Jacky, Hele leuke foto's van een heel mooi meisje! Leuk dat ze nu (tja lang geleden geloof ik dat ik een foto zag) echt haartjes krijgt ! Jij lekker vakantie, das fijn! En ook nog een weekje weg, dat gaat vast leuk zijn zo samen. Heel veel plezier alvast! Knap van haar dat ze nu lekker aan het lopen is, en ja soms blijft kruipen wel net even wat makkelijker natuurlijk. De box dus weg, tja als ze er toch niet meer in gaat heeft dat ding verder ook geen zin natuurlijk. Verder jullie lekker aan het varen, nou gelijk heb je hoor! En heerlijk gewoon dat Amy er ook zo lekker van geniet! Dat verhaal van je buurvrouw tja meer zeg ik er maar niet over denk ik ! Geloof dat dit duidelijk genoeg is. Judith, Hopelijk heeft Evy geen last gehad verder van de vaccinaties. Fijn dat het erg goed ging op het cb tijdens het prikken. Lekker dat ze zo goed gegroeid is ! Shenoby, Erg fijn te horen dat jullie weekendje weg lekker is geweest. Het weer zat idd wel tegen, das wel jammer. Maar gelukkig toch lekker naar jullie zin gehad. En leuk joh dat je op 2 paarden daar hebt mogen rijden en jullie een contract hebben over de paardenhandel ! Super! Succes met de trainingen vast! En een licht posi test? Gefeliciteerd?!? Maar afwachten vooral nog dus, spannend! Ach gerum, gevallen dus en neusje kapot, das wel sneu altijd! Maar idd je doet er gewoon niks van. (uhm tja of je moet ze rondom inpakken met kussens, en vooral niet zelf wat laten ontdekken ). Nikki lekker aan het kletsen dus, leuk! Hier ook heel wat woordjes, maar een hoop nog niet helemaal juist uitgesproken. Leuke mooie foto ! Gem, Jammer, maar begrijp het wel hoor! Dat het bij jullie allemaal maar goed mag gaan. Humbly, Gefeliciteerd met jullie huisje. Nu maar snel weg daar en naar je eigen plekje! MamavanDaan, Wat een vreselijk naar bericht van je broer zeg. Heel erg veel sterkte voor jullie allemaal! Hopelijk krijgen jullie snel wat duidelijkheid over het hoe en wat nu verder enzo. Ow jakkie lees nu je volgende berichtje. Krijg er kippevel van ! Nogmaals heel veel sterkte, meer valt er niet te zeggen ben ik bang. Beetje gek om in hetzelfde bericht te plaatsen, maar fijn dat het met de zwangerschap allemaal goed gaat. Hier alles met Benthe helemaal prima! Doet alles gewoon prima en zit heerlijk in haar vel voor zover wij het merken ! En volgens mij kan je dat als ouders bijna niet mis hebben. Malou en het plassen op de wc gaat nog altijd helemaal prima. Ruben wil nog altijd niet maar we doen er ook echt geen moeite voor, ga onze kids niks opdringen, nooit gedaan ook ! Verder vinden ze het allemaal heerlijk om lekker naar buiten te gaan, lekker buiten spelen en heerlijk wandelen. Met mama iets minder, zit weer met die buikpijn, nu sinds afgelopen maandag andere pijnstillers gekregen en ja nu is de buikpijn wel weg. Was maandag bij de gyn geweest om te laten controleren of het niet van mn eileiders kwam, maar was dus niet, mdl arts kon ook niets vinden en toen dus die pijnstillers gekregen. Doe het daar nu een weekje mee en ga dan weer snel afbouwen met die rommel. Wel nogmaals advies gekregen om met de borstvoeding te stoppen. Maar dat doe ik gewoon echt nog niet, we gaan nu wel terug naar maar 4 voedingen aan de borst en 1 voeding kunstvoeding. Vind in anderhalve maand terug van 8 naar 4 voedingen al heel wat ingeleverd dus ook echt genoeg. Liefs, Hanneke!
