Hanneke Fijn dat je buik dus beter voelt! Je had vorige week wel gemeld hoor dat jullie voor niets naar de bios gegaan waren. Maar met zo'n drukke dag voor de boeg betwijfelde ik of jullie gisteren nog wel gegaan waren. Vandaar mijn vraag. Nou, dat is een leuke manier. En ja 30 man (jee meid wat zal jullie huis vol zitten - bij ons waren het er 25), ze zullen toch allemaal hetzelfde kopen . Is dat iets wat gewoon vanuit top1toys uit zo geregeld is? Hier had dat niet gewerkt, daar wij juist veel kennissen/vrienden niet echt in de buurt hebben wonen. Wij hadden dus een online-lijst gemaakt. Hier stonden zeer goedkope, normaal geprijsde en wat duurdere dingen op. Zo konden ze dus ook allemaal zelf wat in hun eigen prijsklasse zoeken.
hoi hoi! @all: bedankt voor jullie steun om toch het goed in de gaten te houden. Heb me voorgenomen het nog een week te geven.. Als de verkoudheid dan niet minder is geworden ga ik naar de huisarts en vraag ik om een doorverwijzing.. @shenoby: jemig is ze gewoon uit bed geklommen joh! en dan nog wel ziekjes zijn ook! gaat vandaag alweer wat beter? @jacky: ook al niet lekker.. nu mag die lente dan echt wel gaan beginnen! @hanneke: was de film nu wel nog leuk? Hier gaat marit eindelijk het stappen begrijpen. Vanavond liep ze wel achter haar karretje, maar wel met veel moeite. Ik wil een ander karretje.. deze (van chico) is niet stabiel. Valt volgens mij gewoon om. Hebben hem gekrgen van mijn schoonzus, maar marit valt zo vooruit. Jullie betere ervaringen?
Hmmm, ik kijk net in het groeiboekje en daar staat dus 6975 gram...weet zeker dat ze gister dat andere gezegt hebben, maar oke, zet maar liever 6975 in de lijst. Heb ik zelf nu ook gedaan in de curve, das wat positiever ! Jacky, Ahaaa, oke, verkeerd begrepen ! Maar we zijn dus idd ondanks de drukke dag toch naar de bios geweest idd. Erg fijn geweest even lekker samen weg en gewoon even naar de film ook erg fijn ! Nee idd met familie/vrienden die ver weg wonen is het niet handig, zeker omdat je dan 'verplicht' word naar die winkel te gaan ! Nouja jullie hadden het ook erg goed geregeld met de lijst! Gem, Hier geen ervaring, sorry! Maar wel heel erg fijn dat ze het stappen begint te begrijpen! De film was wel leuk/mooi idd, maar wel een beetje vaag, maar geeft niet ! Benthe hier begint zich eindelijk eens een beetje op te trekken in de box. Vanmiddag hing ze half omhoog, haha, maar snapte blijkbaar niet hoe ze op dr knietjes of evt op dr voetjes kon komen! Nouja was wel erg grappig ! Haha! Liefs Hanneke!
dag lieve meisjes, Ik ben helemaal niet lekker, snotverkouden pijnlijke voorhoofdholtes/ bijholtes of hoe die dingen dan ook heten,.. dus ik zit even op "de lees, maar even niet reageerstoel". Maar ik heb mezelf al getrakteerd op 2 x 500 mg ibuprofen,....wat ik nooit neem, maar ik was het zo zat dit rottige gevoel, dus als ik wartaal uitspreek komt het vast daarvan en Kevin heb ik opdracht gegeven mij naar bed te sturen als ik te erg word. Dus enzo. Ik voel me al iestje beter,..
Hmm Judith, klinkt niet heel erg lekker! Nouja maar lekker vroeg je bed inkruipen meid! En lekker door je vriend je in de gaten laten houden en natuurlijk laten verwennen als het even kan, lekker sapje op bed enzo, ja Hanneke weet het wel ! Maar bovenal, heel veel beterschap meid!!
Gem Amy duwde telkens te hard aan het karretje. Wij moesten het karretje dus echt tegenhouden, anders lag ze op d'r snuffert. Maar zaterdag ging ze er ineens heel goed mee lopen en nu loopt ze zelf door de kamer te banjeren met de kar. Misschien moet je gewoon heel even geduld hebben... Hanneke Benthe die zich gaat optrekken. Pas maar op, nog even en dan ineens loopt ze achter die 2 oudste aan.. Judith Beterschap meid. Hier lekker nog een dagje (ziek) thuis. Ik voel me redelijk goed. Buikpijn / misselijk met vlagen, maar het gaat de goede kant weer op!
