Ja en dan word de mijne NU met 37 weken al op 3700gr gezet.....damn! Wat zou die dan wel nie wegen als ik de 40 weken zou halen? Nou ik heb voor morgenavond een afspraak gemaakt bij een voetreflexologe. Dat heeft toen bij mijn dochter ook geholpen. Die nacht begonnen de weeen, dat hoop ik nu weer. Omdat ik dat al een keer gedaan heb en omdat dat toen werkte heb ik dit besloten. (ipv acupunctuur dus)
Hier weer even een berichtje van mij. Was vanacht om 02.30 maar uit bed gegaan had weer hele erge krampen/ weeen, tijd bijgehouden en ze kwamen met gemak om de 3 min. Toch maar mn vriend wakker gemaakt om 04.45 dat ik het niet meer trek, en naar het zh gebeld dat ik weer weeen had. Moest direct komen. Weer onderzoeken gehad en de kleine is bezig met indalen en ik had weer last van voorweeen. Dus ik moest maar weer naar huis heen gaan, want dat zal wel los lopen. Maar heb nu nog steeds erge pijn, ook gevraagt of dat niet wat met de blaasontsteking te maken had maar dat was onwaarschijnlijk ik dacht bij mezelf kijk mn urine dan weer even na. Maar dat was niet nodig omdat ik vandaag de laatste dag had voor de kuur. Maar ik ga woensdag toch maar even met een potje urine naar de ha om het weer even na te laten kijken. Ik heb geprobeerd even wat slaap in te halen vandaag maar dat is me niet gelukt. Ik kan maar niet in slaap komen van die weeen, en heb last van mn heupen en rug als ik lig. Dus ga straks maar weer een poging doen. Liefs, Kim
Ik hoop het ook voor je ! Ik las net op een ander forum dat baby's de laatste 3-4 weken wel een kilo aan kunnen komen. Kunnen hè ! Dus kan ook minder ! Het word in ieder geval een spannende dag morgen voor jullie. Wie weet zijn jullie woensdag met z'n viertjes !
**** inbraak*** mamakitty sorry dan ik je ff acvhtervolg maar was erg benieuwd hoe het gegaan was! maar 3700 gram lekker zeg, en zeker met 37 wkn! hoop dat de accupunctuur helpt of die voetrefelxmassage! suc6! toitoitoi ****uitbraak***
***BERICHT VAN ESTHER*** Vrijdag krijgt ze een echo van de doorbloeding van de navelstreng. Als die goed is mag ze 1 dag naar huis, daarna word ze weer opgenomen en krijgt ze maandag weer een groeiecho, dan kijken ze verder. Verder een dikke knuffel voor iedereen van Esther!
hoi allemaal, tijdje geleden dat ik hier heb gereageerd. lees nog altijd wel mee. leef erg met jullie mee. had jullie al wel gefeliciteerd maar hier alsnog even een keertje doen. snoopy gefeliciteerd met je dochter. radna gefeliciteerd met je zoon. was laatst aan het kijken op de maart 2009 forum die mamakitty heeft gemaakt. maar kan er niet op komen. dacht dat ik me toen had aangemeld. @ esther: jeetje succes met alles. jammer dat je niet naar huis mag. maarja je bent in veilige handen. @mamakitty: hoop het ook voor je dat de weeen beginnen. we houden je in de gaten. @daphne: gaaf joh je buik gipsen. heb ik ook gedaan. wel goed met vaseline insmeren. anders is het erg pijnlijk als het gips eraf moet. fijn dat je vriend naar de dokter gaat. doe je zelf ook rustig aan. @dancinglady: fijn dat het lekker opschiet met je huis. heerlijk gevoel of niet. @acnaib: heel herkenbaar dat nadenken. heb het zelf ook. alvast gefeliciteerd met je mannetje. @all:hier gaat het verder redelijk. afgelopen nacht wel erg weinig geslapen door de maagzuur. rennies en gaviscon helpen echt niet.maar goed. overdag even ingehaald. zal proberen hier eens wat vaker weer te reageren. heb nu toch verlof en eigenlijk best wel tijd.