@ hanneke, wat fijn dat het zo goed gaat met benthe. heerlijk is dat dan he? kan ik ook zo van genieten, vanavond zat nikki ook weer aan tafel te tekenen en dan schiet ik soms zo ineens vol.wat vervelend dat je zon buikpijn hebt. weet je wel wat de oorzaak is?helaas weet ik wat het is. heb een aantal jaren 3 weken in het ziekenhuis gelegen platgespoten met morfine en stond nog op mijn kop. al met al heeft het daarna nog een jaar geduurd voordat ze de oorzaak hadden gevonden,endometriose was dus de boosdoener,en ook nog achter gekomen door puur toeval. malou op de wc dus helemaal goed op de wc super toch. ruben nog niet maar over het algemeen schijnen jongens iets later te zijn toch? nou ja hij zal vanzelf wel aangeven wanneer hij er klaar voor is. lekker buiten spelen dus. vind nikki ook zo fijn. alleen hebben wij geen tuin... gelukkig wonen schoonouders in dezelfde straat en gaan we daar dan spelen. en op dinsdagavond en op donderdag avond gaat papa voetbal training geven en gaan nikki en ik naar mijn vader. daar heeft ze helemaal de ruimte.en een speelhuisje enzo. schoonouders zijn nu bezig een huisje te kopen en de zandbak moet nog zand in. dus wat dat betreft... en mama heeft een manier gevonden om samen de honden uit te laten. lizzy krijgt de flexi om (zon uitrekbare lijn) en dan klik ik ook nog een vaste lijn vast. dan krijgt nikki de flexi in de hand en ik houd vaste lijn vast. zo denkt nikki dat ze lizzy uitlaat en kan de hond haar niet over trekken of iets dergelijks.
Ha meisjes, Evy loopt! Echt helemaal alleen en hele stukken. Wil niet meer kruipen,...zo schattig. Ik heb leuke filmpjes op onze blog gezet : Judith, Kevin & Evy Hanneke,..wat fijn dat alles goed gaat! Heerlijk toch dat je zo kan genieten. Beetje minder dat je steeds weer pijn hebt! Wat gek dat er niets te vinden is. En ik snap dat je de bv niet wil afbouwen. En zeker niet zo snel. Benthe en jij genieten er nog van toch? Shenoby,..Ik hou steeds in de gaten of er al een positieve test voorbij komt,.... Jacky,..wat heb je toch en prachtig meisje! Echt een plaatje. Mooi gemaakt hoor! Echt leuke foto's. SLC,...hier kan ik ook zo genieten!! Evy is zo geweldig om naar te kijken en te genieten. Ik lach me ook suf soms om d'r als ze weer gek doet of schattig.
hoi dames, helaas... ik denk dat deze ronde voorbij is. vandaag nog een licht posi test gehad maar bruinverlies is begonnen. maar voel me van de ene kant niet echt ongi. normaal heb ik altijd enorme krampen en trekkerigheid in de rug en dat valt nu wel mee. maar ja t zal wel gewoon over zijn. we gaan dus weer op naar naar ronde 7 (ronde 3 met clomid) ben best een beetje verdrietig nu. zag er zo veelbelovend uit.zelfs een paar dagen overtijd. heb me echt moeten inhouden om niet een potje enorm gaan zitten janken
Shenoby, wat gek dat je wel een positest had dan. En je mag wel een potje huilen hoor. Is wel begrijpelijk.
