@blue ja hoop stiekem ook dat het gewoon doorzet deze dagen. @Sweetlakecity mijn datum is telkens vooruit geschoven maar kwam op 23 feb uit dus mag nu best komen haha. Ik kijk uri geller grappig dat ze bij jou in de buurt wonen vond ze wel een beetje vreemd moet ik zeggen (sorry) @acnaib je baby ga je steeds minder voelen dat is heel normaal wij hadden een echte stuiterbal zo druk en nu voel ik af en toe wat schuiven meer niet. Vk zegt dat dat heel normaal is als je het maar 5 a 6 keer per dag verdeeld over de dag voelt. Vies praatje: Gisteren verloor ik stukjes slijm net als gelatine en vanmorgen op de wc kwam er giga veel los bleef vegen en ook alleen maar gelatine achtige slijm maar nog geen krampen haha dus weet het nooit
Nog ff klagen/kletsen hoor; Ik heb zo'n zin om schoon te maken(moet ook gebeuren) maar heb er gewoon de kracht niet voor. Heb net gestofzuigd en daar heb ik wel genoeg aan eigenlijk. Heb ook pijn rechts net boven me vagina. Net alsof ie tegen een botje ligt ofzo, indalen? Zat net een boekje te lezen over zwangerschap en dan week 35 , wat daar instond beschreef precies hoe ik me voel; je hebt het rond deze periode even gehad en kan weinig meer(boek is uitgebreider hoor)! Me tante vroeg of ik nog naar de negen maanden beurs wilde, maar dat lijkt me een slecht plan om heel de dag rond te slenteren daaro! Een ding vind ik wel jammer; ik heb van me collega's helemaal niks meer gehoord(o[ eentje of 2 naar) Niet toen ik in de ziektewet zat en niet toen me officiele verlof begon. Zelfs niet van de bedrijfsleider. Op dat soort momenten word je weer even duidelijk gemaakt dat je maar een nummertje bent! En dan verwachten ze zeker wel een kaartje om lekker te komen neuzen?! Daar moet ik dus ng ff over nadenken!Maar goed dat is het bedrijfsleven he! Nu ga ik lekker een boekje pakken en me op de bank nestelen! Iedereen een fijn weekend! mamakitty:nog 3 nachtjes slapen!
ik vertik t ook om naar me werk te gaan. Met stolle trom vertrokken en daarbij heb ik mezelf nog even er tegenaan gewerkt om niet in de ziektewet helemaal te vallen. ik kom ook NIET langs. Heb wel een hele lieve collega die laat wel wat van zich horen week35 en niets willen doen? Mwah...heel even dat gevoel gehad...maar nu. heb er best wel weer zin in. Ik moest wennen aan me verlof. Zo in dat diepe dal zakken. ilona> slijmprop? Geen idee hoe dat eruit ziet namelijk.
Ja, nog 3 dagen hier...maar het voelt dubbel... Slijmstukjes heb ik ook last van sinds een aantal dagen....... ****************MIMI NIEUWS:**************** Mimi is ook opgenomen. Ze ligt tegenover Evelieveling. Urine en bloed zijn schoon, maar ze willen haar toch houden voor de zekerheid vanwege diaree en beroerd zijn. Iedereen krijgt de groetjes.
Hoi meiden, Gisteren positieve uitslagen gehad. Het bloed is zich aan het herstellen wat er uit op te leiden is dat mijn lichaam de zwangerschapsvergiftiging zelf aanvecht en aan het winnen is. De waarden zijn nog niet zoals het hoort maar al wel beter! Mag dus lekker thuis blijven! Blijf nog wel onder strenge controle want het nare aan het HELLP syndroom is is dat je het elk moment weer terug kunt krijgen. Dus ik moet mn lichaam goed in de gaten houden en als ik het niet vertrouw, direct bellen. Maar voor nu ziet het er goed uit en geen zorgen voor morgen! Mimi en Evelieveling: sterkte! Wel ff gezellig samen haha!
