Ok, hier meldplicht 2: Gisteren bij VK geweest. Urine getest op Eiwit. Geen spoortje dus ook geen zwangerschapsvergiftiging. Niet dat daar tekenen van waren maar dat wilde ze ff uitsluiten zo tegen het einde v/d zwangerschap. Toen de lengte van boven naar beneden gemeten, 1 cm gegroeit. Was ook goed. Bloeddruk hetzelfde als de verleden keer, zelfs laag. 115/75. Normaal 120/80 bij een gezond mens. Voor de rest nu een gewichtsschatting gedaan, zeker wel 7,5 pond! Nou dat is een flinkerdje hoor! Krijg ik straks nog een hele kluif aan en hij groeit nu nog steeds in gewicht maar niet meer zoveel. Verder alles ok, mijn hormonen spelen wat op d.m.v hoofdpijn en misselijk en acne. Het rommelt allemaal een beetje zegt ze. Voor de rest nog geen voortekenen. Maar dat zegt niets zei ze. Een zwangerschap kan zo onvoorspelbaar zijn. HIJ bepaald wanneer het eruit komt. Dus als hij morgen zin heeft, komt hij morgen. *ik heel hard JA - knikken natuurlijk* Verder was het hoofje ingedaald tot in het bekken. Ze zei dat ze hem nog een beetje kon bewegen maar mochten de vliezen breken dan hoef ik niet te gaan liggen. Het zit allemaal goed. Nu moet ik volgende week donderdag weer op controle. Of niet.... ...Who knows....
Tezzz fijn dat je beebje is ingedaald. Klavertje ook fijn dat jouw beebje is ingedaald. Spannend allemaal he. Ik ben benieuwd hoe lang het bij jou zal duren. Daphne gelukkig heb je goed met je vriend kunnen praten. Sterkte! De spullen van de bovenverdieping, met uitzondering van de meubels zijn al verhuisd. Vandaag zijn de keukenspulletjes aan de beurt 8)
Hello ladies @Noor83; Welke medicijnen heb je gehad dan als ik vragen mag? Als je niet zoveel last hebt, kan je namelijk ook alleen miconazol (Daktarin)crème uitwendig gebruiken en die is 100% veilig. @Twinnie; Sterkte meid! Hier verders alles goed, mijn meissie is zeker nog niet ingedaald, voel en zie haar soms nog dwars in mijn buik liggen, echt heel grappig om te zien
@Dancinglady: je hebt het er maar druk mee meid! Vandaag dus de keukenspulletjes. Ach iedere dag wat toch? Anders houd je dat ook niet vol Veel suc6. @Princess: Apart is dat he als je beebje zo overdwars in je buik ligt. Dat weet ik nog wel. Nu is hij daar te groot voor. haha dat zou een raar beeld geven als hij nu nog overdwars kon? AU! hahaha. Ben blij dat het goed met je gaat. Zit je nu weer in Tsjechie? of ben je hier in NL? @Fairy: Suc6 meid vandaag! Spannend he? @Daphne: he meid, vervelende situatie zo met je vriend. Die extra spanningen zijn niet goed voor je. Natuurlijk kan hij daar ook niets aan doen. Maar toch proberen je af en toe goed te ontspannen meid! Anders ga je er aan onderdoor. En dat willen we natuurlijk niet Sterkte voor jullie. @MamaKitty: heel spannend voor je meid! Net wat Daphne zegt; laat je goed informeren en ga ervoor! Suc6! @Bleu: hoe issie met jou? @Twigger: jij ook veel sterkte meid! Vandaag alles goed trouwens. Nog steeds niets aan het handje. Bij bijna iedereen rond mijn periode lees je wel iets. Nou hier is dus niets. Jammer aan de ene kant. Hij heeft zeker nog geen zin om eruit te komen.
ff een uppiedate.... Hier alles veranderd, wat het aan het rommelen bracht.....gedraaid, dus nu een stuiterballetje. Toen zei ik, oow dan is het geslacht ook veranderd! En jahoor waarempel ook het geslacht is veranderd...... Geen ontsluiting of wat dan ook, bloeddruk goed en ook hier een flinkerd! Ze schatten de kleine nu op ruim 7 pond. Dat word nog een hele kluif straks De gyn zei dat ik waarschijnlijk een griepje onder de leden had, maar ik betwijfel dat toch Dus dat word zeker een stuitbevalling want de kont ligt al vast....
