Ik heb het bordje van blue band gekregen via de post. Zal vast wel via de blije doos zijn gegaan.. haha alle kindjes in nl eten van hetzelfde bordje! Trouwens.. ik blijf het een belachelijke naam vinden :blije doos! Groetjes!
@ judith fijn dat je een leuke dag hebt gehad. Hier gaat alles weer een stukkie beter. was gisteren gewoon behoorlijk van slag. Mijn moeder belde dat ze wel op nikki haar verjaardag wou komen maar niet als mijn vader kwam. janken verwijten maken en kooien uit de sloot halen die allang dood en begraven zijn. Ik was gewoon heel erg verdrietig erover. Ik had zon zin in nikki haar verjaardag en door haar gezeik was het in 1 klap weg. Heb lopen janken als een klein kind. En kon gewoon niet begrijpen dat ze niet voor 1 keer haar gevoelens opzij kon zetten en mij gewoon een leuke dag gunt. Nu zie ik er helemaal tegenop. Mijn vader heeft wel gezegt dat hij dan wel savonds komt. maar daar gaat het me niet om. Ik ben gewoon nog steeds boos en heel erg gekwetst door alles wat ze tegen me heeft gezegt. En dat zal toch wel een stempel zetten denk ik zo. Daarnaast hebben mijn oma en moeder ook nog eens ruzie. dus mijn oma begon van te voren ook al dat zij niet wou komen als mama er was.gelukkig heb ik dat allemaal weten op te lossen. Maar het ontspannen naar haar verjaardag toeleven dat is weg. normaal kan ik dingen die mijn moeder doet of zegt wel redelijk naast me neer leggen. Maar deze keer heeft ze me toch iets dieper geraakt. sorry voor het lange verhaal,maar ik moest het even kwijt. @ gem. lekker poffertjes! nikki houd er niet zo van die vind pannekoeken lekkerder. en idd het bordje komt bekend voor.kwam hier ook over de post. voor iedereen die ik nu vergeet.sorry maar heb deze keer maar 1 scherm open.
heel bekend bordje ja. hier eet daan er ook altijd zijn boterham vanaf. @shenoby: jeetje meid, heftig. hoop dat je het een beetje naast je neer kunt leggen al is dat moeilijk. en je kunt concentreren op die bijzondere dag. @jacky: j erg he die regen en wind. het waait hier nu ook giga. ben je weer een beetje opgeknapt? @gem: haha lekker poffertjes. wij zilden ook traphekjes plaatsen. er zat er al 1 op zolder toen we hier in kwamen dus die verplaatsen we een verdieping lager. scheelt weer. @hanneke: hoop voor je dat je nog een beetje slaap hebt kunnen inhalen vandaag. en anders hopen op een goede aankomende nacht. gisteren hebben we een mooi verjaardagskado bestelt voor daan. de winnie de poeh hobbelstoel. soort wipkip idee zeg maar. is hij nu nog wel iets te klein voor maar goed voor straks. ik vind hem super haha. zie je mij al zitten. en ik weet dat daan de leer en kluskoffer krijgt met hamer en zaag enz. super grappig al die dingen. nou ga eens even de douche in. we hebben een nieuwe douchekop enzo bij de aldi gekocht. was mooi goedkoop en we waren echt aan een nieuwe toe. nu een met stortdouche en handdouche erg handog als daan in bad zit.
Shenoby Jee meid, op dit soort dingen zit je niet te wachten tijdens de voorbereidingen van een kinderpartijtje! Jammer dat het toch vaak zo moeilijk is, dat men niet even 1 keer zijn/haar gevoelens opzij kan zetten. Hopelijk lost het zich allemaal nog een beetje op de komende dagen en kunnen jullie alsnog met volle teugen genieten. Digi-knuf voor jou! Mamavandaan Ja ik ben wel weer opgeknapt. Best jammer, want ik vond het best lekker om de hele dag thuis te zijn.... maarja zo is het nou eenmaal. Eenmaal weer aan het werk is dat ook wel weer leuk. Alleen gaat het nu al een tijd niet zo goed met de zaak en dat maatk het minder leuk. Geeft toch weer allemaal zorgen mee, die rondspoken door je hoofd. (dit alles speelde vorig jaar om deze tijd ook al hoor) Zo, voor nu wens ik jullie allemaal alvast welterusten!