hoiii meiden, hier ben ik ook weer eens. sorry dat ik jullie zo verwaarloos,maar ga nu proberen weer geregeld te reageren. @jacky: beetje te laat sorry maar alsnog van harte gefeliciteerd met amy. kan niet echt beseffen dat de 1e verjaardag al weer is geweest bij ons topic. hoop dat je je weer beter voelt. niks aan dat ziek zijn. @gem: hier ook dat probleem. wij hebben zo'n babywalker en die ligt zo om. nu heb ik vandaag zijn auto verbouwt. kan in meerdere standen. heb nu de rugsteun erop gemaakt en dan kan hij er op zitten maar er ook achteraan lopen. dat gaat een stuk beter. wel moet hij niet op het laminaat komen want dan rolt dat ding sneller dan dat daan loopt haha. @shenoby: wat handig zo met de kadoos. ik zit een verlanglijstje te maken maar vind het echt moeilijk. want wat is leuk voor hem. speur internet maar af. @hanneke: wil je misschien de link van ons oude mamatopic sturen? zat laatst te zoeken maar kon niet vinden. had er wel 1 maar volgens mij had ik de verkeerde. haha. nog 8 dagen en dan word daan alweer 1. vind het zo apart. zit echt geregeld terug te denken aan vorig jaar. toen moest alles nog beginnen (bevallen) besefte ik niet dat ons kleintje er bijna zou zijn. pfff kan er best emo van worden. heb gisteren slingers gekocht bij xenos. ballonnen met een 1 erop vlaggetjes met een 1 erop en opblaasbare 1. haha kan er niet omheen. wil over 8 dagen ook de film klaar hebben. dan kunnen we weer opnieuw beginnen met filmen vanaf 1 jaar. heb ook een nieuwe banner gemaakt. word weer spannend.
Hey Meiden Ben al een hele tijd niet meer geweest ben ook zo ontzettend druk met werken, kinderen en huisje maar omdat de kleine meid hier maandag alweer 1 is geworden dacht ik toch aan jullie. want bij jullie gaat het nu ook eraankomen besefte ik me. sherena was geloof ik de 5e geboren baby in februari... ik zie ook een heleboel nieuwe namen hier. leuk het was wel even zoeken hoor, de oude topic was gesloten. maar ik ga weer eens wat meer proberen mee te schrijven als jullie dat goed vinden ??? Voor iedereen iig alsvast of alsnog gefeliciteerd met de 1e verjaardag van jullie hummeltjes. hier gaat alles heel erg goed. dikke knuf voor nu
@twigger: gezellig dat je langskomt. en natuurlijk mag je altijd komen kletsen. ondertussen zijn er ook wat namen aangepast,maar natuurlijk ook nieuwe mama's bijgekomen. alsnog van harte met sherena. hebben jullie een fijne dag gehad?
@Humbly89 dank je wel wat een leuk plaatje @mamavandaan639 ja zeker het was super speciaal voor sherena een knoeitaartje laten maken nou ze heeft ervan genoten hihi eerst wist ze zich er geen raad mee maar toen ze t eenmaal wist was er geen houden meer aan hahahahha en ze is lekker verwend dus het was helemaal top morgen naar t consultatie bureau voor dr 11 maanden prik dan zal ik wel WEER op mn kop krijgen ze was de laatste keer 80 cm en 10 kilo ( ze had de lengte en het gewicht van een 1,5 jarige hihi) maar verders ook alles goed met jullie en jullie kindjes meiden ?? Knuffff
@ twigger. NIkki is veeel zwaarder hoor. die was de ena laatste keer al over de 10 kg. de laatste keer was ze 10 760. en maar 78 cm. dus ze is nog minder lang ook. leuk trouwens dat je hier ook weer komt kletsen.
@shenoby Ow echt ?? en wat zeggen ze tegen jou ??? tegen mij liepen ze te zeuren maar toen zei ik dat ik haar wel tussen de bankschroef zou zetten om dr kleiner te maken en ik dr maar geen eten meer zou geven waren ze snel stil hahaahah alsof ik er wat aan kan doen dat ze zo lang is maar ik moest wel lachen hoor want mijn nicht heeft een tweeling van bijna 2 en sherena is bijna een halve kop groter hahahahahahah hun hebben maat 74 van kleren en sherena zit al op de 86 en gaat hard opweg naar de 92.
tegen mij zeiden ze niks. ze groeit heel netjes in haar eigen curve, wel iets boven gemiddeld dat wel maar verder niet. ze doet het goed volgens hun. nikki zit nu ook in maat 80/86. 92 word nog niet das nog veel te groot.
@twigger; wauw idd lang meisje haha L.iam was met 9 maand 75 cm en 9040 gr,, hier kreeg ik commentaar dat hij te ligt was en te weinig aan komt,, hij is in 1.5 maand maar 200 gr aangekomen,, hier dinsdag weer! L.iam zit in 86 hier en broeken 68/74 Liefsz 8)
Twigger Leuk dat je er weer bent.... Jij ook nog gefeliciteerd met jullie dochter! Onze Amy was maandag ook jarig. Enne een flinke meid hebben jullie hoor. Onze Amy was de laatste keer zo'n 70cm en 8585gram. Een flink verschil dus. Maar ik denk dat een CB weinig over de groei van een kindje kan zeggen hoor. Zolang je haar niet vetmest met van alles en nog wat kun je er niets aan veranderen volgens mij.... Ben je bewust zo laat met de 11maanden prik, of kwam het gewoon zo uit?
