Maart 2009 mama's (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 15 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

hartewens> jij bofferd. Die richtlijn hebben ze niet bij ons. Ik vraag me ook af hoe de groei en stand van zaken daar binnen is namelijk.

bamjolan> eindelijk weg dus. Ja te schoot al niet op niet waar.
    Hmmm afscheiding dat roze is...en al wat wijzer geworden?

acnaib> volgens mij betekend indalen niet dat het eerder komt. Ik las ergens bij week 34 kan je indalingsweeën voelen. Sommige voelen het ook niet. Ik heb er niet echt mega last van. Denk dat me meisje ook ingedaald is. Zal het dinsdag weten bij de controle.

tezz> leuke teksten staan op internet. Zo hebben wij ook onze tekst gevonden.

twigger> alleen maar goed die oefenweeën niet waar. Ben benieuwd hoe ze voelen. Denk ze nog niet echt gehad te hebben. Maarja ik mag nog even langer dan jou.

Hier alles toppie! Na me down periode kan ik alleen maar zeggen wat is het leven nu mooi. Sorry ik schaam me er een beetje voor maar de dingen die ik nu heb wegen niet meer op tegen de depressie waar ik in zat.
    Maandag laatste dag werk en dan verlof. Echt rust.
    Heerlijk.
    ben keihard aan het freubelen in huis, schilderij maken en stickerverf plaatjes maken op het raam.
    Opruimen enzo. En t lukt me ook!
    Ik ben happy!

2. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Morgen!

@all, Thx voor de lieve reacties voor het bijhouden van de lijst ;)

@acnaib, heerlijk gevoel idd he alles klaar te hebben! Ik ben nog niet zover haha teveel dingen in mn hoofd nog. Hier ook geen standaard echo hoor tegen het eind van de zwschap.

@bamjolan, heerlijk dat je nu echt weg bent bij je werk! Hoe is het vandaag nog last van roze afscheiding gehad?

@twigger, jij bent er ook al helemaal klaar voor zo te horen! Lekker hoor geniet er maar van ;)

@hartwens, wat een fijn idee dat je nog zo'n echo hebt gehad!

@dancinglady en sweet, zie jullie aan de andere kant ;)

Gaan zo naar schoonouders, buikenfoto's maken :D ben benieuwd!

Fijne zondag allemaal!

3. Dancinglady

Dancinglady Bekend lid

29 jan 2008
    731
    0
    16
    Hoogerheide
    Tezzz een mooie tekst voor babykaartjes is zeker moeilijk. Mijn man is er gelukkig goed in, die bedenkt een gedichtje.

Twigger, het is dat we zo veel hulp hebben, want zelf kan ik ook bijna niks. Maar verhuizen met een klein babytje lijkt me ook niet handig en vanwege de mogelijke verkoop van het huis is het wel fijn om straks alles achter de rug te hebben.

Acnaib volgens mij kan het nog makkelijk weken duren als het kindje is ingedaald. Je weet het gewoon niet...

Bamjolan sterkte!

Ik duim voor evelieveling!

Zometeen weer een doos uitpakken in het nieuwe huis op mijn gemakje en dan zit het weekend er al weer op. Gaat snel he.

4. Bloesem

Bloesem Bekend lid

25 mei 2008
    838
    0
    0
    Spannend met je huis Dancinglady.

Snoopy bedankt voor de lijst al die tijd. Goed gedaan!

Elieveling dat klinkt niet zo heel best. Sterkte!

Hier de kinderwagen binnen, dan wordt het ineens weer een stuk echter voor mijn gevoel. En nu gaan we de meubels in elkaar zetten.

Fijne zondag nog!

5. mimi83

mimi83 Niet meer actief

*** Buddy nieuws van evelieveling***

Kreeg hem vanochtend al , maar voelde mezelf niet goed .

Ze heeft goed geslapen, lekt nog steeds langzaam vruchtwater.
    Heeft wel harde buiken maar geen regelmaat.
    Ze is nu 36 week, maar mag van de gyn. 37 week aanhouden. Dus de kleine mag komen als het wel door zou zetten.
    maar ze had nog niet het idee dat het door zou zetten.

