Wat jammer om te lezen dat eigenlijk iedereen het al beu is. Ik moet zeggen dat ik eigenlijk nog wel geniet van dat frummeltje in mijn buik. Tuurlijk verlang ik ernaar om het hummeltje ook vast te houden en heb ik ook klachten, maar nee, kan nog niet zeggen dat ik het echt beu ben. Ik heb sinds een paar weken ook regelmatig harde buiken, mijn benen willen soms ineens niet meer, heb indalingsweeën (en ook behoorlijk heftig zodat ik even niks meer kan) Maar ik heb ook het idee dat dat er allemaal een beetje bijhoort, het is allemaal voorbereidend werk. Wil ook niet bij alles wat ik voel meteen denken dat het al gaat beginnen, zou mezelf gek maken denk ik. Ik doe het nu gewoon ff wat rustiger aan en probeer daar lekker van te genieten. Boekje lezen, een beetje tv kijken. Lekker internetten en in de babykamer omfreubelen. Ik hoop echt voor degenen die het zat zijn dat de beebjes niet te lang op zich laten wachten, maar houd er ook rekening mee dat sommigen van ons nog wel tot 8 weken rond moeten lopen.
Ik betrap me erop dat ik nu meerdere keren op een dag hier kom kijken of er alweer meiden bevallen zijn Da's toch niet normaal om begin februari dat al te verwachten! Nog meer meiden 'last' van?
Snoopy en man!: VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN LIEKE JASMIJN!!! Wat een prachtig meisje zeg... ! Lekker genieten nu
Tezz, ja hoor, ik kijk ook vaak even of er weer nieuwe beebs bij zijn hahaha. Alsof het zo snel gaat! Ik post niet zo veel, maar lees wel mee hoor!
Hé meiden! Ik kom hier niet vaak, maar hou het allemaal wel in de gaten. En ik zie tot mn grote verbazing dat er al 2 baby's zijn geboren Snoopy: Onwijs gefeliciteerd met de geboorte van jullie prachtige dochter Lieke! Hele mooie trotse foto!!! Radna: Ook jullie onwijs gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Luke! Geniet er allebei van! En voor de andere dames die al aan het rommelen zijn, heel veel suc6! Hier gelukkig ook alles goed en nog niet aan het rommelen. Geniet nog erg van mn dikke buik en het getrappel, maar kan niet wachten onze kleine uk in onze armen te sluiten. Kom toch nog vaker spieken hier, nu er al baby's zijn geboren
@lin80, Ben het nog niet beu, maar wel heel nieuwsgierig! Heb last van harde buiken die soms wel een minuut aanhouden, maar ik heb geen pijn, dus denk er nog niks van. Ik geniet van mijn vrije tijd met mijn zoon en lunch 's middags lekker met mijn vriend! Het getrappel ben ik nog niet zat, al kan ze soms flink uitrekken met haar benen, waardoor mijn buik in de breedte toeneemt en niet zo'n lekker gevoel geeft! Maar ze mag best nog even blijven zitten hoor. hihi. Geniet ze nog even! Ga zo nog even lekker lummelen. Ik kom gauw weer!
haha hier ook een die toch stiekem erg vaak even een kijkje komt nemen! Moet zeggen dat ik het ook echt gehad heb...Niet met het getrappel in mijn buik want dat blijft mooi... Ik heb echt ontzettend last van mijn rug en bekken. Kan niets maar dan ook niets meer doen zonder pijn. Ik wachel als ik loop en niet door mijn dikke buik maar door de pijn. Ik kom niet meer overeind als ik in de bank zit of lig... kn echt niets meer normaal doen.. Hebben er daar nog meer last van? Het is de laatste 2 dagen zo erg geworden dat ik dit echt niet vol houd tot 9 maart ( of nog langer) ... dinsdag heb ik een afspraak met de vl ... ze kunnen er waarschijnlijk toch niks aan doen maar wil het toch maar even melden... Heb de hele zwangerschap weinig last gehad en ben ook totaal geen aansteller en heb een hoge pijngrens maar dit gaat me toch echt wel een beetje ver.... had niet verwacht ineens zo een pijn te hebben.. Sorry voor dit ego bericht maar moest er echt even uit. Sorry dat ik nu even niet reageer op iedereen... Heb er echt ef de puf niet voor. ga lekker douche in de hoop dat de pijn minder word. fijne avond! gr. jvd
***Lieke spam!*** Hoi even snel een foto van ons poppetje We zijn helemaal verliefd op mijn hyves staan meer foto's http://diantha83.hyves.nl/ Verder doet ze het super, ze schommelt wel met haar temperatuur maar dat is normaal voor prematuren baby's. Hoop gauw weer mee te kunnen kletsen maar nu eerst lekker aan het genieten van de kraamtijd
zoooo lief snoopy. Wat een leuke kleren...hihih. Wie zou die nou uitgezocht hebben dat kan alleen maar een leuk iemand zijn. hahahaaa jvd> daarvoor geen pijn gehad dan? bammjolan> ik alsmaar denken dat jij de eerste was ofzo. Maar alles rustig dus bij jou? daphne> ik verveel me eigenlijk wel met mijn verlof. Iedereen werkt. Mijn man is te druk om me te bellen en ik zou zoo graag met hem willen lunchen. Al lunch ik de hele dag door. hihi Ik heb ook nu wel een harde buik als ik bv ga winkelen. Maar er doet niets pijn. Maar die buik is wel een knoeperd harde buik. Maar eigenlijk alleen als ik me druk maak of ga winkelen...te lang. Of wat huishoudelijke klussen. Mag ik dat zien als harde buik dan? tezz> moet jij je onderschrift eens lezen joh. Hahahaaaa grappig. Ik bekijk hier het nu ook meer maar ook omdat ik me verveel door de weeks. Zoveel vrienden heb ik niet echt. En als er mensen zijn willen ze allemaal opdezelfde dag komen en dat trek ik niet. Ik moet ze verdelen maarja iedereen werkt dan weer..zucht.
