hey dames, hoe is ie hier? @ hanneke beetje laat.. maar veel plezier. @ judith hoe is het nu met evy? is ze al weer helemaal beter? @ noa goed je weer te zien. fijn dat alles bij jullie ook goed gaat. Hier vandaag even wezen shoppen met wish. was erg gezellig. morgen op verjaardag en ik hoop dat we toch nog even naar de carnavals optocht kunnen. verder zit ik vol spanning naar mijn NOD te leven. errrug spannend. maar ja dat ben ik natuurlijk ook niet gewend want heb nog nooit geweten wanneer ik een NOD zou hebben
Dank je Shenoby. Ik ben ook heel blij dat het hier goed gaat. Heb ik een tijdje niet kunnen zeggen met die dochter van mij, maar het arme kind zat gewoon heeelemaal niet lekker in haar vel op die andere school. Ik ben zo blij dat ik nu de keus heb gemaakt. Had ik veel eerder moeten doen. Maar ja... weet alles maar eens van tevoren he. Leuk dat je lekker geshopt hebt! Lekker veel centjes uitgeven Dan is het zeker leuk om naar je NOD toe te leven. Raar idee dan ineens he dat je weet wanneer het zou moeten komen als je dat nooit hebt gehad... maar ik hoop voor je dat ie niet komt
Ha Trijntje... Ik wou je gisteren eigenlijk al vragen hoe het met Wishgirl is Als jullie het maar gezellig hebben gehad. Meiden ik ben niet zo'n forum persoon meer zoals voorheen dus vergeef me mijn afwezigheid. Ik kom zo nu en dan even spieken maar tegen de tijd dat ik dan weer up to date ben heb ik geen fut meer om nog iets te schrijven. Het enige dat ik kan zeggen is dat het hier ook spannende tijden zijn. Hier een copy/paste van wat ik ook ergens anders op het forum heb geplaatst Mijn gyn heeft mij Clomid voorgeschreven ondanks het feit dat ik prima ovuleer. De reden dat ze dat gedaan heeft is omdat het ook zou helpen de juiste hormonen te produceren om een eventuele zwangerschap, die gevolg is van de clomid, een extra boost te geven. (of zoiets) Daarbij zal ik dus misschien ook meerdere rijpe eitjes produceren met als gevolg een grotere kans om zwanger te raken. Wij hebben maar tot eind april tijd om zwanger te raken en dan is het hier "party over". Ik heb abnormale celgroei op mijn baarmoederhals en moet daar eigenlijk zo snel mogelijk aan geholpen worden want de cellen kunnen overgaan in kanker. MAAR ik heb deze ingreep al eerder ondergaan en daardoor heb ik dus al een korte en zwakken baarmoederhals. Als ik deze ingreep nogeens laat doen zal er dus weinig van mijn baarmoederhals overblijven. Wat dus ook betekend dat als ik zwanger zou raken dan, het een hele erge risicovolle zwangerschap gaat zijn zowel voor mij als de baby. Nu de reden dat we maar tot eind april de tijd hebben is omdat mijn man begin mei voor 6 maanden weg moet voor zijn werk. Nu zijn jullie weer een beetje ingelicht over de situatie hier.
Zo Lynnami, dat is een heftige situatie waarin je nu zit. Ik hoop voor jullie dat het zal gaan lukken en dat je snel zwanger mag raken... iig voor eind april! Succes!