Hanneke Ja mooi he ons meisje - dank je wel voor de complimenten - Benthe doet het dus super. Nu moet mama d´r buikpijn nog even verdwijnen. Vervelend hoor dat je daar zo´n last van houdt. Enne bv afbouwen tsja dat is een dilemma dat snap ik, maar verwachten ze dan echt dat het daardoor zou kunnen komen? Shenoby Ook jij bedankt voor de complimenten over ons meisje..... Wat gaat het toch hard he met de ontwikkeling van onze kindjes. Nikki gaat heel lekker dus. Die kan al veel praten zeg! En zelf geen tuin, nou prima dan toch dat je naar je ouders-schoonouders kunt! Bruinverlies hoeft toch nog niets te zeggen! Of heeft het al doorgezet? Ik duim voor je dat het goed gaat... Judith Lekker dat Evy nu ook loopt. Zag weer een ondeugend meisje op de film (achterstevoren op een hobbelpaard). Lekker vrolijk grietje is het hoor! Ons meisje is misschien mooi, maar die van jullie mag er ook wezen hoor! Ook één om trots op te zijn! Gisteren heb ik een driewielertje met duwstang gekocht. Amy vindt het prachtig, ze wil er de hele tijd op. Een succes-attractie dus. Vandaag lekker even naar een restaurantje geweest. Komen we vaker en Amy heeft zich voorbeeldig gedragen. Tot er een hondje binnenkwam, toen heeft ze even 1 gil gegeven dat mijn oren er van suisden.... maar daarna was het weer over. Morgen allemaal een hele fijne moederdag! Hopelijk hebben de kindjes nog wat moois in petto voor ons. Wij gaan maandag een weekje weg. Dus kan even niet reageren. Zal over een week wel lezen wat er allemaal gebeurd is. We gaan met vrienden (met hun dochter van 2,5jaar) naar centerparcs. Heerlijk even er tussenuit! Tot volgende week.
Shenoby, Snap dat je zeker dat je eigenlijk het liefst een potje zou gaan huilen. Mag ook best natuurlijk, zeker gezien die test en de onzekerheid die er toch al is. Hopelijk mag het snel zo zijn voor jullie. Oorzaak van de buikpijn weten ze niet, wisten ze het maar, maar oke, ik heb ook geen zin in bergen onderzoeken . Jij met morfine nog vreselijke pijn? Ik heb nu morfine en dat werkt eigenlijk prima, tenminste als ik goed op de tijd let en niet even een half uurtje uitstel. Bij jou ook heel lang geduurd dus voor het duidelijk was waar het vandaan kwam. Nikki dus druk aan het ontwikkelen met woordjes en kleuren en lekker buiten spelen! Heerlijk genieten voor mama en papa ! Fijn dat ze lekker bij opa en oma buiten kan spelen. Samen de hond uitlaten, super, lekker wijs hoor ! Judith, Heerlijk die kleine Evy ! Super! Echte knappe meid met dat stappen! Wij genieten idd nog prima van de borstvoeding. En zo afbouwen naar 4 voedingen is wel goed, weet ik zelf ook, maar verder niet. En idd wel snel gedaan maar is prima. Jacky, Jullie als eerst heel fijne vakantie gewenst meid! Maar dat gaat vast helemaal goed komen! Heel veel plezier samen en geniet van elkaar! Hopelijk zit het weer ook een beetje mee! Fijn dat de driewieler goed in de smaak is gevallen bij de kleine meid ! En lekker uit eten geweest dus leuk en lekker! Super dat ze zich goed heeft gedragen, zeker voor herhaling vatbaar dus! Z e denken niet dat de borstvoeding de buikpijn veroorzaakt, maar het stoppen met de borstvoeding maakt oa het medicijn gebruik iets makkelijker enzo. Maar vooruit stoppen doe ik nog niet, de 16 maanden ga ik zeker volmaken en dan zien we wel weer. Klinkt misschien gek, maar die andere twee hebben dat ook gekregen, dus wil haar niet achterstellen . Hier weinig verandering eigenlijk. Alles rustig zn gangetje! Vannacht laastste keer dat wij Benthe een nachtvoeding aan gaan bieden. Komt ze er zelf voor dan krijgt ze hem, maar dus niet meer dat het vanuit ons komt. En zonder de nacht zit ze dus op 4bv en 1kv. En stappen doet ze nog altijd niet hoor is net zo lui als die andere twee ! Ow en natuurlijk hele fijne moederdag voor morgen iedereen! Liefs, Hanneke!
