Maart 2009 mama's (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 15 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    ***BUDDYNIEUWS VAN MIMI***

Ze ligt weer int ziekenhuis.
    Veel harde buiken en krampen vannacht.
    Nu hele dag op bed en ctg's.
    Morgen gaan ze de baarmoederhals weer meten.....

STERKTE MEID! *duim duim duim*

2. Daphne1980

Daphne1980 Bekend lid

5 dec 2005
    842
    0
    0
    Aspirant projectleider
    Rotterdam
    Jeetje hey, Mimi blijft wel bezig! Succes meid!

Had gisteren berichtje getypt, maar ineens lag het internet helemaal uit....dus moet opnieuw typen, maar heb nu ff de puf niet. Komt binnenkort!

Wilde jullie nog ff op de hoogte brengen van mijn vk controle. Meisje is al een gedeelte ingedaald, bloeddruk was goed en haar hartslag prima in orde! Ze wordt waarschijnlijk (naar schatting) een half tot driekwart kilo zwaarder dan Kamiel. Dat zou dus betekenen tussen de 3300 en 3550 gram. Nou, als ik dat eruit moet persen klap ik in mijn handjes! hihi.

Gisteren genoten van mijn eerste verlofdag (ik ben altijd vrij op maandag, dus dat voelde 'gewoon'). Voelde heel gek, om Kamiel naar de creche te brengen, weer naar huis te gaan en daadwerkelijk TIJD te hebben voor de voorbereidingen! Heb dan ook een berg verzet! Samen met mn vriend wiegje in elkaar gezet, commode verzet, ander kastje bij Kamiel in de kamer, kleding en andere kleine dingen uitgezocht. HEERLIJK! En vandaag mag ik WEER! hihi. Vandaag mijn eigen kledingkast een doorspitten, want daar ligt dus echt nog kleding van JAREN geleden in! hahaha.

Jaaaa, het wordt spannend allemaal! Iedereen komt weer dichterbij het moment supreme! Ben zo benieuwd hoe het hier zal gaan! Moet nog ff een buddy zoeken, want vind het wel leuk als jullie op de hoogte blijven!

3. ilona85

ilona85 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.466
    0
    36
    het leukste werk wat er is!
    @dancinglady en snoopy1983 hier ook zeurderig gevoel als ik teveel doe, en als ik dan door ga dan gaat dat over in echte pijn dus let een beetje op jezelf!

@esteher1981 nee het lijkt mij erg lastig rusten met een kleine meid over de vloer, voor jou maar waarschijnlijk ook voor haar. Doe vandaag lekker rustig aan en lekker dat je moeder je helpt!

@sweetlakecity ja van mij mag het na maandag komen (ben dan 37 weken en hopelijk is het kindje dan volledig ingedaald dan voelt het “veilig”. Ik heb longemfyseem en ook grote kans op hyperventilatie dus heeft mij cursus leidster mij de manier aangeleerd die het astma fonds en dergelijke adviseert. Maar hoe leg je die uit hmm ik probeer het. Manier 1 de pingpong (ik heb het niet verzonnen he!) adem in snel -> adem uit snel -> adem in snel -> adem uit snel -> adem in snel -> adem uit snel -> adem in snel -> adem uit snel -> adem in snel -> adem uit snel -> adem in snel -> adem uit snel -> adem in snel -> adem uit langzaam. Dit is een riedel van 7 maar mag ook korter maar wel eindigen met jezelf leeg blazen. En de 2de manier de locomotief: gewone haplucht -> kort uit -> -> kort uit -> kort uit -> kort uit -> langzaam uit deze riedel doe je met 4 of 5 net wat je prettig vind. Voor mensen die snel benauwd zijn is de locomotief dus het beste, misschien heb je wat aan deze info.

@fairy11 spannend dan ben jij waarschijnlijk na de vriendin aan de beurt had ik hier ook met een collega die is nu bevallen dus nu ben ik :confused:

@mimi83 heel veel sterkte meid!

@daphne1980 Lekker hoor dat je zo geniet van de verlof al die voorbereidingen maar ook alles mag niets moet vind ik erg lekker!

