@Sweetlake; heey meis! lang niet gezien! haha jah spannend he!! hier als 1 van de laatste maar toch kan niet wachten tot mijn kleine man 1 wordt,, Liefsz 8)
@ JUDITH EN JUDITHMAN gefeliciteerd met evy haar eerste verjaardag! ik hoop dat jullie een leuke dag hebben samen.
judith en man en evy. gefeliciteerd met deze dag. de 1e verjaardag. zo speciaal. wij mogen met 10 dagen ook. zo spannend. geniet ervan
Hoi hoi.. hebben jullie al de traphekjes hangen? Wij zijn nog zin aan het maken hiervoor.. @jacky: ohh een sloeP! geen je. Leuk hoor en waar varen jullie? Op het ijsselmeer? Woon je zelf in de buurt van het water? Ik zelf zeil graag op een tweemans catamaran. Lekker wedstrijdjes varen. Marit kan helaas hier niet op mee. Veel te gevaarlijk nog, maar als het kan gaan we haar zeker meenemen het water op. Ze is al een waterratje aan het worden, dus hopelijk gaat ze het net zo leuk vinden als wij. @lovely: nee marit moet nog 2 weekjes wachten tot haar eerste verjaardag.. Ohja, kwam er vandaag achter dat ze met haar handjes visvisje in het water kan bewegen.. Ging hard lachen toen ik haar eindelijk door had en het liedje voor haar zong. Leuke dag gehad judith? Vanavond laatste avond schaatsen kijken bij de mannen. Brons ja of nee. Zonde voor Sven. Geen 3 maar 1 goude medaille. Groetjes!
Wij varen op en rond de westeinderplassen. Vandaar uit gaan we vaak een dagje naar Leiden en omstreken, De Kaag en het Braassemermeer en soms naar Amsterdam. In de zomer (als we wat langer weggaan) gaan we richting Vinkeveen, Loosdrecht, Biesbos-gebied. Onze havenmeester heeft bij de westeinderplassen ook diverse landjes welke we nu mogen gebruiken. Is wel zo leuk met kleine kindjes, die willen vaak toch niet de hele dag varen... Amy wordt gelukkig net zo'n waterrat als wij, hopelijk blijft dat ook zo. Volgende week is de Hiswa en gaan we voor een zwemvest kijken, eens kijken of ze het dan allemaal nog zo leuk vindt?! Dus soms duurt het even tot mamma Marit doorheeft...... haha leuk hoor. Enne traphekjes, tsja die hebben wij nog niet. Nu moet ik ook wel zeggen dat Amy nooit boven is, behalve als ze slaapt. Op veel van die hekjes staat 'tot 24 maanden' dat betekent dus dat je ze nog maar een jaar kan gebruiken.... (het zal er wel mee te maken hebben dat ze na 24maand het gewicht van een kindje niet meer tegen kunnen houden)
Meiden, bedankt voor al jullie felicitaties,... leuk!! We hebben een superdag gehad. Voor alle mooie plaatjes hierbij even de link van onze blog: Judith, Kevin & Evy Zo nu relaxen!
@judith; het is een geslaagde dag geweest zow te zien Leuke foto's! Evy geniet er helemaal van haha je ziet haar gewoon stralen Liefsz 8)
shit... heel verhaal getypt, 1 verkeerde knop - alles weg. Nou daar gaan we nog een keer..... Judith Leuke foto's en filmpje. Je kan zien dat jullie er allemaal van genoten hebben! Taarten zijn zeer goed gelukt volgens mij... Evy is lekker verwend met kadootjes, kan ze er morgen lekker mee spelen! Gaan jullie nu idd maar even lekker relaxen. Misschien wordt Evy vannacht nog wel (een paar keer) wakker vanwege al die indrukken van vandaag. (Amy heeft dat gelukkig niet gehad, maar de dochter van een vriendin heeft de nacht na Amy d'r feestje de halve nacht op z'n kop gezet) *** Wij hebben vandaag een fotoshoot bij de fotograaf gedaan. Jee, bijna elke foto die hij maakte was mooi of leuk. Ze ging een paar keer heel stoer zitten, echt even poseren. Ze vond het allemaal wel erg leuk. Hij had zoveel goede foto's gemaakt dat we een selectie hebben gemaakt en er nu nog 25 over hebben. Deze gaat hij voor zover nodig bewerken. Volgende week krijgen we het resultaat te zien. Nou ben benieuwd.