Ze houdt zich rustig..

Succes meid..

6. jvd

jvd Actief lid

21 jul 2008
    263
    0
    0
    hoi meiden

even een vraagje...Ik heb het al geprobeerd op te zoeken maar kan neit vinden wat het is.

Sinds 2 dagen heb ik echt enorme pijn .... Hoe leg ik het uit...
    Het zit rechts achter op mijn rug ...vrij hoog ...denk de onderste ribben..Dus niet helemaal achte rop mijn rug maar meer naar de zijkant.... Het voelt helemaal beurs aan... Net als een blauwe plek alleen is hij niet blauw... met bepaalde bewegingen doet het echt zeer en het word niet minder...kan niet meer normaal zitten of liggen... Het lijkt me raar dat het een gekneusde rib is van de baby.... Voel haar namelijk niet op die plek schoppen...

Wat denken jullie dat het kan zijn?

Hoop dat jullie mijn uitleg snappen...

gr. Jill

7. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @jvd: misschien een spiertje verrekt óf het is de druk op je longen/ribben die in de verdrukking komen. Ik heb zelf dat als ik ga liggen op m'n linkerzij dat m'n ribben heel zeer gaan doen. Beeb zakt die kant op en drukt de boel gewoon net te veel in/uit elkaar.

@Evelieveling: gelukkig dat alles wat rustiger is geworden.

@Mimi: voel je je al weer wat beter?

@Dancinglady & sweetlakecity: Ik ben thuis juist degene die de gedichtjes altijd maakt. Heb de tekst voor ons trouwen en de geboortekaartjes van de eerste 2 ook zelf geschreven. Dus zal toch zelf aan de bak 'moeten' :rolleyes:

Tja, ik wil het ook erg graag zelf bedenken natuurlijk, maar het ontbreekt me op het moment gewoon nogal aan inspiratie :rolleyes: Te druk in m'n hoofd om er eens goed voor te gaan zitten ;) (Ik zag dat Snoopy daar ook al last van had ;) )

@All: hier bezig met de laatste kamer van het huis. De zolderkamer van dochterlief. Ze heeft niks meer in de kasten en álles op de grond! :confused: Ben er gisteren al mee begonnen en nu begint eindelijk het einde in zicht te komen. Het daadwerkelijke schoonmaken van d'r kamer zal ik maar uitstellen tot morgen :rolleyes: ;)
    En dan...en dan... ben ik eindelijk zo ver bij dat het hele huis weer een kwestie is van bijhouden :confused:. JIPPIE! :D

8. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Foto's zijn super geworden! :D ben er helemaal blij mee!
    Er staan er een aantal op de site ;)
    Ben helemaal blij met mijn schoonpapa :D

www.liefwondertje.beebiesite.nl

9. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Verder geen rozig meer gehad maar wle is mn lichaam aan t legen ofzo haha ga nu al 3 dagen, ook wel 2x per dag, voor mn stoelgang en dat zonder laxeer haha
    Verder ook ongie krampen en beurs gevoel maarja zal wel erbij horen en hij moet echt nog minimaal 4 weken blijven zitten.

10. Daphne1980

Daphne1980 Bekend lid

5 dec 2005
    842
    0
    0
    Aspirant projectleider
    Rotterdam
    @sweetlakecity, wat fijn om te horen dat het goed gaat met je! Ik maakte me wel en beetje zorgen om je de afgelopen tijd. Ik herkende heel duidelijk je gevoelens (had ik ook bij mijn eerste namelijk). Blij dat je de zon weer ziet! En dadelijk lekker genieten van je verlof! :D

@evelieveling, SUCCES meid!

@Tezzz, lekker idee he! Ik ben er nog LANG NIET! Heb nog een hoop te doen...maar heb dan ook nog voldoende verloftijd! hihi.

@snoop, ben erg benieuwd naar de foto's! Ben nu film aan het kijken (the holiday), dus nu even niet. Ga gauw verder kijken! :) Fijn dat je er blij mee bent!

11. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Wow mooie foto's!
    Wees er idd maar trots op!

12. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    jahoeeeeeeeeeeeee 36 weken
    nog een weekje en dan mag ze van mij komen :d

13. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Murnin'

36 weken! Whiehaaaaaaaaaaaaa LAMA KOMUH! ;)
    Nog 2,5 week................ :confused: time flies! (gelukkig haha)

Vanaaf 1e ouderavond op school! Ja ja zelfs in groep 1. Ben benieuwd hoe mijn meisje het doet. Geweldig natuurlijk want het is míjn meisje en ze is super! Mja, ze kan al lekker schrijven en kleuren binnen de lijntjes en ze doet goed mee in de klas, dus denk dat ik alleen maar vrolijk word vanaaf. ;)

Gister waren beide ouders hier en mijn zwager. Heel gezellig, maar ik was echt kapot gisteravond!

Nieuwe buikfoto in mijn album....
    SCHRIK NIET! :confused: :) Dat deed gistermiddag iedereen al die hier binnen kwam! LOL
    En ze zaten maar te kletsen dat het wel leuk zou zijn als NU mijn vliezen zouden breken waar zij bij waren......ja dacht ik, kon dat maar ;)
    Mijn mama heeft vanaf de 19e anderhalve week vrij! De schat! zij en mijn papa willen graag alyssa opvangen als ik naar het ziekenhuis ben. En daar ben ik heel blij om, want ik wil dus ook dat als de kleine geboren is dat zij met haar naar het ziekenhuis komen. Dan eerst alyssa bij ons laten komen en als we ff genoten hebben met z'n viertjes, dan mijn ouders, ja die wil ik toch daarna als 1e zien.....dus blij dat het zo geregeld is! Mja, dat betekend voor hen ook dat als toch de kleine zomaar zich aandient misschien 's nachts dat ze 's nachts hier een uur en een kwartier heen moeten jagen hihi mja, willen ze zelf en dan kunnen ze hier in ons bed ff verder slapen.

Ga deze week klossen en ondersteek halen....had ik nog niet *dom dom dom*

Ga nu gauw ff eten, nog niet gedaan en mijn rug is alweer naar z'n grootje :(

14. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

laatste dag werk, ik voel me down.
    Best bizar idee.
    Heb vanochtend keihard moeten huilen maar mijn mannetje zei ook: lig niet zo te draaien kan je niet stil liggen?
    Ik slaap al 4 dagen echt goed en spook niet meer beneden. Maar ik zie nu zoo op om te gaan werken. Laat deze dag snel voorbij gaan aub! Ik hoopte dat het mega veel gesneeuwd had dan hoefde ik niet weg. Nee jammer...niets geen sneeuw en geen ijzel.
    Oja en dromen over geer en goor en dat je ze moet helpen met een fotoshoot maakt het slapen er niet beter op! :-s

15. Noor83

Noor83 Actief lid

12 jun 2008
    186
    0
    0
    Goedemorgen allemaal,

ik heb maar een paar bladzijden teruggelezen, dus sorry als ik niet op iedereen reageer..

@mimi, rustig aan he meid, gelukkig ben je weer thuis

@snoopy1983, heerlijk he met verlof, en wat een prachtige foto's!

@Ilona85, fijn dat de baby al is ingedaald!

@Bamjolan, jammer dat je niet thuis mag bevallen, en doe lekker rustig aan he?

@acnaib, fijn dat je alles klaar hebt, ik moet nog een paar dingetjes

@ dancinglady, ik hoop dat jullie je huis verkocht krijgen!

@ tezz, ik heb ook de geboortekaartjes bij de drukker besteld, maar ik kreeg wel te horen dat ik nogal laat was (33 weken), maar jij hebt ze dus ook nu pas besteld

@sweetlakecity, gelukkig dat het nu wat beter met je gaat

@jvd, ik herken je pijn, ik heb dit ook gehad, wel alweer wat weken geleden, ik heb het een paar weken gehad en ineens was het weg. De vk zei tegen mij dat het komt omdat je een andere houding hebt tijdens de zwangerschap.

@Kitty, geweldige buik!