He meiden, daar ben ik ook weer even. Zo druk geweest de laatste dagen. Onder andere wat 'onrust' op de zaak die me maar bezig blijft houden, dan Amy d'r verjaardag en de belastingaangifte van 2009 die ik nog in orde moet maken..... Wij zijn ondertussen dus een beetje met de voorbereidingen voor Amy d'r verjaardag bezig. Ja, volgende week zondag is het al zover. Vandaag hebben we de slingers etc. gehaald. Volgende week zaterdag ga ik zelf dus een kwarktaart maken (kan Amy zelf lekker op gaan eten). Judith Evy slaapt dus weer wat beter. Dat is fijn voor jullie. Kun jijzelf ook weer een beetje makkelijker slapen, of spookt er nog steeds vanalles door je hoofd? hanneke veel plezier op jullie bestemming! Hopelijk kun je je gedachten een beetje van je kindjes afhouden. Lovely Fijn dat het tussen jou en je vriend weer echt goed is. Nu hopen dat jullie op korte termijn een mooi huisje voor jullie gezinnetje krijgen! Noa Fijn dat het met je dochter zo goed gaat op d'r nieuwe school. Je zoon ook helemaal goedgekeurd dus. En een groeispurt in de lengte kan nooit kwaaD. Shenoby Jij hebt dus fijn gewinkeld met Wish.... gezellig hoor. Jij houdt dus van carnaval?! Ik vindt het 'verschrikkelijk', ben blij dat er hier in het westen niet/ bijna niets aan gedaan word..... Lynnami Nou de komende maandjes worden dus spannend voor jullie! Succes ermee!
Amy is vandaag een beetje ziekjes.... heeft koorts (39 graden) en is wat hangerig. Het andere moment is ze weer gewoon vrolijk als altijd. We vermoeden een kiesje/tandje omdat ze ook al een paar dagen meer poepluiers heeft, maarja zekerweten doen we het niet.... Gelukkig eet en drinkt ze wel nog goed. Ze slaapt ook ineens weer meer (van de koorts ??)
hey jacky, ik wist dat dus helemaal niet! Dat meer poepluiers kan duidn op tandjes... Ha ha nu ben ik al bijna 12 maanden mama en heeft Ryker al 8 tandjes en het is mij nooit opgevallen/ heb nooit de link gelegd dat het met tanden te maken heeft. hi hi Nou ik hoop dat Amy zich snel weer beter voelt.
Haha, Amy heeft ook al 8 tandjes en telkens als er een tandje doorkwam had ze 2-3 poepluiers per dag en normaal was dat er maar 1....... Er was echt elke keer een verband. Zodra de tand door was, was het weer 1 poepluier per dag!
Ryker heeft er de laatste dagen ook 2-3 per dag. En afgelopen nacht is hij van 2:45 tot 3:55 wakker geweest en heeft zitten huilen en jammeren. Ik heb hem toen wat Orajel op zijn tandvlees gesmeerd en wat Tylenol gegeven en na 30 minuten was hij rustig en ging langzaam aan weer terug slapen. Ik denk dus ook dat er nog een tandje doorkomt ofzo, maar had er echt niet bij stilgestaan dat meer poepluiers daarmee te maken kunnen hebben. Gisterochtend toen ik zijn poepluier aan het verschonen was, was Ryker heel erg onrustig en wou steeds draaien. Omdat ik niet wou dat hij zijn voet in de poepluier zou stampen heb ik de luier op de grond gegooid. Hij is toen gaan spelen en een uur later ofzo hoorde ik hem in zijn kamer (hij was daar zelf naartoe gegaan) heel veel plezier maken. Dus ik ging kijken. Toen ik zijn kamer binnekwam dacht ik: "wauw wat stinkt het, zou hij WEER een poepluier hebben?" En DIRECT daarna, "OH NEEE!!!" Ja hoor meneer had zijn luier gevonden en was zo vriendelijk geweest om het overal op te smeren! Zelfs zijn gezicht zat onder de poep! Op dat moment vond ik het niet zo grappig maar kan er nu toch wel heel erg om lachen hoor Ik heb mijn les geleerd!
