Jee meiden, wat is het hier stil.... Ha, ik had een paar weekjes terug precies hetzelfde, toen begon ze ook met meten en wegen al flink te huilen..... Enne oogtest hebben ze hier helemaal nog niet gedaan. Hopelijk krijgt ze geen verdere last van de prikjes. En wat extra slapen kan nooit kwaad. Het is allemaal ook zo vermoeiend, dat wegen, meten en prikken! Een beetje rust voor het lichaam doet altijd goed voor het herstel!
ja, vond het ook al wat stiller worden.. ik moest bij de arst zijn vandaag en zij teste marit met een lampje volgen en kijken of de ogen afzonderlijk van elkaar kunnen volgen enzo. Dat bedoel ik met de oogtest. Krijg nu ook wel van het kdv en ook vandaag de arts te horen, dat marit een pittig ding is! zit wel een kop op zeg maar.. heeft ze van haar vader.. ik ben best lief!
@ gem. hier was nikki ook errug driftig hoor met het wegen en meten. en toen ze de prikken kreeg was het hek helemaal van de dam. ze lijkt er tot nu toe gelukkig niet echt heel erg last van te hebben nikki woog nu 10kg en 760 gr is 78 cm lang
@ Gem,..he wat gek dat Marit de ogentest kreeg. Dat kreeg Evy helemaal niet. Of wel,...nou ja ik weet het niet eens meer. Ik zal de lijst updaten met de nieuwe meet en weeggegevens. @ Jacky,..ja het is rustig hier he. Nog een paar daagjes,... @ Lovelyengeltje en Shenoby,..wat een leuke foto's! Haha geweldige koppies. En lekker kliederen! Heerlijk! Evy wil al een paar dagen niet zo goed eten. We denken weer de tandjes, maar dat lijkt al maanden aan de gang. Ze heeft nog steeds maar 2 tandjes. En kauwt zich wel drie slagen in de rondte, maar het wil maar niet. Soms denk ik dat ze helemaal geen tandjes gaat krijgen. Verder hoest ze weer heel erg. Hopelijk gaat dat snel wer wat beter. Kortom ze zit deze week niet echt in een goed vel. We hebben volgens mij allemaal lente nodig, want ik ben het ook zo zat! Ik wil lekker op de fiets en wandelen.
" judith het schijnt dat ze rond een jaar een poos iets minder goed gaan eten. merk het hier ook aan nikki die eet ook minder alleen warm eten is goed. fruit maar een beetje en als het een potje is maar een half potje. liga e.d wil ze momenteel helemaal niet, gooit ze gewoon op de grond als ze die krijgt.
ik heb nu een lichte bloeding. wat zou dat zijn? kan mijn ongi toch nog niet zijn? want ze hebben een echo en bloed onderzoek gedaan en toen zeiden ze dat het nog ongeveer 2 weken tot 2 en halve week tot mijn ongi zou duren. als het 2 weken is dan is het nog een week te vroeg. iemand een idee?
Oh gelukkig om te horen eigenlijk. Ja ik word niet goed van het eten wat op de grond wordt gegooid . Inderdaad pap en fruit is goed. Paar hapjes groenten. geen yoghurt of brood. Maar ze lijkt ook niet echt honger te hebben. Ik weet niet wat die bloeding is eigenlijk. Gek genoeg wordt ik al op de laatste dag van de pil ongesteld. Dat vind ik ook vreemd, want normaal was dat de 2de of 3 de dag na de laatste pil. Misschien innesteling?
