@lovely; de foto ging goed,, morgen kan ik bellen naar de uitslag,, aan de ene kant hoop ik dat er wat uit komt want anders gaan ze hem verder onderzoeken Liefsz
Lovely Vervelend dat je wat 'geks' hebt met je tepel en dat de huisarts je eigenlijk niet kan vertellen wat het is... Gaat het nu al wat beter? Humbly Hoe as de uitslag van de foto? Verder heb ik van de week wel meegelezen, maar niet gereageerd.... sorry Hier gaat het lekker al heb ik het idee dat Amy 2 kiesjes tegelijk aan het krijgen is! Er zitten 2 flinke bobbels in d'r tandvlees. Vanavond begint ons weekend al, heerlijk....
@jacky; Liam zit helemaal verstopt,, hij heeft nu laxeermiddelen gekregen zodat het allemaal los komt,, eerst kijken hoe of dit werkt en misschien dat hij er dan de eerste tijd aan vast zit Succes met de kiezen! Liefsz 8)
Jeetje Humbly,..wat vervelend voor Liam! Sterkte. He Jacky,..jij al weekend. Lekker hoor. Gaat het een beetje met man veel van huis doordeweeks? Evy heeft vannacht alles eruit gegooid. Zooo zielig,... Net was ze ook niet echt gezellig. Heel erg huilen enzo. Waarschijnlijk de volgende lading tandjes. Eindelijk zijn er 2 boven en 1 beneden door in 1 week.
Humbly vervelend voor Liam! hopelijk slaan de medicijnen snel aan.... Judith Ja, het gaat best. Tot nu toe is mijn man, op 1 avond na, op tijd voor de laatste fles thuis geweest! Alleen heeft ze last van 2 kiesjes die nu tegelijk doorkomen. Dus vanmiddag na het slapen zat ze zo te huilen (maar zoals ik haar nog nooit heb horen horen, echt van de pijn. Na minuten had ik haar pas stil en heb echt even mee zitten huilen. Ik voelde net in d'r mondje en ik voel de eerste randjes van de kiesjes echt al er doorheen steken. Hopelijk is het snel over. Maar bij jullie dus ook last van de tandjes. Hopelijk komt alles snel door en zijn ze er snel vanaf! Sterkte komende nacht!
pfff hier was het zo straks ook even schrikken zeg! Nikki gaf bloed op! dus gelijk de HA post gebeld en moesten gelijk komen. waarschijnlijk is het een haarvaatje in haar neus of keel omdat ze zo verkouden is. ze is verder ook wel vrolijk enzo. gelukkig konden ze niet echt iets verontrustends vinden maar we moeten haar wel goed in de gaten houden. ook snachts af en toe even kijken. zodra er iets veranderd moeten we gelijk aan de bel trekken. ik ga later even weer op iedereen reageren. ben er nu te moe voor, en dan moet ik straks nog klussen ook haha. knuffel voor iedereen die het nodig is en beterschap voor alle zieke kindjes
Shenoby Jullie zullen idd geschrokken zijn. Vandaag geen gekke dingen meer gebeurd? Efina Jullie natuurlijk ook nog van harte gefeliciteerd met jullie Isabella. Hebben jullie een leuke dag gehad? Ik heb vanmorgen ook weer zo'n rotmoment gehad. Amy ligt op de commode na lekker onder douche geweest te zijn. Maar ze is zo enorm onrustig, draaien, zitten, liggen en op een gegeven moment draait ze zich op handen en knieen en zet zich af. Ik kon haar nog opvangen, maar ze stootte wel met d'r hoofdje tegen haar babybadje. Ik dacht nog, nou dat valt gelukkig mee. Tot ze huilt en ik allemaal bloed in d'r mondje zie.... Heeft ze dus toch d'r tanden gestoten. Gelukkig zit alles er nog in. Ze lijkt er geen pijn meer aan te hebben, want ze bijt weer gewoon op harde dingen, maar toch, ik was wel geschrokken hoor!
