Maart 2009 mama's - deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Jacky78, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Oh dat weet ik eigenlijk niet. Maar Evy heeft ook 5 dagen gespuugd en had geen koorts meer na de 2de dag.

2. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    ach ik kijk het nog wel even aan :) als hij maar blijft drinken en morgen moet ik toch even met hem naar de ha voor zijn darmen dus kan ik gelijk even vragen hoe dat zit :)

Liefsz

3. mabidami

mabidami Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.021
    2
    38
    beetje laat met reageren. al een week geleden. :)sorry

@gem: jammer dat je vorige week in de file stond tegen de tijd dat het een jaar geleden was dat marit was geboren. heel wat anders als het jaar ervoor haha. toen wilde je echt niet in de file staan.
    hier ook alleen achter een loopwagen. het los lopen gaat hier ook niet zo. ach ja alles op zijn tijd denk ik dan.

@shenoby: wat super samen op het paard. leuk dat ze het zo geweldig vond.
    sterkte,wat is kanker toch een rot ziekte. gadsie. als ik het al ergens zie staan word ik er al naar van. en wat betreft die luiers. ik zou er niet zo moeilijk over doen. gewoon lekker laten zitten. hadden ze in de winkel maar op moeten letten. heb ongeveer 3 jaar in een supermarkt gewerkt en dan moesten we er ook op letten dat er bv niks in wagens ofzo lag. heb ook wel eens een kratje bier gemist.
    het word dus weer lekker spannend voor jou. succes.
    ja hier was het ook spannend. was 3 dagen overtijd,maar teste nega. en toen begon zo 's avonds opeens mn ongi door te komen. dus we gaan op naar de volgende maand. merk dat mn cyclus een beetje door de war is maar goed. we gaan er weer voor.

@borstvoeding: stiekem hier een beetje jaloers. had het graag gewild. maar goed. wie weet lukt het de volgende keer wel als dat wonder nog eens mag gebeuren.

@judith: nog gefeliciteerd met jullie ondertouw. spannend joh. lijkt me echt heel erg gaaf om jurken te passen. ach ja wie weet. als we genoeg geld hebben. (dan duurt het nog eeuwen denk ik haha)

@hanneke: helemaal goed van benthe. wat worden ze dan groot he als ze al gaan staan.
    fijn dat de onderzoeken goed zijn gegaan.

@lovelyengeltje: jeetje wat gaat amber hard zeg. al lopen.

@jacky: hier ook nog niet hoor. ook alleen achter een loopwagen. al vind hij dat wel erg leuk. fijn dat je man het bijna elke avond gered heeft om amy nog even te kunnen zien en de fles te geven. toch wel fijn.

@humbley: van harte gefeliciteerd met liam. had je via hyves al gefelicitterd maarja hier natuurlijk ook even.
    jammer dat liam toch nog wel ziek was. maar hij ziet er super uit in zijn verjaardags kleren.

@all:
    hier gaat het wat minder. kon vorige week maandagavond haast niet meer lopen. dinsdags toch wel aan het werk gegaan maar was blij toen ik vrij was. rest van de week rustig gedaan en toen ging het wel.vrijdag fysio gehad en 's avonds uit eten geweest,maar het was weer bagger. die nacht heel beroerd geslapen en rond 5 uur opgestaan en het werk maar gebeld moest namelijk 3 dagen achter elkaar maar zag het echt niet zitten. dus zit nu al 2 dagen thuis en op zich gaat het nu weer beterder,maarja heb dan ook niks uitgevoerd. weet niet goed waar het vandaan komt. of het nou nog te maken heeft met bekkeninstabiliteit. maar heb lage rugpijn dat uitstraalt naar mn benen. zak er dan ook zo door heen.
    verder gaat het met daan helemaal goed.
    zo heb heel wat ingehaald. jeetje wat een bende heb ik getikt,maar goed.

4. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    @humbly

nog gefeliciteerd met liam.
    sorry een dag te laat.
    maar gister het huis hier ook helemaal vol omdat mn vader jarig was.
    hopelijk was het een geslaagde dag.

straks met amber naar de dokter toe.
    omdat ze al meer als een week witte bultjes/plekjes in haar mond heeft.
    eerst begon het alleen aan de binnenkant van haar lippen en nu zit het ook al op haar tong.
    ze heeft er geen last van ofzo maar wil wel even weten wat het is.
    zodat ik het straks niet op mn borsten heb.

5. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Lovelyengeltje,
    Succes bij de huisarts! Geen idee wat het is, enige dat ik kan bedenken is spruw, maarja ik kan het niet zien :D! En ook geen idee of je daar ook gewoon helemaal geen last van kan hebben ;) heb het gelukkig nog nooit gehad!

MamavanDaan,
    Heh getsie, dat klinkt niet lekker zeg en is het hoogstwaarschijnlijk ook niet. Sterkte en beterschap! Hoop dat het toch wel een beetje op mag knappen! Lukt het je wel een beetje om voor die kleine vent te zorgen? Lijkt me ook niet erg gemakkelijk zo!

