***BERICHT VAN ESTHER*** Ze mag helaas nog niet naar huis vandaag, ze moet tot vrijdag blijven. Dan krijgt ze een groeiecho en gaan ze verder kijken. De tweeling hoort nu 2800gr te zijn ongeveer, maar de één weegt nu 1900gr en de ander 2000gr en hebben best een groeiachterstand. Dus afwachten en weer duimen!
Dames gefeliciteerd met jullie 37 weken! Bij jullie mag het! Haha! Snoop wat een schatje zeg! Agggg ik wil mn mannetje ook knuffelen hihihi Esther, ohnee! Hopelijk kunnen jullie wat aansterken in het ziekenhuis Ik ben vandaag 34 weken! Over 3 weken mag hij ook haha Hier alles wel kalm, al heb ik wel weer pijn bij het schaambot maargoed...hoort erbij!
och jee.. esther. succes meis.. laat je maar goed vertroetellen in het ziekenhuis en goed je rust pakken.. Die kleine van ons was na een week ziekenhuis ook lekker gegroeid.
Esther succes! hopelijk heb je eind van de week beter nieuws.. Hier gaat het zijn gangetje.. krijg nu meer last met slapen en mijn linker heup wil niet meer mee werken.. Kan niet wachten tot ik mijn kleine vent in de armen heb.. moet nog wel even een paar weken blijven zitten
he mamakitty> ook lekker optijd wakker dus? Mooi dat ze weer naar school gaat, rust enne nu klaar maken op. 13:15 ik zal aan je denken. hartwens> succes met de bloeddruk. Wat denk je/ voel je zelf? esther> o neee..je zal dit vast niet lezen maar iedereen leeft mee met je. xxx mimi> laten we dan duimen dat dat weekje voor esther ook helpt. miinicole> ja de beeb kan beter maar even blijven zitten hoor. Dus je linkerheup is er mee gestopt? Draaien gaat zeker ook niet makkelijk. neem je rust als het kan dan. Sterkte, en knuffel! Wat een gehik hier. Nou nou nou...de kleine is lekker bezig zeg. Gulzig kindje niet waar. Vanavond volle maan. Ben benieuwd bij wie t rommelt. 37 weken bij vele dus.... Hoera ik zit op 35 weken.
WOW Snoopy wat een plaatje zeg. Mamakitty, veel plezier bij de groei echo en wat fijn dat je dochter weer opgeknapt is. Esther wat balen dat je moet blijven en dat de kindjes een groeiachterstand hebben. Veel sterkte hopelijk gaat het snel beter.
hier vanmiddag de versie poging, heb best wel de zenuwen. Heb gelezen dat ze dat normaal niet voor de 36 wk doen, waarom bij mij zo vroeg? Heb al een heel lijstje klaar met vragen, haha. Ben benieuwd, hopen dat het meevalt.
heee mieke zit net op een andere topic van je te lezen waar NIEMAND vanaf donderdag op reageerde. Raar he. Maar huh wat ga je doen?
Ja draaien gaat moeilijk, opstaan, zitten, gewoon staan doet zeer... het is gelukkig alleen nog maar mijn linker heup.. hopen dat dat zo blijft.. lekker rustig aan doen maar..
ik ga een poging wagen, maar niet voordat ik al mijn vragen gesteld heb. Het is allemaal zo snel gegaan, vrijdag op controle geweest en nu al de draaipoging, vanwaar al die haast vraag ik me dan af?
Volgens mij ligt mijn ventje ook weer in stuit, vanmorgen stond mn buik weer horizontaal deed zeer, misselijk en maagzuur! Dus ik checkte of ik zn koppie van onder nog voelde maar helemaal niks! Voel niks meer daarzo.....woensdag vk...ben benieuwd!
Jvd@ Ik heb wel de bevallingslijst (telefoonlijst) meegekregen. Verder is het de 3de van ons, dus wij weten al wat ons te wachten staat en wij moeten doen.. mamakitty@ Ik ga zeker voor je duimen ! Esther@ Ben ook voor jullie flink aan het duimen geslagen.. Hopelijk vliegen de onsjes er snel aan bij de boy's Bamjolan@ Vervelend gevoel hè die pijn bij de schaambot. Heb jij dat ook bij je vorige kids gehad ? Ik kan het mij namelijk niet heugen.. Mimi@ Nog geen nieuws van evelieveling ? Miinicole@ sterkte met je heup. Sweetlakecity@ gefeli met de 35 weken. Mieke@ Suc6 vanmiddag ! Misschien maar beter zo vroeg deze poging te doen nu je nog de ruimte hebt. Of zal het dan weer sneller terugdraaien.. :-s Zit je ook niet op te wachten natuurlijk..
