Ik zou me er niet te druk over maken! Harde buiken horen er nu eenmaal bij, is de voorbereiding op de aanstaande bevalling. Harde buiken zijn ook GEEN weeen! Het is alleen een teken dat het einde naderd. Ik k hoef me denk ik niet meteen druk maken over bezoek wat aan mijn bed staat. Omdat we op 4 uur rijden van NL zitten, zullen ze er toch niet meteen staan. Belletjes zullen we wel doen, maar we willen niet meteen iedereen hier hebben. Ik wil de eerste dagen voor ons 4tjes reserveren. Ik vind het belangrijk dat de kleine man went aan het idee dat zijn zusje er nu echt is. Bij Bram hebben we ook eerst tijd voor ons 3tjes genomen en zelfs geboortekaartjes een week na de bevalling verstuurd. Heerlijk!
Hey meiden met harde buiken, hier nog een hoor. Ik heb er best veel, soms zelf 5,6 achter elkaar in een half uur. Maar ik maak me er niet druk om. Zolang ze GEEN PIJN doen vind ik het prima, ookal zitten ze soms behoorlijk in de weg! Vooral niet te druk om maken, net als Pippilotte zegt. Ik ga afsluiten, mn vriend gaat Kamiel zo halen en ik ga even lekker kokkerellen. Net lekker 1,5 uur geslapen HEERLIJK! Wel last van lichamelijke moeheid zeg, pfff. Het is alsof ik weer moeier word dan ik voor mijn verlof was! Hebben jullie dat ook? Anyway, ik ga! Doei doei
Harde buiken kunnen wel degelijk voor ontsluiting zorgen dus ik zou ze wel in de gaten houden. Althans ik moet ze terug bellen als ik er 6 in het uur heb...ook al doen ze niet heel zeer.
Allemaal harde buiken! Ik heb dat volgens mij nog niet gehad, althans niet dat me dus is opgevallen! Bij de vk was alles goed! Kleine lag pas een heeeeeel klein stukje ingedaald, maar dus wel netjes met alles naar beneden. Ik vroeg me af: dat is toch niet lekker als je heel de tijd op zijn kop moet liggen! Of ervaren de beebs dat anders? Dus hier zal het nog wel even duren. Hoef over 3 weken pas terug te komen! Vind ik best lang! Aan de andere kant alles gaat goed dus waarom vaker komen!
Hier ook regelmatig harde buiken, maar niet pijnlijk. Kindje is al ingedaald. Van al die rommelende berichtjes begint het wel te kriebelen hoor! Spannend allemaal!
FF update van mij. Ik heb 1 cm ontsluiting, bmm is 70% verstreken en gynaecolooog denkt dat het misschien nog een week tot hooguit 3 weken duurt. Als ik mijn best doe en veel loop en bekkenoefeningen doe dan kan ik misschien volgende week al zeggen dat ik mama ben Oh en de gynaecoloog zei ook dat we maar veel sex moesten hebben vanaf nu. HAHAHA dat zal wel lukken! We hebben vanaf de 16e week geen sex meer mogen hebben vanwege mijn bmm die erg verkort was. Gaat hier een druk weekend worden
ik stuurde snoopy een sms hoe het ging. Want anders kon ik bij haar buurten. Ze ligt in Gouda.Haar antwoord was: verlies wel iedere keer vruchtwater. Heb vanavond veel visite gelukkig. Ik ga niet meedoen met het onderzoek. (ze kon namelijk meedoen met een onderzoek of in te leiden of af te wachten) Als er morgen niets is ga ik waarschijnlijk naar huis en komen ze elke dag checken.
Tezzz@ haha.. Dat wist ik niet van die ondersteek. Ik dacht voor de placenta ofzo.. haha.. Ik weet wel dat ik er toen een kussensloop overheen moest doen, moet dat nu trouwens nog ? Stom hè, ik ben echt bijna alles vergeten. Dancinglady@ Sterkte meid ! Hier hetzelfde, je doet snel te veel.. Mamavanlukas@ fijn dat alles goed was bij de vk. Acnaib@ Je hebt een hartstikke mooi buikje hoor ! haha.. Mimi@ Zwemse. Hihi.. Mamakitty@ Sterkte met je meisje! Hopelijk is ze er weer snel vanaf. Esther@ Balen meid ! Maar gelukkig nemen ze geen enkel risico. Dikke knuff! Heeft Esther een buddy die ons op de hoogte houd ? Bamjolan@ Het is al echt aan het rommelen bij jou hè. Nog even volhouden ! Mieke@ Bij jou ook al aan het rommelen! Jij ook suc6 en sterkte. Pippilotte@ haha. Het moet niet gekker worden ! Straks kunnen we het maartlijstje eruit halen, en bevalt iedereen in febr. Jij ook suc6 en sterkte. Daphne@ Over het bellen na de bevalling, als ik snachts beval ga ik niemand wakker bellen. Daarna alleen naaste familie, de rest moet maar wachten op het kaartje. Lynnami@ Suc6 as weekend meid ! Wat zal je mannetje blij zijn. Haha.. Hier gaan die praktijken ook gewoon lekker door gelukkig. Mamakitty & Sweetlakecity @ Thx ! voor het op de hoogte houden van Snoop. Wens haar veel Suc6 ! Hopelijk ben ik niemand vergeten.. Het lijkt mij toch wel fijn een buddy te hebben , dus wie is nog meer opzoek naar een buddy ?