Gem, Jullie kleine meid word dus iets van timmerman...uhm...vrouw natuuurlijk ! Leuk toch dat ze er niet bang van is ofzo. En idd het was weer om lekker binnen te blijven en dus de hekjes hangen was prima tijdverdrijf. Lekker dat de poffertjes in de smaak vielen. Bordje zal idd wel reclame zijn vanuit zo een doos, hier gelukkig niet van die rommel ook die dozen beide zwangerschappen niet aangevraagd, willen niet allemaal van die ongevraagde reclame in de bus hebben (heb ook al eens dingen gehoord over afbouwschema's, kunstvoeding fabrikant slabbertjes, reclame folders, telefoontjes, etc, nee voor ons bedankt Haha)! En de blije doos is idd een erg belachelijke naam! Ik liet laatst een man de site hier zien en het staat helemaal bovenin hier op de site ook en dat was meteen de eerste opmerking die ik kreeg ! Jacky, Haha, nouja het was idd een vreselijke dag vandaag zeg! Dat je er ubehaupt uit bent durven gaan om een visje te eten ! Haha, wij zijn lekker binnen gebleven vandaag. Succes op het werk alvast , gaat vast goedkomen idd! Maarja dat het er niet zo goed gaat, das natuurlijk altijd minder, na me voorstellen dat je daar een soort van beetje mee zit. Je weet immers niets zeker zegmaar. MamavanDaan, Haha, mama is straks nog blijer met het cadeau dan de kleine man ! Maar je mag er vast wel een keertje op/in van Daan, zolang je hem maar heel laat, haha! Succes met het uitproberen van de nieuwe douche, hoop dat hij bevalt! Wij hebben een jaar geleden een nieuwe gekocht, maar kwam echt haast geen water uit, wel aan de buitenrand, maar in het midden waar je zelf staat bleef je bijna gewoon droog...irritant gebeuren. Toen de oude er maar weer opgedaan...! Hoop dat jullie meer geluk hebben! Shenoby, Heh verdorie zeg! Tis toch niet te geloven, zoiets natuurlijk allemaal net bij elkaar terwijl er een toch wel heel bijzonder feestje op komst is! Hoop idd wat Jacky al zegt, dat het allemaal een beetje opgelost word, of in ieder geval rustiger. En jullie een super fijne dag gaan krijgen! Hier niet bijgeslapen vandaag, wel in bed gelegen, maarja kon niet slapen en ben ook niet helemaal lekker. Daarbij een meisje dat aan de borst wilde dus tja, dan kan je ook niet echt rustig liggen. Ach misschien vannacht weer joh, en anders vast een andere keer wel weer! Voorlopig gaat het allemaal wel hier. Verder hier dus de hele dag binnen geweest, zelfs Leander is niet even naar buiten geweest met Malou en Ruben. Maar ach voor een dagje ook niet heel erg natuurlijk, het is gewoon vreselijk weer, niet droog geweest...! Morgen nieuwe dag, nieuwe kansen! Liefs, Hanneke!
hier is amber al een week wat hangerig, verkouden en vervelend. steeds huilen. en tegen je aan hangen. op zich wel lief dat ze steeds tegen me aan wil liggen. maar dat is 's nachts ook zo. dus pfff hopelijk kan ik vanacht wel een beetje slapen. begin behoorlijk moe te worden
En wanneer je haar bij je in bed neemt? Helpt dat niet dat je gewoon wat kan slapen? Beterschap voor die kleine meid in ieder geval! En slaapze voor mama vanavond hoop ik voor je!
