@snoopy, prachtige foto's! Mooi buikje hoor! SUPER! @mamakitty, weten ze zeker dat er maar 1 in zit? Wat een gigabuik hey! Daar is mijn buikje niks bij! Hou je het nog wel een beetje vol? Kan me voorstellen dat het een heel gesjouw is! En dan ook nog een kleine meid die rondhuppelt bij je... Hier draaien de irritatiehormonen op volle toeren. Het is net alsof mijn vriend even tijd voor zichzelf nodig heeft...hij houdt zich niet bezig met Kamiel en ik heb het idee dat ik ALLES zelf moet doen. Opruimen, schoonmaken, Kamiel verzorgen, etc. Pfff, kan er wel om janken! Ik moet hem echt opdrachten geven om wat te doen, anders doet hij het gewoon niet. Niet dat ie voor de tv hangt ofzo, maar hij is zo in zichzelf gekeert lijkt het net. Misschien maar eens een hartig woordje met het praten. Ik ga ff tukken, ben weer eens veel te druk bezig geweest en vanavond mn moeders verjaardag! Kamiel ligt nu ook gelukkig lekker te slapen, dus moeders kan ook even een uiltje knappen! hihi. Meiden, doen jullie het allemaal wel een beetje rustig aan trouwens! Ik zie steeds meer berichten over krampen, bloedverlies, geknapte vliezen, etc. Aan de andere kant, we gaan wel allemaal die kant op natuurlijk...maar vroeggeboortes hoeven van mij niet de overhand te hebben bij de maartmama's hoor!
@jvd lekker verlof geniet ervan! Hier ook een hele zere rib, eerst had ik zelfs twee zere ribben maar nu het kindje is ingedaald nog maar 1. Ik voelde mijn kindje daar ook niet schoppen maar snachts lag het blijkbaar lekker er tegen aan en daar kan je het ook van krijgen. @bamjolan lijkt mij inderdaad niets door de brandweer gehaald te worden dan inderdaad maar het ziekenhuis @daphne1980 Fijn dat het bijna af is! Lekker gevoel is dat he. Even goed praten met je man lijkt mij wel een goed idee en denk wel aan jezelf hoor. @acnaib wij hadden de groei echo eigenlijk met 30-33 weken moeten hebben maar dat waren ze vergeten vandaar dat wij hem erg laat kregen. Misschien is je kindje inderdaad al ingedaald spannend hoor. @twigger82 vandaag 36 weken, ben je ook zo benieuwd haha van mij mag het ook al komen hoor! @dancinglady Lekker genieten van een goeie nacht je weet nooit wat de volgende brengt haha. Ik duim voor je dat de koop doorgaat en alles goed verloopt. Veel plezier vanavond met de mannenavond bij ons gaan ze elke cursus avond mee. @Tezz ik had die bon niet maar kom zelf de stad niet meer in kan niet zo ver lopen wel jammer maar kan er ook niet wakker van liggen (het is mij de pijn niet waard van het lopen) Hier ook het huis zo klaar dat ik het alleen nog moet bijhouden en dat vind ik al een klus opzich haha. Lekker rustig aandoen vandaag ik heb ook weleens een off day @sweetlakecity Vandaag je laatste werkdag en dan lekker verlof en dan genieten! @snoopy1983 mooie fotos hoor! @mamakitty 36 weken gefeliciteerd en wat een buik! @noor83 Ook jij bijna verlof nog maar heel even en ook voor jou geniet ervan! @pippilotte oei deze week nog even niet dan zonder je man. Succes morgen bij de ctg @blue wat fijn dat het weer beter gaat met je rug! En ja wie de eerste zal zijn spannend @princess81 wij hebben van het weekend ook ons bed op klossen gezet maar best hoog vind ik hoor. Iedereen begint nu langzaam aan last te krijgen van die laatste loodjes, maar we zijn er bijna! Wij hebben vanmorgen een groeiecho gehad. En alles wat prima heel gemiddeld het had net gedronken dus volle maag maar dat wist ik wat het hikte ontzettend in de wachtkamer. Super leuke vrouw hadden wij en die nam echt de tijd. Ze probeerde nog mooie plaatjes te schieten maar ja het kindje is al te groot voor mooie fotos en ook nu lag het niet stil. Ook had ik vannacht gedroomd dat het van geslacht was veranderd maar gelukkig alles wat nog hetzelfde haha. Vanmiddag nog even lekker geslapen want moet weer tot laat door vanavond en anders trek ik het echt niet.