Mogge. @Snoop, wa'n mooi meissie...echt om trots op te zijn! Vandaag 37 weken! En om 13:15 hebben we de 3e en laatste groeiecho. Ik ben reuze benieuwd wat de kleine man gedaan heeft de laatste 3 weken..............*zenuw* Alyssa gaat vandaag voort eerst weer naar school na dr roodvonk avontuur. Antibiotica sloeg ontzettend snel aan en de bultjes zijn of weg of nu huidskleur. Door antibiotica is ze sinds zaterdagavond niet meer besmettelijk, dus mag ze gaan en staan waar ze wil en mag de baby nu ook komen gelukkig. Ze heeft sinds 2 dagen alweer een onwijs grote mond, dus ja, het gaat goed met madame! Fijne dag allemaal.
Snoopy wat een dotje! Veel plezier in je kraamtijd! JVD heel herkenbaar! Kan momenteel ook amper lopen wegens pijn in bekken denk ik of schaambeen. Daarvoor er geen last van gehad. Zo ineens woensdag ontstaan op mijn eerste verlofdag. Lijkt steeds erger te worden. Nog even volhouden. Mamakitty, wordt je volgende week ingeleid? Sweetlake, vervelend da vervelen. Hopelijk vind je nog wat tijdverdrijf. Vanmiddag weer naar verloskundige omdat donderdag mijn bloeddruk verhoogd was. Hopelijk is ie gezakt, anders kunnen we weer een ritje ziekenhuis voor een consult.
jvd@ Vervelend dat je nu zo'n last hebt van je bekken. Goed dat je even een extra afspraak hebt gemaakt bij de vk. Sterkte ! Snoopy@ Ik krijg echt de kriebels als ik jullie meisje zie, heerlijk ! Ik heb op je hyves gereageerd. Kitty@ Gefeli met je 37 weken ! Laat je weten hoe het met de groei van je manneke is vanmiddag ?. En super fijn dat Alyssa weer lekker naar school is Met mij gaat het goed, ik heb een goede nacht gehad gelukkig.
goeiemoggel! @ BLUE: de afspraak stond al voor morgen Maar ga het dan gewoon even melden. Hebben jullie allemaal trouwens ook al een gesprek gehad bij de vl over hoe de bevalling dadelijk zal gaaan enzo? @ HARTEWENS: Jah het is vervelend he... Had er al wel wat last van maar dat was nog echt draagbaar. @ MAMAKITTY: FIjn dat het weer goed gaat met Alyssa. en succes met de laatste groeiecho! Ben wel een beetje jaloers dat er zo veel menseneen groei echo krijgen! Met de 20 weken echo lag ons meisje 4 dagen achgter en met de 3d echo op 29 weken lag ze 7 dagen achter.... Sinsdien geen echo meer gehad.... Hoop niet dat ze nog meer achter ligt.. maar wij krijgen geen groeiecho..... @ SWEETLAKECITY: Ja had daarvoor ook last ... heb zoiezo iets waarvan ze nog niet helemaal weten wat het is .Toen ik niet zwanger was had ik ook al veel klachten in mijn rug / bekken. ze dachten isias.. toen had ik vooral pijn met liggen en dan overeind komen.. Het deed erg zeer maar was echt draagbaar.ben er pas mee naar de fysio gegaan toen ik zwanger was. Hij kon niet alles met mij doen omdat ie dan ook op mijn buik moest drukken ofzoiets.... . ben niet zo een piepert dus die pijn vond ik niet zo heel erg. Nu doet het alleen maar pijn en is het bijna niet te houden .. @ SNOOP: Wat een plaatje! Echt een lief snoetje! Doet ze het verder goed ?Qua eten en huilen enz...?
Ik laat zeker vanmi ff weten hoe groot ie nu is. Ennuh zo leuk vind ik de echo's de laatste tijd niet meer hoor, want het doet me alleen maar pijn..... 18 febr naar gyn, die checkt inwendig of er al IETS gaande is, zo ja, dan binnen 2 dagen inleiden, dus hij kan er volgende week vrijdag zijn..... *duim voor me!*