Maart 2009 mama's (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 15 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    @Dancinglady, gefeli met de 27 weken! Whoehoeee!
    Thanx voor je felicitaties!
    Ja super he, die cadeautjes (plakwerkjes) van alyssa, zo leuk! Maakt me helemaal blij! Net met lunch begon ze weer te zingen hihi! Erg leuk!
    Nou ik ga duimen dat ze jullie huis kopen! DUIM DUIM DUIM

2. Mommy2be

Mommy2be Bekend lid

13 mrt 2008
    528
    0
    16
    Hoihoi,

@Sweetlake: haha, leuk zeg om ook al zo'n eigenwijsje te hebben! Ik denk dat ze misschien stil worden van onze warme handen en dat ze pas lekker gaan bewegen als ze niks meer voelen. Ik heb me laten weten dat ze het heel lekker vinden om tegen de warme hand aan te liggen, dus misschien zijn ze daarom zo stilletjes? Laten we hopen van wel hihi. Jij ook zulke gebroken nachten meid, heb t met je te doen! Ik heb dat ook, als ik op mn rechterzij lig, schopt beebje daar lekker een aantal keer en zo andersom ook! Jeetje, wat moeilijk zeg voor die aprilmama.. ik durf niet te kijken. Ik heb sinds dat florida haar beebje is verloren niet normaal kunnen slapen. Heb et zo erg te doen met hun allemaal.

@Daphne1980: fijn dat alles goed is gegaan bij de VK! Enne.. lekker hoor vakantie hebben! Geniet er van meid.

@romy: he meid jeetje niet zo best zeg met die kleertjes.. erg jammer! Ging t om veel kleertjes? Gelukkig is er niets aan de hand en gaat alles goed met beebje laten we maar hopen dat beebje nog lekker bij mama in de buik blijft en pas eruit komt als de tijd daarvoor rijp is! Doe rustig aan meid! Oh jeej wat lees ik nou over je schoonpa, sterkte daar en veel beterschap toegewenst, hopelijk komt het allemaal goed!

@acnaib: ja twordt nu alleen maar zwaarder en zwaarder, dus rustig aan doen moet je zeker! Fijn dat je ouders eve hebben lopen klussen in je huisje, hoef jij dat lekker nie meer te doen, erg lief van ze! Geniet ze van je vrije dagen meid!

@Miekie26: Doe rustig aan meid, gelukkig ga je al in therapie voor je bekken.. beterschap en veel plezier bij de pretecho!

@Mamakitty: klinkt pijnlijk zeg je litteken, misschien komt het doordat de baby daar lekker aan het schoppen is, als het erg veel pijn doet moet je maar eve contact opnemen met t ziekenhuis anders! Doe rustig aan meid. Enne over marktplaats: ja ik bedoelde dus elke keer mailen en bieden, snap je? Ik weet dat het ook voor geen enkele cm werkt als ik enkel bied op de site, dat komt niet echt serieus over. Mailen kost wat meer werk en om dat elke keer te doen, poeeh nie leuk hihi. Ja ik ben ontzettend trots dat ik op zo'n jonge leeftijd een baby krijg, krijg beebje wel pas als ik 20 ben! Maar joh jij hoeft je toch nie uit te voelen, leeftijd zijn maar 2 getallen, je ziet er lekker jong uit daar gaat het om toch hihi. Leuke babykamer trouwens, ziet er gezellig uit!

@Dancinglady: hopelijk komt t goed met dat werkgedoe, maak je niet al te veel zorgen meid da's nie goed voor de beebje.

@miinicole: jij ook al 19, super hoor. Hoe voelt dat, zo jong zwanger zijn bij jou?

@Snoopy: meid veel beterschap toegewenst, en doe jij s ook lekker rustig aan voor zover dat lukt : )! Leuk zeg dat beebje de hik had, moet dat ook nog meemaken hihi.

@Princess: tja wat moet ik je zeggen wat betreft die oefenweeen, gaan gepaard met harde buiken, komt in vlagen, ik heb me laten informeren dat je nu al voor/oefen weeen kunt krijgen. Je baarmoeder is zich aan het voorbereiden op de aankomende weeen, die van mij nog lang niet hoeven te komen hoor (veeeeel te vroeg) maar ja er gebeurd van alles en nog wat daar binnen, elke keer voel je wel iets nieuws.

