Maart 2009 mama's - deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Jacky78, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gem

Gem Actief lid

14 dec 2009
    230
    0
    0
    NULL
    wandelen in de rugzak en ook slapen in de rugzak

2. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.719
    3.151
    113
    Vrouw

ideaal!

3. Gem

Gem Actief lid

14 dec 2009
    230
    0
    0
    NULL
    @judith en Humbly: Bedankt voor jullie lieve berichtjes. Marit is mijn grote kleine Trots! ;)

4. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.719
    3.151
    113
    Vrouw
    heel logisch ;)

waar is je banner trouwens naar toe?

Liefsz 8)

5. Gem

Gem Actief lid

14 dec 2009
    230
    0
    0
    NULL
    @judith: er is niets uit de bloedtesten naar voren gekomen en de bult zit er nog steeds. Toch maak ik me nu niet meer zoveel zorgen. Moet geduldig wachten tot ze helemaal niet verkouden is en dat ze dan een paar weken "clean" blijft.

6. Gem

Gem Actief lid

14 dec 2009
    230
    0
    0
    NULL
    :D:Dspeciaal een banner direct gemaakt humbly :D:D

7. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.719
    3.151
    113
    Vrouw
    @gem; hij is mooi!!!!!
    haha vind het altijd handig een banner ;) de beste manier om de leeftijd in de gaten te houden en het staat zo leuk :p

Liefsz

8. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Al een tijdje niet geweest idd, en zag dat ik soort van geroepen werd ;)! Wel gelezen namelijk, maar druk met de kids, niet zo lekker in mn vel, leenhond in huis en 'relatie crisis', ook weinig zin en puf om te reageren.

Voor degene die het vroegen, heb het idd nog niet gemeld. Maar uitslag was niets verontrustends oid. Alles zag er gewoon zo uit als het er eigenlijk altijd uit ziet en ook weinig te zien dat het er anders uit zag dan het eruit hoort te zien. Wel wat plekjes, maar kan verder geen kwaad. Kortom, eigenlijk gewoon goedgekeurd en verder gaan zoals we deden. Bij veel buikpijn kan ik evt nog andere medicijnen krijgen, maar wil dat niet. Voor mezelf niet, voor ons gezinnetje niet en ook voor de borstvoeding niet (of is dat misschien de grootste reden ;)...)!

MamavanDaan,
    Je hebt de zon nog wel even terug laten komen idd. Maar nu is ie er niet helaas en bij jullie zeker ook niet?

Humbly,
    Beterschap voor Liam.

Lovelyengeltje,
    Hoe gaat het inmiddels bij jullie? En dus toch spruw dan? Of is het wat anders dat je gekregen hebt?

Jacky,
    Succes met de tandjes/kiesjes. Zijn ze inmiddels al doorgekomen? Fijn dat Amy en papa elkaar tot nog toe wel elke dag even hebben kunnen zien en even samen zijn geweest! Ach dus toch behoorlijk gestoten, nouja gelukkig verder geen last van, dan zal het mee gevallen zijn gelukkig!

Judith,
    Evy weer een beetje ziekig geweest met het spugen dus. En die rottandjes ook! Daar is ze dus naar 1 slaapje, ik vond dat ook idd een heerlijk moment toen Malou en Ruben dat deden. Ook had ik toen pas het gevoel dat ze niet meer de ganse dag sliepen :) haha!

Shenoby,
    Gelukkig dat het bloed dat ze opgaf eigenlijk niet echt iets was. Fijn zo!

Gem,
    Jullie dus een fijn weekje gehad samen, en lekker weer gehad. Beter kan je het niet treffen ;)! Mooie foto's, mooie meid :D! Fijn trouwens dat je je niet meer zo een zorgen maakt om de bult/bulten.

Tijd verzet,
    Hebben wij niets van gemerkt bij de kids eigenlijk, nog nooit eigenlijk. Ook niet toen Malou en Ruben klein waren en nu natuurlijk helemaal niet. Maar ook bij Benthe niet, hebben haar smorgens de eerste voeding gewoon om kloktijd (en dus geen oude tijd) rond 6.00 gegeven en de rest van de dag houden wij ook altijd gewoon de nieuwe en dus goede tijd aan, niet terug kijken van we moeten nu het eten/drinken een uur verplaatsen ;)! Dus gewoon net als altijd als de klok ergens tussen 11.30 en 12.30 is gaan we een boterham eten en ergens als sde klok 18.00 zegt gaan we avond eten ;)! Nouja, wij hebben zelf dus ook eigenlijk geen last van dat verzetten :D!

Zo ga weer stoppen. Zal beloven iets eerder als nu terug te komen hier ;)!