Hier weer een rotnacht gehad maar nu rustig aan postzegels op de enveloppen plakken en een boodschappenlijstje maken voor de verjaardag van mijn man. Denk niet dat het mij lukt om ze te doen. Gisteren zijn we samen even wat boodschappen wezen doen en had halverwege de winkel al zoveel krampen en dan moet je door, daarna lekker op de bank en mijn mannetje ging koken dat was wel fijn. Dus word weer een dagje binnen rommelen maar is altijd wel wat te doen.

4. twinnie

twinnie Actief lid

13 jun 2008
    304
    0
    0
    He mimi, wat vervelend... Heel veel sterkte en rustig aan. Zelfde geldt voor Esther. Spannend hoor voor jou komt het echt heel dichtbij nu allemaal! Fijn dat je moeder je komt helpen!

@ Daphne: heerlijk he je verlof? Ik geniet er nu al een weekje van en vind het zalig! Maar ook je rust nemen he? Hihi, de nesteldrang is bij je begonnen!

@ Pippilotte: Goh al ontsluiting? Wist niet dat dat al kon... Over hoeveel cm spreek je dan of is het gewoon echt minimaal?

@ Acnaib: gelukkig hoef je er niet meer heen. Heeft ook weinig zin lijkt me...

@ Fairy: hahaha iedereen heeft de nesteldrang te pakken!

Gisteren ben ik weer bij de verloskundige geweest. Alles was goed. Bloeddruk was wel wat hoger maar dat schijnt normaal te zijn als je verder komt in de zwangerschap. Beebje lag al een klein beetje ingedaald... Wordt nu wel spannend hoor! Nog een paar kleine dingetjes en dan is hier alles klaar.

Fijne dag allemaal, en voor iedereen met controles veel plezier!

Hebben jullie dat trouwens ook: MIJN HAAR WIL NIET MEER ZITTEN! :evil:

5. bleu

bleu Actief lid

2 apr 2008
    455
    0
    0
    Even snel een berichtje van mij.
    Ik lig al een paar dagen plat met ontzettende pijn in m'n rug.
    Vorig jaar heb ik dit helaas ook gehad.

Nou meiden, hopelijk gaat met jullie beter !

Als ik weer in staat ben om te reageren ga ik dat zeker weer doen, want ik wil wel op de hoogte blijven.

Liefs...

6. pippilotte

pippilotte Actief lid

@twinnie

zoals het lijkt dikke 1 cm.
    Had ik bij mijn zoon ook al weken van te voren.
    Hier in Duitsland kom je bij elk bezoek op de stoel en voelen ze naar de stand.
    Hier weet je het dus ook gewoon eerder.
    Waarschijnlijk zijn er in NL genoeg vrouwen die ook rondlopen met ontsluiting, maar weten het niet omdat de VK er niet naar kijkt.

Mijn schoonmoeder blijkt van mijn man ook weken met ontsluiting te hebben gelopen.
    En dat was 32 jaar geleden...

7. twinnie

twinnie Actief lid

13 jun 2008
    304
    0
    0
    Ok, grappig om te weten. Heb je die 1 cm alweer kado... Hier kijken ze daar inprincipe niet na dus kom je er ook nooit achter...

8. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Middag!

@esther, ik zoe zkr rustig aan alleen heb hele tijd van moet dit nog doen en dat nog doen. Kan niet wachten tot alles geregeld is en ik het gevoel heb oke nu mag het komen. Zal je zien loop ik straks 2 wkn overtijd haha.
    Fijn dat je moeder komt helpen vandaag! Hier komen over 2 weekjes ook moeder en schoonmoeder helpen met ramen lappen en keuken poetsen :D

@pipilotte, wat fijn dat je zo rustig bent zeg! Heerlijk toch ;)

@mimi, heel veel sterkte meis!

@daphne, fijn dat alles weer goed was bij de vk!
    Geniet maar lekker van je verlof ;)

@ilona, thx let zkr op ;) balen dat je zo slecht geslapen hebt :( Geniet maar van je rustige dagje!

@twinnie, fijn dat alels goed was bij de vk!

@bleu, sterkte meis!

Hier vandaag dagje vrij en schandalig lang geslapen vannacht, wel 12 uur :confused: had het waarschijnlijk nodig hihi.
    Nu lekker wat in huis rommelen.
    Fijne dag allemaal!