@ilona: zo zo jij alweer 30 weken, gaat hard! Ik denk dat het normaal is dat je dat gevoel hebt, je hebt nog maar een paar weken te gaan en je baarmoeder bereidt zich voor op het grooooote werk ; ) Hoop dat het niets ergs is!

@jvd: mooie buikfoto meid!

@bleu: ach tzijn maar 2 getallen zoals ik tegen kitty zei, je hoeft je toch niet oud te voelen.. je bent ook nog lekker jong hihi!

@Fairy11: ik heb dat ook hoor, wat betreft die sokken, en dan ben ik nog maar 19 dus dat zegt ook vrij weinig he haha. Of ik me dik voel? NOG niet, maar ik ga vandaag weer wegen dus ik ben benieuwd, hoop niet dat ik ga schrikken!

@Lynnami: oeh jeej, jij ook al net als romy! Meid doe rustig aan he, denk aan jezelf en baby, hopelijk komt je baby als de tijd daarvoor rijp is!

@Dancinglady: gefeli met de 27 weken meis!

En nu ben ik moeeeeeee, ik ga eve lunchen dame. Ik heb om 5uur een afspraak, word ook lekker met een eendebek daar beneden gekeken, zie er wel tegenop :( Maar ja het moet he, krab me gek dus weet miss wel 100% dat ik schimmelinfectie heb, hoewel ik dat natuurlijk niet HOOP!

Dames veel plezier vandaag voor zover jullie plezier kunnen hebben hihi, jij ook Kitty.. leuk om zo verwend te worden door je dochtertje :D

O ja, een vriendin van mij is gisteren bevallen van een zoontje.. ben zoooo blij. Kan niet wachten totdat de mijne er is!

Groetjes

3. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    @Mommy2be, nou haha bedankt meid!
    Suc6 vanmi, eendebek is niet leuk, maar beter dat ze ff checken he!
    Haha mailen op MP kost idd meer tijd, maar ja, je hoeft ook maar een klein zinnetje te tikken; ik bied .... euro, gaat u accoord? En dan verzenden!

***ik heb huisarts net gesproken. Ze zei het KAN een breukje zijn in de buikwand (door litteken) maar kan ook zijn doordat mijn buik zo achterlijk hard groeit, dat er veel druk op zit en dat ik daar misschien naar van word....anyway, maandag ff langskomen. Ze wilde weten of ik eerder wilde komen, maar vond ik zelf niet nodig. Voelt naar aan, maar heb geen pijn. En ik moet er gewoon vanaf blijven.
    Tevens krijg ik van haar die slaappillen op recept nu, dus hoef ik ze niet meer aan vk te vragen.***

4. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    Het kan er nog wel bij: Ik heb een blaasonsteking! En een beste ook...
    Blaasonsteking KAN wee-opwekkend werken, dus daar maakte ze zich in combinatie met de indalingspijn een beetje zorgen over..
    Ook heb ik eiwit tekort en hadden ze iets afwijkends in mn bloed gevonden.
    Ze gingen overleggen met de vk en de gyn, daar hoor ik vanavond dus meer..

5. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    Ik heb gelukkig geen lichamelijke klachten :D.. alleen werk zoeken gaat moeilijk dus daar ben ik nog druk mee bezig, en moet alles alleen doen.. wel hulp van familie en vrienden gelukkig :D

En bij jou?

6. @Romytamara: Veel beterschap meid! Hoop dat het allemaal goed zal gaan.

@MamaKitty: Fijn dat je de slaappillen nu gewoon van de ha kan krijgen, scheelt weer, he? ;) Hoop dat het geen breukje is!

Hier is de kraamzorg net geweest. Het komt wel dichtbij nu, zeg! Ik krijg 63 uur ( :confused: ) kraamzorg, en heb daarnaast nog recht op 15 uur extra kraamzorg omdat ik verzekerd ben bij VGZ Gezin & Zeker, maar die gaan in overleg. Jee, bij Storm kreeg ik maar 49 uur (nou ja, op indicatie dan, heb geloof ik 56 uur gehad destijds)...

7. jvd

jvd Actief lid

21 jul 2008
    263
    0
    0
    @mamakitty! Gefeliciteerd meid! Heb je al een leuke dag gehad?

