Maart 2009 mama's - deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Jacky78, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shenoby

shenoby Niet meer actief

ik zat ook terug te lezen.
    maar weet iemand eingelijk wat naduah heeft gekregen.
    kan me niet herrineren dat we daar wat van gehoord hadden en kon haar ook niet terug vinden in de lijst.
    of heeft ze een keer haar naam veranderd ofzo?
    weet iemand dat?

2. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ik heb geen idee. Is ze niet juist misschien een van degene van wie we nooit meer iets gehoord hebben of niet meer in de lijst wilden of de pb's die toen gestuurd zijn niet beantwoord heeft?

Wil er morgen ofzo wel even naar gaan zoeken, nu even niet ;)! Haha! Nog 70 pagina's dan heb ik ons oude mama topic uit :D!

3. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
  4. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ze staat overigens ook gewoon in die lijst die we toen bijhielden ->
    22 februari 2009: Naduah: Rune William Abel (37wk2dg) 2735 gram - 47 centimeter

5. mabidami

mabidami Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.021
    2
    38
    dank je hanneke. heb direct even terug gelezen. nu weet ik wat ik fout deed. ik had het verkeerde topic. want we waren gesplitst.
    heel stom maar op 2 maart is dus onze kameraad ook al een jaar overleden. had echt gedacht dat dat nog helemaal niet zo lang geleden is. maar wilde toen naar de begravenis en die was op vrijdag maar ikw as bevallen op vrijdagmorgen.
    wel leuk om te lezen dat we allemaal dachten dat ik voorweeen had maar ondertussen haha. en dat ik de slijmprop was verloren. dat was ik alweer helemaal vergeten.

met de lattenbodem is het goed afgelopen. we hebben een nieuwe gekregen maar dat bleek wel een inuversele en ze konden niet zeggen of hij wel echt zou passen. maar heb hem maar meegenomen omdat het voor ons 3 kwartier rijden is naar die winkel en ik dus echt niet voor niks wilde. nu blijkt deze dus veeeeel steviger te zijn dan die we hadden (logisch als hij na 10 maand al doorzakt :D) maarde latten zijn veel breder en hij past er precies tussen. dus wij zijn helemaal blij.

6. shenoby

shenoby Niet meer actief

@ hanneke.
    ik schaam me diep.
    nu ik de naam zie weet ik het ook wel weer.
    en ik heb wel 6 keer de lijst doorgekeken daarstraks,
    maar ik heb er dus gewoon overheen gelezen.

Nog wel een grappig detail die me nu pas opvalt.
    wish en ik waren 2 dagen na elkaar uitgeteld.
    zij de 16e en ik de 15e,
    en we zijn na elkaar bevallen.
    alleen dan andersom
    zij de 2e ik de 3e.
    vond ik wel even grappig.

7. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Shenoby,
    Haha, nouja kan gebeuren. Ik dacht, ik kijk toch maar even snel of ik iets kan vinden voor je, en dat was gemakkelijker dan ik dacht, vandaar toch even antwoord op je vraag ;)!

MamavanDaan,
    Super dat je dus idd een nieuwe gekregen hebt. Dat hij paste is ook erg fijn natuurlijk! En steviger dan de originele, das altijd mooi meegenomen!

Grappig idd om dat terug te zien toch! Wat naar van jullie vriend trouwens! De avond/nacht dat mijn bevalling begonnen is komt hier nog met regelmaat te praat, er is die avond namelijk nog iets erg bijzonders gebeurd ;)!

Zo wij gaan maar eens naar boven, Benthe nog even laten lurken, heb niet gekolfd en wil even geen kunstvoeding geven vanavond, dus dan maar gewoon laten drinken. Daarna hopelijk lekker slapen samen :D!

Liefs, Hanneke!

8. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.745
    3.183
    113
    Vrouw
    @twigger; haha jah ene kant wel maar aan de andere kant is een groot kindje oowk wel lief ;)
    ik denk dat L.iam nu rond de 78/79 cm is,,
    gewicht nog geen 9.5 kg

@hanneke; oooh leuk ik ga eens even lezen ;) :D

Liefsz 8)

9. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Twigger
    Ja, wij hebben een fijne dag gehad. Athans voor ons was het druk, voor Amy geweldig.....

Hanneke
    Nog even en dan begint idd het vaarseisoen weer. Wij zijn van plan om de boot over te gaan varen op vrijdag 2 april. Maar dat is dus nog wel even afhankelijk van de waterkwaliteit (lees; of er nog ijs ligt). We willen namelijk niet als ijsbreker fungeren.
    Bij ons op de haven ligt er in ieder geval nog ijs op dit moment....
    Volgende week eerst nog even naar de Hiswa (oa een zwemvest voor Amy scoren)
    Dus het duurt nog zo'n 4-5 weken voor het seizoen weer losbarst!

Leuk dat je al die oude topics even noemt. Geinig om terug te zien hoe we het een jaar geleden ervaarden!

mamavandaan
    Jullie gelukkig een nieuwe lattenbodem. Hopelijk houdt deze wel wat langer!