@ Shenoby,..Wat naar dat de voorbereidingen van Nikki's verjaardag op deze manier verpest worden. Ik snap ook niet waarom ouders hun eigen gezeur niet aan de kant kunnen zetten voor een ander. Het gaat toch niet om jouw moeder. Jammer dat ze dat niet inziet. Verder nog maar 2 nachtjes,...dat gaat ook al snel zeg. Ik zie dat je 5 dagen over tijd bent. Klopt die banner, of heb ik iets gemist?? Je was toch ongesteld geweest? @ NoaChacharel,..Morgen is bij jou de grote dag! Dan wordt jouw kleine man 1 jaar! Hoe gaan jullie het vieren? @ SLC,..haha wij hebben ook geprobeerd de hoera erin te krijgen biij Evy, maar ze blijft schaapachtig kijken. Inderdaad we zingen er is er een jarig,.. En het taartje heeft ze bekeken en lichtelijk gevoeld haha, maar geen gemep. Normaal gooit ze al d'r eten op de grond,..nu weet ze niet wat ze ermee moet @ Jacky,..gelukkig viel de ncht uiteindelijk mee. Ze slaapt de laatste tijd sowieso beter. Nu altijd op d'r buik en onder een dekbedje gaat goed! Gelukkig ben je weer opgeknapt. Hoe was je werkdag vandaag? @ Gem,..we moeten nog ceremoniemeester vragen. We blijven op 1 locatie dus dat scheelt. Ik weet niet of degenen die we willen varegn het ook leuk vinden om te doen, dus we stellen het steeds uit Evy vindt de stofzuiger ook al zo leuken interessant. Grappig he. En wat een leuke foto! Hier ook het bekende bordje aanwezig. Evy wijst dan met haar vingertje naar een diertje en zegt dat 'die' en kijkt me hoopvol aan. @ Mamavandaan ook al al bijna een verjaardag van de kleine man! En ook leuke kadotjes zeg! @ Lovely,..succes met amber,...hopelijk wordt ze niet ziek! Hier een fijne dag gehad! Lekker gefietst met Evy. Was wel een beetje koud, maar wel een lekker zonnetje. Evy is helemaal gezellig en zoooo wijs! Lijkt wel helemaal wijs geworden in een week. Zegt veel meer woordjes,...wijst dingen op d'r bordje, zegt dan 'die' en kjikt me aan. Als je kus zegt, geeft ze een kus in de lucht. Als ze weet dat ze iets niet mag, kjikt ze me lachend aan en doet het toch.
amber heeft al een paar dagen "koorts" gehad rond de 38 graden of is dat verhoging?? 's nachts hoest ze de longen uit haar lijfje. en overdag loopt het snot uit haar neus. zo zielig en ze is niet bij me weg te krijgen (vast ook omdat ze was ziekjes is) dus hopelijk gaat het vanacht wel goed @hanneke als ik haar bij ons in bed neem is het wel goed dan slaapt ze gewoon lekker verder (afgelopen nacht trouwens niet steeds huilen en hoesten enz) @shenoby dan echt vervelend dat het leuke van de voorbereidingen verpest is ik zou daar echt heel boos over worden @de rest trusten
heey meiden, dankjullie voor de reacties. nu weet ik tenminste dat ik niet overtrokken aan het reageren ben. @ judith. nee je hebt niks gemist. ben vergeten de banner opnieuw in te stellen. moet morgen weer naar de gyn kijken wat ze dan zeggen.