@Princess81. We hebben een hele goede camera. maar voor dit resultaat is het niet nodig hoor:) Wij hebben hem ook met heel weinig pixels gemaakt want anders word hij te groot en kan hij niet op internet.
    Gewoon een witte muur pakken. Toestel op zwart-wit zetten( of later doen met een programma) flitser uit! kamer helemaal donker maken en een zaklamp (of andere lamp) Dan even uitproberen hoe het licht valt en wat het beste resultaat geeft.
    Later kun je altijd roberen om de belichting nog aan te passen via een programma.

Ik ben benieuwd naar je resultaat!

@ Iedereen. De afgelopen weken voelde ik de kleine heel goed! Echt met schopjes die je duidelijk zag en voelde en dan wel 10 cm boven mijn navel.
    Nu is het al een aantal dagen zo dat ik neit echt duidelijke schopjes voel. Ik voel het van binnen wel een beejte rommelen en naar binnen schoppen maar lang niet zo duidelijk als eerst. Hebben jullie dat ook wel eens?

gr. jvd

8. Fairy11

Fairy11 Fanatiek lid

14 dec 2008
    1.227
    0
    0
    Het regent inderdaad niet (het is trouwens wel koud)

MAMAKITTY :p

en dan weer ff pissig, heb mn badspullen voor de kleine al 2 maanden geleden gekocht en betaald en is nu nog niet geleverd, heb gezegd dat als het nu niet snel word geleverd ik mijn centen terug wil.....
    Ze beloven al een paar weken dat het volgende week word geleverd :rolleyes:

9. twinnie

twinnie Actief lid

13 jun 2008
    304
    0
    0
    Allereerst: Gefeliciteerd Mamakitty! Maak er een leuke avond van!

Vanochtend naar de Arbo geweest. En het viel eigenlijk wel mee.... Moet dit jaar sowieso uitzieken, en volgend jaar beginnen met halve dagen en eventueel uitbreiden naar 75%. Ze zat eerst wel aan te dringen om meteen weer fulltime te beginnen maar goed dat zie ik echt niet zitten hoor. Toen ik dat aangaf deed ze verder ook niet moeilijk. Dus eigenlijk weer een hele opluchting.

Kan niet wachten tot morgenmiddag, dan komen de meubeltjes!

Voor de rest weer heel wat geschreven vandaag, heb niet zoveel tijd om overal op te reageren, sorry!

10. Noor83

Noor83 Actief lid

12 jun 2008
    186
    0
    0
    Hallo dames,

ik ga even proberen te reageren,
    @Kitty: Van harte gefeliciteerd!

@twinnie, gelukkig dat het meeviel bij de arbo

@romytamara, jammer van de kleertjes en wat vervelend van die blaasontsteking, heel veel beterschap

@jvd, Ik voel ook de ene dag harde schoppen en de andere dag maar wat gerommel, zal wel normaal zijn denk ik, mooie foto's trouwens op je site.

En sorry, voor de rest weet ik niet meer wie wat allemaal gezegd heeft, een dikke knuffel in ieder geval voor iedereen.

Met mij gaat het redelijk, ik heb ontzettend veel last van ribben, vooral rechts, met zitten. Het is zo vervelend, vooral op het werk..ik probeer nu maar wat vaker te gaan lopen en staan, maar ja.
    Verder gaat het wel goed, ik heb vandaag besloten dat ik toch maar 6 weken van tevoren stop met werken, ik wilde eerst altijd 4, maar ik denk dat ik dat niet meer volhoud. Morgen moet ik weer naar de vk en donderdag heb ik al de intake van de kraamzorg.

11. hartewens

hartewens Fanatiek lid

11 jul 2007
    1.082
    0
    0
    Jeee een nieuw topic!
    Heb het drukdruk deze week dus helemaal niet bijgelezen.
    Hier alles wel ok. Ben nu voor 25% in de ziektewet. Dit betekent dat ik ipv 8 uur, 6 uur per dag werk (gehandicaptenzorg) Trok het echt niet meer. Toevallig deze week een hele drukke week, dus dan is minder werken wel zo fijn.
    Heb flinke rugpijn steeds, dus moet ook echt mijn rust nemen.
    Donderdag intake kraamzorg, ben benieuwd.
    Mijn zus is vorige week bevallen van een prachtig dochtertje, dus ben daar ook veel te vinden natuurlijk.
    Allemaal fijne avond en to gauw!

12. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Mamakitty: filsteerd met je 30ste! :D Zolang het nog maar laag in de 30 is, is het nog best jong hoor ;) (Ik ben nog maar net 32, terwijl manlief 'al' 35 wordt komende maand ;) :) )

@Romytamara: meid, wat zit het je tegen zeg! Alsof alles dan ook tegelijk moet komen he! Hoop dat je je snel wat beter voelt en je familie ook!

@All: pfff blijf het knap vinden dat jullie zo uitgebreid op iedereen kunnen reageren! :confused:
    Ik onthou echt geen moer meer tegenwoordig en daarbij moet ik om het kwartier naar de wc dus ben ik steeds de weg kwijt :(

Donderdag kregen manlief en ik dus buikgriep en na dagen van krampen hadden we gisteren afgesproken dat we vanaf vandaag gewoon weer beter waren! O ZO! Helaas begonnen de maag- en darmkrampen bij mij tussen de middag weer en hebben ze gewoon de hele middag aangehouden :confused:
    Ik zit er nu dus op te wachten wanneer de volgende aanval weer toe slaat :( Ik heb er zoooo schoon genoeg van!
    Heb me er inmiddels maar bij neergelegd dat ik superslank uit deze bevalling kom :rolleyes: De hard gespaarde kilo's van de afgelopen paar weken ben ik alwéér kwijt :rolleyes:
    Morgen vk. Hoop dat Frumpie nog een beetje op schema zit qua groei met al die voedingsstoffen die het steeds moet missen :rolleyes:

later!

13. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    ff snel.....buikfoto in album van net ;)
    Let niet op mijn moeie hoofd ;) haha

We komen net van de chinees vandaan, heerlijk zitten bunkeren. En ik heb een spiegel-klok gekregen met een foto van alyssa en mij erin gegraveerd van vriendlief! Geweldig!

14. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    :baby: Overzicht Maartmama's 2009 :baby:
    !!Graag het overzicht niet zelfstandig aanpassen zie info onderaan de pagina!!

01-03-2009
    Radna - Achterhoek - 25 jaar - 2e kindje - CK: jongen - Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)
    Ster - Noord-Holland - 32 jaar - 2e kindje
    lovelyengeltje - Lemmer - 24 jaar - 1e kindje - CK: meisje
    Klavertje - Rotterdam - 28 jaar - 1e kindje - GB: jongen - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

02-03-2009
    MamaKitty - Brabant - 29 jaar - 2e kindje - CK: jongen - GB: jongen - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: combi
    Snoopy1983 - Zuid-Holland - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: verrassing- Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)
    eefjepeefje - ? - 29 jaar - 1e kindje
    Ilona85 - Dordrecht - 23 jaar - 1e kindje - CK: meisje - Bevalling: thuis - Voeding:borst
    Broddels - Noord-Holland - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Twigger82 - ? - 25 jaar - 2e kindje - CK: jongen - GB: meisje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst
    Evelieveling - Julianadorp (NH) - 35 jaar - 2e kindje -CK: meisje - GB: :-# - Bevalling: ziekenhuis (m.i) - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

03-03-2009
    Lizz80 - Zuid-Holland - 28 jaar - 1e kindje - CK: meisje
    Janinev - Antfeld (Dld.) - 25 jaar - 2e kindje (1e: dochtertje Roos is een sterretje) - CK: jongen - Bevalling: ziekenhuis Duitsland - Voeding: fles

04-03-2009
    Tom78 - Friesland - 29 jaar - 3e kindje
    bleu - Utrecht - 36 jaar - 3e kindje - CK: meisje - GB: meisje
    Cynthia1979 - Helmond - 29 jaar - 2e kindje - CK: meisje - GB: jongen - Bevalling: thuis - Voeding: fles

05-03-2009
    xxnijntjexx - Twente - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Liftrasa - Enschede - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Sterr - Zuid-Holland - 23 jaar - 1e kindje

06-03-2009
    MamaVanSimon - Tilburg - 28 jaar - 2e kindje - CK: meisje - GB: meisje - Bevalling: ziekenhuis (m.i) - Voeding: borst
    Xanado83 - Alphen a/d rijn - 25 jaar - 1e kindje - GB:meisje

