Maart 2009 mama's (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 15 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bleu

bleu Actief lid

2 apr 2008
    455
    0
    0
    Muppie@ Al aan de vanillevla gezeten ?
    Dat heeft mij wel geholpen tegen brandend maagzuur.

Ach… wat zal Esther balen, maar alles voor de beebjes hè !

Mamakitty@ Spannend vandaag. Ik loop al de hele dag aan je te denken.. duim,duim,duim.

Bamjolan@ Vervelend die buikgriep.
    Gelukkig dat deze maar 1 a 2 dagen duurt ..
    Sterkte !

jvd@ hoe was het bij de vk ?

Mimi@ Doe het rustig aan !
    Was ikke, die vroeg hoe het met evelieveling gaat.
    Pff.. die vervelende blaasonstekingen ook !
    Ik hoop ook voor ze dat ze over een weekje een gewone bevalling heeft.

Klavertje@ hier ook alles rustig.

2. bleu

bleu Actief lid

2 apr 2008
    455
    0
    0
    Balen zeg !
    Wat was de reden nu dat ze dit zo vroeg in je zwangerschap hebben gedaan ?

3. mieke1981

mieke1981 Bekend lid

27 nov 2007
    594
    0
    0
    brabant
    ivm verminderd vruchtwater, nu het nog kon wilde ze het zo snel mogelijk proberen.

4. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

hoe kan je verminderd vruchtwater hebben eigenlijk?

5. mieke1981

mieke1981 Bekend lid

27 nov 2007
    594
    0
    0
    brabant
    de beeb neemt slokjes van het vruchtwater, en normaal maakt de moeder opnieuw vruchtwater aan. Nu doet mijn lichaam dat dus bijna niet meer, vandaar. Is afwachten wat er verder gebeurt, als het nog minder word, gaan ze beeb halen.

6. bleu

bleu Actief lid

2 apr 2008
    455
    0
    0
    Wist je dit al of kwam je daar gister achter ?

7. mieke1981

mieke1981 Bekend lid

27 nov 2007
    594
    0
    0
    brabant
    nee dat wist ik al, de gyn zei vorige keren al dat het vruchtwater steeds minder werd, vandaar ook die vroege versie poging

8. bleu

bleu Actief lid

2 apr 2008
    455
    0
    0
    Gelukkig houden ze jullie nu goed in de gaten, maar wel vervelend dat je nu niet weet wat je te wachten staat.

9. mieke1981

mieke1981 Bekend lid

27 nov 2007
    594
    0
    0
    brabant
    nee, maar dat week ik de laatste 2 weken al niet, heel wat afgereisd naar ziekenhuis en weer terug. Krijg nu twee keer per week een ctg en moet een keer per week op controle. We zien het wel, kunnen er toch niks aan veranderen. Hoop soms wel dat het snel gebeurt mag zijn, ben het soms zo beu.

10. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    @Blue, thanx meis! Ik laat zsm wat weten!

@Mieke, jee wat balen dat t niet gelukt is zeg...hoop voor je dat beeb het nog ff vol kan en gaat houden!

11. bleu

bleu Actief lid

2 apr 2008
    455
    0
    0
    Dat kan ik mij voorstellen.
    Nog even 2 1/2 weekje volhouden. ;)

12. bleu

bleu Actief lid

2 apr 2008
    455
    0
    0
    Mamakitty @ Stom hè, maar het houd mij echt bezig ! Zal zij vanacht ?....
    Ik hoop het zo voor je.
    Hoe laat moet je er zijn ?

13. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    ah lief van je!
    Ik hoop het ook.
    Ik moet er 18:45 zijn.

Bij mijn dochter ben ik 's middags gegaan, die nacht lichte weeen, smorgens om 07:00 vliezen gebroken en 's avonds om 18:16 was ze er....
    Dus ik hoop dat het nu weer zo gaat ;)

14. bleu

bleu Actief lid

2 apr 2008
    455
    0
    0
    [-o< [-o< [-o<
    Dus ik verwacht morgen goed bericht ! :thumup:

15. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    I hope so! ;)

16. jvd

jvd Actief lid

21 jul 2008
    263
    0
    0
    @ blue

Ik moet vanmiddag om half 4 :) Daarna breng ik je op de hoogte:)

@ Mieke

Hoe weten ze dat je weinig vruchtwater hebt? Hebben ze dat tijdens de 20 weken ehco gezien? Of heb je nog meer echo's gehad?