Hoi! @bloesem, gelukt met alle meubels in elkaar zetten? @jvd, geen idee wat het kan zijn meis, heb zelf ook weleens rugpijn maar voelt dan niet als een blauwe plek. Misschien even vk bellen als je je zorgen maakt? @tezz, ohw wat zal dat lekker zijn joh als alles helemaal klaar is! En dan idd bijhouden, je dochter ook natuurlijk he haha @bamjolan, gelukkig geen roze meer gespot! Enne wat betreft die vele wcbezoekjes ze zeggen dat dat er wel bij hoort he Had je dat bij je andere meiden ook? @twigger, gefeli met de 36 weken! @Noor, gefeliciteerd met je verlof en geniet er maar lekker van! @pipilotte, ws al wat oefenweeen? Hoop dat het toch nog even blijft zitten hoor! @dancinglady, en hoe vond je man het bij de gym @bleu, ja gaat nu echt heel hard he ineens! Fijn dat het beter met je gaat @daphne, kan je er wel met je vriend over praten? Is misschien wel een goed idee. Rustig aan he! @ilona, fijn dat de groeiecho goed was! Ligt het op schema? Pfff kan niet wachten tot het moment komt dat ik kan zeggen laat de baby maar komen! Heb nog veelste veel dingen aan mn hoofd die nog moeten gebeuren, gekocht moeten worden enz. Heb echt mega last van nesteldrang. Hoor al veel meiden zeggen laat maar komen of het duurd me te lang maar dat heb ik nog steeds niet,daardoor gaat het mij juist allemaal te snel haha.
Ben net naar de "informatie" avond geweest in het ziekenhuis. Stelde eigenlijk niet zo veel voor, vind het alleen wel fijn dat ik de verloskamers heb gezien zodat ik weet wat je te wachten staat! Ben alleen aan het twijfelen gegaan ofdat ik eigenlijk wel in het ziekenhuis wil bevallen
- Snoopy heel herkenbaar voor mij wat je schrijft. Bij mij mag de baby ook echt nog een tijd blijven zitten. Want heb nog veels te veel te doen. - verder heb ik een rothumeur nu. Die meubels zijn echt een drama. Gisteren begonnen met kledingkast. Volgens de beschrijving duurt het monteren 1 uur. Nou we zijn ruim 6 uur bezig geweest. Wat een gedoe zeg. Daarnaast ging de werkstress vandaag weer verder waar het vorige week geeindigd was dus van 08.00 tot 18.30 gewerkt en nu gesloopt thuis. Sorry maar moest even klagen. Ga nu lekker slapen.
wie heeft er al bevallingsinfo gehad? Ik zou t vandaag krijgen maar wat zegt ze> nee joh je bent bijna 34 weken. (daar sta ik op 19 maart ipv 16e van de echo) Dat komt pas bij 36 weken. Zucht nog twee weken wachten. Had er net zo een zin in. Ook de kraamzorg moet mij nog bellen. Ik wacht deze week af...vrijdag hang ik wel aan de telefoon!
