Ik krijg ook bij iedere controle een echo.... Ik heb dan ook geen keus, het word ziekenhuis...Tenzij het anders loopt Mijn vriendin moest ook in het ziekenhuis bevallen, maar alles ging zo snel dat ze toch thuis is bevallen Alles is goed gegaan gelukkig
ik wou dat ik ook elke controle een echo kreeg! Maar helaas. Net bij de vl geweest en alles was goed. KLeine was volledig ingedaald en lag helemaal vast in mijn bekken. Zoals ze kon voelen was er voldoende vruchtwater en het hartje was ookgoed. Ze schat haar nu op 5 a kleine 6 pond ... geen hele grote en zware beeb dus. Ben benieuwd wanneer de kleine zich aan dient! Ik ben er eigelijk wel helemaal klaar voor nu!
@ mamakitty, ik heb me geregistreerd op het andere forum. heb een mailtje van je gehad met mn naam en wachtwoord. maar klopt het dat ik er dan nog niet op kan. en nog een mail moet krijgen? zo had ik het de vorige keer geloof ik ook.
Bamjolan, beterschap met de buikgriep. Mieke, wat jammer dat de draai poging niet gelukt is. Gaan ze het dan binnenkort nogmaals proberen? Of niet meer ivm te weinig vruchtwater? jvd, goed dat de kleine al ingedaald is. Misschien duurt het nu inderdaad niet zo lang meer voor je. Mamakitty, je maakt het zo wel spannend zeg.
nee gaan niet meer proberen, er was toch geen beweging in te krijgen. nu word het of stuitbevalling of keizersnee. Zullen afwachten en moeten beslissen. maandag naar de gyn dan zullen we het er verder wel over hebben.
Het kan wel.... De middelste was een stuitbevalling via de vaginale weg... Heb er niets aan overgehouden, geen scheurtje niets
Hmm had net met plassen een rood/rozig stukje weefsel in de wc maar met afvegen niks...zal wel weer allemaal haha vage zooi! Verder alles okee, ga dalijk weer op tijd naar bed! truste!
blijft wel aardig rommelen bij jou he, bamjolan? @mamakitty: en? hoe ist? @mieke: jammer dat de draaipoging niet is gelukt. Zoals fairy zegt: het kán wel. Mijn zus is geboren met de billen eerst (en ze was 56 cm bij geboorte ), maar m'n moeder heeft altijd de bevalling van mijn broer veeeeel zwaarder gevonden ('hij had zo'n hard hoofd' ). Met mijn eigen ervaringen met bevallen zou ik denk ik het ook natuurlijk proberen, mits het kindje niet te groot is natuurlijk Maar had ik dat vóór mijn eerste bevalling aan de hand gehad, dan had ik zeker wel een ks overwogen denk ik. Hoop dat de gyn nog wijze woorden voor je heeft. @Jvd: wat fijn dat de kleine er helemaal klaar voor ligt! Weet ie in elk geval alvast waar de uitgang is Ik hoop dat je je nog wel een beetje kan voortbewegen nu. Wordt zo vol zo he, onderin? Hier zo'n beetje alles voor elkaar. Moet nog op zoek naar een nieuwe dop voor 1 van mijn kruiken Dacht ff snel naar de hema te gaan, maar helaas pindakaas...daar hebben ze dus geen losse doppen meer Wiegje is inmiddels gebruiksklaar en kraampakketspul ligt op onze kamer. Kleertjes liggen nog niet in de kast, maar zitten al wel schoon in een zak op de beebkamer. Mocht Frumpie zich nu al aandienen, hebben we in elk geval de allerbelangrijkste eerste spulletjes bij de hand Maar Frumpie kan beter nog een paar weekjes blijven zitten, want we kregen vandaag te horen dat de geboortekaartjes een levertijd hebben tot 3 weken En de tekst voor het kaartje heb ik daarstraks nog zitten veranderen omdat het er niet goed oppastte. Manlief schoot trouwens al helemaal in de stress dat de kaartjes dan misschien te laat zouden zijn terwijl ik juist zoiets heb van: als we de kaartjes wat later moeten versturen is het juist lekker rustig in de eerste kraamweek Ik vind het wel aandoenlijk dat na al die maanden van mijn stressen om alles op tijd af te krijgen, manlief nu opeens bang is dat Frumpie er eerder is dan de kaartjes! Morgen mag ik weer naar de vk. Hopelijk ligt frumpie nog steeds richting uitgang. Zou wel typisch zijn om op het laatste moment nog dwars te gaan liggen Laterrrr ladiezzzzzz! enneh...hou die beebjes tóch nog maar ff binnen (behalve mamakitty dan ).
