Maart 2009 mama's (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 15 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noor83

Noor83 Actief lid

12 jun 2008
    186
    0
    0
    Een prachtig kindje snoopy!

2. jvd

jvd Actief lid

21 jul 2008
    263
    0
    0
    hoi allemaal!

Hoe is het hier?

iedereen een goede nacht gehad? Of heeft het weer gerommeld?

@ Mamakitty: morgen rond deze tijd heb je gewoon je zoontje in handen! Wauw! dat is best een raar idee he!

@ Snoop: Ik heb stiekem al een paar keer gekeken. vind lieke echt een schatje!

3. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Ja meiden, nog 1 nachtje......................spannend! Ben keizenuwachtig!

*******ESTHER NIEUWS************

Ze moet weer int ziekenhuis blijven. In het weekend thuis had ze weer veel pijn en nu ze weer terug in zkh is, willen ze dr niet terug sturen.
    Ze hoopt dat de kleintjes deze week nog komen, want ze zit er helemaal doorheen!
    Zo niet, dan worden ze volgende week gehaald zei de gyn, dan is ze 38 weken.

DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM

4. hartewens

hartewens Fanatiek lid

11 jul 2007
    1.082
    0
    0
    Snoopy wat een dotje, geniet maar lekker van je meisje!
    Mimi weer lekker thuis?
    Esther dus niet zo lekker. Jammer zeg.
    Mamakitty, nog 1 nachtje, kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent.
    Het is al een paar dagen rustig met bevallingen he. Dus er mogen wel weer kleintjes komen!
    Mag vanmiddag weer naar verloskundige, bloeddruk controle, urine controle.

5. jvd

jvd Actief lid

21 jul 2008
    263
    0
    0
    vandaag trouwens 37 weken! mag gewoon al thuis bevallen!

6. Daphne1980

Daphne1980 Bekend lid

5 dec 2005
    842
    0
    0
    Aspirant projectleider
    Rotterdam
    @mamakitty, meissie, heel veel succes vandaag en morgen! Ik denk aan je! Hoop dat alles vlot verloopt en dat je morgen lekker kan gaan genieten van je kleintje zonder al te veel pijn!

Hier even een egoberichtje. Poeh hey, 37 weken alweer...nu mag ze komen! Kamiel is met 37 en 4 dagen geboren, dus ik ben benieuwd hoe lang deze nog blijft zitten! Voorlopig nog geen gekke voorgevoelens. Had bij Kamiel een grieperig gevoel, maar dat heb ik niet. Dus we gaan rustig verder en mn vriend en ik bespreken elke avond opnieuw wie we nu zullen bellen als de bevalling gaat beginnen. Op een of andere manier dringt het gewoon maar niet tot me door dat ik in de komende dagen/weken ga bevallen! :( Ik wil ook gewoon dat het spontaan gebeurd, net als de eerste. Maar ja, die spontaniteit is er echt wel een beetje af als je het al een keer hebt meegemaakt en als je verlof hebt! Was bij Kamiel nog volop bezig met school! Dat is zo'n andere situatie! Dan ben je er gewoon totaal niet mee bezig! Nou ja, ik ga 'gewoon' verder met de orde van de dag. Kleren opvouwen, met Kamiel spelen, boodschappen doen, opruimen, etc. We zullen zien.

Meiden, allemaal weer veel succes vandaag! Ben benieuwd wie er (waarschijnlijk pas na mamakitty) de volgende is met goed nieuws! :D

7. Daphne1980

Daphne1980 Bekend lid

5 dec 2005
    842
    0
    0
    Aspirant projectleider
    Rotterdam
    @jvd, gefeli met de 37 weken!

@klavertje, alweer 38 weken! Al enige gevoel dat er wat gaat gebeuren?

@Esther, succes meid! Hopelijk heb ook jij je kleintjes snel in je armen! Ik duim voor je!

