Kitty dat is super goed nieuws! Daphne wat erg dat je vriend overspannen is. Veel sterkte en beterschap voor hem. Muppie het is zeker een fijn gevoel dat het zo opschiet met ons huis. Beterschap met je maagzuur. Bamjolan beterschap! Acnaib wens twinnie veel beterschap van ons! Die post van het uwv kreeg ik ook. Ik snap zoiezo helemaal niks van die instelling. Ik heb niks gedaan met de brief. Vandaag heb ik even een rustigere dag voor mijzelf. Ik kan natuurlijk niet elke dag aan een stuk door met het huis bezig zijn. Het doet me goed, vanmorgen lekker tot 12 uur in bed gelegen met een hapje/drankje en een leuke tv-serie erbij
Geen idee mij is toen verteld dat wanneer een kindje rustiger gaat worden dan normaal, het niet zo meer naar de zin heeft. En dat t iig een redne is voor een ctg. Tot nu toe nog steeds weinig leven, heb hem sinds gister ik denk zo'n 5,6x gevoeld totaal. Normaal is ie echt heel erg druk. Ingedaald hoefde idd nog niet aangezien het de 3e is (Jadey ook pas met 36wk), over 2wk checken ze t weer extra. Maar het spookt allemaal door mn hoofd...het word gewoon zoveel
@ bamjolan Meid ik den kdat je zelf het beste kunt voelen of het goed gaat daarbinnen of niet. Als er nu ineens heel weinig leven is ten opzichte van eerst dan zou ik gewoon aan de bel trekken. HUn kunnen wel zeggen dat het normaal is maar als je je er niet goed bij voelt moet je zeker bellen! Inderdaad beter 10 x te veel dan 1 x te weinig! @ blue Ik heb twigger inderdaad ook al een tijdje niet meer gezien!? maar dnek dat ze wel zou smse als er iets aan de hand zou zijn. even afwachten dus! @ twinnie zwangerschapsvergiftiging ... das balen zeg! Hoop dat alles goed gaat !succes ermee!
hey lieverds ik hoorde dat jullie me zochten hihi ff snel een reactie dan van deze kant heb erg veel last van lichte weeen maar ze willen gewoon niet doorzetten. heb ook heel erg veel pijn aan mn banden en kan amper nog maar lopen. de verlos kan niks doen ik moet echt afwachten tot de weeen doorzetten. vandaag is mn zoontje jarig, alweer 6 jaar pffff gaat zo hard ook loop ik nu weer flink in de weeen maargoed het zet niet echt door tot constante weeeen dus het enige wat ik kan doen is afwachten en wachten en wachten (ik heb er zooooooooooo genoeg van maandag naar de verlos en dan bespreken wat we gaan doen want dit kan gewoon niet meer zo... Ik houd jullie op de hoogte knufffffffffffffels
Maar als de kleine het niet meer naar zijn zin heeft, komt ie er dan niet uit? Lastig allemaal hoor, al die verschillende dingetjes! Die van mij was vandaag ook redelijk rustig en dan in een keer schopt ie zo'n 5 keer achter elkaar! Net alsof ie een schilderijtje aan het ophangen is ofzo Nog even terug geweest met de kinderwagen vandaag want ik kreeg de maxi niet goed op de adapters. Nu bleek dat het wel ging , maar niet zo soepel als met een echte merk maxi. Dus kon ik een echte kopen met de korting van die we gratis bij de wagen gekregen hadden. Maar dan was ik wel weer ff 80 euro extra kwijt. Dus dan maar ietsje moeilijker doen!
Hey hallo twigger82 Gefeliciteerd met je zoontje ! Balen dat de weeen niet doorzetten. Je beeb heeft het waarschijnlijk nog veelste goed bij je. Ben benieuwd wat de verlos zegt maandag, als je al niet bevallen bent.. Het kan zo opeens doorzetten.
ik ben vandaag weer voor een ctg geweest, alles was weer goed. Morgen weer en dan vrijdag weer een groeiecho. Hopen dat die goed gegroeid is, anders gaan ze hem halen, ook ivm verminderd vruchtwater.
update... Bij de gynaecoloog- Alles was goed. bloeddruk 110/70, geen streptokokken bacterie, weer een kilo aangekomen in een week , urine goed, nogsteeds 1cm ontsluiting en bmm 70% verstreken, bmm is goed aan het rijpen (nu weet ik niet precies wat ze daarmee bedoelde). Het is nu dus lekker rustig in mijn buik en de gynaecoloog heeft geen idee wat er eventueel wanneer nog kan gebeuren. Maar zolang ik me nog goed voel gaan we niks doen om de bevalling op te wekken. Het is wel zeker dat ik met 39 uiterlijk ingeleid word, maar dat was al maanden geleden bekend... In het ziekenhuis voor de ctg- Ukkepuk was heel erg rustig en heb daarom ijswater moeten drinken. Na 45 minuten werd hij dan toch aktief. Ik heb geen harde buiken gehad en mocht dus weer gaan.
mamakitty@ Ben je al een beetje aan het idee gewent dat je a.s dinsdag je zoontje in je handen hebt ? Fairy@ suc6 morgen ! Mieke@ hey das goed nieuws ! Lynnami@ ook een goed bericht, super !