hallo allemaal, Jee wat is er weer een hoop geschreven. Wel gezellig.. Wil toch nog wel even kort op iedereen reageren.. @mvdaan: je banner is verlopen al duidelijkheid onderhand? @judith: ik heb 2 afleveringen van generatie 2010 gekeken. Vond alle stellen wel wat hebben. heb heel hard gelachen om de laber mate op de Iphone! Me vriend heeft zon telefoon en wij hebben ook de functie babyphone erop. Wat een telefoon allemaal niet kan @lovely: Fijn dat je weer een fijne relatie hebt. Nu nog dat huisje!! Kan je alles lekker eigen maken. @noa: leuk weer wat van je te horen. Super dat je dochter nu zo positief weer is! Geeft ook thuis denk wat rust? @lunami: reageren moet geen moeten worden hoor! Ik vind zelf persoonlijk het al gewoon leuk om te horen hoe het met jullie gaat, vooral zulke verhalen als ryker en zijn poepluier.. wat een giller! Ik was ook te lui afgelopen week. Marit had een vieze luier en ook haar romper was vies geworden. Ik ging in 3 tellen even een etage hoger een romper halen en zette haar in haar blote billen in bed.. had ik dus beter niet kunnen doen. Echt direct in bed geplast. had ik nu toch maar even die luier eerst gedaan!!! @jacky: hier gewoon altijd veel poepluiers en nog steeds maar 4 tanden. ze komen denk niet meer.. Toch wel spannend dat amy nu echt bijna jarig is. Een jaar geleden ben je bevallen! @hanneke: EN??? hoe is het gegaan? Hier is Marit gelukkig weer een stuk gezelliger. Ik denk dat ze echt een sprongetje heeft gemaakt. ze is weer een stuk wijzer dan voorheen. Ze hangt momenteel wel erg aan mij. Wil niet meer bij anderen op schoot als ik in de kamer ben. Papa gaat nog net. Ze is wel een kletskous. de hele dag brabbelen..
@ Lynnami,..heftig hoor. Nou de duimen draaien hier dan! Ik hoop het zo voor jullie dat deze wens uitkomt. @ Shenoby,..echt superspannend ook voor jullie. Zeker nu je er zo bewust mee bezig bent. @ Jacky,..de voorbereidingen voor de verjaardag van Amy. Het gaat nu zo snel he. @ Gem,..fijn dat alles weer goed is met Marit. @ Humbly,..alles goed?? @ Ilona,..veel plezier morgen op Aaron's eerste verjaardag!! Hier alles z'n gangetje!
Haay haay Hier alles goed haha ben heel erg druk,, school, rijlessen en L.iam is vanmorgen voor het eerst naar het kdv heen dus ben heel benieuwd als ik hem ophaal straks hoe het is gegaan,, Heb dus geen tijd bijna meer om hier te komen kijken,, srry daarvoor!! Liefsz 8)
Een hoop meiden, dankje voor de berichtjes! Ik heb ze niet meer gezien voor we gingen, maar nu wel, dus alsnog bedankt! Noa, Fijn dat je dochter een heel ander kind is nu ze op een andere school zit. En de kleine man die groeit dus lekker, das mooi. Fijn dat verder alles redelijk gaat! Succes en sterkte met die drukke tijden maar het is voor een goed doel! Shenoby, Lekker dat jullie zijn gaan shoppen samen! Gezellig hoor! Succes met het afwachten meid! Jacky, Beterschap voor Amy! Of eigenlijk hoop ik dat ze al weer wat op is geknapt! Meer slapen kan zeker komen door het niet lekker zijn en de koorts, maar lekker laten slapen, ze zal het nodig hebben ! Hier word 'helaas' wel aan carnaval gedaan, vandaar dat wij dit weekend onze woonplaats 'ontvlucht' zijn gezien wij/vooral ik het ook echt 'verschikkelijk' vinden ! Hier overigens meestal om de dag of om de twee dagen een poepluier. Meer luiers kan idd tandjes betekenen, kan ook heel zure ontlasting worden op dat moment, wat erg slecht is voor de babybilletjes...helaas al een keer of 3 gehad bij Malou met het krijgen van de kiesjes. Stinkt