@ jacky, het heeft inmiddels heel goed doorgezet hier helaas... @ hanneke, vervelend dat ze het niet kunnen vinden. Hier werkt tramadol redelijk. maar gebruik het al jaren. morfine heb ik alleen voor de echte pijnpieken. oxynorm werkt dan totaal niet. oxycodon is geweldig! maar ja dat mag ik natuurlijk niet blijven gebruiken. Ik heb nu een andere huisarts en die doet ook al moeilijk over de tramadol. Bij mijn vorige huisarts wat echt 1 van de oude stempel was, moest ik op het laatst een spiegel opbouwen van 6 per dag. bij de nieuwe huisarts gelijk over van verplicht 6 per dag. naar zo nodig 3 maal daags. en nu heeft hij ze vervangen door combinatie tramadol/paracetamol dus de tramadol dosering word steeds meer verlaagd. nou ja bij een pijnaanval bel ik hem van het spreek uur. kan hij zien wat het allemaal met me doet. wat je Bv betreft kan ik me voorstellen denk ik. bij een evt 2e wil ik heeel graag bv geven alleen hoop ik op iets betere begleiding. al heb ik er dan wel moeite mee omdat nikki maar 1 dag bv heeft gehadd en daar heb ik me al schuldig om gevoeld. dus dat zal ik dan ook wel weer hebben denk ik. dames, ik reageer later weer op iedereen. sorry voor de ego. maar momenteel zit er even niet meer in. ben moe,en heb veel pijn. de bank roept mij weer. morgen allemaal een hele fijne moederdag gewenst. dan kom ik morgen even vertellen hoe mijn meisje me vandaag al tot tranen geroerd heeft.
Shenoby, Heel veel sterkte en een dikke knuffel! Ik heb nu kapanol (als ik het goed schrijf) en idd meteen begonnen met 6x per dag, maar heb dus al wel gemerkt dat ik niet een half uurtje later moet nemen ofzo. Maar oke, vanaf overmorgen eigenlijk wel weer afbouwen naar 4x per dag en dan 2x paracemol/codeine erbij. Weet niet hoe dat zal gaan, maar overleggen met de dokters he maar afwachten! Fijn dat bij jou die tramadol (samen met de andere medicijnen) werkt, die heb ik lang geleden eens gehad, dat waren heeeeel erg vies smakende druppels. Maar wel handig om te weten dat je in huis hebt voor als je het nodig hebt. Hier heeft mijn arts heel lang dit niet willen geven, maar vind het eigenlijk wel een verademing , werkt gewoon al zo goed als vanaf het eerste moment. Wel vervelend dat je nieuwe huisarst een andere kijk heeft op de medicijnen, maarja anders hoeft niet meteen heel slecht te zijn natuurlijk, en idd maar gewoon bellen als het niet gaat. Hopelijk gaat de borstvoeding een evt volgende keer wel goed komen. Hier is dat gewoon een gevoelig puntje voor mij ! Denk niet dat iemand me daarin kan snappen, nouja 1 iemand dan waarvan ik weet dat hij me een heel eind snap, maar verder weinig en ik kan het ook niet duidelijk maken. En tja schuldgevoel dat is en blijft ook zo een lastig iets he ! Liefs!
hier weer ff een teken van leven van mij. ik lees af en toe wel mee. maar heb dan geen zin om te reageren. sorry sorry sorry sorry. mn ex is nog steeds bezig om ons terug te krijgen. maar dat gaat echt niet lukken. ik heb het echt helemaal gehad met hem. ik heb gelukkig een goede vriend waar ik heel goed mee kan praten. en die mij ook snapt. dus daar heb ik heeel veel steun aan gelukkig. iedereen zegt nu wel van: gelukkig woon je bij mn ouders. nou ik word echt heeeeeeleeeeemaaaaaaaaaaaaaaaal gek hier. ze bemoeiden zich al overal mee en nu nog meer. dit doe ik niet goed dat doe ik niet goed. pfffff nog ff en dan ga ik bij die goede vriend inwonen. ff tot rust komen. nadeel is dat hij 1,5 uur bij me vandaan woont. kusss knuffel voor iedereen die er 1 nodig heeft. hopelijk heb ik binnenkort een keer zin om op jullie allemaal te reageren. sorry sorry sorry sorry
heey dames, allemaal een leuke moederdag gehad? hier heb ik gisteren mijn moederdag kado al gehad. we hadden afgesproken er niet aan te doen. ik kwam bij mijn moeder vandaan en zegt mijn vriend: ik breng nikki wel even naar bed. dus hij neemt haar mee. Hoor ik ineens: Mamaaaa. dus ik denk: ach vergeten kus te geven zeker. kijk ik op komt nikki binnenlopen met haar armpje gestrekt met een bosje rozen naar mij toe. echt zo lief!! nou daar stond ik te huilen. zat nog een heel lief kaartje aan. Ik hou van je. en daar binnen in. liefs nikki. vond het zo lief....(ook van papa,dat ie stiekum toch iets gehaald had)
Evy heeft d'r eerste schoenen! Zo leuk! Ze loopt hartstikke goed namelijk sinds ze loopt. Ze gaat niet meer zitten of kruipen. Ook valt ze bijna niet en rent ze bijna door de kamer heen. Zo schattig! Dus roze met zilver veterschoentjes van Shoesme. Erg leuke collectie hebben ze!
