Hallo allemaal! @ fairy, schrikken zeg ineens een ander geslacht! Ik ken zelf ook twee mensen die er bij de geboorte pas achter kwamen. Wij weten niet wat het wordt, dus het is sowieso een verrassing! @princess, ik had het medicijn gynomyk gekregen, maar ik was nog even bij de vk en ze zij dat het geen probleem was, maar dat ik het pas mocht gebruiken als ik echt klachten had, (en die had ik in principe ook niet echt(gelukkig), Ik maak me alleen ineens ontzettend druk om vanalles nu de bevalling zo dichtbij komt. @Kitty, mooie buik hoor @dancinglady, schiet het een beetje op met verhuizen? @sweetlakecity, ik doe niet aan de massage, het lijkt me zo'n gedoe en as ik jou zo hoor(nou ja, lees) dan had ik waarschijnlijk gelijk. @ ster, fijn dat je thuis mag bevallen @daphne, fijn dat jij en je vriend goed erover praten. En ik herken dat ook wel wat je schrijft over die steken bij je bekken, maar ik ben altijd blij als ik hem/haar voel @jvd, raar gevoel? doe maar lekker rustig aan! @ tezzz, prachtige foto! @acnaib, ik heb ook wel eens dagen dat ik de baby minder voel, vk zei tegen mij, dat ik m minimaal 10x per dag moet voelen en anders moet bellen @twigger, ik duim voor een valentijnsbaby voor je! @mimi, ik denk ook de hele tijd, was ik maar 37 weken, dan kan ik zonder problemen (thuis) bevallen. Voor de rest gaat het hier goed, ik heb gisteren heel rustig aan gedaan, beetje rondgehangen, beetje huishouden en vandaag eigenlijk hetzelfde, vanmiddag met mijn moeder boodschappen halen en dan weer lekker rusten. Veel plezier iedereen vandaag en iedereen met klachten doe lekker rustig aan! Liefs Noor
hey meiden, Wij hebben vanmiddag weer een groeiecho. Heb er slecht van geslapen. De beeb moet goed gegroeid zijn anders gaan ze hem halen en mag die verder in de couveuse groeien. Het is zo dubbel, van mij mag die komen, ben al dat gedoe wel beu. Als die niet meer goed groeid, dan komt dat waarschijnlijk door het weinige vruchtwater wat ik nog maar heb. Soms denk ik dat het voor wuppie beter is om te komen, dan kunnen ze hem goed in de gaten houden. Nog ff in spanning, vanmiddag om 14.00 uur weten we het
Meldplicht: ben er nog, ff geen zin om te schrijven. Maar nog geen beeb. Was vannacht alleen niet lekker buikpijn en harde buiken. Nu alles ok
Ik ben zo benieuwd hoe groot jou buik is dat ze dus weten dat je weinig vruchtwater hebt.Mijn buikje is namelijk ook niet mega. Maar ik voel de beeb wel goed. Ze zeggen met weinig water dat je dat ook niet goed voelt? Succes en sterkte! klavertje> hoezo die meldplucht alsmaar. Vanwege dit en het andere forum? T komt best naar over zo.
he meiden,' Het gaat niet goed.. moet weer naar ziekenhuis, martin is onderweg.. Ben het zat.. Heb hoofdpijn, ben misselijk en kleine was in een keer wweer heel druk na 3 dagen rustog, heb al te lang diaree en moet dus nagekeken, tevvel spanning op buik en algeheel bleh gevoel./ zit er nu even zo doorheen.
Nee hoor, maar anders ben ik bang dat wanneer ik een dagje niet kom jullie denken dat ik aan het bevallen ben. hihi. En omdat ik geen buddy heb (hoef) zul je het anders niet weten. Ik doe het voor jullie, dat jullie weten dat het goed met me gaat. En als ik me niet meld dat er dan meer aan de hand is.