ook echt vreselijk en bijt helemaal in de billetjes als het ware...heel sneu! Lynami, Sterkte met alles! En hoop voor jullie op een wondertje! Verder die poepluier, ieuw getsie! Nouja, volgende keer vergeet je dat niet meer waarschijnlijk! Gem, Fijn dat jullie je lieve gezellige meisje weer terug hebben ! En gelijk heeft ze, ik zou ook lekker veilig en vertrouwd bij mama blijven met al die reuzen in de buurt ! Haha met blote billen in bed zetten das vragen om moeilijkheden ! Wel erg grappig hoor dat soort dingen, wij hebben het ook weleens gehad overigens hoor, beginnersfoutjes noemen wij dat maar ! Humbly, Succes met alles! Wij zijn gister weer thuis gekomen na een paar daagjes heerlijk samen. Hebben het erg fijn gehad samen. Veel gepraat, geknuffeld, lekker gewandeld, en zelfs nog even gezwommen samen (nouja alleen lekker warm in het bubbelbad gehangen ). Echt even gewoon weer samen, was etoch wel erg fijn! Kindjes heb ik uiteraard erg gemist, maar ging eigenlijk wel goed! Vanmorgen hebben we ze opgehaald en hebben het volgens mij prima naar hun zin gehad alle drie. Wel hebben ze volgens mij alle drie wat minder geslapen dan dat ze thuis doen, ze liggen namelijk alle drie al een ruim uur in bed te slapen, en hebben nog niet eens een sneetje brood op...Maar dat komt dan straks wel hoor en anders maar niet ook al geen ramp! Melk hebben we overigens op het moment in overvloed, want zijn toch maar niet op en neer gegaan om te brengen en hebben het niet laten halen. Maar gelukkig hebben we nog 2 grote melkmonstertjes rondlopen, die drinken het dus maar lekker op samen ! Liefs, Hanneke!
hoi meiden. heb geen puf om te reageren. sorry. zit op t moment niet zo lekker in mn velletje. k weet niet wat het is. ben gigantisch moe en alles een beetje zat. ondertussen dacht ik gisteren ongesteld te zijn geworden,maar je kunt het geen ongi noemen. dus we wachten maar weer af met wat gaat gebeuren. heb nog nooit zo'n rare cyclus gehad. misschien dat ik me daardoor ook niet prettig voel. morgen moet daan naar het cb. ben erg benieuwd. hij is een grote eter en krijg vaak te horen dat hij zo zwaar is. kijken ofhij nou echt zo zwaar is. ook krijgt hij prikjes. sorry voor de ego.
@ hanneke wat fijn dat jullie zo genoten hebben, even lekker samen weer helemaal tijd voor elkaar hebben. en gelukkig hebben de kindjes het ook naar hun zin gehad. @ humbly hoe is het gegaan op het kdv? vond L.iam het leuk? @ mvdaan. hopelijk ben je snel weer een beetje de oude, vervelend dat je cyclus zo in de war is. heb je getempt? of niet. misschien anders over een paar dagen toch een testje er tegen aan gooien. wie weet had je een lange cyclus en had je een innestelings bloeding? Hoe is het gegaan op het CB? Hier vandaag een afspraak gehad met de orthopedagoog, ivm de slaap problemen van nikki. viel gelukkig heel erg mee. de vrouw was erg aardig en we hebben een goed inzicht gekregen in het probleem. Het is gewoon zo dat onze madam slimmer is dan goed is voor ons. haha.doordat ze enorme verlatingsangst heeft en heel aanhankelijk is probeert ze op allerlei manieren bij ons te zijn. zelfs op manieren waarvan wij het niet eens door hebben gehad. na haar verjaardag gaan we het slaapprobleem aanpakken. omdat het zeker wel 2 weken nodig heeft. en als we nu beginnen is na de 2 weken net jarig en moeten we waarschijnlijk overnieuw beginnen. Donderdag moeten we naar het CB en krijgt ze haar prikjes, ik kan er nu al tegenop zien,want ze heeft er vaak heel erg last van. Vandaag hebben nikki en ik voor het eerst samen een vingerverf tekening gemaakt. was echt super super leuk. en we hebben haar verjaardagscadeau alvast gekocht. dit hebben we gekocht: Stack n Surprise Blocks Songs n Smiles Sillytown - Fisher Price Toys nog even een fototje van het vingerverfen