Hoi allemaal, Ik zie dat er al twee beebjes zijn geboren, wat leuk! En .. Mamakitty bij jou komt de kleine deze week, spannend. Met mij gaat alles gelukkig nog steeds goed. Ik heb sinds een week verlof, daar was ik wel aan toe. Ik merk inderdaad dat alles meer kracht en energie kost. Ik heb vaker een harde buik. Bij de verloskundige is telkens alles goed. Zij schatte de baby ietsje groter dan gemiddeld: 3600/3700 gram. Dat is een mooi gewicht. Iedereen veel succes met de laatste loodjes. Liefs Tante29
@tante29, fijn dat het zo goed gaat! En een prachtig buikje hoor! Jij kan vast (net als ik) nog redelijk alle kanten op. @mamakitty, kan me voorstellen dat je een dubbel gevoel hebt. Had je het liever zelf gedaan? Of ben je erg blij dat je nu een ks krijgt? Het lijkt me heel vreemd dat je precies weet wanneer je kindje komt! @Twinnie, wat fijn om te horen! Ik dacht dat als je eenmaal zwvergiftiging had je het niet meer kwijt kon raken tot na de bevalling. Weer wat geleerd! Hier alle ramen gezeemd! Nu wel last van mn bekken en harde buiken, maar manlief zit lekker met Kamiel in bad en hij gaat zo lekker naar bed, en dan wat tijd voor op de bank! hihi. Het schiet zo lekker op hier! Het voelt zo opgeruimd, en zo ziet het er ook uit. Alles valt op zn plek, heerlijk gevoel is dat. Het enige dat echt nog moet gebeuren is stofzuigen en dweilen (dat doet mn vriend gelukkig!) en mn papieren uitzoeken. Dan kan ik gaan 'wachten'. Natuurlijk zijn er altijd wel kleine dingen om te doen, maar de belangrijkste zijn voor mn gevoel gebeurd. Ze kan komen!
Sweetlakecity@ Flanellen luiers ?.. Heb ik ook niet in huis, wel hydrofielluiers. Waarvoor gebruiken ze die flanellen dan ? p.s. Kijk geen uri. Vind het niks aan. Wat gezellig dat mimi en evelieveling tegenover elkaar liggen. Vandaag bij 3 scholen wezen kijken. Pf.. erg vermoeiend, en dan al die trappen. Ik had trouwens veel bekijks Dat komen ze natuurlijk niet vaak tegen een hoogzwangere met dochter van 12 jr. haha.. Nou ja, het was een geslaagde dag voor ons, veel info. gekregen. Ik verwacht trouwens nog wel een valentijnsbeebje, dus doe jullie best.. Fijne avond, liefs bleu
hier ook zo rustig? Allemaal aan het broeden op de beebjes? tante29> mooie buik hoor! blue> Hahaa zie je al lopen. Weinig mensen vragen aan mij hoe lang moet je nog. Zal wel komen doordat ik een kleine buik heb. flanellen gebruiken ze om bv in de wieg/ ledikant te doen of op het aankleedkussen. Ze nemen extra vocht op iit hydrofiele. Ik MOEST ze komen van de kraamzorg :-s daphne> ook die energie boost. Bizar he. Ik denk elke week kom maar. Hahaha maar nee niets. Nou nog 1 week en dan mag het echt hier twinnie> goed zeg dat je lichaam er tegen vecht! Iemand net als ik een soort van energie boost? Ik slaap omdat dat hoort maar ondertussen ben ik niet moe qua gevoel. BIzar! Ben ook mega vroeg wakker en denk om 9 uur dan er maar uit ipv plafond staren.