07-03-2009
    Tezzz - Achterhoek - 31 jaar - 3e kindje - CK: meisje - GB: verrassing - Voeding: borst (evt. afgekolfd)
    Amanda23 - Arnhem - 23 jaar - 1e kindje - CK: meisje

08-03-2009
    lin80 - Friesland - 28 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: :-# - Bevalling: thuis- Voeding: borst
    Daphne1980 - Rotterdam - 28 jaar - 2e kindje - GB: meisje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)
    Yvonnee - Friesland - 25 jaar - 2e kindje (1e: zoontje is een sterretje) - GB: jongen

09-03-2009
    Lynnami - Panama City - 32 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: zoon - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) en fles
    seom - Gelderland - 22 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: verrassing
    jvd - Wijchen (Gld) - 22 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: meisje

10-03-2009
    Tumtummetje - Drachten - 21 jaar - 2e kindje - CK: meisje
    Mimu - ? - 27 jaar - 1e kindje
    Muppie - Kampen - 24 jaar - 1e kindje - GB: verrassing
    BMD - Aalsmeer - 29 jaar - 2e kindje
    Anja24 - ? - 25 jaar - 1e kindje
    Witte - Limburg - 36 jaar - 2e kindje - CK: meisje
    Tante29 - Brabant - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    nicole74 - Rotterdam- 34 jaar - 2e kindje - CK: meisje

11-03-2009
    Fairy11 - ? - 32 jaar - 4e kindje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: fles
    Bellnoor - Overijssel - 26 jaar - 1e kindje
    Esther1981 - Hengelo - 27 jaar - 2 en 3e kindje - CK: 2 meisjes - GB: 2 jongens - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: fles

12-03-2009
    sabrina24 - Purmerend - 26 jaar - 2e kindje - CK: jongen - GB: meisje
    Zwiep - Amsterdam - 33 jaar - 1e kindje
    Lindajelsma - Dokkum - 25 jaar - 1e kindje - GB: verrassing - Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)
    Naduah - Gennep - 24 jaar - 2e kindje - CK: meisje - GB: :-# - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

14-03-2009
    twinnie - Zwolle - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Jacky78 - Haarlem - 29 jaar - 1e kindje - GB:verrassing

15-03-2009
    Vibeke - ? - ? jaar - 1e kindje
    Liz79 - ? - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Nijnka - Zweden - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    marr - Zuid-Holland - 29 jaar - 1e kindje
    10uss - Flevoland - 34 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: jongen

16-03-2009
    Sweetlakecity - 27 jaar - 1e kindje
    Miekie26 - Twente - 26 jaar - 1e kindje - CK: jongen- Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

17-03-2009
    Margarita - Hoorn - 28 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Dancinglady - Bergen op Zoom - 26 jaar - 1e kindje - GB: verrassing

18-03-2009
    Monique77 - ? - 30 jaar - 3e kindje - CK: meisje
    borsatofan - Friesland - 33 jaar - 2e kindje - CK: meisje

19-03-2009
    Tweety82 - Sint-Gillis-Waas (B) - 26 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Joyce82 - Zwanenburg - 26 jaar - 2e kindje - CK: meisje

20-03-2009
    hartewens - Groningen - 33 jaar - 1e kindje - GB: verrassing - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

21-03-2009
    Poohbear226 - Zuid-Holland - 32 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: jongen - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: flesvoeding
    minnie83 - Grootebroek - 24 jaar - 2e kindje
    mieke1981 - Brabant - 27 jaar - 1e kindje
    Mommy2be - Gelderland - 19 jaar - 1e kindje - GB: :-# - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)
    acnaib - 29 jaar - 1e kindje

22-03-2009
    Ravi - Friesland - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    xlns - Geleen - 29 jaar - 1e kindje - CK: meisje
    Sofieke - grens Gelderland/Brabant - 31 jaar - 2e kindje - CK: meisje
    romytamara - Purmerend - 21 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: jongen - Bevalling: geboortehotel - Voeding: borst

23-03-2008
    Noor83 - Zuid-Limburg - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Bam-Jolan - Delft - 25 jaar - 3e kindje - CK: meisje- GB: jongen - Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

24-03-2009
    Pien27 - Amsterdam - 28 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: verrassing

25-03-2009
    HelmaSerdar - Brabant - 23 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Mama van Lukas - Jirnsum (Frl) - 25 jaar - 2e kindje - CK: jongen
    Bolbuikje - ? - 23 jaar - 3e kindje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