zo dat is makkelijk bijlezen na een paar daagjes vakantie...... niemand wat te melden? Judith Evy dus ook d'r eerste echte schoentjes! Super dat ze eigenlijk niet meer kruipt. Hier hetzelfde hoor, ze gaat als een speer. Wij zijn even een paar dagen weggeweest met vrienden (en hun dochter van jaar). Jee het ging voortreffelijk. Die meiden hebben zo leuk met elkaar gespeeld! Amy heeft er trouwens ook weer 2 kiezen bij. Dat gaat lekker dus.
Hey jacky, Leuk he dat ze opeens zo groot worden. Ik vind het lopen echt een hele stap. Echt een dreumes. Ze loopt zo naar de speeltuin en klautert er op los. Leuk dat Amy het goed kon vinden met de dochter van jullie vrienden. Ik vind het zo schattig als ik Evy zie spelen met een ander kindje. Evy heeft nu 2 weken een loopoor, dus ik ga eens naar de ha deze week. Ze heeft ook last gehad van ontstoken oogjes. Een goede verkoudheid erbij. Maar zo echt ziek als ze is geweest in het najaar en winter is ze niet meer gelukkig. Ze heeft geen last ervan gelukkig. ze slaapt ook goed. heerlijk gewoon. Het is echt genieten vind ik. Het loopt allemaal op rolletjes.
amber heeft afgelopen maandag de prikjes gehad. tot nu toe nog geen koorts of wat dan ook. ze was 80 cm en 11kg en 780 gram. ze krijgt ook nog steeds borstvoeding dus daarom groeit ze ook nog steeds zo goed. gelukkig gaat het al niet zo snel meer als eerst. ik begin alles een beetje weer op de rit te krijgen. maar ik wist niet dat je zoooooveeeeeel moest regelen. pffffff ik ga vanavond vroeg slapen want amber ligt nu ook lekker in coma. xx tot morgen
Judith, Fijn dat het lopen zo goed gaat zeg, en dus leuke schoentjes gescoord ! Hmm zou idd maar even naar de huisarts gaan voor haar oor. Succes ! Jacky, Leuk dat jullie meisje en hun kleine zo lekker met elkaar gespeeld hebben, word met deze leeftijd ook al een stuk makkelijker om een beetje samen te spelen . Maar jullie 'vakantie' is dus heerlijk bevallen, gelukkig! Shenoby, Leuk dat je toch nog onverwacht een mooie bos met rozen van Nikki (en papa) hebt gekregen! Altijd leuk ! Lovelyengeltje, Hopelijk krijgt ze geen last verder van de vaccinaties. En fijn dat ze goed gegroeid is. Hier nu een week gestopt met de nachtvoedingen, en gaat prima. Nog niet 1x dat ze gekomen is voor een nachtvoeding (want als ze zelf komt krijgt ze natuurlijk wel, maar we bieden het niet meer aan verder). Ook heeft ze nu een keer of twee een paar slokjes flink verdund vers sinasappelsap gedronken. Niets te klagen wat betrefd onze jongste dus ! Liefs, Hanneke!