Verder over mij:
    Het gaat goed, ik moet vanmiddag nog werken van 12.30 tot 16.30 en dan heb ik eindelijk verlof! Ik verheug me er zo op, een hele tijd niet meer werken! Ik neem waarschijnlijk ook nog ouderschapsverlof erachteraan, of 16, of de hele 26 weken. Kan ik tenminste lekker bij mijn kleintje zijn.

Iedereen een hele fijne dag!

Liefs, Noor

16. pippilotte

pippilotte Actief lid

Ik moet toch maar ff krabbelen vandaag...
    Voel me echt super vreemd sinds een paar dagen.
    Vanacht wakker geworden van de ongipijnen.
    Een uurtje eruit geweest toen ging het wel weer.
    Bijna helemaal geen harde buiken meer en ons meiske wordt steeds rustiger.
    Vanmorgen in 2 uurtjes door het hele huis gekomen, alles is aan de kant!
    Morgen weer voor CTG, ben benieuwd.
    Hopelijk kunnen we nog een weekje wachten want papa is een weekje voor zaken in NL :( :(

17. Dancinglady

Dancinglady Bekend lid

29 jan 2008
    731
    0
    16
    Hoogerheide
    Bloesem leuk dat de kinderwagen binnen is en dat je de meubels in elkaar gaat zetten. Mogen we foto's zien? :D

Jvd ik heb geen idee...

Tezzz ik vind het heel mooi dat je die gedichtjes zelf schrijft. Dus de tekst voor het trouwen heb je ook zelf gemaakt, knap hoor!
    Nu nog even wat extra inspiratie dus...

Twigger gefeliciteerd met de 36 weken!

Noor ik moet de kaartjes bij de drukker ook nog bestellen, maar het is zo hectisch met de verhuizing en de financien daar moeten we ook even extra op letten, dus ik ben helemaal laat :oops:
    Lekker dat je verlof begint!

Vanavond mogen de mannen mee naar de zwangerschapsgym. Ik heb er zin in! :D

18. bleu

bleu Actief lid

2 apr 2008
    455
    0
    0
    Lady's wat gaat het hard !
    Wie zal de eerste zijn die hun wonderdje in de armen kan sluiten ?..
    Ik heb net hierzo even bij de febr.mama's gekeken om te kijken hoe of wat.
    Nog even en wij zijn aan de beurt om elkaar moet in te spreken en elkaar te feliciteren. Super !

Met mijn rug gaat het een stuk beter, gelukkig !
    Dus ik ben weer van de party !

Liefs bleu

19. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    Mmmmmmmmmiddag allemaal!

Hier werkt m'n bekken vandaag absoluut niet mee, dus ik schuifel door het huis en kom niet vooruit op m'n fiets. :( Het begint in m'n buik een beetje te voelen alsof er allemaal blauwe plekken zitten. De laatste loodjes... :(
    zo de kids nog ophalen van school en daarna....lekker NIKS meer doen! :D

@Noor en dancinglady: ach, wat is laat? Bij mijn eerste zwangerschap waren we zo laat dat we eigenlijk niet eens meer mochten gokken voor de uitgerekende datum (hier hebben ze een soort actie dat als je je datum goed gokt, je 50 euro korting krijgt. Maar dan moet je wel uiterlijk een maand voor je uitgerekende datum je opgeven). Dat was dus met 37 weken :rolleyes:
    Vind mijzelf wel mooi op tijd dus eigenlijk ;) :)

Ik moet weer ff in de benen. Kan niet zo lang zitten. Kom vast later wel weer langs. Denk wel aan jullie hoor!

Liefs Tezzz

20. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
    Hi! Weer een teken van leven van mijn kant ;) Zit inmiddels weer in Tsjechië. De babykamer is hier nog steeds niet af, maar tis alleen nog maar decoratie wat ik moet doen dus niet zo erg :p In Nederland moeten we alleen nog klossen onder het bed zetten en dan zijn we er helemaal klaar voor! Fijn gevoel hoor :D Met mij is verder alles goed, lichamelijk nog steeds hetzelfde, maar ach... de laatste loodjes hè.

Deel Deze Pagina