hoi hoi, hier ben ik ook weer eens. @ shenoby: kan het een innestelling zijn?? ik weet het niet hoor. maar het is wel vreemd. zag je foto's al op hyves. super zeg. ga het ook maar eens doen zo lekker kliederen (uhm schilderen) fijn dat de orthopedagoog jullie heeft kunnen helpen. @gem: heb de helft gezien van de keuringsdienst. best apart dat ze het een ovenschotel noemen terwijl het niet eens in de oven gaat. hier zo af en toe wel potjes,maar heb toch liever gewoon verse groente. voel me al weer wat beterder. weet nu waar ik aan toe ben. ben nu goed ongesteld. had 1 dag licht bloedverlies en dag erna niks meer en toen brak het echt los. niet normaal. fijn dat marit geen last heeft vand e prikjes verder. hier gelukkig ook niet. @judith: die lente mag zeker wel komen. echt niet prettig om je kindje niet fit te hebben. @jacky: testen is niet meer nodig. ben blij dat ik nu gewoon ongi ben geworden. kunnen we opnieuw beginnen. @hanneke: lekker dat jullie zo'n fijne tijd hebben gehad en nu weer lekker vollop genieten van je kindjes. heerlijk. gister dus bij het cb geweest. alles is weer goed gekeurd. daan weegt 10440 gr. is 78,5 cm en zijn hoofdje 48,2 cm. niks niet te zwaar dus gewoon perfect met zijn lengte. ook heeft hij weer 2 prikjes gehad. ze gingen duo prikken. dus het was gelukkig maar even. hij moest even huilen maar gelukkig zo weer over. verder ook nergens last van gehad. gelukkig. met mij gaat het ondertussen ook weer wat beterder. paar dagen even mn rust genomen en nu dus ook ongesteld geworden. heb daar wel buikpijn van en last van mn bekken maar voel me niet meer zo down. ga zo lekker mn bedje in en morgen maar eens naar hardewijk om een nieuwe lattenbodem op te halen voor daan.
@ MamavanDaan,..zo weer goedgekeurd dus en wat een grote knul alweer. Dus de ongesteldheid is toch doorgebroken. Dat is in principe een goed teken dat je lijf gewoon doet wat ie moet doen. Volgende ronde nieuwe kansen! @ Gem,..ik had het ook gezien ja. Stom he. Maar de keuringsdienst vindik sowieso echt geweldig. Heel verhelderend
@ mvdaan. bij jou de ongi dus eindelijk doorgebroken. is ook wel fijn. wat mij betreft. tja zat zelf ook wel een klein beetje aan een inesteling te denken. als ik hier de calculator op mijn nod over een week zette was de innesteling de 16e. maar als vanaf het moment dat ze gebeld hadden het nog 2e en halve week zou duren tot mijn nod is de inesteling de 18e besef ik me nu.
@shenoby: hmm.. komt voor je ongesteldheid toch ook nog wel eens nog wat "oud" bloed door? Heb ik wel eens halverwege zeg maar... @judith: ja ik hoorde vandaag nog op het cb dat ze minder kunnen gaan eten nu.. ik vroeg ernaar omdat ik marit zo licht vind (8,3kg) maar nergens om zorgen over te maken.. Groeien nu niet meer zo hard als het eerste jaar.. @mamavdaan: en? krijg je nu een nieuwe lattenbodem van het bedrijf?? Misschien je humeur ook te maken gehad met twijfeling en het ongesteld worden. @keuringsdienst van waren: Marit eet gelukkig bijna altijd met de pot mee. ik vind die potjes zelf ook niet lekker, maar zo zie je maar weer.. de chefs ook niet.. die marketingdame van nutricia stond wel een beetje voor aap dat ze niet wist welke "oven"schotel ze nu at!! oeps! @all: ik lees dat sommige hyves hebben en foto's! Als jullie het goed vinden mail me dan prive jullie gegevens, kan ik lekker meekijken
nope. Helemaal niks, er is al gesproken over eventueel IUI maar dat gaat waarschijnlijk ook niet lukken omdat de zaadcellen zolang niet overleven. Tsja volgende maand nog een kans hopelijk?! Ik doe nu wel ovulatietesten en misschien dat ik nog een positieve test heb voor hij wegmoet. Dan is er nog een kans van slagen. Ach ja we zien wel...
