Jacky, Idd dagje niks doen is heerlijk! Houd ik wel van! Zelfs zo erg dat we tot 10 uur met zn allen op bed gelegen hebben ! Haha! Judith, Ah, ze is dus al eventjes jarig geweest vandaag! Leuk hoor ! En mooie taart meid! En lekker geknutseld voor de tractatie. Succes met bakken/maken nog voor morgen! Verder uiteraard voor jullie ook nog geen felicitatie maar al wel vast een heel fijne dag gewenst! Hoop dat je het allemaal een beetje gaat redden met de verkoudheid enzo! Beterschap nog! En evt idd de tips van Jacky uitproberen. Maak er een mooie dag van samen! Liefs!
haha goed hoor Hanneke! Ik heb ook even rondgekeken en vond het wel even goed om te lezen dat ik de zwangerschap zo zat was. Kan ik weer even rationaliseren mbt het nu niet/wel zwanger worden.
Haha, ja dat stukje heb ik nog niet gelezen! Wat ik wel van jou nog tegen kwam in het topic, en dat ik toen echt volgens mij helemaal niet meegekregen had, dat jullie op een verjaardag waren, Evy lag in de kinderwagen te slapen binnen en iedereen was buiten aan het eten. Toen je binnen kwam om even bij haar te kijken was ze ineens uit de wagen en 'kwijt' maar was bij een vriendin van je, die had haar even gepakt omdat ze huilde. Zoiets was het tenminste! Lijkt me zeker heel erg schrikken zeg!
Dat was echt verschrikkelijk! Ik was zo geschrokken inderdaad. Heb aardig zitten janken met Evy in mijn armen. En die vriendin begreep meteen dat ze het had moeten zeggen. Ze schrok net zo als ik geloof ik. Maar ik vond het ook zo erg dat Evy lag te huilen en ik niets gehoord had.
Idd een lege kinderwagen terug vind, dat lijkt me echt een schok die je dan van binnen krijgt zegmaar. En je haar dan niet meteen terug gevonden had zegmaar. Pffff! Vreselijk! Nouja gelukkig was ze idd niet echt weg en snapte je vriendin het! Waarschijnlijk is het nooit meer gebeurd! En idd wel een beetje sneu dat je haar niet gehoord had, maar gelukkig was er iemand anders in haar buurt! Die mi eigenlijk wel even meteen naar jou had moeten komen !
Ja het was echt zo'n oergevoel van binnen inderdaad. die vriendin is samen met haar man trouwens voogd voor Evy als Kevin en ik overlijden. (zijn we niet van plan hoor)
sorry allemaal dat ik bijna niet meer reageer. maar moet deze week zoveel werken. van woensdag tot zaterdag en de donderdags ook nog koopavond. en daarbij ook nog eens dat amber ziekjes is en steeds rond de 38 graden verhoging heeft. steeds huilerig is en 's nachts heel slecht slaapt. ze word steeds wakker(denk ik) en gaat dan huilen (wel in haar slaap maar toch niet echt prettig) dus elke nacht ben ik er gewoon wel 20x uit. op het laatst neem ik haar maar mee bij ons op bed. dan kan ik tenminste zelf ook nog ff slapen. ze is trouwens ook weer heel erg verkouden. dus het gaat hier niet super lekker. oh ja @gem alvast gefeliciteerd met marit haar verjaardag voor morgen. maak er een leuke dag van
Gelukkig zijn jullie dat voorlopig nog niet van plan in ieder geval ! Erg goede vriendin dus, dat wel! Zat even je bevallingsverslagje terug te lezen! Ik ben dat van iedereen allang vergeten, maar dat was ook behoorlijk rot dat je na de bevalling zoveel bloedverloor enzo en naar het ziekenhuis moest. Lovelyengeltje, Geloof idd dat je het verkeerd had. Nouja in ieder geval beterschap voor de kleine.
oh ja sorry. ik bedoelde judith alvast gefeliciteerd voor morgen met evy haar verjaardag. pfff ben er niet helemaal bij met mn hoofd. maar heb die mooie nijntje taart en die nijntje uitdeeldoosjes wel gezien. en vond ze erg leuk
Het was inderdaad heftig. Ik kan een ambulance ook niet meer los zien van mijn bevalling haha. Is gelukkig allemaal snel weer gekomen. Maar dat geldt ook voor jullie. Ik denk dat de bevalling en de tijd dat Benthe in het ziekenhuis moest blijven diepe indruk hebben gemaakt. BTW,..We hebben goud met snowboarden!!!!! Stoere chick die Nicolien!!
Klopt hoor! Dat is voor mij ook de rede geweest om het topic terug te kijken. En ook al 100 keer van een heel bijzonder iemand te horen heb gekregen dat alles wat er toen gebeurd is echt helemaal niemands schuld is en was het dat wel, dan absoluut niet de mijne of die van Benthe. Maarja ook al hoor ik dat vaak genoeg, soms blijft het gevoel dat het mijn schuld is geweest alsmaar terug komen. Bij jullie hoort dat stukje ambulance ook gewoon bij de bevalling eigenlijk. Hoe staat het trouwens met de voorbereidingen voor het trouwen? Dat vergeet ik steeds te vragen! Druk de spelen aan het kijken jullie dus ondertussen ! Haha!
Lieve Judith (en judith-man) hartelijk gefeliciteerd met de allereerste verjaardag van jullie meisje! Geniet met volle teugen van deze bijzondere dag! Dat Evy maar lekker verwend mag worden vandaag. Bekijk bijlage 54606
GEFELICITEERD! voor Judith en Judithman met de eerste verjaardag van jullie kleine meid! Fijn dag gewenst vandaag, samen maar ook met allemaal familie en vrienden! Evy, Ook voor jou uiteraard van harte gefeliciteerd met je eerste verjaardag! Dat je een heerlijke dag mag hebben vandaag. Lekker smullen van de taart en overladen worden met cadeautjes! Kwijlkusje en een dikke vette knuffel van Benthe, Malou en Ruben! Liefs, Hanneke!
HOERA HOERA EVY IS 1 JAAR!!! Judith en Judith man gefeliciteerd met Evy! maak er een leuke dag van vandaag!! Liefsz 8)
DANK U DAMES!!! De eerste kadotjes zijn uitgepakt en ik ben druk met alle nijntje taarten ,.....allemaal leuk!!! Wordt vervolgd!
Gefeliciteerd evy!! 1 jaar Veel plezier vandaag en laat Evy maar lekker genieten! Je taarten en traktaties zien er prachtig uit! Groetjes!
Judith> even zo, maar GEFELICITEERD! Was een bijzonder jaar voor jullie en iedereen die nog verder jarig is de komende maand. Geniet ervan! Ik zal stiekem komen mee neuzen ben benieuwd naar je kleine meid in haar verjaardagsoutfit en taart! (wij mogen over 2 weken...spannend!!)