@ Jacky,..wat leuk een fotoshoot! Ik ben benieuwd. Je krijgt ze ook digitaal denk ik? Misschien kan je je prachtige meisje showen . EN bijna het nieuwe vaarseizoen. Nog maar een maandje! Leuk hoor, nu hopen op een lekker zonnetje. @ Gem,..wij hebben meerdere tarphekjes. Tussen de keuken en bijkeuken ivm de kattenbak. En boven omdat ze daar ook lekker kan spelen als ik bv de was doe. @ SLC,...hey wat leuk jou even om de hoek te zien gluren,.. Nog even en jullie meid is ook alweer een jaar!!!! Ik zie nog altijd bv,..goed hoor! Mag je trots op zijn. @ Hanneke,..Je moet zeker niet jezelf de schuld geven inderdaad. Maar ik kan me ook voorstellen dat dat moeilijk kan zijn om door te laten dringen. Soms veranderen dat soort gevoelens niet of moeilijk. De voorbereidingen van onze volgende grote dag (vandaag was natuurlijk ook een grote dag) gaan goed. Jurk besteld, ringen zijn binnen, draaiboek op grote lijnen klaar. Nu nog een ambtnaar vinden die niet op vakantie is en Kevin moet nog een pak. En dan de details van de dag zelf. Mijn schoonzus is kapster,..een vriendin maakt de taart en regelt iets vrijgezelligs. Getuigen zijn gevraagd en geidentificeerd . Dus eigenlijk allemaal smoothly! Evy is hartstikke onrustig zoals Jacky al aangaf,...bij ons dus wel . Evy is echt aan het spoken. Maar vannacht ook al. Misschien door het feestje op het kdv.
pff even niet de puf om te reageren hoor. echt een vreselijke dag achter de rug waar ik verder niet over uit wil wijden. maar goed ik weet nu dus hoe nikki haar bed uitkomt. ZE laat zich gewoon vallen!!!!ze hangt over de zijkant van het bed,pakt met haar hand de spijl vast en laat zich zo over de kop donderen. weer een bonk vanavond schrok me rot. ze was dus naast het matras gerold. NU hebben we eerst de lattenbodem met matras op de grond gelegd.zo dat er geen spleten tussen zitten zodat ze vast kan komen te zitten. en maandag gaan we op zoek naar een permanente oplossing. en hopelijk kan ze dan niet zo ver hangen.
Gem, Wij hebben wel een traphekje, alleen boven bij de trap die naar beneden gaat. Verder niet ! Natuurlijk nog niet voor Benthe, maar we hebben hem eigenlijk geplaatst omdat er vaak 1 iemand boven is met 2 kindjes. Ben je dan de ene aan het verschonen/aankleden, dan is die ander al snel uit het oog natuurlijk. Op dat moment gebruiken wij dus dat hekje voor extra veiligheid, dat we zeker weten dat die ander niet naar beneden kan vallen. Als we maar 1 kindje hadden gehad hadden wij geen hekje genomen denk ik, je bent er immers toch altijd bij denk ik dan. Judith, Ziet eruit als een heel geslaagde dag! Nu maar lekker uitrusten! Hoop dat ze vannacht toch een beetje redelijk zal slapen, nouja en anders zijn papa en mama er natuurlijk ! Fijn dat alle voorbereidingen goed gaan, das alvast lekker voorgenieten voor de grote dag. En dat de schuld geven, dat blijft een moeilijk iets ! Al weet ik idd dat ik het niet moet denken. Jacky, Super dat de foto's allemaal zo leuk waren! Maarja het is ook jouw kindje op die foto's he, en tja dat is gewoon altijd super ! Haha! Of tenminste weet nog dat wij het eens hadden laten doen en we konden dus ook gewoon niet kiezen welke we nou eigenlijk niet mooi vonden, we vonden ze allemaal mooi ! Nouja jullie nog even rustig afwachten tot je het echte resultaat te zien krijgt ! Shenoby, Lastig, al ken ik dus het probleem niet. Maar nu moet ik ook zeggen dat ze hier nooit wakker in bed zijn of tenminste niet lang gezien wij dan altijd in aantocht zijn en ze geen tijd hebben om iets te doen. Hoop dat je iets kan vinden en tja anders kom je volgens mij al snel op iets van een peuterbedje of misschien kun je uit het ledikantje een paar spijltjes halen zodat ze gewoon veilig uit haar bedje kan. Hier alles zn gangetje eigenlijk. Dus weinig te melden! Liefs, Hanneke!
judith> spiek wel eens even. Zeker in deze periode want ik ben dol op foto's! ja nog steeds bv = me trots! Ze krijgt de ochtend en avond. En ja nu ook weer de nacht maar er is iets aan het hangen....geen idee wat. Tanden/ verkoudheid? Moet je haar zien kijken. Wat doen julie zingen??? Jammer he dat ze nog niet zelfs hoera kunnen zeggen. Ik ben zeker 3 mnd bezig. Zwaaien en klappen gaat goed maar hoera...zucht. Haha ze wilde de kaars pakken. Doe maar niet. *grin* Ze noemen het wel eens een mep taartje maar dat heeft ze niet gedaan? Pauline krijgt ook een stoel! Hahaa...ze heeft gisteren toen hij binnen kwam met de post al proef gezeten. Gave loopauto. Heel retro! Heerlijk als je de ruimte daarvoor hebt. Ze heeft trouwens nog niet veel meisjes haren. Jammer he. Ik wilde straks ook los gaan met speltjes en stiekjes op haar verjaardag. denk dat ik wat pokon moet geven :-s Ik ga het net niet halen met haar strobos. Zal je uiteindelijk even een foto zenden als pauline jarig is geweest.
