Maart 2009 mama's (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 15 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

lynnami> heb jij je aangemeld op het andere forum onder een andere naam?
    Goed rustten hoor!

esther> ik blijf hier ook wel kijken hoor;)
    Dus zie je ook hier.
    wordt jou kaartje echt gedrukt? Ik kreeg een tekst op een wit vel en dat was mijn proefdruk en ook een leeg kaartje.

amanda> gossie verder niet iets gemerkt van een te hoge bloeddruk ofzo? Komt dit opeens? Zwangerschapsvergiftiging is dit toch?

lin> blijf niet dubbel antwoorden. Hahahaa zag je al ergens anders ;)

mimi> moet je vanwege dit daarom naar de gyn? Jij zal geschrokken zijn. Dus zeker een Zk bevalling dus nu. (krijg je wel vergoed...ik dus niet alles gaat te goed bij mij. Ben stiekem ook wel blij en mag de goden niets verzoeken)

2. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    baluh :( (Hier meten ze trouwens standaard rechts )

3. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

@ Sweetlake- Nee ik weet nogsteeds niet welk forum dat is. niemand heeft me het adres nog gegeven.

4. amanda23

amanda23 Actief lid

22 feb 2008
    395
    0
    0
    activiteitenbegeleidster
    arnhem

Hoi ja dat klopt, ik zit net op de grens met een onderdruk van 90, als dit hoger wordt, is het inderdaad zw-vergiftiging

5. amanda23

amanda23 Actief lid

22 feb 2008
    395
    0
    0
    activiteitenbegeleidster
    arnhem
    hoi,

Ja idd balen, bij mij meten ze altijd links en nu dus ook rechts.
    Maar onderdruk bleef helaas hetzelfde......

6. ilona85

ilona85 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.466
    0
    36
    het leukste werk wat er is!
    @esther1981 pff alleen liggen dat is lijkt mij erg zwaar en saai. Sla lekker veel boeken in, tijdschriften misschien dat de tijd dan iets sneller gaat.

@Tezz dank je wel, haha ja kinderen zijn wel eerlijk he maar mag best hoor. Wij hebben het bewust rustiger gehouden als het geboren is komt er vast veel meer bij. Lekker is dat het wasje draaien, luiers kopen dan voelt het zo echt (vind ik dan he)

@Lynnami ziet er erg leuk uit die babyshower en je bent lekker verwend zo te zien!

@snoopy1983 dank je!

@amanda23 balen meid maar helaas moet je er aan toegeven en hopen dat je bloeddruk zakt!

@lin80 ja gaat echt hard he wel een fijn idee dat je na de volgende controle bijna thuis mag bevallen.

@mimi83 laten we hopen dat je mannetje nog even lekker blijft zitten tot het goed is dat hij eruit mag! Je hebt dan nog geluk met een lange baarmoedermond zie je toch nog iets positiefs ;)

Hier alles zijn gangetje, gisteren laat thuis dus geprobeerd uit te slapen en is redelijk gelukt. Ook mijn baby vind het niet altijd leuk achter de comp want schopt dan flink (maar misschien wel van plezier haha ik weet het niet) gisteren op de cursus lekker puffen zag daar tegen op omdat ik longemfyseem heb en dacht dat ik het heel benauwd zou krijgen maar er zijn 2 technieken en eentje ging er goed dus die oefenen wij nu maar! Vandaag voor de rest weinig gedaan 2 wasjes gedraaid en dat is alles, mag ook weleens vind ik.

Groetjes!

7. pippilotte

pippilotte Actief lid

Hallo allemaal,

Nieuws van het front.
    Vandaag weer naar de gyn geweest voor controle.
    Meteen maar gezegd dat ik al een paar dagen een zeurderig gevoel heb in mijn buik en rug.
    Bleek ik idd al iets ontsluiting te hebben, maar das niet erg, had ik bij mijn zoon ook.
    Onze dame zit helemaal vast en ligt er helemaal klaar voor.
    De ctg liet weeenactiviteit zien en al met al heeft de gyn er geld op gezet dat onze meid binnen nu en 3 weken geboren zal worden.
    Ze is prima op gewicht en alles ziet er verder goed uit, dus geen reden voor paniek.
    Spannende tijden dus...

8. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Pippilotte: ben je mooi op tijd zeg! :confused:

:rolleyes: nou krijg ik weer nog meeeer haast om de beebkamer eind van de week af te hebben :confused: :rolleyes:

9. pippilotte

pippilotte Actief lid

10. acnaib

acnaib Bekend lid

19 mei 2008
    560
    1
    0
    Moeder
    Dongen
    Ik kreeg vandaag ineens een oproep voor de bedrijfsarts voor volgende week woensdag! Vond ik een beetje raar omdat volgende week mijn zwangerschapsverlof ingaat! Dus heb even met pz gebeld en nu hoef ik gelukkig niet meer!

Verder heb ik een hele zware buik op het moment!
    En heb heel de huiskamer verbouwt :oops:
    De hond is heel de dag al onrustig, maar ja, me schoonmoeder was op bezoek vanaf 2 uur en die is heeeeel druk dus daar werd ik weer onrustig van, dus dat steekt elkaar lekker aan zo! :(
    Maar het zouden toch geen tekenen zijn al? :rolleyes:

Vind het steeds spannender worden nu , maar ik denk dat dat voor iedereen geld hiero!
    Hele dikke knuf voor iedereen en we houden elkaar op de hoogte! :D

11. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Hier ook al hele dag zeuderig gevoel in buik en onderrug maar zou ook goed van mn darmen kunnen zijn.
    Net als tezzz erg de neiging om alles nog even gauw te willen doen. Ben er eigenlijk nog niet klaar voor namelijk. Laat die kleine iig nog maar tot 37 weken zitten.

12. Dancinglady

Dancinglady Bekend lid

29 jan 2008
    731
    0
    16
    Hoogerheide
    Eshter gelukkig mocht je weer naar huis van het ziekenhuis. Maar alleen maar liggen lijkt me ook moeilijk en zeker met je dochter erbij. Gelukkig helpen je moeder en je vriend ook mee. Veel sterkte!

Lynnami geweldig die babyshower foto's!
    Sterkte en knuffel voor jou!

Mimi gelukkig ben je weer thuis.

Ilona lekker hoor een keer een dagje rustig aan. Zulke dagjes heb ik zelf ook hard nodig merk ik wel.

Acnaib de hele huiskamer verbouwd ?! :confused: Het is dat we gaan verhuizen, maar ik moet er niet aan denken zeg.
    En wat belachelijk dat je een oproep kreeg voor de bedrijfsarts. Gelukkig hoef je er niet meer langs.

Ik heb ook zo'n zeurderig gevoel in mijn buik en rug, ik heb het idee dat het bij mij komt doordat het me even erg veel wordt allemaal.
    Donderdag maar eens vragen aan de vk...

13. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    :baby: Overzicht Maartmama's 2009 :baby:
    !!Graag het overzicht niet zelfstandig aanpassen zie info onderaan de pagina!!

01-03-2009
    Radna - Achterhoek - 25 jaar - 2e kindje - CK: jongen - Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)
    Ster - Noord-Holland - 32 jaar - 2e kindje
    lovelyengeltje - Lemmer - 24 jaar - 1e kindje - CK: meisje
    Klavertje - Rotterdam - 28 jaar - 1e kindje - GB: jongen - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)
    valentijn14 - Maarn - 31 jaar - 3e kindje - GB: meisje - Bevalling: ziekenhuis

02-03-2009
    MamaKitty - Brabant - 30 jaar - 2e kindje - CK: jongen - GB: jongen - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: combi
    Snoopy1983 - Zuid-Holland - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: verrassing- Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)
    eefjepeefje - ? - 29 jaar - 1e kindje
    Ilona85 - Dordrecht - 23 jaar - 1e kindje - CK: meisje - Bevalling: thuis - Voeding:borst
    Broddels - Noord-Holland - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Twigger82 - ? - 25 jaar - 2e kindje - CK: jongen - GB: meisje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst
    Evelieveling - Julianadorp (NH) - 35 jaar - 2e kindje -CK: meisje - GB: :-# - Bevalling: ziekenhuis (m.i) - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

03-03-2009
    Lizz80 - Zuid-Holland - 28 jaar - 1e kindje - CK: meisje
    Janinev - Antfeld (Dld.) - 25 jaar - 2e kindje (1e: dochtertje Roos is een sterretje) - CK: jongen - Bevalling: ziekenhuis Duitsland - Voeding: fles