leuke foto shenoby. hier heb ik ook al met amber geverfd. mn moeder was 30 januari jarig en we hebben de 27e ofzo geverfd. had allemaal kranten op de grond gelegd en amber had alleen een pamper aan. nou maar goed ook als je de foto's bekijkt. haha. ik voeg een paar foto's toe. hoe ze er soms ook bij kijkt net een klein duiveltje hahaah
@shenoby; jah het is goed gegaan gelukkig,, L.iam heeft zich goed vermaakt,, heel af en toe een beetje gejammerd maar daar bleef het ook bij,, hij heeft nog lekker een uur geslapen en super goed gegeten Leuke foto!!! @lovely; jij oowk lieve foto's!! Liefsz 8)
Judith Ja de voorbereidingen hier zijn in volle gang. Versieringen, cadeaus en lekkere dingen zijn zo'n beetje wel in huis. Nu wil ik alleen nog even alle ramen gelapt hebben (zo met de zon erop is het echt geen gezicht meer...), ook wil ik de bovenverdieping nog even opruimen en de wintersportspullen moeten nog even terug naar zolder (vanavond wat te doen dus..) Versieringen hangen we zaterdagavond op als Amy naar bed is. Hanneke Fijn dat jullie het (ondanks dat de kindjes er niet bij waren) zo leuk hebben gehad. Lekker van en met elkaar genoten! En ach die slaap halen ze wel weer bij jou thuis in.... lekker verwennen die kindjes van je. Je hebt ze best lang niet gezien! De koorts bij Amy lijkt weg te zijn, maar de poepluiers gaan nog even door. Gisteren 4! Vanmorgen ook al weer 1 toen ze wakker werd (normaal nooit op dat tijdstip), ben dus benieuwd hoeveel het er vandaag gaan worden.... Mamavandaan Vervelend dat je cyclus zo raar lijkt te verlopen. Ik zou idd ook uitgaan van een misschien wel late innesteling en een innestelingsbloeding. Nou als het niet doorzet zou ik volgende week toch nog maar weer eens een testje wagen! Shenoby Succes morgen bij het CB, jammer dat Nikki altijd zo'n last van d'r prikjes lijkt te hebben. Snap dat je er dan niet zoveel zin in hebt. Lekker met de vingerverf gespeelt dus! Ik zou ook pas na d'r verjaardag met het slaapprogramma beginnen. Maar is het een beetje uit te leggen wat het inhoudt? Het buit (cadeau) is in ieder geval binnen! Nu nog even 2 weekjes geduld.... Lovely kan wel zien dat Amber het in d'r vingers heeft.....Lekker kliederboeltje geweest! wel leuk om de foto's zo te zien. Humbly fijn dat het zo goed is gegaan op het KDV. Zal een geruststelling voor je zijn!
hoi hoi! @humbly: super zeg dat het zo goed is gegaan op het kdv. Nu L.iam al wat ouder is zal het wel erg wennen voor hem zijn. @Hanneke: Alsof je nooit bent weggeweest zeker nu een paar dagen later.. Fijn om te horen dat het zo lekker is geweest saam. Enne,, melk is goed voor elk! @mvdaan: voel jeje alweer wat beter? Hoe was het op het cb? @shenoby: ook naar het cb geweest vandaag? Hoe was het? Zo'n slimme meid he! gelijk heb je.. eerst maar eens 1 worden en dan beginnen met een cursus hoe ga ik lief slapen nu ik een grote meid ben Marit en ik ook naar het cb geweest vandaag. Ook haar 11maanden prikjes gehad. Ze werd al kwaad (driftig huilen) met op de weegschaal gaan en meten, dus de oogtest en de prikken erna natuurlijk ook boos. Diep geslapen erna, maar ze lijkt er geen last verder van te hebben. Maar ze weegt nu 8330 gram en is 74 cm. Groetjes!