9. Fairy11

Fairy11 Fanatiek lid

14 dec 2008
    1.227
    0
    0
    Uhm we waren met zn vieren zwanger, de 1 is al bevallen de ander is nu aan de beurt en dan heb ik nog een vriendin die bijna gelijk met mij is uitgerekent....

:)

10. ilona85

ilona85 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.466
    0
    36
    het leukste werk wat er is!
    @fairy11 zo dan haha dat is wel bizar, wel erg leuk kunnen de kinderen samen opgroeien grappig!

11. klavertje

klavertje Bekend lid

18 jun 2008
    710
    0
    0
    Meiden, sorry heb weer niet de puf om te schrijven.
    Bij vk was alles goed. Heb gezegd dat ik veel last had van weke delen en best vaak harde buiken.
    Volgens haar was dat normaal. Ik houd het wel in de gaten, vertrouw ik het niet dan bel ik wel.

Ik ga zo weer liggen. Heel erg sorry dat ik nu niet meer kan schrijven. Ik leef met jullie allemaal mee.

XX
    Klavertje.

P.s sterkte voor MIMI.

12. Bloesem

Bloesem Bekend lid

25 mei 2008
    838
    0
    0
    straks in mijn verlof zal ik eens proberen om foto's te plaatsen, ik ben zo slecht in computerzaken en heb ook geen geduld om het uit te zoeken dus waag me er nog even niet aan ;)

13. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    :baby: Overzicht Maartmama's 2009 :baby:
    !!Graag het overzicht niet zelfstandig aanpassen zie info onderaan de pagina!!

01-03-2009
    Radna - Achterhoek - 25 jaar - 2e kindje - CK: jongen - Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)
    Ster - Noord-Holland - 32 jaar - 2e kindje
    lovelyengeltje - Lemmer - 24 jaar - 1e kindje - CK: meisje
    Klavertje - Rotterdam - 28 jaar - 1e kindje - GB: jongen - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)
    valentijn14 - Maarn - 31 jaar - 3e kindje - GB: meisje - Bevalling: ziekenhuis

02-03-2009
    MamaKitty - Brabant - 30 jaar - 2e kindje - CK: jongen - GB: jongen - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: combi
    Snoopy1983 - Zuid-Holland - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: verrassing- Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)
    eefjepeefje - ? - 29 jaar - 1e kindje
    Ilona85 - Dordrecht - 23 jaar - 1e kindje - CK: meisje - Bevalling: thuis - Voeding:borst
    Broddels - Noord-Holland - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Twigger82 - ? - 25 jaar - 2e kindje - CK: jongen - GB: meisje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst
    Evelieveling - Julianadorp (NH) - 35 jaar - 2e kindje -CK: meisje - GB: :-# - Bevalling: ziekenhuis (m.i) - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

03-03-2009
    Lizz80 - Zuid-Holland - 28 jaar - 1e kindje - CK: meisje
    Janinev - Antfeld (Dld.) - 25 jaar - 2e kindje (1e: dochtertje Roos is een sterretje) - CK: jongen - Bevalling: ziekenhuis Duitsland - Voeding: fles

04-03-2009
    Tom78 - Friesland - 29 jaar - 3e kindje
    bleu - Utrecht - 36 jaar - 3e kindje - CK: meisje - GB: meisje
    Cynthia1979 - Helmond - 29 jaar - 2e kindje - CK: meisje - GB: jongen - Bevalling: thuis - Voeding: fles

05-03-2009
    xxnijntjexx - Twente - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Liftrasa - Enschede - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Sterr - Zuid-Holland - 23 jaar - 1e kindje

06-03-2009
    MamaVanSimon - Tilburg - 28 jaar - 2e kindje - CK: meisje - GB: meisje - Bevalling: ziekenhuis (m.i) - Voeding: borst
    Xanado83 - Alphen a/d rijn - 25 jaar - 1e kindje - GB:meisje

07-03-2009
    Tezzz - Achterhoek - 31 jaar - 3e kindje - CK: meisje - GB: verrassing - Voeding: borst (evt. afgekolfd)
    Amanda23 - Arnhem - 23 jaar - 1e kindje - CK: meisje

08-03-2009
    lin80 - Friesland - 28 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: :-# - Bevalling: thuis- Voeding: borst
    Daphne1980 - Rotterdam - 28 jaar - 2e kindje - GB: meisje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)
    Yvonnee - Friesland - 25 jaar - 2e kindje (1e: zoontje is een sterretje) - GB: jongen