Dat is gewoon ijskoud water met ook nogeens ijs erin om de baby aktief te maken. Zal daar vanbinnen ook wel koud zijn zeker...? Geen idee, maar het heeft gewerkt Ik zit op dit moment tv te kijken en er is een programma op met bevallingen. Nu ik dat zo zie heb ik me voorgenomen om zolang ik me goed voel van de zwangerschap te gaan genieten. Ik kijk heel erg op tegen de bevalling...
wou ik vanmiddag nét een update geven van m'n bezoekje aan de vk vanmorgen...lag het forum eruit! Anywayzzz Frumpie was bibi en is nou VIBI! Ingedaald dus en vast. Gelukkig maar Verder was z'n hartslag prima en mijn bloeddruk ook. Heb met de vk afgesproken dat Frumpie mooi nog een paar weekjes blijft zitten om nog een beetje door te groeien Hopen dat dat lukt Ik ga er gauw weer vandoor, want lang zitten is er niet meer bij de laatste tijd @Mieke en Lynnami: bij jullie toch al best een beetje spannend zo he? Succes! Liefs Tezzz
Hey Tezzz- goed om te lezen dat het goed gaat met je frumpie. gek genoeg vond ik afgelopen week een heel stuk spannender totdat ik deze ochtend te horen kreeg dat ik nogsteeds niet meer dan 1cm ontsluiting had en eigenlijk alles nog bij hetzelfde is als vorige week... Ik heb echt een heel raar gevoel dat, ondanks dat de gynaecoloog steeds maar blijft zeggen dat de kleine eerder geboren gaat worden, ik toch nog zonder problemen tot minstens 39 weken vrolijk zwanger blijf En dat is maar goed ook, want dan is hij nog lekker een beetje gegroeid en ik wil hem de dag nadat ik bevallen ben mee naar huis nemen! Maar als hij nog geen 37 weken is komt hij niet thuis! Ze zijn echt streng hier. Ik ben ineens zo ontzettend moe! ik kan wel slapen terwijl het pas 16:47 is! Heb echt geen zin om te koken maar zal wel iets wat snel en simpel is in elkaar gooien. Rijst met kip en groenten met een sausje ofzo.
@Lynn, nog ff binnen houden he meis @Blue, ben dr wel aan gewend, maar toch ist een raar idee. Mja, zo heb ik beide bevallingen mee mogen maken. Een vaginale bevalling thuis en een KS. Spannend vind ik het wel hoor en ergens eng............
Goedemorgen! @mamkitty, kan me voorstellen dat het je wat angst geeft. Het is toch een operatie en iets compleet nieuws voor je! Goed inlezen en al je vragen stellen aan de vk/gyn, hopelijk voel je je dan wat minder bang. Leuk hoor, dat je nu weet wanneer je grote kleine geboren wordt! Dat is dan wel weer leuk aan een ks! Zou het dan nog wel geheim houden denk ik, maar goed dat is je eigen ding he! @Twinnie, SUCCES meid! Wat rot voor je, zwvergiftiging! Wens je niemand toe. Hopelijk gaat het allemaal goed lopen en mag je dadelijk lekker genieten van je kleintje! @alle meiden, iedereen is weer lekker bezig met bloedingen, slijm en cm's ontsluiting. Hier nog nergens last van hoor! Hooguit wat harde buiken die iets langer aanhouden! Hier gaat het redelijk. Geestelijk kost het me een hoop energie nu mn vriend overspannen is, maar we praten veel en we zijn er allebei uit dat we het een en ander moeten veranderen om nog blij en gelukkig bij/met elkaar te zijn. Kamiel merkt de spanning ook in huis en wordt er druk van. Arm ventje...we proberen het zoveel buiten zijn gezichtsveld te doen, maar soms lukt dat gewoon niet. Dan voel ik me achteraf wel heel erg schuldig. Met de beeb gaat het goed, ze beweegt iets minder, maar is nog wel goed aanwezig! Ik word met de dag nerveuzer voor de bevalling, probeer er zo open mogelijk in te gaan, maar ja, als je al een keer bevallen bent gaat dat een stuk minder makkelijk! Zo ff douchen en stof halen voor de eetkamerstoelen, Kamiel heeft er vanmorgen een helemaal aan gort getrokken! De zittingstof dan he...ze zijn helemaal versleten. Dus mooi klusje om zo te doen! Lees vanavond ff bij en ga dan ff uitgebreid reageren. Martijn gaat vanavond naar de film dus heb genoeg tijd! hihi Tot gauw meiden! Succes weer vandaag!
Hier rommelt het wat denk ik...Straks de gyn maar even laten kijken. diarree, misselijk, duizelig en harde buiken, rugpijn ook benauwd. Manlief is toch maar naar zijn werk gegaan, we zien wel hoe het loopt vandaag, misschien ben ik gewoon niet lekker hoewel ik dat sterk betwijfel