Maart 2009 mama's (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 15 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bleu

bleu Actief lid

2 apr 2008
    455
    0
    0
    ooo.. Spannend !
    Ben benieuwd.
    Ik zal weer duimen voor je. [-o<

2. bleu

bleu Actief lid

2 apr 2008
    455
    0
    0
    Ik stap ook even onder de douche..
    Je weet nooit of de vk bij mij iets wil checken. :)

3. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Thanx meis!
    Ik ga nu eten en dan ook ff douchen idd ;)

4. valentijn14

valentijn14 Actief lid

8 jul 2008
    280
    0
    0
    oe spannend.
    ik hoop voor je dat hij wat voor je kan doen.

5. jvd

jvd Actief lid

21 jul 2008
    263
    0
    0
    good morning!

Alles goed hier?

@mamakitty balen dat het niet heeft geholpen. Dan wil jou kereltje nog lekker even bij mam;s in de buik blijven zitten! maar ben benieuwd of ze de bmm gaan checken! wie weet komt daar wel iets uit :D

@ blue gbefeliciteerd met je 37 weken! Nu mag het echt he! Spannend!

@ Bam Ik denk ook dat het de slijmprop is. maar licht bloedverlies kan gewoon normaal zijn.. Het is beter als jou kleintje nog even blijft zitten he :D

Nou ik ga ef douchen en rommelen in huis...

bye bye

6. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Sorry dames, maar weer even een egobericht.
    Ik heb namelijk echt enorm last van mijn bekken en benen, dus trek het niet meer om langer achter de pc te zitten.

Ben zojuist bij de verloskundige geweest en beebje zit vast in het bekken. Kan nog maar een heel klein stukje zakken, dus ligt er supergoed voor. Vanaf nu wekelijks op bezoek bij de verloskundigepraktijk. Mag nu alleen nog niet thuisbevallen, want ze zijn er echt superstreng mee hier in de ziekenhuizen. Mag echt pas vanaf de 37 weken, dus beebje moet nog minimaal 4 dagen blijven zitten, maar dat komt wel goed denk ik.

Ga nu snel weer op bed liggen, want anders heb ik de hele dag vreselijk veel pijn en dat wil ik toch zoveel mogelijk beperken als het enigszins kan.

iedereen een fijne dag en voor degenen die al mogen/willen bevallen, KOM OP DAMES!

7. Noor83

Noor83 Actief lid

12 jun 2008
    186
    0
    0
    Goedemorgen!

@ lin80 gelukkig dat de kleine goed ligt!

@kitty, veel succes bij de gyn!

@jvd Ik wil graag thuis bevallen, lijkt me veel makkelijker en knusser dan in het ziekenhuis.

Ik ben vanmorgen bij de huisarts geweest, ik had wat vragen over mijn tepel, die is altijd wat wit als ie stijf is, en nu maakte ik me ineens zorgen dat het misschien spruw is. Maar dat was het niet volgens haar. Verder nog even laten nakijken of ik geen vaginale schimmel had, zag een beetje vreemd opgedroogde afscheiding namelijk. Maar ze dacht dat dat ook niets was, het was alleen een klein beetje rood. heb wel nu drie 'tabletjes' meegekregen, voor het geval ik iets ging voelen. Nu maak ik me alleen daar weer zorgen over, omdat in de bijsluiter staat dat ze over gebruik in de zwangerschap niet genoeg info hadden. Dus ik zag dat meteen en heb dat ook in de apotheek gezegd, nu hebben ze het daar nog eens nagevraagd aan de dokter en het kon toch geen kwaad...pffff, ik weet nu niet goed wat ik moet doen. Wat zouden jullie doen? Op zich zal een dokter het wel beter weten dan ik, maar toch...
    Vanmiddag even langs de vk, moet een nieuwe zwangerschapsverklaring hebben, had mijn werk niet meegestuurd naar het uwv grrrrrrr

Verder iedereen een fijne dag!

Liefs xx

8. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Net controle gehad bij de verloskundige.
    Kleine man ligt dwars.
    Maar omdat ik hem ook niet meer goed voel, moet ik straks even een uurtje gaan liggen.
    Is het niet overtuigend, dan moet ik tussen 4 en 5 de verloskundige even terug bellen en stuurt ze me door naar het ziekenhuis :(
    Hartje deed t goed, ze heeft een echo gemaakt.
    Maargoed, als hij ook de volgende keer niet met zn koppie beneden ligt, moet ik ook naar het ziekenhuis :(
    Al met al...ben ik blij als het allemaal achter de rug is.