09-03-2009
    Lynnami - Panama City - 32 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: zoon - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) en fles
    seom - Gelderland - 22 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: verrassing
    jvd - Wijchen (Gld) - 22 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: meisje

10-03-2009
    Tumtummetje - Drachten - 21 jaar - 2e kindje - CK: meisje
    Mimu - ? - 27 jaar - 1e kindje
    Muppie - Kampen - 24 jaar - 1e kindje - GB: verrassing
    BMD - Aalsmeer - 29 jaar - 2e kindje
    Anja24 - ? - 25 jaar - 1e kindje
    Witte - Limburg - 36 jaar - 2e kindje - CK: meisje
    Tante29 - Brabant - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    nicole74 - Rotterdam- 34 jaar - 2e kindje - CK: meisje

11-03-2009
    Fairy11 - ? - 32 jaar - 4e kindje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: fles
    Bellnoor - Overijssel - 26 jaar - 1e kindje
    Esther1981 - Hengelo - 27 jaar - 2 en 3e kindje - CK: 2 meisjes - GB: 2 jongens - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: fles

12-03-2009
    sabrina24 - Purmerend - 26 jaar - 2e kindje - CK: jongen - GB: meisje
    Zwiep - Amsterdam - 33 jaar - 1e kindje
    Lindajelsma - Dokkum - 25 jaar - 1e kindje - GB: verrassing - Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)
    Naduah - Gennep - 24 jaar - 2e kindje - CK: meisje - GB: :-# - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

14-03-2009
    twinnie - Zwolle - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Jacky78 - Haarlem - 29 jaar - 1e kindje - GB:verrassing

15-03-2009
    Vibeke - ? - ? jaar - 1e kindje
    Liz79 - ? - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    marr - Zuid-Holland - 29 jaar - 1e kindje
    10uss - Flevoland - 34 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: jongen

16-03-2009
    Sweetlakecity - 27 jaar - 1e kindje
    Miekie26 - Twente - 26 jaar - 1e kindje - CK: jongen- Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

17-03-2009
    Margarita - Hoorn - 28 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Dancinglady - Bergen op Zoom - 26 jaar - 1e kindje - GB: verrassing

18-03-2009
    Monique77 - ? - 30 jaar - 3e kindje - CK: meisje
    borsatofan - Friesland - 33 jaar - 2e kindje - CK: meisje

19-03-2009
    Tweety82 - Sint-Gillis-Waas (B) - 26 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Joyce82 - Zwanenburg - 26 jaar - 2e kindje - CK: meisje

20-03-2009
    hartewens - Groningen - 33 jaar - 1e kindje - GB: verrassing - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

21-03-2009
    Poohbear226 - Zuid-Holland - 32 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: jongen - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: flesvoeding
    minnie83 - Grootebroek - 24 jaar - 2e kindje
    mieke1981 - Brabant - 27 jaar - 1e kindje
    Mommy2be - 19 jaar - 1e kindje - GB: :-# - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)
    acnaib - 29 jaar - 1e kindje
    jmm - 30 jaar - 1e kindje - GB: :-# Bevalling: ziekenhuis
    Nijnka - Zweden - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: jongen - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst

22-03-2009
    Ravi - Friesland - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    xlns - Geleen - 29 jaar - 1e kindje - CK: meisje
    Sofieke - grens Gelderland/Brabant - 31 jaar - 2e kindje - CK: meisje
    romytamara - Purmerend - 21 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: jongen - Bevalling: geboortehotel - Voeding: borst

23-03-2008
    Noor83 - Zuid-Limburg - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Bam-Jolan - Delft - 25 jaar - 3e kindje - CK: meisje- GB: jongen - Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

24-03-2009
    Pien27 - Amsterdam - 28 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: verrassing

25-03-2009
    HelmaSerdar - Brabant - 23 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Mama van Lukas - Jirnsum (Frl) - 28 jaar - 2e kindje - CK: jongen - GB: :-# - Voeding: borst
    Bolbuikje - ? - 23 jaar - 3e kindje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

26-03-2009
    Princess81 - Brabant - 27 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: meisje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

27-03-2009
    Sanne - ? - 22 jaar - 1e kindje
    Mieke74 - Groningen - 33 jaar - 1e kindje - CK: meisje
    miinicole - Overijsssel - 19 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: jongen
    Dreamerfly - Noord-Groningen - 25 jaar - ?e kindje - GB: meisje