Liefs, Hanneke!

9. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    @hanneke (dacht ik)
    amber heeft wel spruw (denkt de dokter hij is er niet zeker van)
    dus een drankje gekregen.
    daar moet ze elke dag 4x 1 ml van hebben.
    het is gelukkig al bijna over.
    mijn tepels gingen ook helemaal kapot
    dus elke dag bepanthen erop gesmeerd.
    en ze zijn al bijna weer "beter" haha

morgen ben ik hier weer.
    vandaag is mn vriend jarig namelijk

10. Gem

Gem Actief lid

14 dec 2009
    230
    0
    0
    NULL
    @hanneke, wij houden ook gewoon de juiste tijd aan, maar marit haar slaaprimte is nog het de oude tijd! Dat is het enige wat we eraan merken.

Hopelijk gaat het snel weer wat beter met je en voel jeje beter in je vel!

11. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Gem,
    Aha, nouja misschien verplaatst zich dat nog. Wij merken aan het slaapritme ook niet veel veranderingen. Was sowieso elke dag anders, dus ene dag bijv om 12.00 naar bed en de andere dag om 13.30 ;). Dus tja, voor ons echt geen veranderingen.

En dankje, maar voel me al weer een stuk lekkerder hoor, das ook de rede dat ik heb gereageerd gister en nu weer. Anders had ik nog lekker even weg gebleven.

Verder alles goed bij jullie daar?

Lovelyengeltje,
    Ja idd van dat spul dat je gekregen hebt had ik gelezen, vandaar dat ik me dus afvroeg of het dan toch spruw was, want dat had ik dan gemist ;)! Maar dus waarschijnlijk toch spruw, hoop dat het snel helemaal weg is en je het niet ook aan je borsten hebt gezien je die niet behandeld hebt, zou je elkaar zo weer kunnen besmetten, zou zonde zijn als je hierdoor moet gaan stoppen.

Hoop dat jullie een fijne dag hebben gehad vandaag! Gefeliciteerd met de verjaardag van je vriend.

Liefs, Hanneke!

12. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    ik denk dat ik een beetje van dat spul op mn borsten ga smeren.
    mocht van de dokter.
    dus hopelijk krijgt amber het straks niet weer.

13. Gem

Gem Actief lid

14 dec 2009
    230
    0
    0
    NULL
    Lekker lang weekend!!

We zijn voor 1ste paasdag uitgenodigd om te komen ontbijten en eieren zoeken bij mijn ouders. nou vraag me af of ze dat begrijpt!! haha..

jullie nog plannen?

14. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Kevin is het hele weekend weg, dus ben effe single mom voor 4 dagen. Maar al helemaal volgepland met vriendinnen en broer, dus komt helemaal goed. :)

15. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Judith,
    Heel veel plezier alvast! Dat zijn ideale dingen om te doen wanneer je 'alleen' bent met de kleine ;)! Haha, dat soort dingen snappen mannen niet :p!

Gem,
    Ook voor jullie heel veel plezier! En of ze er wat van snapt, misschien niet veel, maar dat jullie een leuke, fijne, gezellige dag hebben dat is het belangrijkste, niet dan ;)?

Hier niet heel veel plannen! Maar hopen wel op lekker weer dat we lekker een eind kunnen gaan lopen ;)! En dat doen we liever niet in de regen.

Verder tja met kerst hebben we niks, en dat is dus precies hetzelfde met pasen en al die andere in onze ogen onzinnige feestdagen :D! Dus voor ons is het niks anders dan andere dagen.

Maar voor vrijdag hebben we natuurlijk wel een hele goede vrijdag in de planning staan :p! Haha!

Liefs, Hanneke!

16. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Ik zeg alvast een hele supermooie 1ste verjaardag met Benthe! Morgen feliciteer ik echt, maar nu even alvast een kleine noot, omdat het morgen anders pas zo laat is.

17. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Dankje Judith :D! Lief dat je alvast aan ons dacht :D!

18. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.719
    3.151
    113
    Vrouw
    Hanneke en Hanneke man gefeliciteerd met Benthe!! maar er een leuke dag van :D

Ruben en Milou natuurlijk ook gefeliciteerd met jullie kleine zusje!

Liefsz

19. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Hanneke van harte gefeliciteerd met de verjaardag van jullie Benthe.
    Onze jongste telg ook alweer 1 jaar!

Geniet van deze mooie dag!

20. mabidami

mabidami Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.021
    2
    38
    hanneke van harte gefeliciteerd met benthe. maak er met jullie allen een super dag van.
    dikke kus van daan voor benthe :)

Deel Deze Pagina