - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen Liftrasa - Enschede - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen Sterr - Zuid-Holland - 23 jaar - 1e kindje 06-03-2009 MamaVanSimon - Tilburg - 28 jaar - 2e kindje - CK: meisje - GB: meisje - Bevalling: ziekenhuis (m.i) - Voeding: borst Xanado83 - Alphen a/d rijn - 25 jaar - 1e kindje - GB:meisje 07-03-2009 Tezzz - Achterhoek - 31 jaar - 3e kindje - CK: meisje - GB: verrassing - Voeding: borst (evt. afgekolfd) Amanda23 - Arnhem - 23 jaar - 1e kindje - CK: meisje 08-03-2009 lin80 - Friesland - 28 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: :-# - Bevalling: thuis- Voeding: borst Daphne1980 - Rotterdam - 28 jaar - 2e kindje - GB: meisje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) Yvonnee - Friesland - 25 jaar - 2e kindje (1e: zoontje is een sterretje) - GB: jongen 09-03-2009 Lynnami - Panama City - 32 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: zoon - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) en fles seom - Gelderland - 22 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: verrassing jvd - Wijchen (Gld) - 22 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: meisje 10-03-2009 Tumtummetje - Drachten - 21 jaar - 2e kindje - CK: meisje Mimu - ? - 27 jaar - 1e kindje Muppie - Kampen - 24 jaar - 1e kindje - GB: verrassing BMD - Aalsmeer - 29 jaar - 2e kindje Anja24 - ? - 25 jaar - 1e kindje Witte - Limburg - 36 jaar - 2e kindje - CK: meisje Tante29 - Brabant - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen nicole74 - Rotterdam- 34 jaar - 2e kindje - CK: meisje 11-03-2009 Fairy11 - ? - 32 jaar - 4e kindje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: fles Bellnoor - Overijssel - 26 jaar - 1e kindje Esther1981 - Hengelo - 27 jaar - 2 en 3e kindje - CK: 2 meisjes - GB: 2 jongens - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: fles 12-03-2009 sabrina24 - Purmerend - 26 jaar - 2e kindje - CK: jongen - GB: meisje Zwiep - Amsterdam - 33 jaar - 1e kindje Lindajelsma - Dokkum - 25 jaar - 1e kindje - GB: verrassing - Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) Naduah - Gennep - 24 jaar - 2e kindje - CK: meisje - GB: :-# - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) 14-03-2009 twinnie - Zwolle - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen Jacky78 - Haarlem - 29 jaar - 1e kindje - GB:verrassing 15-03-2009 Vibeke - ? - ? jaar - 1e kindje Liz79 - ? - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen marr - Zuid-Holland - 29 jaar - 1e kindje 10uss - Flevoland - 34 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: jongen 16-03-2009 Sweetlakecity - 27 jaar - 1e kindje Miekie26 - Twente - 26 jaar - 1e kindje - CK: jongen- Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) 17-03-2009 Margarita - Hoorn - 28 jaar - 1e kindje - CK: jongen Dancinglady - Bergen op Zoom - 26 jaar - 1e kindje - GB: verrassing 18-03-2009 Monique77 - ? - 30 jaar - 3e kindje - CK: meisje borsatofan - Friesland - 33 jaar - 2e kindje - CK: meisje 19-03-2009 Tweety82 - Sint-Gillis-Waas (B) - 26 jaar - 1e kindje - CK: jongen Joyce82 - Zwanenburg - 26 jaar - 2e kindje - CK: meisje 20-03-2009 hartewens - Groningen - 33 jaar - 1e kindje - GB: verrassing - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) 21-03-2009 Poohbear226 - Zuid-Holland - 32 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: jongen - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: flesvoeding minnie83 - Grootebroek - 24 jaar - 2e kindje mieke1981 - Brabant - 27 jaar - 1e kindje Mommy2be - 19 jaar - 1e kindje - GB: :-# - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) acnaib - 29 jaar - 1e kindje jmm - 30 jaar - 1e kindje - GB: :-# Bevalling: ziekenhuis Nijnka - Zweden - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: jongen - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst 22-03-2009 Ravi - Friesland - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen xlns - Geleen - 29 jaar - 1e kindje - CK: meisje Sofieke - grens Gelderland/Brabant - 31 jaar - 2e kindje - CK: meisje romytamara - Purmerend - 21 