@snoopy, wat een lieverd. Prachtig voetbaltenue ook! hihi. Hoe bevalt het verder, het mamaschap? En lukt de bv een beetje? Of is ze aan de fles? Even een tip, probeer binnenkort een gipsen afdruk te maken van haar handje/voetje. Over een paar weken/maanden heb je de kans dat ze gigantisch gaat tegenstribbelen en lukt dat niet zo goed. En het is een leuk aandenken voor later! Ik ben blij dat we een kleine voetafdruk hebben van Kamiels voet! :)

8. acnaib

acnaib Bekend lid

19 mei 2008
    560
    1
    0
    Moeder
    Dongen
    Snoopy: krijg ik ern ook zo een! :D :D Echt een schatje hoor!

mamakitty: ik wens je alvast heel veel geluk, plezier en alle gezondheid toe voor morgen!

Vannacht hier letterlijk 2,5 uur wakker gelegen van allerlei vage krampjes en harde buiken! Snap er niks van want dat is!
    En ik heb sinds vrijdag al pijn bij het lopen rechts onderin! Net waar de bolling van de buik begint en net rechts van het begin van de vagina!
    Straks eens bellen na het spreekuur wat het allemaal betekend!
    Heb ook regelmatig harde buiken! Zo'n 5 keer per dag!
    Erg?

Toch wel lastig als je niet alels thuis kunt brengen :(

9. hartewens

hartewens Fanatiek lid

11 jul 2007
    1.082
    0
    0
    acnaib, 5 harde buiken per dag is niet veel hoor. Denk dat kindje aan het indalen is. Dat gevoel in je buik heb ik ook gehad. Is overgegaan in mijn in bekken, schaambeen. Wordt nu wel weer minder de pijn. Maar over die harde buiken hoef je je volgens mij geen zorgen te maken.

10. zwiep

zwiep Actief lid

9 jul 2008
    419
    0
    16
    Amsterdam
    Ik post erg weinig op dit forum maar probeer wel mee te lezen. Ik lees dat er toch veel pijntjes zijn enzo maar gelukkig duurt het voor ons niet zo lang meer en kunnen we ons kindje vasthouden.
    Het gaat met mij best goed, heb weinig klachten. Wel veel rugpijn en last van mijn ribben (waar onze zoontje de hele dag tegenaan ligt te duwen). Ik heb het idee dat hij wel een stukje drukker is de laatste tijd. Volgens mij is hij nog niet ingedaald, want vind hem erg actief voor een baby die ingedaald zou zijn. Nou ja, ik hoor het woensdag wel dan moet ik weer naar de gynaecoloog.
    @ Snoopy wat heb jij een schattig dochtertje

11. zwiep

zwiep Actief lid

9 jul 2008
    419
    0
    16
    Amsterdam
    Ik zal zo eens beginnen met het wassen van de babykleertjes. Ben best laat als ik het vergelijk met de meeste van jullie. Ook moet ik de babykamer nog schoonmaken en mijn ziekenhuistas inpakken.

12. bleu

bleu Actief lid

2 apr 2008
    455
    0
    0
    Snoopy@ Welkom back :D
    Leuke foto's van jullie meiske, en al aan de wandel geweest..

Mamakitty@ Ooo.. meid wat spannend hé !
    Moet je na de geboorte, als verder alles goed gaat nog lang blijven in het ZH ?..

All@ die 37 0f 38 weken zijn. Gefeli !!!!

Hierzo alles rustig !
    Ga zo door de hut met de stofzuiger en dweil want we krijgen kijkers.
    Kids hebben een weekje vakantie, dus geen wekker deze week. ;) Tot later..

13. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Iedereen die 37 weken of 38 weken is; GEFELI!

@Blue, ik moet minimaal 3 dagen blijven, dus zou op z'n vroegst zaterdag naar huis gaan.

@Daphne, dank je wel meis! Misschien beval je vannacht wel joh, nog voor mij ;)

@Acnaib, je kunt nu idd veel last hebben van vreemde pijntjes in je buik. Mja, moet je eens kijken wat erin zit! Logisch dus. Lekker rustig aandoen. Pak je rust op tijd!

14. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

tssss en gefeliciteerd met 36 weken he....
    MOI!