@Lynnami: wat leuk dat je een 'druk' weekend gepland hebt Nog gauw gebruik van maken voor de beeb komt, zou ik zeggen @bleu: nou je het zegt...idd, eerder moest er een kussensloop om die ondersteek heen Vk heeft me er niks van gezegd en op het papier met info staat het ook niet. De ondersteek die ik heb gehaald bij de zorgwinkel zit in een plastic zak en is dichtgesealed. Ik laat 'm mooi zoals íe nou is (lijkt me juist wel handig als er nog plastic omheen zit en ze 'm moeten gebruiken ). @Daphne: hier bellen we ook alleen de opa's en oma's en m'n broer en zus. Laat het maar aan de opa's en oma's over om te bellen naar de rest (gaat vast wel lukken ). Mijn ervaring is dat dat de rest van onze familie netjes wacht op het kaartje alvorens langs te willen komen Over het kaartje gesproken: heb een eerste opzetje klaar! Straks ff met manlief overleggen hoe hij het vindt Nu zo eerst weg. Vanaaf de 10-minutengesprekken van onze kids. Ben benieuwd hoe ze het doen op school. En dochterlief krijgt volgende week haar allereerste rapport! *zucht* wat wordt ze al groot Laterrr Ladiezzzz enne..kalm aan allemaal he!
hey meiden is het vandaag rommeldag ofzo ? hahah ik loop ook de hele avond al te klooien met harde buiken ze worden steeds heviger en af en toe begint er wel 1tje pijn te doen grrrr laat t dan maar of goed doorzetten of stoppen hihi @bleu zullen wij buddyen dan ? ik heb er ook geen nog.... knuffff voor alle meiden die t nodig hebben en sterkte allemaal
ja, hallóóó! Wij zijn de MAART-mamma's hoor! Gaan we hier een beetje met z'n allen in februari bevallen of zo?!?
Yes super ! Ik pb je wel even mijn telefoonnummer. Als jij dat ook naar mij doet moet het goed komen toch, als het nodig mocht zijn.
Hahaha nou idd wij zijn het maart cluppie! Ik mag ip vanaf 2 maart bevallen, dan ben ik 37wk. Ben benieuwd!
hahahaha ja ik doe mn best maar dan moet t geen 2 dagen eerder komen want dan wordt t al feb 2 maart is wel net maart he hihihi maar als ik eerlijk ben mag ze er van me uit hoor heb er zoooooooooooooooooooooooo genoeg van en heb zon pijn in mn banden dat ik gewoon echt geen stap meer zetten kan en geen oog meer dichtdoe. en vannacht was t helemaal lekker ik schrok wakker omdat ik dacht dat mn vliezen gebroken waren was t maar een droom hihihihi en nu komen de harde buiken ook alweer af en aan ben blij als mn mannetje vandaag thuis komt je weet maar nooit he @Bleu sow dat komt wel goed we zijn er voor elkaar allemaal een fijne dag knufffff
hoi meiden! Hoe is het hier? Ik ben voor de verandering weer eens vroeg wakker... weer eens slecht geslapen... Maaaaar wel in een koningsbed want hij staat inmiddels op klossen haha wat is dat een gek gezicht! de harde buiken van gister waren wel iets minder geworden., Hopen dat het vandaag wat beter gaat! Ze komen vandaag de tegels plaatsen voor de achterwand van onze keuken! Jippie! En gister heb ik samen met mam's de gordijnen opgehangen in de babykamer! Die is nu echt helemaal af! Wat is dat een fijn gevoel zeg! Is er al nieuws over esther en snoop? Ben erg benieuwd! Ik heb ook nog geen buddy! Dus als iemand er ook nog geen heft of wil buddyen dan hoor ik het wel! gr. jvd
Morgen ! Waarom,waarom,waarom... nu ? Ik baal ! Als ik een slechte nacht heb gehad kroop ik nog wel eens terug (als de kids naar school zijn) om een extra uurtje slaap mee te pikken. Zijn ze toch 2 deuren verder met een uitbouw begonnen. Vanaf 7:30 uur gaat de radio aan en er zit 1 bouwvakker bij met adhd. Echt waar, die kan nog geen 2 sec zijn klep houden. Volgens de buurman gaat deze bouw zo'n 5 a 6 weken duren, dus ik kan mijn lol op. Sorry voor het klagen op de vroege morgen, maar moest het even kwijt. Nu bij Snoop haar vliezen gebroken zijn heb ik ook een extra badlaken dubbel op mijn bed gelegd. Ik krijg namelijk uitslag op mijn benen van die plastic dekjes/matjes. Het houd ons wel bezig hè meiden.. Wel fijn dat we zo met elkaar meeleven! *twigger82, Komt nu helemaal goed ! * Groetjes..