Fairy jij gaat een stuitbevalling vaginaal proberen? Ik vind t best eng om daar aan te denken...maar ws word het hier een keizersnede als hij niet draait, als ik uitga van een dwarsligger haha CTG was gisteravond goed, heb ook een echo gehad, hij was van dwars naar stuit gegaan en zijn beentjes precies naar mijn rug gekeerd. Ze zeiden in het zh dat de baby waarschijnlijk een beetje beduusd was dat ie zo gedraaid was ineens. Dat ie daarom wat rustiger kon zijn dan normaal. Maargoed hij is nog rustig en voel zn koppie gewoon rechts van mn buik zitten...dus ik vrees t ergste qua draaine... Twigger sterkte meis, hoop dat het gauw doorzet!
Hallo allemaal! Bedankt voor jullie medeleven... Ik ben nu weer thuis, iets wat we helemaal niet verwacht hadden omdat ze juist vanochtend eiwitten hebben gevonden in mn urine. We hadden meer het gevoel van bedden tekort. Maar goed, ik moet nu van 24 uur alle urine opsparen en dat moeten we naar het ziekenhuis brengen, morgen hebben we weer een afspraak op de poli en dan krijgen we de uitslag van de urine en het bloed, ook omdat de bloedplaatjes steeds minder worden. Dit alles duidt op het HELLP syndroom... Dus we waren erg verbaasd dat ik naar huis mocht, dus zodra er wat is ga ik direct bellen omdat ik me ook totaal nog niet goed voel. Met de baby is wel alles goed, alle onderzoeken die daarvoor gedaan zijn waren goed dus dat is wel een hele geruststelling. Nou van mij mag de beeb wel komen, als ik nog zo 4 weken moet uitzitten, pfffffffffffffffffffff...........
Ohwie, dat is heel ander nieuws. En nu? Ga je een stuitbevalling aan? Hopen ze dat hij/zij nog draait of word het een keizersnee? Jeetje wat een nieuws he? Nou ja, nu ff rust kan je ook wel weer gebruiken om je energie op te laden voor het grote werk toch. Sterkte!
Mijn zoontje was ook een stuiterbal, en die heb ik ook vaginaal ter wereld gezet... Dus bij deze moet het ook lukken Alleen het verschil is dat deze kleine groter is Maaaaar ik ga het in ieder geval proberen
Knap hoor! Ik wens je dan heeeeeeel veel suc6 meid! hihi. Lijkt me niet makkelijk. Maar ach die van ons weegt ook maar 7,5 pond.
Goede middag, Ik heb een slechte nacht achter de rug. Pff.. kon de slaap maar niet vatten , maar was wel ontzettend moe. Vanmorgen dus maar even lekker terug mn bedje in gesprongen. Ik heb net precies de beddengoed afgehaald, van ons bed en van het 2-pers. bed van dochterlief. Ook een hele klus nu met dikke buik hè. Alles hangt nu lekker fris buiten. Op de planning staat nog de badkamer, slaapkamers soppen en natuurlijk het dagelijkse stofzuigen en dweilen. Hoezo.. nesteldrang ! Fijne dag allemaal ! Daphne@ Goed dat jullie in ieder geval wel goed met elkaar praten. Het heeft misschien even tijd nodig maar jullie komen er wel ! Maak je niet te druk. Klavertje@ Ik hou de site goed in de gaten, het kan zo veranderen. Die vervelende hormoon toestanden heb ik ook. Haha.. Poets mn gezicht nu met de anti acne wasgel van dochterlief. Dancinglady @ De verhuizing schiet lekker op. Nog even volhouden meis. Hebben jullie nog een bod gehad ? Princess@ Heb je al een foto gemaakt van je buik als ze dwars ligt ? Ik zag laatst een foto daarvan, zo grappig. Fairy@ Nee.. das een grapje toch, over de verandering van het geslacht ? Bamjolan @ Ons meisje is deze week ook pas helemaal met der koppie in mn bekken vast gaan liggen. Vorige week lag ze nog met der koppie omhoog, dus je nog niet druk maken daarover. Twinnie @ Wat raar ja.. dat ze je dan naar huis sturen. Sterkte hoor ! Zo.. nu ga ik echt weer an de slag !