Hoi meiden, Ik heb een hele tijd mee gelezen en vond het nu wel weer is tijd voor een berichtje. Ik moest vorige week zondag op stel en sprong naar het ZH vanwege ww á 5min. En had blijkbaar al 2 cm ontsluiting. (dit kreeg ik gister te horen bij vk het is me die zondag allemaal langs me heen gegaan omdat ik bezig was die weeen optevangen). Dus gister bij de vk en die vroeg hoe het in het ZH is gegaan en ik vertelde dat ik eigenlijk direct al weer naar huis werd gestuurd met het advies een warme kruik in de rug en maar lekker slapen, met andere woorden er was niets aan de hand volgens de arts assisitent. De vk werd hier boos om omdat ik al 2 cm ontsluiting had. Ze heeft niet meer inwendig gekeken omdat het nu rustig is en ze zei dat als ze er naar zal gaan kijken dat het dan misschien weer onrustig zou worden. Maar ik ben nu best wel bang. Want die AA vond ik dus echt niets in het ZH omdat ze heel kortaf was en stel dat ik het weer krijg en ik krijg haar weer kan ik haar dan weigeren? Ik ben nu echt heel onzeker over de 'weeen' of harde buiken. Want nu denk ik dus echt van het zal wel meevallen dus ik hoef niet te bellen. Heeft iemand dit nog meer meegemaakt? Sorry voor het zeuren, maar moest het echt even kwijt! Liefs, Kim
Hallo meiden, Heb weer niet alles teruggelezen omdat momenteel mijn gedachten even ergens anders zijn. Heb best een zwaar weekend gehad met Luna wegbrengen en ophalen,er zijn wat dingen gebeurd waar ik erg teleurgesteld in ben en waardoor ik me best zorgen maak om Luna . Verder door het wegbrengen en ophalen van haar is de pijn wel erger geworden,kan nu echt niet lang meer lopen,denk ook echt dat de kereltjes al heel erg zijn ingedaald dus kan eigenlijk niet wachten tot Donderdag want dan hebben we weer een afspraak,ben zo benieuwd en vind het wel spannend weer. Ben nog steeds heel erg verkouden maar verder gaat het wel,doe het zoveel mogelijk rustig aan! Sorry voor mijn korte bericht vanaf morgen probeer ik weer op iedereen te reageren dan zal ik me hopelijk wel wat beter voelen en hopelijk heb ik dan gesproken met de voogd die de bezoekregeling regelt!
@snoopy, hier precies hetzelfde hoor! Blijf nog maar ff lekker zitten, ik moet nog veel te veel doen! hahaha. Hopelijk geven onze kleintjes nog genoeg tijd om alles af te ronden voor ze komen! @Bloesem, wat vervelend dat het zo moeizaam gaat met de meubeltjes, terwijl dat juist iets leuks zou moeten zijn! Wanneer gaat je verlof in? Moet je niet gewoon iets eerder stoppen? Je maakt lange dagen volgens mij en je rust heb je nu echt nodig! Succes de komende weken meid! @kim, ik kan me voorstellen dat je je onzeker bent gaan voelen! Zeker als je van 2 partijen 2 verschillende dingen hoort. En het is allemaal al zo spannend met een eerste kindje. Alles is zo nieuw dat je nu wel even een sterk persoon kan gebruiken die je gewoon duidelijkheid geeft en rust. Ik hoop dat het rustig bij je blijft. En als je het echt niet vertrouwd gewoon weer gaan hoor! Laat je niet afschepen! Jij ook succes meissie! @Esther, ik begrijp dat er iets niet goed geregeld is met je dochter wat huisbezoek betreft? Lijkt me ontzettend vervelend. En kan me voorstellen dat je daar nu echt niet op zit te wachten! Maak je je niet TE druk? Heb je helemaal niks aan nu, niet voor jezelf, niet voor de ukkies en niet voor je dochter. Ik heb makkelijk praten, want zit niet in jouw situatie, maar ik weet wel dat je met TE druk maken geen dingen kunt veranderen. Goed dat je met de voogd gaat praten. Ik hoop dat het opgelost wordt en je weer lekker verder kan genieten van je zwangerschap! Hier alles goed, alleen vanmorgen SUPERmoe opgestaan. Stond nog net niet te beven op mn benen toen ik Kamiel aan het aankleden was (vriend was al om 6:30 weg nr werk, dus dan breng ik Kamiel naar de creche). Zit nu op de bank met een kop koffie en mijn laptop. Radiootje aan en verder niks. Ga het vandaag echt rustig aan doen. Morgen heb ik ook al een vol programma en je moet toch ergens je rust pakken he. Wil wel heel graag een hoop doen, heb zo ontzettend last van nesteldrang! Had ik bij Kamiel helemaal niet! Maar nu MOET alles opgeruimd zijn en op en vaste plek staan. Pfff, wordt soms echt gek van mezelf. Gelukkig ben ik al behoorlijk ver, dus dat scheelt.... Ben trouwens ook erg benieuwd wie er van ons als eerste gaat bevallen! Ik hou de site goed in de gaten! hihi.