Kan dat de slijmprop? Ik bedoel bij Den had ik dat pas op de dag dat ik gestript werd (41+3) en bij Jadey tijdens de bevalling zelf...hmm morgen maar even vragen... Ja hij moet nog 2,5 blijven zitten, beter nog iig tot 38wk haha maarja. Nou meiden ik duik mn nessie in!
*hupt ff binnen hier en kijkt eens rond naar de dames en hun laatste loodjes* mamakitty: mocht ik je voor die tijd niet meer spreken... alvast succes gewenst met bevalling! bamjolan: jij wacht toch nog paar weekjes? *is eigenlijk best wel jaloers dat ze nog zolang moet wachten boehoeee... had ook komende maand kunnen bevallen*
Geboren.... Februari 2009: 06 februari 2009: Snoopy: Lieke Jasmijn (36wk4dg) 2865 gr - 48 cm 06 februari 2009: Radna: Luke Tijn (36wk6dg) 3395 gr - 51 cm Jongens vs meisjes: =♂ 1 =♀ 1 Let op: wil je de lijst aanpassen klik dan op Quote, maar haal in het bericht dan wel de
Ik doe mijn best Blue Heb op dit moment al ff harde buiken, maar ben niet aan het "timen" omdat ik mezelf niet gek wil maken... Mamakitty gaat voor!
Murnin' Nou hier geen jubelberichten, er is niks gebeurt vannacht.....ook niet verwacht... (sorry Blue, kun je de lijst nog niet aanpassen haha) Mja, bij dochterlief duurde het toen ook een tijdje voor mijn vliezen braken, maar ik ga nergens vanuit, ik denk maar dat het toch geen zin heeft gehad Mja, wél een heerlijke voetmassage gehad hihi Wel vannacht enorm harde buiken gehad, erger dan ooit, mja, zegt natuurlijk ook geen ruk. Nu ja, nu maar afwachten tot volgende week woensdag bij de gyn. Bij de vk (gister laatste keer daar) was alles weer goed. Ze begreep wel waar die belachelijk dikke buuk vandaan kwam met zo'n reus in me.....en zij hoopt ook voor me dat het snel mag gebeuren...mja, ze heeft er een hard hoofd in aangezien dochterlief ook de 40 weken passeerde, volgens haar hebben de beebjes het té goed bij me en willen ze niet weg....sja....leuk dat ie het fijn heeft bij me, maar buiten ist ook leuk, dus KOM DR UUT! @Limmeke, ah wat lief thanx! Ja ik wou dat jij ook hier zat te zenuwen wanneer je nu zou bevallen meis.....helaas is het anders gegaan *knuff* @All die de 37 weken zijn gepasseerd: kom op met die beebjes @All die nog 37 weken moeten worden: nog ff volhouden, beebjes moeten nog even blijven zitten bij mama! KNUFF VOOR IEDEREEN!
HHmm.. Nog geen nieuwtjes helaas ! Ik moet straks 9:50 uur naar vk. Mannetje gaat ook een x mee want we hebben de auto kapot en die moet gemaakt worden. Verder.. staat ons huis sinds gister te koop en hebben we a.s maandag al een bezichtiging. \/
Aaa.. Jammer Kitty ! Maar idd wat niet is kan nog komen.. Yes !! Ben vandaag 37 weken !! Was het helemaal vergeten.. Thx Kitty.
Gefeli Blue! 37 weken behaald, toch mooi of niet dan! Ik heb net met de secretaresse van de gyn gebelt en ze wil dat ik zo ff langskom om met de gyn te praten en eventueel al BMM checken. 10:30 moet ik er zijn.