Hanneke Ja, tuurlijk vinden wij als ouders alle foto´s mooi. Maar de fotograaf had juist erg veel moeite om de mooiste foto´s te selecteren... Shenoby Vervelend dat je gisteren zo´n rotdag had. Vandaag maar een betere dag van maken. Dus ze gooit zich zeg maar uit bed... ben benieuwd wat de goede oplossing hiervoor is, maar denk net als Hanneke dat je dan toch op een peuterbed uitkomt. Of kunnen jullie 1 zijkant uit het bed halen? Judith En hoe is de nacht gegaan? Is ze veel wakker geweest, of viel het mee? En jullie kijken dus ook uit naar het volgende ´evenement´. Nu jullie bijna alles klaar hebben moet alleen het weer nog even beter worden. maar helaas heb je dat niet in de hand.... Sweetlakecity Pauline heeft al even proef gezeten op d'r stoel hahaha, het is volgens mij ook overal hetzelfde..... Kindjes krijgen allemaal van te voren hun cadeautje al even om te ´proefzitten etc´. Maar goed dat ze dat niet echt doorhebben. Leuk dat je weer eens wat van je laat lezen!
Jacky, Toch alleen maar super ! Nog eens extra bevestiging wat een prachtig meisje jullie hebben ! Zelfs een 'buitenstaander' die niet eens kan kiezen, super! SLC, Jou kom ik nog al eens ergens anders tegen natuurlijk (hoewel ik er al een tijdje even niet geschreven heb)! Maar dus ook druk in de voorbereidingen. Denk dat je volgend jaar meer kans maakt op een enthausiaste HOERA van haarzelf. En idd ze weten het echt niet meer dat ze al eens op de cadeau gezeten hebben. Hoewel, misschien weten ze het wel, maar ze kunnen het lekker toch aan niemand doorvertellen ! En doen zo enthausiast als ze het weer krijgen omdat ze het kwijt waren en nu weer terug hebben ! Haha, flauw ! Hier vannacht maar een slechte nacht gehad. Mama die niet kon slapen, daarbij Benthe die vind dat ze vreselijk achter gesteld is en dus meer voedingen op eist...! Nouja, we overleven het wel hoor ! Haha! Liefs!
Houd het dan echt niet op met regenen vandaag? Het is hier nog niet droog geweest vandaag! Toch maar vandaag 2 traphekjes boven geplaatst. Het weer was er toch naar. 1 voor naar zolder toe (is namelijk een open trap) en 1 voor naar beneden toe. Marit vond het allemaal prachtig interresant. Totaal niet bang of huiverig voor boorgeluiden, maar dat wist ik al. Het liefste zit ze namelijk op de stofzuiger als ik aan het schoonmaken ben. Het is geen gezicht, maar het moet maar. Van beneden naar boven wacht ik nog even. Houd toch liever de kamerdeur gewoon dicht. Maar boven kan ze nu lekker rondbanjeren als ik zelf bezig ben met omkleden, poetsen etc. @judith: leuke foto's van evy! Ziet er allemaal gezellig uit. Nog echt hele leuke kadoos gehad waarvan je zegt..dat is het helemaal? Heb je al een ceremoniemeester? Ik ben toevallig paar weken geleden gevraagd door mijn broer die gaat trouwen. @jacky: wij gaan trouwens ook weer in april beginnen met varen. Koud hoor, maar we dragen dan wel een droogpak. Hopelijk wordt het een mooie zomer, kan marit lekker met ons mee naar strand. Wij hebben een gezinsfoto laten maken van ons drie. Was ook erg leuk om te doen. De foto staat nu in de kamer en marit blijft er maar naartoe gaan en wijzen en papa/mama brabbelen. Je moet maar een foto online zetten straks. ben heel benieuwd. Hier komt morgen de fotograaf op het kdv! Toch wel leuk dat ze dat doen. @shenoby: gaat het weer een beetje meis? Wat een gedoe met dat bedje zeg.. Is een campingbedje een (tijdelijk) idee? Heeft geen spijlen! @hanneke: slechte nacht gehad.. nog vandaag even bij kunnen tukken toen de kinderen sliepen?
ook amber heeft dat bordje. volgens mij krijgt ieder kindje dat bordje standaard als ze een zwangerschaps doos aanvragen. of niet??????????
Hanneke Vandaag lekker je rust kunnen pakken? Hopelijk krijg je nu een betere nacht.... Gem Lekkere poffertjes zo te zien! Lekker hoor. En idd van een heel bekend bordje.... gebruik het bijna dagelijks voor Amy d'r broodje! Jee wat is er vandaag weer een regen gevallen. Wij waren even aan het strand een visje eten, maar ik waaide zowat uit mijn jasje.... Niet normaal. De vistent (is zo'n kar die op de boulevard staat) ging ook een half uur eerder weg, het was gewoon niet leuk meer. Morgen gaan we (na een weekje ziek thuis te zijn geweest) maar weer eens aan het werk...