Sweetlakecity: ik zat mezelf er ook al op te verheugen om de info te krijgen donderdag bij de vk! Maar ben ook in de 34 ste week dus dan zal ik ook nog wel moeten wachten Al vind ik dat een beetje vervelend, ik weet graag waar ik aan toe ben en wat als het eerder komt? Verder ligt de kleine sinds gisteravond ergens tegenaan waar ik het niet prettig vind. Heb er pijn van als ik me rechtse been te ver omhoog til. Maar goed, dat gaat ook wel weer over. Gisteren nog een kleine discussie met man lief gehad: die wil dus na de bevalling iedereen bellen(van dichtbijzijnste familie; 3 broers en ouders) Alleen de ene broer word peter en meter en dat is hij bij hun oudtse dochter, daar zat manlief binnen een uur aan het bed na de bevalling. Ik heb daar dus niet zo'n zin in, maar hij wil duidelijk pronken met de kleine! En toen ik dat dus zei zei hij gelijk (mannen!) nou, dan laten we de kleine toch lekker niet zien! Laat alles maar over me heen komen denk ik En afwachten hoe het allemaal loopt!
he meiden, Ik voel me goed... . Nou oppassen dat ik niet teveel ga doen.. haha. heb 2 nachten heerlijk geslapen en ben weer een beetje bij getrokken gelukkig.. Morgen intake kraamzorgom 14.30, ze belde gister om een afspraak te maken voor over een paar weken , maar toenik zei van mijn ziekenhuis opnames e.d. had ze zoiets van ik kom deze week wel er zit wel een grotere kans in dat je ons niet nodig hebt, vanwege verblijf ziekenhuis.. maar dan is de intake maar afgerond is dat ook klaar in je hoofd.. Hahaha goh zouden ze vaker met zwangere dames te maken hebben gehad.. Martin is deze dagen in limburg een wifi site plaatsen en ik vind het helemaal niets hij is me veel te ver weg.. bah..gelukkig komt ie wel elke avond thuis.. eigenlijk belachelijk , maar ja ze kunnen maar 4 masten per keer meenemen en er moeten er 12 geplaatst worden dus gister, vandaag en donderdag is ie heen. het vervelende is.. dat het seizoen begint en er dus nog veel meer campings komen die wifi willen.. door het hele land.. Misschien reageer ik nog vandaag of morgen.. ligt eraan hoe het verder gaat..
@Esther, dikke dikke knuff meid! @Mimi, nu niet ineens teveel (willen) gaan doen he! @Sweet en acnaib, belangrijkste nu om te weten is als je vliezen breken of je kindje is ingedaald. Heeft je vk dat niet gezegd, dan ga je liggen en bel je meteen je vk. Is ie wel ingedaald, bel je alsnog je vk maar hoef je niet persee te gaan liggen. Als je kindje nog niet is ingedaald, maar je vliezen breken in de winkel ofzo, dan hoef je daar niet op de grond te gaan liggen , dan ga je gewoon meteen naar huis en ga je daar liggen én bel je je vk. Als je denkt weeen te hebben, ga ze timen....als ze regelmatig komen, vaak en al best hevig, ook bellen! Sowieso als er NU iets gebeurt wat je niet vertrouwd bel je gewoon ff je vk. Meer hoef je niet te weten
@sweetlake ik heb de info al gehad je bedoelt het bellen? Bij mij staat het ook in het boekje. Maar dan vertellen ze over als je kindje niet in ingedaald en de vliezen breken sowieso gelijk bellen. Als je vliezen breken en het kindje is al wel ingedaald naar het spreekuur bellen. Voor 37 weken en je hebt weeën of dergelijk bellen! Bij mij zei ze alles voor 37 weken is te vroeg en willen wij bij zijn. Na 37 weken en het kindje is ingedaald en de weeën beginnen pas bellen als het regelmatig komt en om de 5 min ongeveer. Ze komen dan kijken en gaan vaak weer weg want het kan nog even duren. Hoop dat je hier iets aan hebt volgens mij was dit de info. @kiim8 Sorry niet meegemaakt maar