Daphne, de meeste dozen zijn al uitgepakt, omdat we in ons oude huis inbouwkasten hadden en in ons nieuwe huis inbouw+ gewone kasten. Er staan straks alleen wat dozen op de logeerkamer die we ooit nog moeten uitzoeken, maar daar maak ik me niet druk om. Verder is het huis prachtig geworden en zal ik er echt van genieten als we straks eindelijk daar zitten. Fijn dat je vriend en jij veel praten en dat het steeds beter gaat. Tezzz het schiet zeker op. Maar dat mag ook wel, want nog maar 1 nachtje slapen en morgenavond wonen we er Wat leuk dat de kids je buik hebben beschilderd. Het ziet er echt mooi uit! Bleu voel je je vandaag weer wat beter? Ik herken het dat je zo makkelijk te veel doet. Vannacht had ik ook weer veel pijn in mijn bekken, maar tot zaterdagavond ben ik even niet te stoppen Twigger ik duim voor een valentijnsbeebje voor jou Mieke het is een spannende dag voor jou. Succes! Klavertje gewoon doen waar je jezelf het lekkerst bij voelt. En als er een beebje is bij jou horen we het wel toch? Nou nog 1 nachtje slapen en morgen wonen we in ons nieuwe huis. Ik kan niet wachten! We zitten alleen wel een aantal dagen zonder internet, dus het zal even heel stil worden aan mijn kant... Geen idee vanaf wanneer ik hier weer te vinden ben. Bij de vk was alles goed en dat verwachtte ik al. Alleen ze zei dat het in elk geval geen kleine baby wordt Nou ja we zullen wel zien...
Sweetlakecity: Wat is een as? Als ik dat weet , weet ik ook of ik het heb Net ff boodschappen gedaan, pfff, valt voortaan tegen! Wilde eigenlijk nog na de negen maandenbeurs maar denk dat ik het toch maar niet doe! Heel de dag lekker rond schuifelen! Denk dat ik dan kei bekaf ben
een angelsound/ dopler, ik moet schaamteloos bekennen als ik de kleine niet voel ik nog wel eens lekker ga luisteren. ben zooo blij met dat ding. klavertje> je hebt pb. Ik verwar jou trouwens elke keer met hartewens. Hmm..zwanger zeker. Moest even de tekst aanpassen. LOL dancinglady> hopelijk snap je dat ik niet dubbel ga reageren. Hahahaaaaa. Ik negeer je niet hoor. Zelfde geld voor mimi. Maar mimi ik denk aan je. Slim gedaan met die buddy's zo komt t vanzelf hier ook te staan en ik heb je nummer verder nu.
Hoi allemaal, Hier even een berichtje van mij. Sorry dat ik niet reageer maar heb het echt geprobeerd maar werkt gewoon niet. Lees wel mee met iedereen maar kies nu voor mijzelf. Ik ben sinds vandaag mijn slijmprop aan het verliezen dus hoop stiekem op wat actie aan deze kant. Heb ook wat krampen dus wie weet als het doorzet? Verder eigenlijk een druk weekend maar kijk wel hoe het loopt. Iedreen veel sterkte in de laatste weken!
NIEUWS VAN ESTHER!!!!! De kleintjes zijn goed gegroeid. 1 weegt nu 2300/2400gr en de andere 2200gr. Morgen mag ze naar huis tot zondagavond. Ze heeft helaas wel veel pijn. Als maandag dan alles goed is op de ctg mag ze weer naar huis. Sorry verder geen puf om te reageren.............
Hallo meiden, Even weer een berichtje uit Duitsland. Net 2 nachten in het ziekenhuis doorgebracht. Moest dinsdag naar de gyn en daar bleek ik 2 kilo in 1 week gegroeid te zijn en mijn bloeddruk was 170/100. Veel te hoog en omdat ik al problemen heb gehad in mijn vorige zs moest ik dus wederom naar het ziekenhuis. Liggen, de hele dag bloeddruk meten, ctg's etc. Blehh, ben er echt zat van. Gisteren nog flink weeen, maar het zet maar niet door. Bloeddruk is nu weer onder controle en mocht dit weekend thuis zijn. Maandag weer melden. Wens iedereen een fijn weekend en voor iedereen die zich ook ellendig voelt...TOI TOI TOI
hallo allemaal, lees dat we allemaal wel een beetje aan het kwakkelen zijn. bij mij is het op zich rustig in mn buik,maar ben sinds gisteren zo mega verkouden. heb een keel als schuurpapier. nies me kapot. bah. voel me er echt beroerd door. gisteren de klossen onder het bed gedaan. goh wat een hoogte nu beetje last van harde buiken. omdat ik net heb gestreken. dus maar even rustig aan.