28-03-2009
    Bloesem - Noord-Holland - 27 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: verrassing
    Janneke - Den Helder - 21 jaar - 1e kindje - CK: jongen - Bevalling: thuis - Voeding: borst

30-03-2009
    mimi83 - Breezand (NH)- 25 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: jongen - Bevalling: ziekenhuis (m.i) - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

Totaal 84 maart 2009 mama's:
    verrassing: 10
    jongen: 11
    meisje: 10
    geheim: 8 :-#

Afsprakenlijst:

Januari
    29 jan: Bamjolan - vk
    29 jan: Fairy11 - gyn, 10.10 uur
    29 jan: Dancinglady - vk, 18.20 uur

Februari
    02 feb: twigger82 - 36 wkn afspraak, 11.25 uur
    03 feb: Sweetlakecity - vk en info over bevalling, 8.00 uur
    04 feb: Bloesem - vk, 9.20 uur
    04 feb: Mama Van Lukas - vk, 16.15 uur
    04 feb: Bleu - vk, 9.20 uur
    05 feb: Snoopy1983 - vk, 11.15 uur
    05 feb: Esther1981 - groeiecho, 10.00 uur
    05 feb: Esther1981 - gyn, 11.00 uur
    18 feb: Mamakitty - Gyn (check voor inleiden), 08.45 uur
    19 feb: Princess81 - vk, 13.40 uur
    24 feb: Sweetlakecity - informatieavond BV, 20.00 uur

8) Buddylijst 8)

* Dancinglady - MamaKitty - Esther1981
    * Bam-jolan - Sweetlakecity - Snoopy1983
    * Dreamerfly - Naduah - Princess81
    * Acnaib - Twinnie
    * Mama Van Lukas - Annechien
    * Sabrina24 -
    * HelmaSerdar - Sofieke - ?
    * Muppie - Radna
    * Broddels - Margarita - ?
    * meisje1988 -
    Wil je jezelf als buddy opgeven of heb je al iemand gevonden, geef het dan door voor de lijst!

Maart 2009 mama's die ons helaas vroegtijdig hebben verlaten..*Hopefull, *Mirjanne, *Sanne, *Draadje, *Limmeke, *Miamel, *mamasan, *Bab28, *Marjo1980, *Morgaantje, *Jenna85, *Scorpion, *Marb, *Pookie66, *maart09mama, *MamaDeLuxe, *Happytogether, *Mouse, *Florida13
    Sterretjes twinkelen in de nacht, die houden over ons de wacht..

---GEBOREN---

24 november 2008
    - Florida13 bevallen van dochter Robin*805 gram en 34 cm, geboren na een zwangerschap van 25 weken. ( helaas heeft Robin het niet mogen halen en is ze nu een prachtig vlindertje )

Plaatsing, wijziging of afspraak op de lijst? Kortom alle gegevens die op deze lijst voorkomen... Stuur dan een PB door naar Snoopy1983 of Mamakitty. De lijst blijft dan netjes en up-to-date.

14. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    *** AFSPRAKENLIJST MORGEN !!! ***

Heeee meiden! Hier dan de afsprakenlijst weer...

29 jan: Bamjolan - vk
    29 jan: Fairy11 - gyn, 10.10 uur
    29 jan: Dancinglady - vk, 18.20 uur

Meiden veel plezier bij de vk en gyn! ;)

15. Dancinglady

Dancinglady Bekend lid

29 jan 2008
    731
    0
    16
    Hoogerheide
    Esther gefeliciteerd met de 34 weken en spannend wanneer jouw kleintjes gaan komen.
    Fijn dat je moeder komt helpen.

Sweetlake klopt vandaag weer 2 uurtjes gewerkt. Het ging best relaxed allemaal dus ik ben blij.

Mimi veel sterkte, ik duim voor je.

Daphne heerlijk dat je nu verlof hebt. Ik ben ook aan het aftellen.

Ilona balen dat je een rotnacht hebt gehad. Hopelijk is vannacht beter.

Twinnie fijn dat alles goed was bij de vk.
    En mijn haar zit ook niet, maar ik moet gewoon hoognodig weer naar de kapper :)

Bleu veel beterschap!