Humbly,
    Leuke foto's, fijn dat jullie toch een fijne dag hebben gehad!

Hier vanmorgen naar het consultatiebureau geweest. Vaccinatie is prima gegaan voor zover we dat nu kunnen beoordelen natuurlijk ;)!

Verder alle drie even op de weegschaal gedaan en gemeten, gewoon even nieuwsgierig en gezien we niet weten of we er nog wel heen gaan (willen misschien helemaal stoppen met de vaccinatie's) hebben we nu dus toch nog even wat cijfertjes ;)!\

Benthe is nu 7200 gram en 69 centimeter.
    Malou is 10070 gram en 89 centimeter.
    Ruben is nu 9980 gram en 88 centimeter.

Liefs, Hanneke!

6. mabidami

mabidami Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.021
    2
    38
    @hanneke:
    dank je, vandaag is daan gewoon naar het kdv gegaan. heb ik even helemaal niks zeg maar. en ja hij word zwaarder en dus ook zwaarder voor mij. ik laat ook zoveel mogelijk het tillen aan een ander over. bv naar boven brengen doe ik zelf zo min mogelijk. veel te bang dat ik val samen met hem. maarja goed het kan niet altijd natuurlijk.
    jullie dus misschien helemaal stoppen met vaccinaties. jeetje heb er eigenlijk nooit zo over nagedacht,maar dacht echt dat het altijd wel noodzakelijk was.

@lovelyengeltje:succes bij de dokter. ben benieuwd wat het is. zoals hanneke al zegt zou ik ook denken aan spruw,maar geloof dat ze daar toch wel last van hebben. maarja weet het ook niet zeker.

@all: ondertussen heb ik nog steeds vrij weinig uitgevoerd en dan gaat het wel. donderdag en vrijdag zou ik late diensten hebben,maar mn hoofd belde vanmorgen dat ze niet wilde dat ik die werkte en dus gewoon een korte dienst doe en dus niet alleen sta en terug kan vallen op mn collega. moet alleen even kijken of ik nog oppas kan krijgen voor vrijdag.

7. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    MamavanDaan.
    Fijn dat Daan gewoon lekker naar het kdv is. Even rust voor mama en even een soort van beetje bij komen zegmaar ;)! Want idd dat bedoel ik, je bent toch de hele tijd druk met tillen en spelen en oprapen en vanalles. Nouja gelukkig in ieder geval dat het een beetje gaat en je ook een beetje hulp hebt. Samen vallen dat moet idd echt niet zeg! Misschien kan ie zelf de trap omhoog klimmen? Of nog totaal geen intresse daarin?

De vaccinaties, tja zal ik jullie verder hier niet mee lastig vallen ;). Meeste weten geloof ik wel dat wij een ander schema aanhouden dan het rvp en weten ook dat wij redelijk bewust de vaccinaties gegeven hebben tot nog toe, maar oke hier dus vooral erg veel negatieve gevoelens erover, dus misschien gewoon helemaal stoppen. Kunnen over een jaar (of 2/3/4) altijd nog anders besluiten.

Hier slapen de kids alle drie. Heerlijk rustig! Zelf geen zin om even lekker te gaan liggen dus dan maar even de computer aan :D! Haha!

Liefs, Hanneke!

8. Arti13

Arti13 Niet meer actief

#568 Arti13, 22 mrt 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 mrt 2010
    Hanneke,..zo benthe is goed gegroeid! Ik heb de lijst meteen aangepast.

Mamavandaan,..au dat klinkt niet best. Hopelijk kun je je rust pakken om bij te komen. Heb je wel eens gevraagd hoe dat zou gaan met een 2de zwangerschap? Lijkt me dat je goede ondersteuning nodig hebt van bv een fysio?

Lovely,..al bij de ha geweest? Ben wel benieuwd wat het is. Hopelijk geen spruw ofzo.

Humbly,.. al bij de ha geweest?

9. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Haha, oeps, helemaal niet aan de lijst gedacht :)!
    Maar bedankt voor het aanpassen :D!
    En idd super goed gegroeid, trots op die kleine uk ;)!

10. mabidami

mabidami Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.021
    2
    38
    @hanneke: ja heerlijk even tot rust komen. al voelt het wel vreemd dat ik gewoon thuis ben en daan niet. denk elke keer dat hij gewoon op bed ligt. hihi
    ja trap lopen vind hij erg leuk. hebben vorige week al het traphekje wat de vorige bewoners op zolder hadden achtergelaten verplaatst naar beneden.
    en de vaccinaties. ik wist dat je het anders deed dan het schema. maar als je je er niet goed bij voelt moet je het niet doen. kun je dan de vaccinaties wel geven als ze bijvoorbeeld ouder zijn?

@judith: sta nog steeds onder begeleiding van een fysio. al vanaf de 20 weken zwangerschap. heb er ook bij stil gestaan hoe het dan zou gaan,maar ze kan me er eigenlijk niks over zeggen. het kan helemaal niet weer komen maar ook juist heel erg. en eigenlijk denk ik dat laatste. maar hoop het niet natuurlijk, maar goed. de optie om dan niet proberen weer zwanger te worden om dit kan er bij mij eigenlijk nnog niet in. heb het er voor over.

word trouwens helemaal vrolijk als ik naar buiten kijk. heerlijk zonnetje. hoorde net dat het woensdag 17 graden word. mmmmm kan er nu al naar uitkijken.