26-03-2009
    Princess81 - Brabant - 27 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: meisje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

27-03-2009
    Sanne - ? - 22 jaar - 1e kindje
    Mieke74 - Groningen - 33 jaar - 1e kindje - CK: meisje
    miinicole - Overijsssel - 19 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: jongen
    Dreamerfly - Noord-Groningen - 25 jaar - ?e kindje - GB: meisje

28-03-2009
    Bloesem - Noord-Holland - 27 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: verrassing

30-03-2009
    mimi83 - Breezand (NH)- 25 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: jongen - Bevalling: ziekenhuis (m.i) - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

Totaal 81 maart 2009 mama's:
    verrassing: 10
    jongen: 11
    meisje: 9
    geheim: 6 :-#

Afsprakenlijst:

december
    17 dec: Tezzz - vk, 9.15 uur
    18 dec: Dancinglady - vk, 19.40 uur
    18 dec: ravi - pretecho 3D/4D, 20.00 uur
    18 dec: Radna - vk controle en groeiecho 18.10 uur
    19 dec: jvd - 3d echo
    22 dec: Princess81 - 6e vk, 13.00 uur
    22 dec: Princess81 - pretecho, 10.15 uur
    22 dec: Mamakitty - groeiecho gyn, 13.00 uur
    23 dec: Lynnami - gyn, 9.00 uur
    23 dec: Mamakitty - vk, 12.00 uur
    24 dec: miinicole - vk, 10.00 uur
    24 dec: Bamjolan - vk, 13.00 uur
    24 dec: Snoopy1983 - echo 3D/4D, 10.30 uur
    24 dec: Klavertje - vk, 10.00 uur
    24 dec: Esther1981 - echo, 10.30 uur
    24 dec: Esther1981 - gyn, 11.15 uur
    30 dec: Snoopy1983 - vk, 12.45 uur
    30 dec: pien27 - gyn, 08.45 uur

Januari
    02 jan: Jacky78 - vk, 8.40 uur
    02 jan: Sweetlakecity - vk, 10.40 uur
    07 jan: mimi83 - vk, 20.00 uur
    07 jan: bleu - vk, 9.30 uur
    08 jan: majo - gyn
    13 jan: pien27 - echo, 30 weken 13.00 uur
    19 jan: Mamakitty - groeiecho gyn, 13.00 uur
    22 jan: Bloesem - vk, 10 uur

8) Buddylijst 8)

* Dancinglady - MamaKitty - Esther1981
    * Sabrina24 -
    * HelmaSerdar - Sofieke - ?
    * Muppie - Radna
    * Broddels - Margarita - ?
    * Bam-jolan - Sweetlakecity - Snoopy1983
    * meisje1988 -
    * Dreamerfly - Naduah - Princess81
    Wil je jezelf als buddy opgeven of heb je al iemand gevonden, geef het dan door voor de lijst!

Maart 2009 mama's die ons helaas vroegtijdig hebben verlaten..*Hopefull, *Mirjanne, *Sanne, *Draadje, *Limmeke, *Miamel, *mamasan, *Bab28, *Marjo1980, *Morgaantje, *Jenna85, *Scorpion, *Marb, *Pookie66, *maart09mama, *MamaDeLuxe, *Happytogether, *Mouse, *Florida13
    Sterretjes twinkelen in de nacht, die houden over ons de wacht..

---GEBOREN---

24 november 2008
    - Florida13 bevallen van dochter Robin*805 gram en 34 cm, geboren na een zwangerschap van 25 weken. ( helaas heeft Robin het niet mogen halen en is ze nu een prachtig vlindertje )

Plaatsing, wijziging of afspraak op de lijst? Kortom alle gegevens die op deze lijst voorkomen... Stuur dan een PB door naar Snoopy1983 of Mamakitty. De lijst blijft dan netjes en up-to-date.

15. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    *** AFSPRAKENLIJST MORGEN !!! ***

Heeee meiden! Hier dan de afsprakenlijst weer...

17 dec: Tezzz - vk, 9.15 uur

Tezzz, veel plezier bij de vk! ;)

16. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    senk joe! :D
    Hopen dat frumpie niet zo veel last heeft van mijn buikgriep :rolleyes:

17. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    @dancinglady, meid ik hoop voor je dat het kopers zijn! duimen draaien ;) gefeli met je 27 weken!