echt vervelend voor je, vooral dat je nu een rot gevoel hebt gewoon proberen aan te geven misschien kunnen ze er wat mee. @esther1981 ben benieuwd wat ze donderdag gaan zeggen. En veel sterkte met de rest! @daphne1980 Gewoon vandaag een rustdag dus, doe ik ook vaker hoor als ik weer dat ik een zwaar weekend krijg of heb gehad gewoon doen! @acnaib misschien later nog eens bespreken en dan uitleggen waarom je dat niet wilt. Misschien beval je wel om 3 uur snachts haha dan komen ze misschien niet zo snel. En je moet toch je tijd nemen met je kleintje in belangrijk voor jullie als gezin dus doe wat goed voelt en anders niet. Als je bevallen bent en je man gaat bellen kan je toch alsnog aangeven wat je wilt dan weet je ook precies hoe je je voelt. @mimi83 wat fijn dat je een goeie dag hebt! Inderdaad niet gelijk teveel willen anders ben je weer terug bij af. Lastig dat je man verder weg zit. Mijn man rijdt voor zijn werk (vertegenwoordiger/all rounder) door heel Nederland maar vaak ook belgie/Frankrijk/Duitsland nou is belgie het verst wat hij nu van mij mag gaan want verder zie ik niet zitten want hij is dan met de auto en dan duurt het wel even voor hij terug is. Hier weer moe van de cursus maar was wel weer leerzaam. Straks ga ik denk ik even naar mijn werk bakkie thee drinken en de kinderen weer zien altijd leuk maar dan pas na 3-en anders slapen ze ook niet gezellig. Dus eerst nog maar even thuis rommelen en dan even thee doen.
@mimi, goed om te horen dat het beter met je gaat! En inderdaad niet meteen te veel gaan doen he! En fijn dat er zo snel iemand komt van de kraamzorg! Goed geregeld! @mamkitty, zo das duidelijk! Haha. Meer hoef je inderdaad eigenlijk niet te weten. Alhoewel...als je vruchtwater een kleurtje heeft (bruin of groenig) dan METEEN de vk bellen en DIRECT naar het ziekenhuis! Want dan heeft die kleine het benauwd (gehad) en gepoept in het vruchtwater.
@Sweetlake: volgens mij is het 'gewoon' dat je omstreeks 36 weken de bevallinginfo krijgt. Eerder moet je sowieso naar het zh en dan loopt het toch anders dan je wil (wat voor mooie plannen je ook hebt gemaakt). Ik heb m'n afspraak morgen om 11.30! Mét de bevallingsinfo. (al vraag ik mij af wat er eigenlijk nog te bespreken valt na 2 snelle bevallingen waarvan we de eerste alleen hebben gedaan ) Kraamzorg was hier ook pas met 33 weken hoor. Zou idd eind van de week eens bellen @Snoopy: nou, hier zijn de kleertjes allemaal gewassen, maar nog niks in de kast hoor! De badkamer kan nog een grondige beurt gebruiken. De benedenboel is ook alweer weken onaangeraakt gebleven. Babykamer staat nog vol met gereedschap e.d. die we 'ff kwijt' moesten, er moet nog wat van onze kamer naar zolder en dan kan het kraamspul pas klaargelegd worden,moet nog gedichtje verzinnen voor kaartje, nog plank ophangen in de schuur, onderstel kinderwagen checken, de veluxramen boven schoon zien te krijgen, nog wat administratie wegwerken en dan nog de was die altijd maar door gaat, vooral aangezien onze dochter de laatste tijd elke nacht in bed plast. 't Is niet zo dat m'n lijstje al helemaal klaar is hoor Wat mij betrefd mag beebje pas komen als dat allemaal gedaan is @acnaib: je mag ook gewoon thuis bevallen hoor! Mag je op het moment zelf nog beslissen (tenzij medische indicatie natuurlijk ) Enneh...als jij niet wil dat iedereen meteen aan het kraambed staat, mag dat best hoor! Al is het maar dat je jezelf eerst ff kan fatsoeneren/ opfrissen. Kraamhulp/ vk zal het je ook wel vragen of het bezoek (wat dan waarschijnlijk al zit te wachten dan) mag komen. Mijn ervaring is, dat als je even bent bijgekomen en in staat weer informatie door te laten dringen je heel graag je kleintje wil laten zien aan iedereen @Kiim: kan me voorstellen dat je erg onzeker wordt van deze situatie. 