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: jongen - Bevalling: geboortehotel - Voeding: borst 23-03-2008 Noor83 - Zuid-Limburg - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen Bam-Jolan - Delft - 25 jaar - 3e kindje - CK: meisje- GB: jongen - Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) 24-03-2009 Pien27 - Amsterdam - 28 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: verrassing 25-03-2009 HelmaSerdar - Brabant - 23 jaar - 1e kindje - CK: jongen Mama van Lukas - Jirnsum (Frl) - 28 jaar - 2e kindje - CK: jongen - GB: :-# - Voeding: borst Bolbuikje - ? - 23 jaar - 3e kindje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) 26-03-2009 Princess81 - Brabant - 27 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: meisje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) 27-03-2009 Sanne - ? - 22 jaar - 1e kindje Mieke74 - Groningen - 33 jaar - 1e kindje - CK: meisje miinicole - Overijsssel - 19 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: jongen Dreamerfly - Noord-Groningen - 25 jaar - ?e kindje - GB: meisje 28-03-2009 Bloesem - Noord-Holland - 27 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: verrassing Janneke - Den Helder - 21 jaar - 1e kindje - CK: jongen - Bevalling: thuis - Voeding: borst 30-03-2009 mimi83 - Breezand (NH)- 25 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: jongen - Bevalling: ziekenhuis (m.i) - Voeding: borst (evt. afgekolfd) Totaal 84 maart 2009 mama's: verrassing: 10 jongen: 11 meisje: 10 geheim: 8 :-# Afsprakenlijst: Januari 27 jan: Naduah - vk, 10.00 uur 27 jan: lin80 - vk, 11.30 uur 27 jan: Romytamara - vk, 19.40 uur 28 jan: Klavertje - vk, 10.30 uur 29 jan: Bamjolan - vk 29 jan: Fairy11 - gyn, 10.10 uur 29 jan: Dancinglady - vk, 18.20 uur Februari 02 feb: twigger82 - 36 wkn afspraak, 11.25 uur 03 feb: Sweetlakecity - vk en info over bevalling, 8.00 uur 04 feb: Bloesem - vk, 9.20 uur 04 feb: Mama Van Lukas - vk, 16.15 uur 04 feb: Bleu - vk, 9.20 uur 05 feb: Snoopy1983 - vk, 11.15 uur 05 feb: Esther1981 - groeiecho, 10.00 uur 05 feb: Esther1981 - gyn, 11.00 uur 18 feb: Mamakitty - Gyn (check voor inleiden), 08.45 uur 19 feb: Princess81 - vk, 13.40 uur 24 feb: Sweetlakecity - informatieavond BV, 20.00 uur 8) Buddylijst 8) * Dancinglady - MamaKitty - Esther1981 * Bam-jolan - Sweetlakecity - Snoopy1983 * Dreamerfly - Naduah - Princess81 * Acnaib - Twinnie * Mama Van Lukas - Annechien * Sabrina24 - * HelmaSerdar - Sofieke - ? * Muppie - Radna * Broddels - Margarita - ? * meisje1988 - Wil je jezelf als buddy opgeven of heb je al iemand gevonden, geef het dan door voor de lijst! Maart 2009 mama's die ons helaas vroegtijdig hebben verlaten..*Hopefull, *Mirjanne, *Sanne, *Draadje, *Limmeke, *Miamel, *mamasan, *Bab28, *Marjo1980, *Morgaantje, *Jenna85, *Scorpion, *Marb, *Pookie66, *maart09mama, *MamaDeLuxe, *Happytogether, *Mouse, *Florida13 Sterretjes twinkelen in de nacht, die houden over ons de wacht.. ---GEBOREN--- 24 november 2008 - Florida13 bevallen van dochter Robin*805 gram en 34 cm, geboren na een zwangerschap van 25 weken. ( helaas heeft Robin het niet mogen halen en is ze nu een prachtig vlindertje ) Plaatsing, wijziging of afspraak op de lijst? Kortom alle gegevens die op deze lijst voorkomen... Stuur dan een PB door naar Snoopy1983 of Mamakitty. De lijst blijft dan netjes en up-to-date.
*** AFSPRAKENLIJST MORGEN !!! *** Heeee meiden! Hier dan de afsprakenlijst weer... 27 jan: Naduah - vk, 10.00 uur 27 jan: lin80 - vk, 11.30 uur 27 jan: Romytamara - vk, 19.40 uur Meiden allemaal veel plezier morgen bij de vk!
@ilona, wat een gaaf geboortebord zeg! @esther, jee dat is best moeilijk helemaal niets doen vooral omdat je Luna ook nog hebt. Probeer het toch vol te houden hoor denk maar aan de 2 kleintjes in je buik! Hier gaat alles goed thx! Merk gewoon dat het nu de laatste loodjes zijn, slecht slapen enzo. Maar mag niet klagen @tezzz, klinkt echt wel als nesteldrang daar bij jou haha. Ik heb het ook hoor nog ff snel dingen halen en doen Ben gaar doordat ik vannacht zo slecht geslapen heb dus ga nu lekker mijn bedje opzoeken! Trusten allemaal!
