Snoopy: wat een heerlijke meid! Onverstelbaar dat ik dat zelf over een paar weken ook mag vast houden! Ik mag trouwens lid worden van de harde buiken vereniging! Vannacht een half uur rondjes gelopen omdat ik mezelf niet tof voelde en ik had me toch een enorme harde knoeperd! Dus ik dacht; zo voelt dat dus!
Snoopy wat een plaatje ! Hebben jullie goed gemaakt. Twigger, spannend meid ! Ik hou mijn mob. goed in de gaten.
@Twigger: Ohhhhhhhh wat spannend meid! Zet hem op he? @snoopy: Ik wil jullie van harte feliciteren met jullie mooie dochter. Wat een prachtig kindje en wat een leuke foto! @Esther: jij ook heel veel suc6 meid! @Iedereen: ik wil ook mijn kindje! hihihi. Jullie ook zo nieuwschierig? Fijn weekend allemaal! Xx
@ Snoopy en man, gefeliciteerd met jullie dochter. Wow wat is ze mooi! @ Twigger,.. veel succes ! @ Esther,.. veel succes!
Geboren.... Februari 2009: 06 februari 2009: Snoopy: Lieke (36wk4dg) 2865 gram Jongens vs meisjes: =♂ =♀ 1 Let op: wil je de lijst aanpassen klik dan op Quote, maar haal in het bericht dan wel de
ik vind alles momenteel best qua lijsten. Jeetje t gaat hier goed kriebelen zeg. twigger> spannend ook voor jou zeg. anciab> (shit zet je naam volgens mij verkeerd maar wie neemt er ook zo een moeilijk naam al heb ik hem genoeg getypt en voorbij zien komen, zucht, zwanger zeker) Harde buiken...vertel mij eens wat is dat? hartewens...samen dus naar de 40+2. Erg he...ik vind het gewoon bizar dat ik me opeens zo lekker voel. Beetje om te schamen eigenlijk. En jij? Wie heeft er nog geen harde buik gehad? Ik denk namelijk niet echt te weten wat het is. JA als ik veel doe en loop ga ik waggelen en wordt die buik keihard. By the way iemand ook last van donkere urine? Hoeveel ik ook drink het blijft donker. En qua hoeveelheid valt t mee. Ik weet dat mimi er ook last van heeft maar andere ook? Is het iets ergs of niets ergs? Oja vrijdag de 13e eindelijk me intake kraamzorg! Beetje laat voor mijn idee eigenlijk.
Sweetlakecity: ik dacht voor vannacht ook niet te weten wat harde buiken waren! Maar weet dus zeker dat ik er 1 gehad heb. Nu is mijn buik(je) lekker zacht en kun je hem gewoon een beetje induwen. Vannacht kon dat dus echt niet! Een kei harde bal! En het ligt niet prettig! Voelt gewoon beetje , tja, raar, onwennig, weet niet hoe ik het moet beschrijven! Maar slapen lukte in ieders geval niet Je mag gewoon Bianca zeggen, hoor O, ja, donkere urine heb ik ook wel last van terwijl ik ook goed drink. Maar de uitslagen waren laatst allemaal goed, dus zal er ook wel bijhoren denk ik!
bericht van radna gister om 16.37 is luke tijn geboren, 3 weken te vroeg maar alles goed, we zijn nu al thuis met m. 3395 en 51cm, zelfs nog groter dn onze eerste en die was op tijd!
radna : gefeliciteerd met jullie mannetje.. wat een mooi gewicht en lengte voor 3 weken te vroeg.. wat gaat het hard ineens.. twigger en evelieveling succes, gaan we deze week 4 baby's op de wereld zetten? fijn om te lezen dat er meer meiden met donkere urine zijn, dan durf ik dat wel gewoon zo te laten..
Heb snoopy telefonische gesproken. Ze mag waarschijnlijk vandaag of uiterlijk morgen naar huis. Met Lieke gaat het goed. Ze is rond de 48 cm lang en verzuipt in haar maat 50 pakjes. Eet/ plast/ poep enzo goed. Ze zal zelf haar bevallingsverhaal een keer neerzetten. Radna gefeliciteerd met jullie knul!
Geboren.... Februari 2009: 06 februari 2009: Snoopy: Lieke (36wk4dg) 2865 gr 06 februari 2009: Radna: Luke (36wk5dg) 3395 gr - 51 cm Jongens vs meisjes: =♂ 1 =♀ 1 Let op: wil je de lijst aanpassen klik dan op Quote, maar haal in het bericht dan wel de
Snoop en Radna van harte! Jee het gaat snel nu zeg! Het is nog maar februari! haha. Ben wel blij dat alle vroege kindjes zo gezond zijn!
Jeetje hey, ik ben ff een dag computerloos en dan gebeurd er dit! hahahaha. @Snoopy en Radna, GEFELICITEEEEEEEEERD! @Twigger en Esther, succes meiden! Ik hou de site in de gaten! Daarnet gesprekje gehad met mn vriend, hij brak in tranen uit. Hij is bang dat hij een burnout heeft en heeft het gevoel dat hij sterk moet zijn voor mij en Kamiel en de aankomende baby, vandaar dat we elke keer zo geirriteerd op elkaar reageren. Hij houdt gewoon TE veel rekening met mij waardoor hij juist meer afstand creeert tussen ons. Aan de ene kant klote dat dit is waar hij zich zo me bezig houdt, aan de andere kant ben ik ook wel HEEL blij dat het er nu een keertje uit is gekomen. Pffff. Nou, ik ga ff liggen, ben kapot. Net koekjes gebakken met Kamiel (heel leuk! Maar gedeeltelijk mislukt, verkeerde suiker gebruikt waardoor ze nu behoorlijk hard zijn) en met z'n 3en boodschappen gedaan. Vind het wel weer even goed zo! De spanning is trouwens wel te snijden op deze topic he! hihi
Woehoe Alweer een baby geboren! Gefeliciteerd Radna met jullie zoon!! Enne, Go Twigger =D> Go Twigger =D> Go Twigger =D>
Aah Snoop wat een plaatje! Radna van harte met jullie zoon! Twigger wat spannend meid! Ooh meiden ikkrijg echt kriebels hahaha IK WIL OOK hahah maar mag nog nie