2 cm ontsluiting en maar zitten wachten of je niet toevallig een wee krijgt Aangezien je vk best boos was over de situatie zou ik haar mening maar zwaarder laten wegen Hoop dat het nog een paar weekjes kalm blijft in je buik! @Esther: baluh van de toegenomen pijn en ook dat de bezoekregeling nog steeds niet lekker gaat. Gaat Luna nou nog steeds naar opa en oma ipv je ex? Hoop dat je volgende gesprek goed verloopt (en je afspraak natuurlijk ook! ) @Bloesem: doe jij wel kalm aan?!? van 8.00 tot 18.30 werken is veel te lang voor de duur van je zwangerschap hoor! Wanneer gaat je verlof in? Tja...meubels in elkaar zetten...ik vind het heerlijk! Maarja...ik ben dan ook nogal een frobelkont (mijn man heeft er na een kwartier al genoeg van ) @daphne: irritant he: je wil zo veel maar kan zo weinig! Vandaag kalm aan en dan misschien morgen weer wat doen. (heb ik gisteren gedaan en vandaag gaat het alweer een heel stuk beter! ) @Mimi: klote dat je man weg is Maar ja...werken moet af en toe ook he? Maar snap je gevoel wel heel goed. Zondagmiddag waren de kids een paar uurtjes bij opa en oma en ik had meteen weer een 'tranen-met-tuiten'-dag 't is wel lekker rustig, maar dan kan je ze ook niet ff knuffen als je wilt Gelukkig maar dat je je man 's avonds nog wel ziet. Ikzelf vind de nachten het ergste. Overdag kun je je tijd wel vullen, maar 's nachts ga je lopen malen als je je liefsten niet in de buurt hebt. Knuffie! Zo. En nou gauw verder met kliederen. Ik zit alweer veel te lang! Laterrrr
kimm> jeetje ik kan je geen antwoord geven meid. Maar waarom bel je de Vk niet op als die zo ontzettend lief voor je was? Die kan je best verder helpen hiermee. esther> t zit je niet mee he met de voogdij regeling. Ik sprak met mamakitty ook al over zulke dingen. Tja samen een kindje en je verwacht natuurlijk nooit dat je zulke dingen zult tegen komen. Alleen nu samen met een zwangerschap valt t extra zwaar. Is natuurlijk altijd al zwaar dat weet ik. Ik hoop dat er echt wat goeds uitkomt waar je mee kan leven. x daphne> sinds ik aan de bachbloesem ben , ben ik een stuk tammer en softer. Dus ik zal best een typ zijn om in een depressie te komen maar ik heb er gelukkig snel een halt aan kunnen maken. acnaib> tja ze hadden t zelfs opgeschreven in me boekje. We vonden het zo speciale dag. Me man jarig en dan dit erbij. Leek ons super leuk. Misschien is het bij jou anders. Pfff een uur na de bevalling moet daar ook niet aan denken. Zeg tegen hem dat hij eerst de bevalling moet afwachten en dan kan je altijd nog beslissen. Ik roep nu ook tegen iedereen: verwacht niet teveel! Ik, mijn beebje en mijn man zijn het allerbelangrijkste. mimi> ben je bang dat als hij zover weg is dat er dan iets gaat gebeuren? Heb jou in de pool als eerste gezet..maar las t verhaal van evelieveling...ik twijfel. Op de andere site hoor mamakitty> ook bij de bakker? Of als ik tank bij de bezinestation? Lijkt me smerig daar. WAHAHAHAHAHAHAHAH geintje ilona> leuk dat jij nog wel even langs gaat. Ik ga NIET meer langs. Mijn afscheid viel tegen zooo erg dat ik twijfel om volgende week naar me team uitje te gaan. tezz> ja ga vrijdag bellen. Ben t wel een beetje zat hoor. Domper wat betreft de info en domper wat betreft de kraamzorg wil ik niet. Ga lekker verder kliederen.