Jeetje hey, wat een rust hier! Is iedereen in zichzelf aan het keren voor de komende paar weken? hihi. Hier een aantal harde buiken gehad die anders waren dan voorheen...maar hoefde niet te puffen en pijn deden ze nou ook weer niet. Maar ik heb er wel veel achter elkaar ineens! En een druk die ik voel onderin. Nu weer een... Nou, ik ga lekker met mn vent op de bank, komt niet echt iets boeiends op tv dus misschien een spelletje doen ofzo. We zien wel. Fijne avond allemaal!
Twigger@ Spannend ! Hopelijk zetten de weeen door.. Ik ben morgen de gehele dag op pad met dochterlief naar de scholen opendagen dus ik kan dan helaas niet snel hier iets posten, mocht dat het geval zijn. Mieke@ En is beeb goed gegroeid ?.. Hoop het voor jullie, elke dag in mamas buik is mooi meegenomen. Mimi@ Sterkte ! Klavertje@ Hopelijk heb je aankomende nacht een betere nacht, of het moet doorzetten natuurlijk. Dancinglady@ Heel veel suc6 morgen met de verhuizing. Ga maar lekker op een stoeltje orders geven. We zullen je missen.. Ilona@ Spannend,heel veel suc6 mocht het doorzetten. Esther @ Super dat de jongens lekker gegroeid zijn, maar minder dat je nog pijn hebt. Balen zeg.. pippilotte@ Sterkte ! Ziekenhuis in en uit, lijkt mij ook geen pretje. Geniet van je weekend thuis. Ik had vandaag een luie dag ingelast. Was ook wel nodig na gister. Morgen met dochter een paar scholen bekijken.. Zolang ik het volhoud. Ik heb al met m'n moeder afgesproken, ik evt. bij haar kan komen theeleuten als ik het niet trek. Wel raar hoor, komt er een beeb aan en ondertussen ben je opzoek naar een goede school voor je grote/kleine meid die naar het voortgezet gaat. De jaren vliegen echt voorbij.. Fijn weekend lady's !
daar komen weer harde buiken bij iedereen. Ik heb ook binnen 1 uur meerdere harde buiken maar ik weet nou niet of dat echt die buiken zijn. Ze doen namelijk geen pijn maar me buik was een grote harde bol. :-s Nouja...t zal wel. Liep daarnet in de stad en leek wel of de beeb hier echt moest zakken. Dacht echt dat ze straks op me knieën zou liggen..vaag. Deed geen pijn allemaal trouwens. blue> bizar zeg dat je naar een voortgezet onderwijs kijkt en straks weer in de luiers ook nog eentje hebt. daphne> leuk wel spel? Ik vind kolonisten zo leuk. Alleen jammer dat ik niet lang aan tafel kan zitten. muppie> lekker balanseren op het bed. hihi. Oo balen dat je zo verkouden bent. Idee dat je het ergens opgelopen hebt? pipelotte> bizar zulke hoge bloeddruk! Sterkte zeg. Zijn ze daar wel lief voor je in DL? Ilona> nou wie weet...kan ook even duren. Jij bent eigenlijk wel heel erg ver zeg. 38 weken. Wat was jou uitgerekende data ook al weer? acnaib> balen dat hij het niet meer doet. Heb je de vk wel gebeld als je zo twijfelt. Ik voel me trouwens opgejaagd. Ik heb de kraamzorg gehad vanochtend moest nog wat dingen halen. flanellen luiers...oeps wist ik niet. Zijn trouwens niet goedkoop, k was naar de prenatal geweest. Kijkt er iemand uri geller? Die broer en zus wonen bij mij in de wijk! Hoorde dat van de schoonheiddspecialtist. Nouja die meid blijkt hier dus te wonen zo'n 3 straten verder.
Ik denk dat de batterij gewoon leeg is van de as. Want hij doet het heel de tijd maar evntjes en dan zwakt ie af!Maar lang genoeg om het hartje 10 sec te horen tikken! Ik heb hem al wel een paar keer gevoeld, maar ik denk dat ie vast ligt en dan voel je de kleine sowieso minder lijkt mij! Ik krijg niet meer van die karate trappen als voorheen, en je ziet hem ook niet meer zo draaien. Maar neem aan dat dat logisch is!
krijg ook geen karate trappen. Zie wel t rugje me buik uitgeduwd worden en die bolletjes. Zoveel plekken hebben we niet meer nee.