Sta er van te kijken hoeveel echo's iedereen krijgt. Ik dus niet .. vraag me soms af hoe ze dan weten dat alles goed is en zo....

@ mamkitty

Spannend zeg! Hoop voor je dat het net zo loopt als bij je dochter en dat we je morgen misschien wel mogen feliciteren :D Zou erg leuk zijn!

@ all

Hier gaat het redelijk... nog steeds erg veel pijn aan mijn bekken en banden (denk ik) verder denkt iedereen dat het eerder gaat komen want mijn buik is al zichtbaar gedaald. Ben erg benieuwd... Zou het natuurlijk erg leuk vinden als ze eerder kwam maar vind het ook wel leuk als mijn broertje er is als ze komt. Hij zit namelijk al 7 maanden in afghanistan en komt 27 feb. terug! Verder zou ik het ook erg leuk vinden als onze neef erbij kan zijn.. hij zit momenteel op zee en komt 2 maart pas terug... maar ja.. dat zou dan inhouden dat ik nog een tijdje zo door moet lopen.. Hoop dus dat ze toch maar wat eerder komt:)
    Net lekker even op de bank gelegen... voor mij is dat echt heeeel apart want kan nooit rust pakken en ben altijd bezig. Ga nu even mijn vluchtkoffer maken:) Heb ik nog steeds niet gedaan:) Alleen de babydingen heb ik klaar maja wel handig als ik zelf ook wat mee neem naar het ziekenhuis.. Hoop zoiezo niet dat het nodig is want wil graag thuis bevallen.

Waar gaan jullie eigelijk bevallen? Thuis of ziekenhuis? En waarom hebben jullie daarvoor gekozen? Ben namelijk erg benieuwd!

gr. jvd

17. mimi83

mimi83 Niet meer actief

jvd: ik ga in het ziekenhuis bevallen en heb ook geen keuze daarin vanwege bloedverdunners en 2 x hernia operatie gehad..

mamakitty: niets hopen morggen rond deze tijd heb jij een knul (geen tje want het is een beer haha) in je armen.. Het gaat deze keer nl. veel makkelijker en sneller als bij alyssa.. vind ik!

18. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    @JVD, ik hoop dat de kleine nog ff blijft zitten tot je broer terug is!
    Ennuh lekker toch ff rustig aan doen!

@Mimi, haha nou ik hoop het meid......maar ik ga er maar vanuit dat er niets gebeurt......

19. acnaib

acnaib Bekend lid

19 mei 2008
    560
    1
    0
    Moeder
    Dongen
    Mamakitty: Spannend hoor! Denk aan je! Hoop dat alles goed gaat!

Hier een "slechte" dag!
    Zeurderig maagzuur wat maar niet over wil gaan!
    Slecht geslapen! Striemen zetten weer heerlijk door, beginnen nu op de bovenbenen te verschijnen! Naar gedroomd dat er iemand overleden was!

Dus heb net heerlijk de cd van Marco Borsato mee zitten zingen. Meestal helpt dat wel een beetje als ik me down voel! Helaas vandaag nog niet helemaa dus! En het is hier rot weer dus lekker een stukje met de hond weg zit er ook niet in!

Hopen dat alles snel weer wat beter gaat! Misschien als er morgen weer een hummeltje geboren is dat er meerder weer goede moed krijgen :D
    Maar voel je niet verplicht hoor, mamakitty ;)

20. bleu

bleu Actief lid

2 apr 2008
    455
    0
    0
    jvd@ Bij de eerste moest ik in het ziekenhuis bevallen omdat ik een buitenbaarmoedelijke zwangerschap heb gehad. Ik vond de weeen opvangen in de auto erheen erg vervelend en toen een verpleegster tegen mij zij rond half 12 dat ze mij waarschijnlijk nog naar huis zouden sturen raakte ik lichtelijk in paniek. Mijn dochter is namelijk om 12:55 geboren.
    Bij de 2de mocht ik zelf kiezen of weer onder contole bij de gyn of naar de vk. Mijn keuze was toen snel gemaakt. Heerlijk, wat was ik blij dat ik lekker thuis ben bevallen toen. Hij was er ook met 2 uur en 10 min. Nu hopelijk weer een thuisbevalling, maar spit mij er niet geheel op hoor. Soms heb je het namelijk niet in de hand en ik wil niet te teleurgesteld zijn mocht het ander gaan. ;)

Deel Deze Pagina