Hey meid! Ik weet dat het alweer een tijdje geleden is dat je dit gevraagd hebt maar wil toch nog antwoorden. Ik heb extreme bandenpijn. Ik hoef niet plat. Er word me zelfs afgeraden om plat te liggen omdat dat nog meer pijn met zich meebrengt. Zitten is dus op idt moment mijn beste vriend want dan voel ik me het best
@Lynn, hoop dat Ryker nog ff blijft zitten! Leuke foto's....moeten we hier ook maar snel introduceren zo'n shower @Esther, rustig aan meid en laat idd anderen maar lekker zorgen voor jou en luna! @Meiden met afspraken: suc6 en have fun! Nou de rest spreek ik aan de andere kant
OEPS! Ben ik mijn eigen afspraak helemaal vergeten...ik moet vanaaf om 19:15 *schaam.....ik vergeet echt alles*
Goedemorgen meiden, @Lynnami: Wat een leuke foto's ! Wel balen dat jij je zo voelt en dat je zoveel pijn hebt. Doe het maar rustig aan! @Snoopy1983: Ja inderdaad,maar komt vast wel goed. Geloof best dat het voor jou nu ook zwaarder begint te worden,nog even volhouden meis! @MamaKitty: Dankjewel en dat ga ik zeker doen! Ik heb me ook aangemeld op het forum maar denk niet dat ik er 2 bij kan houden nu vandaar dat ik daar nog niet heb gereageerd,sorry ! @Naduah,lin80,Romytamara en MamaKitty: Veel plezier bij de vk ! Donderdag krijgen we de proefdruk van het geboortekaartje,ben zo benieuwd hoe het is geworden. Kan niet wachten !
@Lynnami; sterkte meid, de laatste loodjes zijn zo te lezen ook echt loodzwaar in jouw geval hopelijk blijft je kleine vent nog even zitten! Zo te zien ben je (uhh of jullie ) wel lekker verwend bij de babyshower @Esther; spannend hoor @iedereen met een afspraak; veel plezier!
***BUDDYNIEUWS VAN MIMI*** Ze mag naar huis! Gelukkig maar! Ze moet nog een ruime week antibiotica nemen, ze voelt zich wel beter dan de vorige keer.Ze mag wel wat lopen maar geen grote stukken. GELUKKIG MIMI! NU RUSTIG AAN DOEN!
Hoi meiden, Hier ook weer een berichtje van mij. Vanochtend moest ik voor controle naar de gyn. Moest eerst gewogen worden en was in 2 weken 2,8 kilo aangekomen! Daarna de bloeddruk gemeten en die was te hoog: links 160/90, rechts 150/90. Een reden voor een urine onderzoek. Daaruit bleek dat ik eiwit in mijn urine had. Advies: vanaf nu iedere week op controle met urine onderzoek en heeeeel veel rust houden. Mag ook niks meer in huis doen, etc..... Zucht, en het ging zo goed.... Groet Amanda
Ik kom net terug van de verloskundige. Alles was prima, kindje ligt er nog steeds mooi voor en is aan het indalen. Ben dus weer even door de APK. Over 2 weken weer terugkomen en vanaf dan elke week op controle. Spannend, want vanaf de volgende controle mag ik al bijna thuis bevallen. Gaat zo snel nu.
he meiden, heel even, wan ben moe. Het gaat hier nog stteds goed zo ben thuis.. voel me beter als vorige week waarschijnlijk dus vorige week ook sluimerend blaasontsteking, het is nu nog een hele lichte blaas ontsteking.. Maar anti biotica lijkt zijn werk te doen. Heb gister wel een beste weeen remmer gehad want het wou door gaan zetten.. die sloeg gelukkig goed aan.. baar moeder mond nog steeds lang 4,5 cm gelukkig, wel 1 vinger toegakelijk aan de onderkant en op de interne echo is te zien dat als ik inspanning lever dat de bovenkant ook een beetje opengaat en er vruchtwater in kan stromen. Mijn geluk is dus de lengte daardoor zit ie nog dicht in het midden. als ab goed aanslaat en dat het enigste probleem is kan het zomaar zijn dat ik loop tot 38 weken, maar kans blijft groot dat kleine man eerder komt. nog minimaal 4 weken blijven ziten dan is het veilig volgens de gyn's. liever 37 week, maar dat is afwachten. Dank julllie wel voor alle gelukswensen.. Als ik me weer helemaal lekker voel zal ik reageren O ja morgen naar vk om 18.30 weet niet of ik dat door gegeven had.. laatste keer ook gelijk daarna volledig gyn.