Maart 2009 mama's (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 15 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    aaaaaaaaaaaah snoop :(
    maar misschien kan je wel als eerste van je kindje genieten :D

@mamakitty
    sterkte met je meisje

knufffff

2. shenoby

shenoby Niet meer actief

lees ik even bij jullie mee, zie ik dat snoop haar vliezen zijn gebroken.
    snoop via deze weg veel succes gewenst.
    zeer spannend hoor.. de eerste geboorte.
    (ben best een beetje jaloers moet ik zeggen)
    maar ja mijn kleine meid moet toch echt wel even blijven zitten

3. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    Oh snoopy, wat spannend! En je was nog niet klaar! Ik hoop zo dat alles voorspoedig gaat verlopen!

Bij zulke berichtjes schiet ik meteen weer in de stress dat de laatste dingetjes af MOETEN :rolleyes: Strakjes maar vast het wiegje opmaken en de kleertjes in de kast proppen ;)

@Dancinglady: ik had van het weekend ook zo'n dip. Weken zo veel gedaan en als je dan ziet hoe veel werk er zich alweer opstapelt :( Hoop dat je tukkie helpt.

@All: Geloof dat ik de badkamer maar eens ga doen. Laatste 'groter project wat nog af moet voor de bevalling' op m'n lijstje ;)

Laterrr!

Liefs Tezzz

4. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Spannend hoor!

Mamakitty beterschap!

Heb net alweer 2 harde buiken in een half uur gehad....rot gevoel haha

5. Arti13

Arti13 Niet meer actief

@ Snoopy,.. heel veel succes meid! Spannend zeg zo plotseling. Hopelijk gaat alles voorspoedig met jou en heb je straks een mooi gezond babijtje!

6. Esther1981

Esther1981 Actief lid

10 nov 2008
    187
    0
    0
    Hengelo
    Hey meiden,

Het ging dus niet zo goed in het ziekenhuis :(!
    De groei van de kleintjes gaat achteruit en mn eigen conditie ook dus ik mocht even naar huis toe om mn tas op te halen en even lekker nog knuffelen met Luna en om half 1 moet ik terug zijn en dan word ik opgenomen,zowieso tot Maandag :(!

7. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    ow meissie
    jij ook heel veel sterkte
    en doe het rustig aan he

knufffffffff

8. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Esther, ook hier heel veel sterkte en suc6 meis!

9. klavertje

klavertje Bekend lid

18 jun 2008
    710
    0
    0
    Esther en Snoopy, voor jullie heeel spannend.
    Heel veel sterkte meiden!

Ik vind het zelf nu ook al zo spannend!
    Hier wel alles ok, soms harde buiken.
    Gisteren en eergisteren erg ongikrampjes gehad. Indalen denk ik.
    Alles verloopt volgens schema.
    Heb gisteren de geboorte-bedankjes afgewerkt. De klossen staan ook onder het bed. Alleen de box moet nog in elkaar. Er missen wat bouten :(

Meiden ik vind het zoooooo spannend allemaal.

EEN DIKKE KNUFFEL VOOR JULLIE ALLEMAAL!

10. hartewens

hartewens Fanatiek lid

11 jul 2007
    1.082
    0
    0
    Oei Esther dat is niet goed, sterkte! Hopelijk houden jullie het nog even vol.
    Spannend nog bij Snoopy dus.
    Ooo het begint nu echt te kriebelen met al die verhalen zeg. Zal straks meteen mijn vluchtkoffer in orde maken.
    Moest vandaag naar vk. Beeb is ingedaald en ligt vast. Echter bloeddruk aan de hoge kant voor mijn doen. Maandag terugkomen en rust! Pfff en ik doe al niet zo veel. Hopelijk kan ik onder controle blijven van de vk.

11. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ik heb toch maar even gebeld, buik blijft zo onrustig.
    De vk raad me aan om even in de douche te stappen, en te gaan liggen.
    Mocht het erger worden, dan weer bellen.
    Ze had t over dat 6 in een uur veel was, maar heb nu nu sinds een uur of 10.00 6 á 7 harde buiken gehad.

12. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    't begint te rommelen hier bij de maartmamma's geloof ik :rolleyes:
    Ik krijg er ook de kriebels van hoor!

@Esther: sh*t zeg! Nou hopelijk kun je in het zh een beetje beter tot rust komen en je kleintjes nog wat door groeien. Sterkte meid!

@Klavertje: lastig dat de box wat bouten mist :( kun jij je nou over zoiets ook zo opwinden? Ik de laatste tijd wel (vast de hormonsters ;) )
    Maarreh.. ik zet hier de eerste week of zo gewoon de kinderwagen in de woonkamer. Die box komt later wel ;)

laterrr ladiezzz!