Snoop tijdens de bevalling van Denyce moest ik 5x voor mn stoelgang, bij Jadey nergens last van gehad. Ga nog steeds iedere dag dus ik hou mn hart een beetje vast.... vanorgen ook met opstaan weer janken....ik dacht dat ik een wee had, maar zonder harde buiken. Pijn hield wel 5 á 10min aan maar zwakte af. En eerlijk gezegd, ook al is t beter dat ie nog blijft zitten, ben ik t nu gewoon een beetje zat en denk ik, als je echt wilt dan kom je maar! Laat toch weer wat los haha Lopen lukte net ook niet, viel gewoon bijna om toen de bel ging...zo'n druk op mn schaambot.
Princess@ Heerlijk dat het kamertje bijna klaar is. Ik moet ook nog klossen en ondersteek halen. Ik zij tegen mijn man ga ze deze week maar halen dat is makkelijker in en uit bed stappen, maar nu begin ik te twijfelen omdat wij al een vrij hoog (boxspring) bed hebben. Straks moet ik er een krukje onder zetten . haha.. Ben namelijk niet zo groot. Daphne@ Trek je kerel maar eens flink aan zijn oren, zo van joehoe wakker worden. Soms is dat even nodig ! Ilona@ wat mooi dat jij dat voelt als je kleintje de hik heeft. Ik heb dit nog niet herkend, zelfs niet na 3 zwangerschappen. Snoop@ Hier mag ze volgende week met 37 weken komen hoor ! Al ben ik bang dat ik weer over de uitgerekende datum heen zal gaan. Vandaar dat ik nu al begin te roepen.. Die laatste afwachtende dagen vind ik zo vervelend. Acnaib@ Volgens mij kan je altijd nog zeggen dat je thuis wilt blijven. Alle spullen moet je toch in huis hebben voor als het heel snel gaat. Bespreek het anders even met je vk. Het komt zoals het komt en gaat zoals het gaat. Mijn schoonzusje wou absoluut niet thuis bevallen maar het ging zo snel dat ze niet eens weg konden. Sweetlakecity@ Ik heb de bevallingsinfo ook al gehad. Het is precies wat Mamakity , Ilona en Daphne en Tezzz zeggen. Ook willen ze hier dat je zelf belt zodat ze aan je stem kunnen horen hoe het je doet met het opvangen van de weeën enz.. Verder kreeg ik een lijst mee met alle datums wanneer wie dienst heeft (5 vk namelijk) met alle mob. Telefoonnummers, en een dienst en spoednummer. Kiim@ Ook de AA wisselen van diensten dus dat je haar weer tegenkomt is maar klein. Suc6 ! Esther@ Wat vervelend allemaal ! Ik duim voor je dat je een goed gesprek hebt met de voogd, en er actie ondernomen word. Mimi@ Fijn dat jij je weer beter voelt ! Ik heb vrij veel last van een drukkend gevoel van onderen en boven. Van onderen of alles zakt en eruit hangt en van boven of mijn keel dicht gekepen word. Haha.. Die laatste loodjes ook ! Morgen naar de vk, dus dan maar even aangeven.
ja, JIJ wel, JIJ moet overal meteen gaan liggen, bij de bakker, de slager, in de supermarkt naast de appels, bij de benzinepomp en doodstil blijven liggen..........
Ik vraag het mezelf af ofdat ik wel zal weten wanneer de ween begonnen zijn Ik heb ze nog nooit gehad dus hoe moet je dan weten ofdat het ween zijn! Zal moeder natuur wel weten hoop ik. Ik heb sinds een paar uurtjes een lichte druk op mijn (hoe zal ik het noemen) vagina. Zo voorin zeg maar. Is dat de kleine die er tegenaan drukt ofzo? Vind het gewoon allemaal TE spannend worden! En moet toch nog ff wachten! Ga me laatste babywasje ophangen en dan is alles gewassen en bijna gestreken