Pippilotte, gelukkig maak je je geen zorgen en ben je in goede handen. Succes!

Klavertje gelukkig was alles goed bij de vk. Sterkte voor jou!

Bamjolan en fairy veel plezier bij de vk en gyn.

Vandaag kreeg ik eindelijk de bon van de blije doos in de brievenbus. Wat denk je, staat erin ophalen voor 24 januari, en het is al de 28e!
    Morgen maar ff bellen...

16. Daphne1980

Daphne1980 Bekend lid

5 dec 2005
    842
    0
    0
    Aspirant projectleider
    Rotterdam
    @dancinglady, wat gek?! Is het de doos van de prenatal? Inderdaad maar ff bellen....wat laat trouwens, ik heb alle dozen allang opgehaald!

Mevrouwtje hier is echt een ware bokskampioen. Mijn hele buik beweegt alle kanten op! En nu ze wat meer in mijn bekken ligt krijg ik ook weer van die stekende pijn daar...:( Dat is echt niet prettig...iemand anders al last van?

17. Esther1981

Esther1981 Actief lid

10 nov 2008
    187
    0
    0
    Hengelo
    Goedemorgen meiden,

@MamaKitty: Dankjewel,en ja hou het nog wel even vol!
    Hou jij het nog wel een beetje vol meis?

@Sweetlakecity: Fijn dat je zo geniet van de kleine in je buik :)!
    Ja bij mij was er al 1tje goed ingedaald,haha zal zeker mijn verhaal
    opschrijven het is toch anders allemaal dan met 1 kindje in je buik.
    Ja dat scheelt wel,dan zal ik denk ik ook wel een papiertje krijgen met de
    tekst,maarja zie het straks wel ik ben benieuwd of ze het goed hebben gedaan.
    Moet jij de enveloppen ook zelf schrijven?

Toch fijn dat je nu dingen kunt gaan afronden op je werk en dat je bijna verlof hebt!

@pippilotte: Die druk beneden heb ik ook de hele tijd en moet ook de hele
    dag door naar de wc,soms hoef ik niet eens wat te doen dan.
    Wel fijn dat ze in Duitsland al kunnen zeggen of je ontsluiting hebt.

Fijn hoor dat je je geen zorgen maakt en dat je alles klaar hebt!
    Komt dus vast allemaal goed :)!

@Fairy11: Spannend hoor,wel leuk dat jullie allemaal een beetje rond dezelfde
    tijd zijn uitgerekend :)!

Mimi blijft idd bezig,hoop dat het allemaal goed komt,heel veel sterkte
    meis.

@Daphne1980: Fijn dat alles goed was bij de vk :),en dat ze mooi op gewicht is.
    Luna was ook 3995 gram met de geboorte :oops:.

Fijn dat je nu alles kunt doen zelf en dat het nu ook mooi opschiet bij jullie,
    dat je al die dingen nog zelf kunt doen vind ik wel heel knap.

@ilona85: Ja inderdaad,gelukkig heeft mijn moeder gisteren veel gedaan maar
    ben zelf ook eigenwijs geweest en ben druk geweest,beetje dom van mezelf
    maar kan niet de hele dag in bed liggen als ik zie dat iemand anders aan het schoonmaken
    is,en heb echt nesteldrang.

Hoop dat je vannacht beter hebt geslapen,doe het nog maar even rustig aan!

@twinnie: Dankjewel,en ja dat was zeker fijn dat ze er was ze heeft echt veel gedaan!
    En ja komt echt dichtbij nu,maar gelukkig heb ik alles klaar voor de kleintjes en alles
    in huis.

Fijn dat alles goed was bij de vk :),en dat het bij jullie ook opschiet thuis.
    Heb zelf lang haar en nu met de zwangerschap heb ik meestal een staart dus heb er geen
    last van dat mn haar niet wil zitten haha.

@bleu: Balen dat je zo'n last hebt van je rug,doe het rustig aan!

@Snoopy1983: Snap dat je niet kan wachten daarop,haha ja en wie weet loop je idd wel overtijd maar het blijft
    spannend de laatste weekjes voor iedereen.
    Fijn dat jou moeder en schoonmoeder ook komen helpen over 2 weken :).
    Zaterdag word hier de keuken gepoetst en dan is alles goed schoon!
    Fijn dat je een dagje vrij was :)!