Heey meiden, Net bij het cb geweest en meneer was goed gegroeid,, ze stonden wel te kijken dat hij al met 10 maand en 1 week liep haha maar jah wat doe je eraan? xP CB met 9 maand; lengte; 75 cm gewicht; 9040 gr hoofdomtrek; 43.7 cm CB met 11 maand; lengte; 79 cm gewicht; 9760 gr hoofdomtrek; 44.5 cm hij is super gegroeid dus gewicht was even spannend maar hij is goed aangekomen dus geen probleem verder xD ze vonden wel dat hij na wat hij eet te weinig aan komt maar jah daar had ik dan gewoon geluk mee haha krijg ik dus geen dik kindje lol Lengte ligt hij op de +1 lijn, gewicht het gemiddelde en hoofdje ook onder het gemiddelde maar alles groeide goed zijn eigen lijn en toen was het zo ver de prikken zucht,, dat was dus werkelijk waar weer hel,, meneer krijsde de hele boel bij elkaar hahaha maar jah toen mama hem vast het was het alweer goed 25 mei weer,, en dan weer de prikken xP Liefsz 8)
Cacharelnoa, Gefeliciteerd met de eerste verjaardag van je mannetje. Hoop dat jullie een fijne dag mogen hebben.
hmm.. vreemd.. gisteren een heel bericht getypt maar zie dit hele bericht niet meer terug. nog maar een keer dan.. @noa: Gefeliciteerd met jullie kleine grote man! @shenoby: arm meisje.. vandaag alweer iets beter? @judith: lekker wijs meisje.. wat worden ze ondeugend he.. vanavond dacht ik ook goh wat is ze stil zat ze mooi in de trapkast te rommelen.. @shenoby: ikhad gisteren al gereageerd, maar nee je reageert niet overdreven, ik vind het behoorlijk ego van hun eigenlijk. kunnen ze niet verspreid komen, loop jij ook niet op je tenen dan! BAH! :x Ik ben druk met de voorbereidingen van mijn high tea vrijdag. vanavond nog maar eens op zoek naar een lekker hartig receptje. Groetjes!
heeey meiden. gelukkig hier alles naast me neer kunnen leggen. mijn ouders komen apart, mijn vader vindt het allemaal geen probleem. mijn moeder deed alleen heel moeilijk. maar goed.. tis opgelost. vandaag weer naar de gyn geweest. waarschijnlijk een vmk gehad. aan mijn bloed van de vorige keer was een kortdurende zwangerschap te zien. maar nu weer geen spoor van een normale cyclus en de cyste was gegroeid. nu moet ik wachten tot ik weer ongesteld word. en dan gelijk bellen voor een echo en dan krijg ik clomid. of als ik 2 maanden verder ben en nog niet ongesteld dan bellen,gaan we het opwekken en dan clomid. arts heeft wel gezegt dat hij niet wist hoe ver we moesten gaan voor een 2e kindje. maar we gingen eerst dit proberen. al met al er toch een goed gevoel aan overgehouden. ondanks dat het toch niet allemaal supernieuws was. morgen mijn meisje jarig. en dat moet maar eens goed gevierd worden. haha vorig jaar om deze tijd zaten we op de bank te stuiteren omdat we wisten dat ik de volgende dag ingeleid zou worden. pfff heb de tranen al weer in mijn ogen als ik er aan denk. tis eingelijk veel te snel gegaan he?
@noa gefeliciteerd met je zoontje @shenoby alvast gefeliciteerd met nikki (voor morgen dan he) hier vandaag weer naar het cb geweest. mevrouwtje is (schrik niet) 11 kg en 100 gram en 77 cm. ze heeft 2 prikjes gehad. toen de naald in haar beentje ging was het huilen en zodra de naald eruit was, was het ook weer goed en hield het huilen op. heb een raar meisje hahaha. ze vond de nijntje blokjes veel te interessant.
oh ja dat amber zo "zwaar" is, komt omdat ze nog steeds elke dag (4x per dag) borstvoeding krijgt. maar ik maak me er geen zorgen over. ze is in een maand tijd maar 70 gram gegroeid. omdat ze nu heel de dag kruipt en aan 1 hand meeloopt
hey judith.. nog geen tijd gehad om het schema bij te werken trouwens? Moeten er veel tegelijkertijd he! Beter om het in 1x goed te doen! Groetjes