15. hartewens

hartewens Fanatiek lid

11 jul 2007
    1.082
    0
    0
    hihi en met 35 week en 4 dagen :D ;) Sweetlake, gefeliciteerd met je 36 weken! De rest gefeliciteerd met 37, 38 weken!
    Zwiep, ons beebje is ingedaald en ligt al vast, al een poosje en is ook enorm druk, dus kan best en druk en ingedaald!
    Mamkitty, zal het rustig zijn hier als je 3 dagen moet blijven. Ben benieuwd of het je allemaal een beetje mee gaat vallen. Succes morgen!

16. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    @Sweet, ah meis, voel je je achtergesteld? hihi..GEFELICITEERD MET DE 36 WEKEN! ;)

@hartewens, ah veel was ik hier al niet meer......... ;)

17. ilona85

ilona85 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.466
    0
    36
    het leukste werk wat er is!
    @snoopy prachtige meid hoor.

Heb even de kracht niet om te reageren op iedereen. Maar vanmorgen zijn bij mij waarschijnlijk de vliezen gebroken en vanaf toen onregelmatige krampen die steeds heftiger worden. De vk kon niet zeker zeggen dat het mijn vliezen waren maar kan volgens mij niet anders. Om 3 uur belt zij mij terug om verder af te spreken hoop zo dat het doorzet want deze krampen voor niets hebben dat hoop ik echt niet. Alles is er helemaal klaar voor (had gisteren ineens nesteldrang) dus het is meer dan welkom. Suc-6 meiden met het gerommel en mamakitty als ik jou niet meer spreek sterkte morgen en het word vast een pracht kindje!

18. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ilona succes!

Mamakitty veel succes meid morgen!

Hier alles okee, kleine duwt en schuift lekker door haha
    Alweer 35 weken vandaag!

19. mabidami

mabidami Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.021
    2
    38
    @ mamakitty: ik wil je heel veel succes wensen voor morgen. en heel veel plezier. hoop dat het je allemaal meevalt en dat je lekker kunt genieten van je kleintje.
    wel grappig. mijn man is morgen jarig. hihi. ik zat al hoop niet dat de kleine hier denkt van ik kom eens eerder.

@ esther: we duimen met je mee. succes meid. al zul je dit niet lezen.

@ilona: spannend meid. hoop voor je dat het doorzet. succes.

@ all: werd net in de supermarkt even niet lekker. hele rare druk op mn hoofd en duizelig. kreeg het helemaal warm. ben maar even naar de vla afdeling gelopen. bij de koelcellen. haha daar even bijgekomen. toen ging het weer. weet niet wat het was. maar nu gaat het weer goed. doe vandaag maar eens rustig aan. morgen 37 weken. dan is mn mannetje jarig. gelukkig zaterdag al gevierd maar er komen nog wel wat mensen. zo even zijn kadootje inpakken. hij had al een weerstation gekregen van me,maar heb nog even bij prenatal zo'n leuk setje met papa's kanjer erop gekocht. super schatiig. dat word het eerste pakje.
    nou lady's rustig aan allemaal,ga ik het ook doen.

20. Daphne1980

Daphne1980 Bekend lid

5 dec 2005
    842
    0
    0
    Aspirant projectleider
    Rotterdam
    Heb ik dat! Gisteren uit eten geweest met familie, begon Kamiel ineens heel erg te huilen. We dachten z'n darmen en is in het (drukke) restaurant bij papa op schoot in slaap gevallen. :confused: Vanacht nog 1 keer wakker geworden voor wat drinken en vanmorgen was hij weer zichzelf, dachten we....in de loop van de ochtend begon hij weer wat te piepen en kreeg van die grijze walletjes onder z'n ogen en daarnet helemaal huilen en verdrietig. :( Toch maar in bed gelegd na een stukje brood en appel, nog geen minuut nadat we weg waren sliep hij al. 39.4 graden gemeten, dus maar een paracetamol gegeven.
    Nou, laat mn babietje dus nog maar even zitten! :(

Deel Deze Pagina