Bleu nee dat heb ik bij de meiden ook niet gehad, voel me daarom zo'n zeikerd deze zwangerschap! Ik heb net een uurtje geslapen. Was zo misselijk...toen ben ik voor mn stoelgang geweest en daarna voelde ik me zo ellendig dat ik ben gaan liggen, flinke buikkrampen ook....en nu nog misselijk en buikkrampen ... zt zo'n kwartier tussen...maar t zijn hoge krampen, onder mn maag daar zeg maar, boven mn navel...
Had vannacht in een keer een inzinkinkje: ik lag weer eens wat te liggen En dan ga je denken he! Ik dacht ineens: als het allemaal maar goed gaat, en zal ik het wel goed gaan doen straks, en zal ik alles wel weten! Terwijl ik er al die tijd niet aan gedacht heb! Zouden dat toch een beetje toenemende zenuwen zijn? Nu is het wel weer gezakt hoor. Het is een bewuste keuze, maar ja, misschien heeft iedereen dat wel eens ff, die onzekerheid! Morgen is manlief jarig! Zal een grote strik om me buik doen en zeggen dat ie het over 4 weken uit mag pakken
Klavertje het schiet behoorlijk op in ons nieuwe huis. Vandaag worden de wasmachine en de droger aangesloten en ons nieuwe bed staat ook al klaar in de slaapkamer. Ik zou er bijna nu al gaan wonen Bloesem ik gebruik de nesteldrang om dozen in te pakken Toch fijn he als alles weer lekker schoon is. Tezzz ik kijk hier juist minder vaak als anders omdat het al druk genoeg is voor ons, maar ik denk wel steeds zou er weer een babytje bijgekomen zijn? Acnaib alvast gefeliciteerd met je mannetje. Hier zijn vandaag de klossen en de ondersteek afgeleverd. Nu ga ik weer een poging doen om wat dozen in te pakken.
3700gr is hij nu! VK gebelt dat ik het helemaal gehad heb en ik mag naar de acupuncturist. Ga morgen om 13u. Hoop dat dat gaat helpen.
Even een egoberichtje van mij. Mijn vriend heeft zich vandaag officieel ziek gemeld bij zijn werk, toch overspannen. Hij gaat morgen met de dokter praten, hopelijk valt het allemaal mee.... Maar zoals het er nu naar uitziet is het niet veel goeds. Hij ligt NOOIT in bed 's middags en nu al 3 dagen achter elkaar als Kamiel in bed ligt gaat hij letterlijk onder de dekens omdat hij zo moe is. Hij is NOOIT moe! Vind het helemaal niet leuk....niet voor hem, niet voor mij. Ik maak me alleen maar zorgen om hem en hoop dat ik er dadelijk niet compleet alleen voor sta en ook hem nog eens moet opvangen. Dat ga ik echt niet redden, met al een klein ventje die hier hyper rond rent. Toch nog wat positief nieuws, vanmorgen bij de vk geweest (vergeten door te geven!), meisje ligt 'beweeglijk' in mn bekken (dus nog niet helemaal ingedaald, maar ze is al ver!), bloeddruk 115/60 en GEEN kilo aangekomen. Zit nog mooi op 10 kilootjes extra. Valt me alles mee. Ook nog het bellen ivm de bevalling besproken. Ik hoef niet meer te wachten tot ik een uur lang om de 5 minuten 1 minuut wee heb! En ik hoef ook niet direct te bellen als de vliezen zijn gebroken. Er is in 2 jaar heel wat veranderd.... Vind het allemaal prima. Zolang mn kindje er gezond en levend uitkomt vind ik het allemaal best! hihi. Nou, ik ga even een uurtje liggen. Vanmiddag wordt mn buik gegipst door mn schoonzusje! Kom gauw weer lezen als de rust hier weer wat weder is gekeerd. Meiden, SUCCES ALLEMAAL DE KOMENDE TIJD!
Bamjolan@ Klinkt niet best meid.. Doe het maar lekker rustig aan, dan zakken de krampen hopelijk af. Acnaib@ Alvast gefeli met je mannetje. Ik ga het vast morgen vergeten, vandaar nu.. Dancinglady@ heerlijk dat de verhuizing lekker opschiet. mamakitty@ oeps ! Mijn meisje heeft de vk geschat op 3800 gr als ze op de uitgerekende datum zou komen. Dit vind ik best veel omdat m'n andere kids ook na de uitgerekende datum zijn geboren en zij 3140 gr en 3610 gr waren. Spannend morgen naar de acupuncturist, maar mocht dat niet helpen kan je dan niet eerder ingeleid worden ? Wachten tot de 18 de is dan wel erg ver weg.. Daphne@ Gelukkig maar dat je vriend dan naar de dokter gaat. Er zijn goede medicijnen waardoor je zal zien dat hij zich snel weer wat beter voelt. Fijn dat alles goed was bij de vk, en suc6 vanmiddag met kliederen..