Vandaag ben ik nog een dagje vrij en maandag gaan we dan weer gewoon aan het werk.

10. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Hey meiden,

Nog even en dan worden onze beepjes 1 jaar....

11. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.745
    3.183
    113
    Vrouw
    heey heey

jah gaat snel he!
    Hoest daar?

Liefsz 8)

12. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Hier gaat het wel goed. Bhalve dat ze ziekjes is nu.

Zie dat Liam met 10,5 maand liep. Gaaf zeg!

13. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.745
    3.183
    113
    Vrouw
    he bah daar oowkal? L.iam is hier super verkouden :(

Jah inmiddels rent hij de hele kamer door haha

Beterschap daar!!

Liefsz 8)

14. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Vanisha is ook echt super verkouden. Gelukkig heeft ze vandaag voor het eerst geen koorts meer. Maar vanaf maandag was ze ziek en dinsdag nog spuitjes gehad. Dus tja :(

15. Gem

Gem Actief lid

14 dec 2009
    230
    0
    0
    NULL
    Hallo!

Zo even niet geweest en direct hele lijst berichten.. gezellig hoor..

Sorry als ik even niet op iedereen reageer, maar moet even goed nalezen straks.

Hier vanmorgen de dokter gebeld om met Marit langs te gaan. Me zorgen geuit en eigenlijk gewoon gevraagd naar meer onderzoek. De dokter vond het volgens mij niet nodig, maar heeft nu toch een verwijsbrief gegeven om een echo van het bultje te laten maken en bloed te laten prikken in het kinderziekenhuis. Volgende week kan ik terrecht. Kon al maandag, maar dan werk ik dus donderdag ga ik langs.

Nou ga nu de berichtjes maar eens lezen...
    ohja jacky zag de hiswa voorbij komen bij jou.. wat voor boot hebben jullie dan? Wij en vooral mijn vent is helemaal gek van catamaranzeilen op zee. Maar dat is dus meer een sportief bootje waar je ook echt nat op wordt.. hebben jullie ook zoiets of eerder een sloepje ofzo?

Groetjes!

16. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Wij hebben een sloep van 8meter. Dit kun je dus geen sloepJE ;) meer noemen. Slaapplaatsen, kookgelegeheid, koelkast, wasbak met stromend water en toilet zijn aanwezig.
    We hebben eind juli 2009 een nieuwe gekocht, deze moest nog gebouwd worden. Onze vorige boot was 6 meter nog iets. De nieuwe boot was klaar in november 2009, helaas dus net ná het vaarseizoen.... Des te meer zin hebben we nu om hem in ontvangst te gaan nemen.:D

Fijn trouwens dat het bobbeltje van Marit nu eens beter onderzocht wordt! Goed van je hoor dat je toch doorgezet hebt. Hopelijk heb je snel goed nieuws en kun je het rustig weer achter je laten.

17. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Humbly,
    Veel plezier met lezen! Succes met de verkoudheid.

Jacky,
    Ow, das al bijna! 2 april lijkt me idd een mooie datum :p! Wel te hopen dat dan idd het ijs weg is. Eerst nog naar de winkel/beurs/oid dus om wat dingen te scoren! En idd een zwemvestje is waarschijnlijk wel een goed plan :D! Jij ook veel plezier met terug kijken van sommige dingetjes ;)!

Mupkuh,
    Idd nog eventjes, hoewel de eerste al geweest is(/zijn) natuurlijk. Fijn dat het daar goed gaat, maar voor nu even beterschap!

Gem,
    Tot straks dan zou ik zeggen ;)! Haha! Of gewoon morgen of overmorgen of daarna een keertje, gewoon wanneer je tijd hebt. Fijn dat de huisarts je toch een verwijsbrief heeft gegeven om het na te laten kijken. Sterkte met het prikken! Das echt niet leuk!

Judith,
    Hoest met jou? Alweer een beetje aan de beterende hand?

Hier vandaag na de 'drukke' dag van gister, lekker helemaal niks gedaan :D! Heerlijk :p!

Liefs, Hanneke!

18. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Hanneke lief dat je het vraagt!

Ik voel me nog niet helemaal topfit eigenlijk. Heb hoofdpijn en ben nog steeds superverkouden en pijnlijke bijholtes.

Vandaag heeft Evy haar verjaardag op het kdv gevierd en dat was echt super leuk.

Nu druk met taarten maken voor morgen,...de grote dag :):)

19. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Hanneke
    Lekker toch even een dagje niks doen.....

Judith
    Ah, Evy is al een beetje jarig geweest....
    Heel veel plezier morgen. Geniet van elk moment!
    (ik weet niet of je er wat voor in huis hebt, maar je zou even moeten stomen. En neem even 2 aspirientjes in vlak voordat de visite komt, dan kun je er even tegenaan!)

20. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Taartje voor de leidsters

Deel Deze Pagina