9. Noor83

Noor83 Actief lid

12 jun 2008
    186
    0
    0
    Bam,

Wat vervelend voor je...rust maar lekker uit.

10. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Eigenlijk had ik vrijdag nog moeten werken en had dan pas verlof maar heb maandag gebeld of ik de vrijdag vrij kon krijgen omdat ik het echt niet meer trok om te werken. Loop eigenlijk al weken met pijn maar elke keer zet ik mijzelf er weer toe om toch te gaan,maar nu had ik zoiets ben ook gek eigenlijk dat ik zo door zet dus toen maar gebeld en ik kan nu heerlijk genieten van mijn

VERLOF!!!!!
    \:D/ :)

11. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Ben vanmorgen bij de GYN geweest en...............................17 febr (volgende week dinsdag) komt mijn zoontje! Ik krijg een keizersnede!
    Hij heeft inwendig gecheckt en er was nog niets aan de hand en hij denkt dat dat volgende week ook niet snel zal zijn. Aangezien hij al geschat word op 3700gr, ik op ben en zoveel pijn heb en alyssa ook groot was en het risico van weer een klote bevalling vond ie toch de beste keus voor mij een keizersnede. Ik heb eerst 15 min zitten denken of ik dit wil, hij praatte rustig door met mijn vriend en na 15 min zei ik ja. Ik kán ook echt niet meer, ben op en als hij het al de beste keus nu vind voor mij, sja, wie ben ik dan om te zeggen van nee.
    Dus dinsdag is ie er! :D

12. bleu

bleu Actief lid

2 apr 2008
    455
    0
    0
    Alles was weer goed bij de vk !
    Beeb zit helemaal vast met der koppie.
    Ben 1 kilo aangekomen deze week, zit nu op de 10 kilo.

13. jvd

jvd Actief lid

21 jul 2008
    263
    0
    0
    wow kitty! Dat is gaaf zeg!Nou heb je gewoon een datum! SPANNEND!
    Ben erg benieuwd!

14. bleu

bleu Actief lid

2 apr 2008
    455
    0
    0
    Wauw super !
    Nog een kleine week..
    Ene 17 febr. , mooie datum toch !

15. jvd

jvd Actief lid

21 jul 2008
    263
    0
    0
    Goed zo blue!
    10 kilo is echt netjes trouwens! EN die van jou weet dus ook waar de uitgang is :D

16. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Jaaaa Mamakitty het einde is in zicht! Spannend!

Hier nog steeds bijna geen teken van leven :(
    Dus ik vrees dat ik moet gaan bellen eind van de middag.

17. acnaib

acnaib Bekend lid

19 mei 2008
    560
    1
    0
    Moeder
    Dongen
    Buddy nieuws!!!

Twinnie ligt vanaf maandag in het ziekenhuis met zwangerschapsvergiftiging. Morgen krijgt ze weer nieuwe uitslagen. Even afwachten dus!

mamakitty: spannend hoor! En kei leuk natuurlijk :D

Bamjolan: Is het niet zo als het hartje goed klopt , dat het dan goed is?
    Lijkt me een beetje eng! En moet ie al ingedaald liggen nu dan? Bij mij lag het een beetje ingedaald maar kon er nog uitschieten en dat zou niet erg zijn zei ze!

verder net post gehad van het uwv dat ze de uitkering gaan behandelen! Beetje laat want ben toch al met verlof! Snap het niet zo goed!

18. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    @Twinnie, sterkte!

@acnaib, handig he die uitkerings mensjes.....zucht..

@Blue mooi dat alles goed was!

@Bam, nog ff volhouden!

19. bleu

bleu Actief lid

2 apr 2008
    455
    0
    0
    Gelukkig wel, was er even bang voor..
    Vk zij ook dat ze deze week goed der best had gedaan, want vorige week was ze nog niet ingedaald.
    Nu kan ze alleen der lichaampje nog een beetje bewegen maar der hoofdje zit hartstikke vast.
    Hmm.. beetje zielig. :rolleyes:
    :)

Bamjolan @ Da's niet mooi.
    Wel bellen hoor, geen enkel risico nemen.
    Je kan beter 10 x te veel aan de bel trekken dan 1 x te weinig. ;)

20. bleu

bleu Actief lid

2 apr 2008
    455
    0
    0
    Twinnie @ sterkte !

Twigger@ Ik wil je als buddy niet zomaar sms-en. Alles goed meid ?

Deel Deze Pagina