Sweetlake, nee geen energieboost hier, hahaha. Wel altijd vroeg wakker. 9.00 is laat voor mij. Mimi en Evelieveling dus bij elkaar op kamer. Wat een klein wereldje. Twinnie gelukkig ad beterende hand! Mamakitty, nog 2 nachtjes slapen... spannend! Zal je zoon de 3e baby worden van de maart dames? Even wat buikfoto's van afgelopen woensdag http://www.mijnalbum.nl/Foto-N8KUW78J.jpg http://www.mijnalbum.nl/Foto-QBBT7OQD.jpg http://www.mijnalbum.nl/Foto-FZUHQYUJ.jpg http://www.mijnalbum.nl/Foto-FHYZDAPK.jpg Krijg nu ook steeds vragen hoeveel ik wel niet aangekomen ben... Ja veel, maar goed, ik eet verstandig ivm bloedsuikers en bloeddruk, dus maak me er niet zo druk om. Krijg er iets heel moois voor terug! Gister nog de vk hier gehad. Hele dag hoofdpijn. Bloeddruk was weer iets hoger, urine gelukkig goed. Word goed in de gaten gehouden gelukkig.
ooowww leuk jou foto's. Die eend is leuk en die vlinder, Hopelijk onthoud ik dat want ik heb volgende week een echte fotoshoot. Gisteren ook wat zitten freubelen met foto's mijn babysite of hyves is te bekijken. pb me als je ze wil zien. Site heeft een wachtwoord. Buddy nieuws: Waarschijnlijk mag mimi naar huis vandaag. Ze heeft een goede griep te pakken gehad en was daar zo beroerd van. gelukkig maar dat ze weer naar huis mag.
Vandaag 38 WEKEN!! Jeeeeeeeeej weer een weekje verder. Ben een beetje verkouden. Alleen hoesten en moe. Ach als dat alles is. Verder alles rustig, geen Valentijnsbaby hier. Iedereen een fijn weekend! XX Klaver.
@iedereen met buikfoto's: MOOI! @Daphne, ik vind het heel raar dat ik weet wanneer (en hoe laat zowat) mijn zoontje komt. We zijn als 1e aan de beurt dinsdag, moeten er om 06:30 al zijn en de gyn zei dat rond 08:00 de kleine geboren word. Dan lekker heel de dag genieten. Ergens vind ik het jammer dat ik het niet zelf ga doen, maar dit is denk ik wel het beste, want ik kán ook echt NIETS meer. Strompel voetje voor voetje door het huis en tis elke seconde au oh en ah. Tis klaar. Toch vind ik het ook eng.....buikoperatie, die wond etc etc, ben wel bang, mja......dat zou ik voor een gewone bevalling ook weer zijn, dus...... Ik laat het allemaal over me heenkomen.
Vanochtend weeën gehad volgens mij, en ik was heel moe dus maar weer naar bed gegaan na een warme douche. Manlief maar gewoon naar Amsterdam gestuurd voor zijn werk (kan ook eigenlijk niet wegblijven) Jongste heeft waterpokken, kan er ook wel bij. Ik ga toch a.s. donderdag vragen aan de gyn of ik igeleid mag worden aangezien de kleine best groot is en het een stuitbevalling word...
Zo ik ben weer terug van weggeweest haha. Heb nu weer iets meer tijd om te reageren Ik ga niet alles terug lezen maar zal er nu weer wat vaker zijn want ben natuurlijk ontzettend benieuwd naar wat voor mooie beebjes er nog geboren gaan worden he Met Lieke gaat alles goed! We geniet volop van ons mooie meisje Druk met alle kraamvisites maar ook ontzettend leuk! Kraamzorg is sinds vrijdag de deur uit dus nu moeten we het helemaal zelf doen Foto's staan allemaal op de site: www.liefwondertje.beebiesite.nl
@Snoopy: wat een ongelooflijk schatje! Dat je uberhaubt nog hier verschijnt! Van zo'n droppie kun je toch nauwelijks je ogen afhouden? *ikke vlieft!*