13. mieke1981

mieke1981 Bekend lid

27 nov 2007
    594
    0
    0
    brabant
    hoi dames,
    Hier ook al van gisteren 17.00 rommelige buik, harde en pijnlijke buiken. Nu loop ik al lang te sukkelen met harde buiken en heb ook al opname gehad. Nu gaat het enigszins, ben heel benieuwd. Zit nog geen echte regelmaat in en ik ga niet meer bellen, pas als het echt regelmatig is. Ben al vaak in het ziekenhuis geweest en elke keer harde buiken maar die doen van onderen zeg maar niks. Morgen weer controle, ctg en naar de gyn. Moet nu twee keer per week een ctg maken en een keer per week op controle. Soms hoop ik dat het niet lang meer gaat duren, zit er zo doorheen. Maar voor kleine wup is het beter om nog even te blijven waar die zit. Succes meiden en veel sterkte.

14. pippilotte

pippilotte Actief lid

Zou zo mijn verhaal kunnen zijn!
    Ben er echt helemaal klaar mee.
    Hier heeft de gyn en het ziekenhuis me in ieder geval goed duidelijk gemaakt dat nu bevallen absoluut geen probleem zou zijn.
    Dat geeft veel rust, maar de laatste loodjes vallen me erg zwaar.

Dames in het ziekenhuis... TOI TOI TOI :thumup:

15. Daphne1980

Daphne1980 Bekend lid

5 dec 2005
    842
    0
    0
    Aspirant projectleider
    Rotterdam
    @Esther: Succes meid!

@mamakiity, wat rot dat je dochter ziek is! Krijgen kinderen dat trouwens altijd? Of heb je alleen een kans dat ze het krijgen? En kan het voor jou geen kwaad?

Eindelijk klaar met adressenlijst bijwerken en nu lekker geluncht met mn mannetje. Werkt thuis vandaag!

Vraagje, gaan jullie direct na de bevalling mensen bellen? Of wachten jullie eerst nog even?

16. Daphne1980

Daphne1980 Bekend lid

5 dec 2005
    842
    0
    0
    Aspirant projectleider
    Rotterdam
    Hey meiden, gaan we nou ineens allemaal tegelijk beginnen?! hihi.

Pippilotte en Mieke, SUCCES de komende tijd. Ik begrijp dat jullie er dooheen zitten. Nog even en dan mogen jullie die mooie kids in je armpjes houden!

17. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Roodvonk komt nog maar heel weinig voor tegenwoordig zei arts net aan de foon.
    Het kan voor mij en ongeboren baby geen kwaad gelukkig Zou alleen niet fijn zijn als ik het er nu bij krijg.
    Als de baby bijv morgen geboren word, moet alyssa uit de buurt blijven :(

Na de bevalling gaan we eerst ff samen genieten, dan bellen naar opa en oma, dat ze alyssa moeten brengen en dan eerst met alyssa samen genieten en dan mogen opa en oma binnenkomen.

18. Daphne1980

Daphne1980 Bekend lid

5 dec 2005
    842
    0
    0
    Aspirant projectleider
    Rotterdam
    Dat idee had ik ook. Kamiel moet toch even de tijd krijgen om het tot zich door te laten dringen dat dat wezentje in mama's buik heeft gezeten...ook al zal die het niet zo beseffen met 2 jaar!
    Maar goed, als er dan al 10 mensen om het bed heen staan dan hebben we niet even een momentje voor ons 4en en dat zou ik echt zonde vinden! Gelukkig is manlief daar ook wel voor in, maar zegt ook dat het maar net ligt aan wanneer ik ga bevallen. Want 's nachts ga je toch niemand bellen! haha. Hooguit een vriendin smsen. En als Kamiel dan bij oma is mogen zij inderdaad wel meekomen maar moeten ze even op de gang wachten! Kamiel heeft hier dan toch echt voorrang! ;)

19. Daphne1980

Daphne1980 Bekend lid

5 dec 2005
    842
    0
    0
    Aspirant projectleider
    Rotterdam
    P.S. Heeft iedereen al gestemd voor de site? Op de homepagina kun je je stem uitbrengen voor beste website!

20. jvd

jvd Actief lid

21 jul 2008
    263
    0
    0
    hier ook erge harde buiken! doen ook echt zeer en vooral aan 1 kant. in 1 uur zeker 6 harde pijnlijke buiken gehad... nu gaat het wel weer...

even afwachten hoe het verder gaat deze dag...

maak me nog niet echt zorgen of zou ik dat wel moeten doen? wat denken jullie?

x

Deel Deze Pagina