Nou ik had zo'n pijn vanaf vanmiddag, stipt om de 15 minuten pijn. Maar geen harde buik! Dus ik werd er vanaaf helemaal niet goed van, dus ik heb voor de zekerheid maar gebeld. Ze is hier geweest en ik blijk de flinke buikgriep te hebben...heb geen koorts, geen diarree maar wel erge buikkrampen, die te hoog zitten voor weeën. Beebje deed het goed, hartje klonk perfect. Heb net heerlijk de wcpot geknuffeld pfffff ik heb daar zo'n fobie voor he! Maargoed, even mn maag rustig laten worden dan even een paracetamol nemen en dan naar bed. Deze griep duurt 1 á 2 dagen zei ze. Als ik behoefte had, mocht ik ook eerder dan woe al komen maar denk niet dat t nodig is maar voel me wel rot.
wat vervelend de buikgriep... net nu je je al zo kl*te voelt....balen zeg. Hopelijk slaap je vanavond goed en is het morgen iets beter..
@Muppie, meld je even opnieuw aan op het forum aub, ik denk dat er iets fout gegaan is... @Bam, sterkte!
hello lady's hoe is het hier? BAM: gaat alles weer wat beter? ik heb vandaag een afspraak bij de vl! ben benieuwd!
hallo, Ik voel me niet zo goed, slecht geslapen en gedroomt over bevallen en ja hoor mijn meer dan klare lijf reageert daarop dus ik heb weer wat harde buikjes en spanning, gaat wel weer weg als ik maar rustig doe, dus even kort .. maar iemand vroeg het het met evelieveling gaat..Dit had ze op het andere forum geschreven. Goed, ik heb het hele weekend heftige weeen gehad. En ja... ik zeg weeen want dat waren het ook echt. Gevolg... een halve cm. ontsluiting erbij. Ik zit nu op 3 cm. Ik ben al gestript maar dat heeft dus niets gedaan. Vannacht en vanmorgen waren de weeen echt heftig en zeer regelmatig, dus we hebben Demelza ergens ondergebracht en zijn naar het ziekenhuis gegaan. Daar even een plasje eruit geperst en toen aan het ctg. Het zou voor een half uur zijn, maar ik heb er echt van 12 tot 2 gelegen. Ze hebben me tussendoor tijdens een wee nog even getoucheerd. Het leek zo serieus maar... het deed niets. En nu blijk ik dus een zeer heftige blaasontsteking te hebben die het dus veroorzaakt. Als er niets uit de urine was gekomen dan was ik vandaag nog voor een ks gegaan, maar nu weet ik dat het een oorzaak heeft. Met de antibiotica moet het snel goedkomen en dan hoop ik nog even te 'genieten' van de zwangerschap en gewoon over een week een goede normale bevalling te hebben. @bam: wat irritant ze g nu buikgriep.. succes
Hier ff meldplicht: alles rustig... Bam: beterschap meis met je vervelende griepje. Evelieveling en Esther: meiden nog ff volhouden. Sterkte!
voor alle zieke dames, veel beterschap. Hier gisteren de versie poging gehad, die helaas niet gelukt is. De gyn kreeg geen beweging in de beeb. Het is allemaal wel meegevallen, alleen was ik behoorlijk ziek van de medicijnen (weeën remmers). Gelukkig gaat het met beeb goed en nu maar afwachten wat die gaat doen. Harde buiken blijven en dat zal zo ook wel blijven tot aan de bevalling. Vandaag rustig aan doen, voel me bond en blauw van al dat gepor.
Jeetje Mieke wat jammer zeg! Klaver ja je hebt nu meldplicht he hahaha Aah Evelieveling wat vervelend! Esther hoop dat alles goed gaat met jullie! Ik voel me wel wat beter dan gister, heb 2pcm ingenomen en naar bed gegaan. Heb redelijk geslapen en ineens erg last van maagzuur, dus maar tabletjes regla ph gehaald!