Ohhh Bleu ik herken die takenopdrachten in huis maar al te goed. Bedden afhalen en verschonen. Een ramp nu! Ik ken het. Ik moet ook wekelijks een 1-persoons en 2-persoons bed afhalen en verschonen. Mijn man wil wel eens helpen haha de schat maar dat duurt me dan weer te lang. haha. Verder zie ik ook elke week als een blok op tegen het huishouden. Doe ook elke dag wat idd. Maandag is meestal mijn wc en badkamer dag. In het weekend zijn mijn stofdagen, dan doe ik boven en beneden. Op donderdag probeer ik beneden in de woonkamer de hele vloer te doen. Maar tot op heden is er deze week nog niets van gekomen. Op mijn hurkjes gaat echt niet meer. Misschien volgende week ff mijn moeder laten komen. Heb jij ook een beetje hulp in de huishouding. Heb vandaag alleen gestofzuigd, de helft van de meubels in de was gezet, hond uitgelaten en de was gedaan. Alsof het niets is. hahaha Heel veel sterkte jij ook meid!
Ik zal het wel even uitleggen Op 11 december jongstleden zei de gyn dat het een meisje zou worden, was duidelijk te zien zei hij Vandaag had ik gelukkig weer dezelfde gyn (leuke vent) en zei hem dat ik vannacht benauwd was geweest, misselijk, diarree, duizelig enz. Dus hij zegt laten we eerst maar eens kijken.... Echo aan het doen, zegt ie "mevr u weet dat het in een stuitligging ligt?" Ik daarop dan is dat vannacht gebeurt en de oorzaak van dat alles.... En zei meteen dat hij dan ook maar eens naar het geslacht moest kijken aangezien de kont al vast lag en het dus duidelijk een stuitbevalling zou worden. De vraag van de gyn luidde dan ook waarom dan? Ik daarop, Mijn vader was een stuit, mijn broertje, mijn neefje en ook mijn zoontje dus dit moest dan ook een jongen zijn in plaats van een meid! Hij kijken, en jawel hoor, hij kon zn ogen niet geloven en liep lachend weg, overduideijk een jongen met een groot balzakje en aanhangsel 8) Dus er is geen twijfel meer mogelijk!
@Fairy; WOW! OMG, dat is echt schrikken! Kan me voorstellen dat je er ff aan moet wennen, maar volgens mij vind je het iig niet 'erg'. Weet niet wat ik zou denken als ik ineens te horen krijg dat het een jongen is hoor ben nu al zo gek om m'n meissie, heb zulke leuke jurkjes en de babykamer krijgt roze gordijnen tja, heb het 3 x bevestigd gekregen dus dat kan dan toch niet meer missen @Blue; Nee, heb er nog geen foto van gemaakt, wel een leuk idee trouwens (zal je zien dat ze het nu dus niet meer doet ) Pfff, doe jij een beetje rustig aan? @Twinnie; Vind het idd ook maar vreemd dat ze jou naar huis sturen Sterkte meid! @Bamjolan; Gelukkig alles goed met de kleine man en hij heeft nog wel ff de tijd om te draaien toch? @Klavertje; Ik ben nu nog in Tsjechië maar kom zondag naar Nl, dan blijf ik daar tot ongeveer half mei Gelukkig met jou alles goed enne je ventje komt vanzelf een keer hoor
Vind het inderdaad niet erg, ik had alles unisex gekocht behalve mijn lodger wrapper en shelter zijn in het roze /rood en de wagen is ook rood met een gebloemde tas... Maar ik heb voor de rest geen jurkjes ofzow. Komt ook omdat mijn manlief het niet wil weten dus het was ook best moeilijk om jurkjes te kopen enzo Wel grappig, heb al 2 meiden en straks 2 jongens van alles wat! Maar we vinden het belangrijkst dat alles gezond is! De jongste is namelijk met een Omphalocéle (open buik) geboren, en dat is niet fijn....
Nee, da's absoluut waar, gezondheid is het belangrijkste! En het is wel een mooie balans zo hè 2 jongens en 2 meiden. Op hyves was er ook al een maartmama bij wie ze het geslacht verkeerd hadden, vind dat het nog wel vaak voorkomt hoor...
Klavertje inderdaad elke dag doe ik wat. Mijn man zorgt ook dat er niet te veel dozen in huis staan, zodat ik na een tijdje wel moet stoppen met inpakken. En het gaat lekker zo. Twinnie inderdaad vreemd dat je niet in het ziekenhuis mocht blijven. veel beterschap en hopelijk komt die kleine snel. Bleu de potentiele kopers zijn nog steeds met de financiering bezig en dat kan wel 4/6 weken duren. En hier ook nesteldrang Vanavond weer naar de vk. Ik denk dat alles wel goed is.