Verdorie zeg! Heel verhaal getypt, verkeerde knop! Dan maar weer even snel overnieuw! Jacky, Wat zeg je me daar nou ! Hou eens op joh 8)! Vind je het goed dat ik daar nog even niet aan denk! Haha, nee ooit zal het komen idd en dat zal vast niet al te lang meer gaan duren ben ik bang ! Jij inmiddels weer helemaal opgeknapt? MamavanDaan, Ik plaats zometeen even de link, dat gaat nu even niet lukken gezien ik daar even 2 handen voor nodig heb, en ik nu met een klein slapend meisje aan de borst zit. Jullie dus druk in voorbereiding voor het feest ! Hoe was het eigenlijk afgelopen met die lattenbodem laatst? Twigger, Welkom terug dan maar ! En alsnog gefeliciteerd met de verjaardag van jullie dochtertje. Succes alvast voor het bezoek aan het consultatiebureau. Sterkte met de vaccinaties! Verder lekker laten zeiken hoor daar, er moeten nu eenmaal grote en kleine kindjes zijn om aan een gemiddelde te komen. Hier alles lekker zn gangetje. Vandaag even lekker een paar boodschapjes gedaan met de kids en heerlijk samen gekookt (hoewel mama het toch wel eng vond die twee 'grote' met mesjes aan de gang ), maar alles goed gegaan, alle vingertjes zitten er nog aan, oogjes er ook nog in en we hebben heerlijk gegeten ! Verder ook nog heel eventjes de stad in geweest, hoewel het weer niet echt mee zat ! Maar vooruit, net zomaar een paar winkeltjes gekeken verder niet echt. Alleen het waarvoor ik eigenlijk perse even wilde bleek dus niet meer te koop te zijn ... ... diepe zucht ... nouja nu maar heel zuinig zijn dus met de 50ml ofzo die ik nog heb en nog even extra genieten van het geurtje! Hoewel ik zelfs denk dat ik het niet helemaal leeg ga maken zodat ik altijd nog wat heb ! Liefs, Hanneke!
MamavanDaan (en evt andere liefhebbers) ben toch aan het proberen nu even met 1 hand, dus hoop dat het goed gaat, maar met de muis even kopieren, knippen en plakken moet ook vast goed komen ! Het eerste zwangerschapstopic (22 juni 2008 - 15 december 2008) http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/92932-maart-2009-mamas.html Het tweede zwangerschapstopic (15 december 2008 - 20 april 2009) http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/120939-maart-2009-mamas-deel-2-a.html Het aparte clubje zwangerschapstopic (12 november 2008 - 19 april 2009) http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/115213-uitgerekend-maart-2009-deel-ii-officiele-lijst.html Het eerste mamatopic (1 maart 2009 - 21 januari 2010) http://www.zwangerschapspagina.nl/de-mamas/135238-maart-2009-mamas.html Liefs, Hanneke!
@Humbly89 25 weken, 3 dagen 70,5 8850 35 weken, 5 dagen 75,0 9450 45 weken, 3 dagen 80,0 10049 wel lekker als ze nog zo klein zijn hoor, ik heb echt een reuze baby hihi @Jacky78 Dank je wel.... Oke kijk eens aan wat leuk nou jullie ook nog van harte gefeliciteerd met Amy leuke dag gehad ook ?? Nee ik heb niet bewust gewacht met die prik maar omdat ze toen met de mexicaanse griepprik zaten werden alle bezoeken naar het cb een maand opgeschoven dus eigenlijk had ik 25 novgemoeten maar dat werd nu midden december en toen was ze te jong voor de 11 maanden prik en omdat er dan weer 2 maanden tussenzit wordt het morgen gedaan. maar het kon geen kwaad volgens het cb dus ik ga er maar vanuit dan... @Hanneke Ow dat doe ik ook echt wel bij de eerste leefde ik echt helemaal naar de regens van het cb maar nu bij de 2e heb ik zoiets van doen jullie maar waar jullie voor zijn aangenomen dan doe ik de rest wel Ow wat leuk trouwens die linken heb net een beetje terug zitten lezen wat heerlijk om dat weer terug te halen hahahahha wat een knusse club hadden/waren we eigenlijk he zonde dat dat zo uitelkaar is gevallen
Jacky, Wat ik me trouwens nog af vroeg, hoe lang duurt het nog tot het vaarseizoen begint? Haha! Alle aftelmomenten (vakantie, verjaardag) zijn nu voorbij, dus het moet eraan zitten te komen. Twigger, Precies! Zo is het! Verder hier weer even druk bezig met terug lezen in ons oude topic, vind ik ineens dit van mezelf -> En tjonge, inmiddels zitten we toch wel bijna aan de 11 maanden en idd ze heeft nog altijd geen koekjes gehad ! Vond dat wel even grappig !