@klavertje: Fijn dat alles goed was bij de vk,balen dat het met jezlef wat minder gaat.
    Doe het rustig aan!

@Dancinglady: Dankjewel :),ja kan aan de ene kant niet wachten tot ze komen maar aan de andere kant denk ik van ik
    hoop dat ze tot 38 weken blijven zitten zodat ze niet zolang in het ziekenhuis hoeven te blijven als alles goed gaat.

Hoe gaat het bij jullie? Schiet het al op met jullie nieuwe huisje?
    Ik heb de bon van Kruidvat nog niet gekregen!

Even over mezelf: Had gisteravond veel pijn weer,maar vanmorgen was het gelukkig wat minder.
    Ik voel me ondanks de pijn goed.
    Meiden die last hebben van voorweeën voelen jullie dat ook in je rug?
    Met de bevalling van Luna had ik enorm veel last van rugweeën en soms lijkt het net of ik nu gewoon weer
    rugweeën heb af en toe want het voelt gewoon hetzelfde als toen ik ging bevallen van Luna
    en doet ook enorm veel pijn.

Mn tante komt Luna en mij straks ophalen en dan gaan we naar de drukkerij,ben benieuwd.
    Verder blijven we gezellig een dagje bij haar :)!
    Morgen moet ik Luna naar Nijmegen brengen,zie er echt tegenop en bang dat ik het niet eens meer volhou zelf :(,
    maar moet mee omdat de nieuwe bezoekregelingen besproken gaan worden.

Meiden met een afspraak veel plezier/succes!

Fijne dag allemaal!

18. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    yep, komt me erg bekend voor! (en duwen tegen m'n blaas vanaf de zijkant ofzo, waardoor het voelt of de delen tegen elkaar wrijven :( Hoef er niet van de plassen, maar doet wel zeer! :( )

@Mimi: heeeeeeeeeel veeeeeeeeel sterkte wederom in het ziekenhuis!
    @Esther: veeeeeeeeel sterkte met kalm aan doen! (klote dat je weer naar nijmegen moet! Ligt niet bepaald naast de deur :( )

@All: geen tijd om verder te reageren. Sorry! :(

DIKKE KNUFFELS!

Liefs Tezzz

19. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    ***NIEUWS VAN MIMI***

gisteravond heeft ze nog weeenremmer gehad en slaapmedicatie zodat haar lichaam rust kreeg.
    Heeft nu bijna geen weeen meer, maar nog afwachten of ze weg blijven.
    Maandag had ze dezelfde zetpil gehad voor de weeen en toen kwamen ze dinsdagavond weer terug....

20. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

ilona> je locomotief lijkt wel een beetje op die van deyoga dan de langzame. Nouja ik denk dat me lichaam uiteindelijk wel aangeeft hoe of want of anders VK in me oor gaat schreeuwen wat te doen ;)

twinnie> haar zitten? Ik vind van niet de andere zeggen wat heb je mooi haar. Maar het is zooo ontzettend zacht voor mijn gevoel. Niets mee te doen.

blue> sterkte met de pijn. We moeten nog even...zucht.

bloesem> ja foto's zijn leuk maar je moet even de tijd nemen het door te hebben om ze voor te eerst te plaatsen.

dancinglady> heeeee ze zijn zeker bij jou verlaat. Gewoon naar de prenatal gaan en uitleggen. Wedden dat ze je gewoon nog de doos geven.
    Gelijk nog met je tas de 15% korting scoren daar!

daphne> ze blijkt bij mijn flexibel in me bekken te liggen. Dat kan bij ontspanning als ik loop echt wel op steken uitlopen daar. Dinsdag moet ik naar de Vk ik verwacht dat ze echt wat lager ligt eigenlijk.

esther> ik heb etiketten gemaakt op de computer. De overige en vergeten mensen moet ik schrijven. Ik vind etiketten plakken makkelijker.
    Hoorde dat rugweeën komen als je veel last van je rug hebt of hebt gehad. Heb je dat ook? Ik ben ook altijd een rug patient geweest maar het valt me momenteel reuze mee. Wedden als ik straks lig te bevallen....

Alles verder goed hier. Nog even de wc deur afverven straks.
    Mamakitty let op je post!
    Knuffie

Deel Deze Pagina