@ Jacky,..ach arme Amy. Is ze nog lang verdrietig geweest? @ Shenoby,..He getsie, ik zou ook erg geschrokken zijn. Heftig hoor. @ Humbly,..wat zielig voor Liam. Gaat het beter met de medicijnen? Alles hier z'm gangetje met onze trotse bezitster van 5 tandjes . Ze slaapt nu thuis nog maar 1 slaap. Na de boterham zo'n 2,5 - 3 uur. Is wel fijn, want dan kan je 's ochtends van alles doen en 's middags lekker even een tijd om te poetsen of niksen. Op het kdv slaapt ze veel meer, maar dat is ook vermoeiender. Ze eet weer normaal, na twee weken geschranst te hebben om in te halen wat ze kwijt was. Ze probeert een stapje los, maar ze vindt het nog wel eng. Het komt wel! Fijn weekend!
@judith; jah gaat een stuk beter hij heeft nu ook goede luiers en lijkt ook minder pijn te hebben gelukkig hier nog wel 2 slaapjes op het kdv slaapt hij van 10 tot 12 dan moeten ze hem wakker maken omdat ik hem om kwart over 12 ophaal lol,, anders sliep hij nog wel langer,, Ooh dat gaat ook wel goed komen voordat je het weet loopt ze los! Liam heeft sinds 2 weken schoenen aan aangezien hij al 2 maand goed loopt en hij loopt er super mee! lekker een wandeling maken door de straat is favoriet hier! 5 tandjes alweer! gaat snel he! Liam heeft er inmiddels 8 en bezig met 2 kiezen,, Liefsz 8)
Hallo allemaal, me al gemist? Ik heb net even alles gelezen en zal later nog wel reageren. We zijn een midweek naar texel geweest. Gewoon wij drie, marit, papa en ik dus. We hebben echt heerlijk weer gehad en Marit heeft het zo goed gedaan. Lekker doorslapen snachts, overdag lief zijn en ook in de wagen goed kunnen slapen, zodat pap en mam niet helemaal aan het huisje gebonden waren. Echt heel actief geweest, lekker fietsen, wandelen met de wagen en wandelen met de rugzak om. Groetjes Gem
Ha Gem, Is Marit jarig? Nee toch? Je banner loopt achter denk ik haha. Wat leuk zeg naar Texel! Fijn dat het zo leuk is geweest.
Hallo allemaal, Ik ben weer bij gelezen, hierbij nog even mijn reacties, want wil toch nog wel even reageren!! @shenoby: pak luiers gejat? en hoe is het afgelopen? nog durven terugbrengen? veel sterkte met de opa van je vriend @humbly: hoe gaat het met L.iam nu? ik had je nog niet gefeliciteerd met L.iam zijn 1ste verjaardag. L.iam gaat echt hard in zijn ontwikkeling! @Hanneke: al uitslag gekregen? mamavdaan: ik heb ook een aantal weken echt een hele zere rug gehad. Heel laag in mijn rug en ook dat ik me knieen ga voelen. Wat vreselijk he! Gaat het alweer wat beter nu? @Lovely: en weet je al wat het is met de witte bultjes in amber haar mond? @Jacky: ja Marit gleed in bad ook een keer uit ondanks de badmat en beet daardoor op haar tong en ook bloed! Je schrikt je helemaal rot! Ik merk dat Marit toch een beetje van slag is vanhet uurverschil. Ze wordt nu steeds even wakker en wil nog niet zo graag naar bed. Groetjes!
het gaat redelijk,, het laxeermiddel werkt,, hij heeft elke ochtend het hele bed onder de poep,, hij kan gelijk onder de douche,, verder moet hij volgende week woensdag naar de osteopaat omdat hij nog steeds bijna hele dagen huilt,, hopelijk kan die wat betekenen thnx meis Liam gaat idd als een speer met zijn grove motoriek,, praten doet meneer nog niet ben nog aan het wachten op zijn eerste woordje He bah, kan best wel zijn jah dat marit er last van heeft hier gelukkig niet,, liefsz
Ha Gem,..ja Evy is ook een beetje van slag. Maar ik weet nier of het van het tijdsverschil is. Weer helemaal thuis trouwens? Vakantie is leuk, de zooi en was daarna meestal minder . Hanneke,..ik ben eigenlijk ook wel benieuwd of je al wat hebt gehoord nav de onderzoek in het ziekenhuis.