Shenoby, Lekker samen verven dus ! Leuk hoor! Mooie foto van mama en kleine meid zo samen bezig! Benthe heeft het nog niet gedaan, wil niet dat ons kleine meisje vies word ! Maar die andere twee vinden het erg leuk ! Fijn dat ze vrijwel geen last van de vaccinaties lijkt te hebben. Bloeding, geen idee sorry. Lovelyengeltje, Jullie ook al lekker gekliederd met de verf zo te zien! Jacky, Idd klopt hoor, die slaap hebben ze wel weer ingehaald. Denk ook dat het vooral komt dat wij ze iets beter kennen en ze iets meer rust geven dan opa en oma ! Maar geeft niks, weet dat opa en oma het super doen! Fijn dat de koorts weg is, succes met de poepluiers! Gem, Hmm altijd fijn zo een cb bezoekje met kwade tante ! Nouja moeten ze maar tegen kunnen op het cb hoor. Mooie cijfertjes toch? Hoop dat ze verder geen last krijg van de vaccinaties. Hier ook nooit een oogtest gehad op het cb, maar oke, wij gaan daar ook niet voor dus vind dat niet gek ! Hier geen hyves overigens meid ! Judith, Nou, je bent zeker niet de enige die lente wil hoor ! Hoop dat het snel wat lekkerder gaat. Ze zal vast wel weer gaan eten als ze weer wat meer trek heeft. Misschien ook een beetje een zere keel door al het hoesten dat ze daarom niet zo lekker wil eten? MVD, Fijn dat het op het cb goed gegaan is. Die vaccinaties blijven vervelend natuurlijk. Wel fijn dat ze het tegelijk konden doen denk ik voor de kleine, was ie er ineens vanaf eigenlijk. Gelukkig gaat het met jezelf wat beter, gewoon lekker de tijd nemen. Dus toch ongesteld geworden, nouja, misschien wel fijn die zekerheid. Succes morgen met de lattenbodem, krijg je trouwens een nieuwe? Of moet je een nieuwe kopen? Keuringsdienst van waarde, Heb het gekeken, en heeft voor mij alleen nog duidelijker gemaakt dat wat ik er altijd al over gedacht heb. Het moge duidelijk zijn dat wij dus nog nooit een potje in huis gehad hebben. Jakkes zeg, ik moest haast kotsen toen ik het in die bakjes zag liggen toen die chef het ging proeven, vond het echt net van dat blikvoer voor katten/honden, daarbij was ik al een beetje misselijk, dus was het helemaal compleet, ben maar snel even weg gelopen ! Nee dat zou ik echt nooit aan mijn kinderen voeren, kan het eigenlijk niet eens te eten geven noemen ! Wij zouden vanavond samen naar de bioscoop gaan (voor het eerst in 3 jaar ofzo...). Oppas geregeld en naar de bios, draait de film helemaal niet op die tijd. Hij zou om 18.45 ofzo draaien maar draaide allleen om 21.45...Dus zijn we maar weer naar huis gegaan. Om 17.00 weg en om 19.00 weer terug. Wel even lekker samen wat gegeten namelijk. Maarja maandag gaan we dus in de herkansing! Maandag overigens ook weer vaccinatie hier op het 'programma' staan...deze mama ziet daar altijd maar weer tegenop...! En ergste is nog dat Malou en Ruben eigenlijk ook moeten...! Pffff, zucht, steun, kreun, mekker, ! Haha! Liefs, Hanneke!
Hanneke,..in ieder geval wel eten, maar jammer van de film. Welke film wilden jullie gaan kijken? En die prikkies zijn ook naar! Sterkte x 3 dus,...
Nee, nee, nee, maar 1x sterkte gelukkig! Voor Malou en Ruben hebben we nog geen afspraak gemaakt ! Benthe maandag gewoon 1 vaccinatie, als mama niet alsnog besluit het niet te doen, das met mij altijd maar weer afwachten... Wilden eigenlijk naar Shutter Island gaan, maar draaide dus gewoon niet. Wel gegeten idd ! Haha! En maandag gewoon nog eens een avondje samen !