04-03-2009
    Tom78 - Friesland - 29 jaar - 3e kindje
    bleu - Utrecht - 36 jaar - 3e kindje - CK: meisje - GB: meisje
    Cynthia1979 - Helmond - 29 jaar - 2e kindje - CK: meisje - GB: jongen - Bevalling: thuis - Voeding: fles

05-03-2009
    xxnijntjexx - Twente - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Liftrasa - Enschede - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Sterr - Zuid-Holland - 23 jaar - 1e kindje

06-03-2009
    MamaVanSimon - Tilburg - 28 jaar - 2e kindje - CK: meisje - GB: meisje - Bevalling: ziekenhuis (m.i) - Voeding: borst
    Xanado83 - Alphen a/d rijn - 25 jaar - 1e kindje - GB:meisje

07-03-2009
    Tezzz - Achterhoek - 31 jaar - 3e kindje - CK: meisje - GB: verrassing - Voeding: borst (evt. afgekolfd)
    Amanda23 - Arnhem - 23 jaar - 1e kindje - CK: meisje

08-03-2009
    lin80 - Friesland - 28 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: :-# - Bevalling: thuis- Voeding: borst
    Daphne1980 - Rotterdam - 28 jaar - 2e kindje - GB: meisje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)
    Yvonnee - Friesland - 25 jaar - 2e kindje (1e: zoontje is een sterretje) - GB: jongen

09-03-2009
    Lynnami - Panama City - 32 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: zoon - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) en fles
    seom - Gelderland - 22 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: verrassing
    jvd - Wijchen (Gld) - 22 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: meisje

10-03-2009
    Tumtummetje - Drachten - 21 jaar - 2e kindje - CK: meisje
    Mimu - ? - 27 jaar - 1e kindje
    Muppie - Kampen - 24 jaar - 1e kindje - GB: verrassing
    BMD - Aalsmeer - 29 jaar - 2e kindje
    Anja24 - ? - 25 jaar - 1e kindje
    Witte - Limburg - 36 jaar - 2e kindje - CK: meisje
    Tante29 - Brabant - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    nicole74 - Rotterdam- 34 jaar - 2e kindje - CK: meisje

11-03-2009
    Fairy11 - ? - 32 jaar - 4e kindje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: fles
    Bellnoor - Overijssel - 26 jaar - 1e kindje
    Esther1981 - Hengelo - 27 jaar - 2 en 3e kindje - CK: 2 meisjes - GB: 2 jongens - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: fles

12-03-2009
    sabrina24 - Purmerend - 26 jaar - 2e kindje - CK: jongen - GB: meisje
    Zwiep - Amsterdam - 33 jaar - 1e kindje
    Lindajelsma - Dokkum - 25 jaar - 1e kindje - GB: verrassing - Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)
    Naduah - Gennep - 24 jaar - 2e kindje - CK: meisje - GB: :-# - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

14-03-2009
    twinnie - Zwolle - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Jacky78 - Haarlem - 29 jaar - 1e kindje - GB:verrassing

15-03-2009
    Vibeke - ? - ? jaar - 1e kindje
    Liz79 - ? - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    marr - Zuid-Holland - 29 jaar - 1e kindje
    10uss - Flevoland - 34 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: jongen

16-03-2009
    Sweetlakecity - 27 jaar - 1e kindje
    Miekie26 - Twente - 26 jaar - 1e kindje - CK: jongen- Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

17-03-2009
    Margarita - Hoorn - 28 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Dancinglady - Bergen op Zoom - 26 jaar - 1e kindje - GB: verrassing

18-03-2009
    Monique77 - ? - 30 jaar - 3e kindje - CK: meisje
    borsatofan - Friesland - 33 jaar - 2e kindje - CK: meisje

19-03-2009
    Tweety82 - Sint-Gillis-Waas (B) - 26 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Joyce82 - Zwanenburg - 26 jaar - 2e kindje - CK: meisje

20-03-2009
    hartewens - Groningen - 33 jaar - 1e kindje - GB: verrassing - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

21-03-2009
    Poohbear226 - Zuid-Holland - 32 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: jongen - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: flesvoeding
    minnie83 - Grootebroek - 24 jaar - 2e kindje
    mieke1981 - Brabant - 27 jaar - 1e kindje
    Mommy2be - 19 jaar - 1e kindje - GB: :-# - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)
    acnaib - 29 jaar - 1e kindje
    jmm - 30 jaar - 1e kindje - GB: :-# Bevalling: ziekenhuis
    Nijnka - Zweden - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: jongen - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst

22-03-2009
    Ravi - Friesland - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    xlns - Geleen - 29 jaar - 1e kindje - CK: meisje
    Sofieke - grens Gelderland/Brabant - 31 jaar - 2e kindje - CK: meisje
    romytamara - Purmerend - 21 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: jongen - Bevalling: geboortehotel - Voeding: borst

23-03-2008
    Noor83 - Zuid-Limburg - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Bam-Jolan - Delft - 25 jaar - 3e kindje - CK: meisje- GB: jongen - Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

24-03-2009
    Pien27 - Amsterdam - 28 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: verrassing

25-03-2009
    HelmaSerdar - Brabant - 23 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Mama van Lukas - Jirnsum (Frl) - 28 jaar - 2e kindje - CK: jongen - GB: :-# - Voeding: borst
    Bolbuikje - ? - 23 jaar - 3e kindje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

26-03-2009
    Princess81 - Brabant - 27 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: meisje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

27-03-2009
    Sanne - ? - 22 jaar - 1e kindje
    Mieke74 - Groningen - 33 jaar - 1e kindje - CK: meisje
    miinicole - Overijsssel - 19 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: jongen
    Dreamerfly - Noord-Groningen - 25 jaar - ?e kindje - GB: meisje

28-03-2009
    Bloesem - Noord-Holland - 27 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: verrassing
    Janneke - Den Helder - 21 jaar - 1e kindje - CK: jongen - Bevalling: thuis - Voeding: borst

30-03-2009
    mimi83 - Breezand (NH)- 25 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: jongen - Bevalling: ziekenhuis (m.i) - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

Totaal 84 maart 2009 mama's:
    verrassing: 10
    jongen: 11
    meisje: 10
    geheim: 8 :-#

Afsprakenlijst:

Januari
    28 jan: Klavertje - vk, 10.30 uur
    28 jan: mimi83 - vk, 18.30 uur
    29 jan: Bamjolan - vk
    29 jan: Fairy11 - gyn, 10.10 uur
    29 jan: Dancinglady - vk, 18.20 uur

Februari
    02 feb: twigger82 - 36 wkn afspraak, 11.25 uur
    03 feb: Sweetlakecity - vk en info over bevalling, 8.00 uur
    04 feb: Bloesem - vk, 9.20 uur
    04 feb: Mama Van Lukas - vk, 16.15 uur
    04 feb: Bleu - vk, 9.20 uur
    05 feb: Snoopy1983 - vk, 11.15 uur
    05 feb: Esther1981 - groeiecho, 10.00 uur
    05 feb: Esther1981 - gyn, 11.00 uur
    18 feb: Mamakitty - Gyn (check voor inleiden), 08.45 uur
    19 feb: Princess81 - vk, 13.40 uur
    24 feb: Sweetlakecity - informatieavond BV, 20.00 uur

8) Buddylijst 8)

* Dancinglady - MamaKitty - Esther1981
    * Bam-jolan - Sweetlakecity - Snoopy1983
    * Dreamerfly - Naduah - Princess81
    * Acnaib - Twinnie
    * Mama Van Lukas - Annechien
    * Sabrina24 -
    * HelmaSerdar - Sofieke - ?
    * Muppie - Radna
    * Broddels - Margarita - ?
    * meisje1988 -
    Wil je jezelf als buddy opgeven of heb je al iemand gevonden, geef het dan door voor de lijst!

Maart 2009 mama's die ons helaas vroegtijdig hebben verlaten..*Hopefull, *Mirjanne, *Sanne, *Draadje, *Limmeke, *Miamel, *mamasan, *Bab28, *Marjo1980, *Morgaantje, *Jenna85, *Scorpion, *Marb, *Pookie66, *maart09mama, *MamaDeLuxe, *Happytogether, *Mouse, *Florida13
    Sterretjes twinkelen in de nacht, die houden over ons de wacht..

---GEBOREN---

24 november 2008
    - Florida13 bevallen van dochter Robin*805 gram en 34 cm, geboren na een zwangerschap van 25 weken. ( helaas heeft Robin het niet mogen halen en is ze nu een prachtig vlindertje )

Plaatsing, wijziging of afspraak op de lijst? Kortom alle gegevens die op deze lijst voorkomen... Stuur dan een PB door naar Snoopy1983 of Mamakitty. De lijst blijft dan netjes en up-to-date.

14. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    *** AFSPRAKENLIJST MORGEN !!! ***

Heeee meiden! Hier dan de afsprakenlijst weer...

28 jan: Klavertje - vk, 10.30 uur
    28 jan: mimi83 - vk, 18.30 uur

Klavertje en mimi83 veel plezier morgen bij de vk! ;)

15. acnaib

acnaib Bekend lid

19 mei 2008
    560
    1
    0
    Moeder
    Dongen
    Ik heb ook zo'n heerlijke zin om overal bij te gaan huilen! :(
    De hond heeft deze avond weer eens een kramp avondje, en dan is ie zo zielig en heeft ie pijn!
    Ik kan daar echt niet tegen nu :(

16. Esther1981

Esther1981 Actief lid

10 nov 2008
    187
    0
    0
    Hengelo
    Goedemorgen meiden,

@amanda23: Balen dat je bloeddruk te hoog is en dat je eiwit in je urine hebt.
    Doe het rustig aan meis!

@lin80: Fijn dat alles goed is :)!
    En ja het gaat inderdaad erg snel nu.

@mimi83: Fijn dat je weer thuis bent en dat ze de weeën hebben kunnen remmen.
    Mooi dat je je beter voelt dan de vorige keer maar toch lekker rustig
    aan gaan doen hé?
    4,5cm is idd nog erg lang,toen ik 31 weken zwanger was was mijn baarmoedermond 3,3cm.
    Word een spannende tijd nu voor jou ook!

@Sweetlakecity: Heb eigenlijk geen idee hoe het gaat,ik moest vorige week de tekst inleveren wat we op het geboortekaartje wouden hebben en dan konden we deze week de enveloppen en het proefdruk
    ophalen.Heb ze gewoon bij een drukkerij besteld!
    Hij zei dat later de andere tekst zoals gewicht,lengte enzo dan naar de tijd erop kwam,dus ik neem aan dat ik gewoon een geboortekaartje krijg met de tekst die wij hebben uitgezocht!

Hoe gaat het meis?
    Nog gefeliciteerd met je 33 weken zwangerschap :)!

@ilona85: Ja inderdaad en het is moeilijker dan ik dacht,het lukt me gewoon niet met een kleine in huis!
    Maarja probeer het zoveel mogelijk wel te doen,gelukkig komt mn kleine meid wel eens bij me liggen om boekjes te kijken enzo :)!

Fijn dat alles goed gaat!

@pippilotte: Binnen 3 weken al,dat gaat wel heel snel nu!
    Spannend hoor meis,doe het rustig aan de laatste weekjes.

@Snoopy1983: Jij ook rustig aandoen!

@Dancinglady: Dankjewel meis,komt hopelijk wel goed allemaal!

Jij ook nog gefeliciteerd met je 33 weken zwangerschap en doe het rustig aan!

Over mezelf: Vandaag 34 weken zwanger waarschijnlijk nog maar 4 weekjes te gaan of wat de gyn al denkt dat ze nog eerder dan die 4 weken komen,ben het ook wel zat aan het worden nu!
    Hier gaat het redelijk goed was al om 5 uur wakker vanmorgen dat was wat minder leuk :(!
    Heb wel veel druk van onderen en het gevoel dat de kleintjes
    er zo uit willen komen.
    Verder probeer ik het lekker rustig aan te doen,Luna gaat naar het kinderdagverblijf vandaag en daarna komt mn moeder
    me helpen met ramen lappen enzo :)!

Meiden het lijkt wel of we bijna allemaal een vroeggeboorte krijgen :oops:,straks worden de meesten van ons toch Februarimama's,erg spannend dus!

Meiden veel plezier bij de vk :)!

Fijne dag allemaal!

17. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    ff snel...

Esther, sterkte meid......hou vol he.....komt echt allemaal goed!

18. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

ilona> heerlijk rustig aan doen hoor. Genieten van het verlof enzo. Maar uh..heb jij er stiekem ook wel zin in?
    Hier is ze zitten ook wel eens aanwezig achter de lap top. MAar ook achter het bureau op me werk.
    Dus 1 manier om te puffen? Nou daar kom je mee weg. Ik heb maar 1 manier aangeleerd bij de yoga. Ik ken verder niets...hahahaa We gaan het wel meemaken niet waar. Ik kan nog wel eens hyperventileren...zucht

pippilote> oo spannend dus. Laten we hopen dat het bij zeker 37 weken gebeurd. Voel je ook dat ze vast ligt? Hoe voelt dat?

dancinglady> ja meis met dat huis erbij kan het best komen dat je wat pijntjes enzo hebt. Morgen ga je t vragen he en vrijdag dan duimen we voor het huis! Vandaag ook 2 uurtjes werk? Rustig aan.
    xxx

ancnaib> janken mag meid. Zijn en de hormomen en de spanning en zeker dierenleed. Hoe herkenbaar! Laat mij zulke dingen ook niet zien.

esther> dalen en pieken zo is mijn leven nu. Maar ik kan nu wel genieten. Genieten van die kleine voetjes/ knietjes in mijn buik die ik voel. Heerlijk.
    Ja maar jij hebt twee frummels die willen. Hahaa er zat er eentje toch goed ingedaald? Oja want ik wilde toen weten hoe het is, of de andere ook mee gaat. Wel je verhaal opschrijven als het zover is.
    Misschien krijg je net als ik een papiertje met de tekst. Wij hebben het bij geboortekaartjes.nl besteld maar de drukker zit hier in het industrie terrein en dat scheelt.
    Ja wij moeten op het laatst ook een andere data natuurlijk en gewicht ect laten invullen. Het is trouwens een bizar gezicht als je je tekst ziet met een gewicht en een geboortedata. Hihi

Vandaag 6 uurtjes werken, vrijdag en maandag. Ik heb bar weinig zin. heb ook weinig dingen te doen behalve afronden van dingen. Straks de sociale dienst van den haag bellen voor een afspraak voor de oudere mensen zodat ze hulp kunnen krijgen bij het invullen van bv de ooievaarspas, naar de hema om schilderijlijsten te halen voor in het bejaardenhuis. Beetje van die dingen. Oja en bij de Dagverzorgingsgroep van mijn collega eten..haha ze eten vis. Zo kan ik de dames daar ook wat gedag zeggen. ;)

19. pippilotte

pippilotte Actief lid

@sweetlakecity

Ik voelde zelf ook al dat ze vast zat, maar de echo bevestigd het natuurlijk het beste.
    Je kindje is dan echt naar beneden gezakt, je buik zit veel lager, je hebt meer lucht en de zure oprispingen zijn weg.
    En als het dan echt vast zit krijg je een veel grotere druk beneden.
    Ik zit echt de hele dag op het toilet voor 3 druppels.
    En nu beweegt ze ook steeds minder.

Voor die 37 weken ben ik niet bang.
    Hier in Duitsland is de algehele controle heel streng en met alle ziekenhuisbezoeken en praatjes die ik met alle artsen heb gehad, maakt echt niemand zich druk.
    Göttingen is een supergoed universitair ziekenhuis en daar laten ze zelfs al kindjes komen met 20 weken.
    Ik wist niet eens dat dat kon.
    In Nederland helpen ze je pas vanaf 27 weken volgens mij.

Ik vind het zelfs wel geruststellend dat ze nu zeggen dat ik me geen zorgen hoef te maken als het komt.
    Veel minder stress.
    Als ik er aan denk dat ik nu nog 3 weken me zorgen zou moeten maken, of ze het nog wel zou volhouden tot 37 weken, werd ik volgens mij compleet gestoord.
    Nu kan ik gewoon rustig mijn dagen doorkomen en als de kleine meid het tijd vind, gaan we rustig richting ziekenhuis.

Alles is klaar, dus komt helemaal goed!
    Is ook onze 2e, dus misschien ben je dan sowieso wat rustiger.
    Ben ook erg laat begonnen met alles klaar maken, en heb veel minder ingeslaan.
    Alles is er maar lekker simpel allemaal.

20. Fairy11

Fairy11 Fanatiek lid

14 dec 2008
    1.227
    0
    0
    ik heb het ook te pakken, ben lamellen aan het ophangen in de ..................... garage :)

Mijn vriendin kan ook ieder moment bevallen en loopt nu al anderhalve week overtijd :confused:

Deel Deze Pagina