11. mabidami

mabidami Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.021
    2
    38
    kga effies een bakkie koffie doen.

12. lovelyengeltje

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    de dokter wist eigenlijk ook niet zo geod wat het was.
    vooral omdat amber er zelf geen last van heeft en gewoon goed drinkt.

hij heeft hij suikerspiegel gecheckt.
    dus prikje in de vinger. 5,2 dus dat was super goed

dus nu afwachten wat het is.
    het kon spruw zijn maar dan moest ik ook last hebben van tepelkloven en dan moest amber niet meer willen drinken.
    dus we kijken het nog een weekje aan is het dan nog niet over dan ga ik gewoon weer heen.

13. mabidami

mabidami Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.021
    2
    38
    Verjaardagen
    22 februari: Jacky78 – Amy Elène Jocelyn
    27 februari: judith 1982 Evy
    2 maart: lynnami Ryker
    3 maart: shenoby Nikki
    5 maart: dancinglady Caitlin
    6 maart: mamavandaan Daan
    9 maart: lovelyengeltje Amber
    9 maart: ladylittleangel Fay
    15 maart: gem marit
    21 maart: humbley Liam
    25 maart: efina: Isabella
    2 april: hanneke Benthe

14. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ahaaaa, daar is ons zonnetje gebleven! Vanmorgen was ie er al vroeg, maar inmiddels is ie verdwenen. Maar hij is dus naar jullie toe, vandaar dat ie weg is hier :D!

Ga maar even lekker een bakkie doen idd! Ik ga ook maar weer eens wat nuttigs doen (of tja ik twijfel nog, pb beantwoorden of pc uit zetten :p). En zeker wennen en 'gek' natuurlijk dat hij niet thuis is en jij wel, maar misschien wel even beter zo ;)!

Ja je kan de vaccinaties ook gewoon nog laten geven idd wanneer ze ouder zijn ;)! Benthe heeft vandaag immers ook de vaccinatie gekregen die jullie kindjes met 3 mnd gekregen hebben ;)! Maar als we evt dus weer door willen gaan als ze 5 jaar is (en de oudste twee dus nog ouder ;)) dan moeten we wel naar de ggd of de huisarts voor de vaccinaties en dan is dat niet meer op het cb ;)!

15. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Wat vaag? Bij spruw hoeft mama echt niet altijd tepelkloven te hebben (zou wat zijn zeg, auwieauwie, dan zouden er nog veel meer mensen met de bv stoppen ;)). Maar ik dacht dus idd wel dat de kinderen er meestal last van hadden met drinken. Fijn dat haar bloedsuiker in ieder geval in orde is ;)! En tja idd maar afwachten nog even. Zou idd wel terug gaan als het erger word of zo blijft.

16. mabidami

mabidami Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.021
    2
    38
    hihi heb lekker jullie zon gepikt. vanmorgen was hier namelijk nog niks. haha. 8)

aha dat vroeg ik me dus af. want vanaf een bepaalde leeftijd gaan ze niet meer naar cb. 4 ofzow. dus dan via huisarts of ggd. oke ik snap et nu. haha.
    niet nieuwsgierig ofzow.

17. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Geeft toch niks :D! Gewoon vragen als je nieuwsgierig bent :p! Doe ik ook :D! Haha!

En tja dat moet het dus zijn met de zon! Dusse geef terug...NU...! Whahaha!

18. mabidami

mabidami Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.021
    2
    38
    ik hou hem nog effies. zal hem staks weer jouw kant opsturen. als hij tenminste dan nog zin heeft om te schijnen. maar zal een lief woordje voor je doen bij de zon. haha. :D:D:D

19. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    heey heey

jah Liam moet een foto maken van de buik en moet even in de gaten houden dat Liam meer gaat drinken ivm de buikgriep,, hij eet sinds 3 dagen helemaal niet meer,, en als hij wel eet komt het er met 10 min weer helemaal uit,,, vandaag heeft hij ook amper gedronken,, bijna geen plasluiers meer maar gelukkig geen koorts,, moest vandaag en morgen nog even aan kijken en anders gewoon weer bellen!

morgen vroeg half 9 is de foto!

Liefsz 8)

20. lovelyengeltje

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    @humbly hoe is de foto gegaan?
    en is de uitslag goed?

hier ben ik vanmorgen weer naar de dokter gegaan.
    gister op het werk tijdens het kolven kwam er opeens bloed uit mn tepel (aan de zijkant dan he)
    en een last dat ik er later van had.

dus vanmorgen een drankje gekregen dan amber 4 maal daags moet hebben.
    steeds 1 ml en ik mag een drupje op mn tepel doen.
    het is ook alleen mn rechtertepel maar dus beetje vreemd.
    hoop in ieder geval dat het snel over is.

Deel Deze Pagina