@mommy2be, viel het mee bij de dokter?

@romytamara, nee he ook dat nog zit jou echt niet mee :( Hoop dat je er gauw weer vanaf bent!

@naduah, fijn dat je nog wat extra uren kraamzorg krijgt is mooi meegenomen toch ;)

@jvd, ja hoor hier ook de ene dag rustiger dan de andere. Het helpt bij mij weleens om een beetje in mn buik te porren of gewoon mijn hand op mn buik te leggen ;)

@fairy11, en hadden we het mopje goed? Balen zeg van de badspullen wordt idd wel tijd!

@twinnie, fijn dat het gesprek bij de arbo meeviel!

@Noor83, rustig aan he, en verstandig dat je eerder met verlof gaat!

@hartwens, wat leuk dus je hebt er een nichtje bij ;) kan me voorstellen dat je er vaak bent lekker baby ruiken :D En rustig aan doen he ;)

@tezzz, hoop dat het jullie voorlopig even bespaard blijft! Enne die kleine krijgt wel genoeg binnen hoor denk ik die pakt wat ie nodig heeft ;)

@mamakitty, wat een super leuke foto! ;) Goed dat er toch even naar het litteken gekeken wordt ;)

Zo ga nu gauw mn bedje in want voel me niet top :(

Trusten allemaal!

18. Bloesem

Bloesem Bekend lid

25 mei 2008
    838
    0
    0
    @mamakitty, gefeliciteerd met je verjaardag. Hoop dat je een leuke dag gehad hebt, maar zo te lezen wel denk ik.

@ Romy wat een pech en narigheid de laatste dagen voor jou. Succes met alles.

@ all, hier gaat het goed. Zoals ik pas al schreef ben ik blij dat ik vanaf januari een dag minder hoef te werken en dat mijn leidinggevende zo begripvol was. Helaas reageren mijn collega's minder steunend. Ze kunnen zich er niet zo in inleven en zijn het er niet zo mee eens. Ik heb daardoor het gevoel dat ik mezelf contstant moet verantwoorden. Beetje jammer, dat mensen zo naar kunnen reageren.

Groetjes Bloesem

19. GL013

GL013 Bekend lid

27 sep 2007
    676
    0
    0
    Tilburg
    Hoi meiden!

Vandaag naar de gyn geweest, en heb gelukkig een verwijzing gehad voor de fysio. Heb donderdag de 1e afspraak!
    Verder mag ik bloed laten prikken ivm suiker, gewoon voor alle zekerheid. Dat ga ik donderdag laten doen, dan is Simon toch naar het KDV en hoef ik hem niet telkens mee te nemen, moet nl eerst 's ochtends nuchter en dan 2 uur later na het ontbijt.
    Over het litteken van de keizersnee hoef ik me geen zorgen te maken, gewoon goed insmeren en dat gaat er niets mee gebeuren zegt ze!
    Ook nog even over de bevalling gehad, er is nu best een kans dat het weer een ks gaat worden, maar dat weten ze eigenlijk pas tegen het einde van de zwangerschap met meer zekerheid te zeggen. Nog een paar weken afwachten dus!

Zo, zijn jullie weer op de hoogte! Zal mn nieuwe afspraak zo ff PB'en, en dan duik ik weer lekker op de bank! Zal proberen morgen weer te reageren, anders wordt het donderdag.

Fijne avond nog!

20. acnaib

acnaib Bekend lid

19 mei 2008
    560
    1
    0
    Moeder
    Dongen
    Nog 1 nachtje slapen(voor zover dat lukt ;) ) en dan de lang verwachte pret echo! Eindelijk weer kijken naar ons prulleke!
    Mijn vader en moeder denken dat we naar de efteling gaan( dat gissen ze tenminste) en mijn schoonmoede denkt een dierentuin :D
    Wat zullen ze opkijken!
    Mijn vader is morgen ook nog jarig dus een perfect verjaardags cadeau!

Gisteravond in bed lag manlief met zijn hand op mijn buik, zegt ie op een gegeven moment ; is dat wel gezond? Ik zeg wat dan?
    Ja, dat ie zo hard schopt!
    Hij had hem al wel gevoeld maar nog niet op het top punt !
    Nou weet ie tenminste eens wat ik voel heel de dag :D

Deel Deze Pagina