hoi hoi, hier ben ik ook weer eens. moest even van een flink stuk terug reageren. @humbley: hoe is het in je huisje? liam oorontsteking gehad. hopelijk nu wel weer over. @shenoby: wat een super leuke foto's. heerlijk dat je spamt. haha. wat balen dat je toch ongi werd. hopelijk de volgende ronde een knallende test en dus lekker zwanger. potje janken kan wel even erg lekker zijn hoor. dus lekker laten gaan. wat een super moederdagkado heb jij gehad. geweldig. @jacky: zow wat een knappe meid. hier nog een knappe jongen. moeten we maar eens even gaan koppelen. haha. fijn dat het zo goed ging in de vakantie tussen de meiden. leuk om te zien als ze samen spelen. en ook al 2 kiezen. @hanneke: hee moest even wennen hoor. zag opeens een andere foto bij je profiel. fijn dat het met benthe goed gaat. maar lees dat jij weer buikpijn hebt. balen. hopelijk gaat het ondertussen al weer wat beterder met je. en wat betreft de borstvoeding. zou gewoon je eigen gevoel volgen. zo maar opeens stoppen is ook niet wat. wat goed van benthe zo zonder de nachtvoeding. @judith: wouw ook al lopen. hier word er nog niet los gelopen. dus we wachtennog rustig af. @lovelyengeltje: fijn dat alles goed was bij cb en geen last van de prikjes. mooi zo. @moederdag: hier ook een goede moederdag gehad. daan had op het kdv een lijst met zijn voeten gemaakt met een super gedicht erin. samen met papa heeft hij zijn hand en voet op een papieren hart gezet en heb een make up koffer gekregen. @tanden/kiezen: hier nog steeds 8 tanden. maar heb het idee dat hij nu bezig is met de rest. hele rode billen dus elke keer drama met het verschonen en sinds vandaag zure dunne poep. vandaag al 6 x verschoond en 3 wassen moeten draaien. @lopen: hier nog steeds niet zelfstandig lopen. lees toch dat er veel hier zijn die toch al wel lopen. hier alleen nog achter zijn loopauto en op zich wel eventjes aan de hand. maar kruipen gaat nog net zo snel denkt hij. @mn broer: gaat nu weer iets beterder. vorige week was de laatste dag van de chemo en toen is hij zo ziek geworden. hij was meer dood dan levend. we hebben besloten om 10 dagen geen bezoek aan hem te brengen. mn ouders gaan wel elke avond maar die kijken even door het raam en als hij slaapt gaan ze na even weer weg. als hij ze roept komen ze wel even maar niet langer dan 15 minuten. hij kan het gewoon niet aan. zelfs zijn eigen zoon kan hij niet verdragen. nu gaat het weer iets beterder maarja nog neit helemaal zo als het hoort. hopelijk van t weekend wel weer even op bezoek. niks aan om hem zo lang neit te zien. @mn zwangerschap: gaat eigenlijk wel aardig goed. misselijk valt mee. in ieder geval niet zo erg als bij daan. toen moest ik echt spugen en op een gegeven moment aan de medicijnen. maar nu blijft het bij alleen en misselijk gevoel en op tijd eten zorgt dat ik de dag doorkom. wel ben ik moe. en geregeld 's avonds steken in mn buik. wat dat is weet ik niet. ken ik ook neit van de 1e zwangerschap. misschien dat ik morgen even bel met de vk. maarja dan voel ik me al gauw weer een zeikerd. zo al weer een heel verhaal. moet toch maar vaker reageren. haha,
-->> mamavandaan; ja gaat goed! zit er nu een week in heb alleen nog geen internet tot 1 juni dus kom heel af en toe even lezen hier.. steken ken ik ook heel erg van Liam zijn zwangerschap. het kon hier volgens de vk geen kwaad. was het groeien van de baarmoeder. als je het niet vertrouwd zou ik ook gewoon even bellen ja wanneer had je je echo nou ook al weer? Liefsz
MamavanDaan,..wat een heftig verhaal joh van je broer. Sterkte voor de komende tijd. Hopelijk slaat de chemo goed aan en kan hij er voor vechten. Wat is het toch een k*tziekte.
Mamavandaan, Fijn dat je er weer even was, was toch wel benieuwd na hoe het verder is gegaan met je broer. Hopelijk mag de chemo aanslaan, maar voorlopig idd erg rustig laten voor hem. Veel sterkte en kracht gewenst voor jullie allemaal! En nog een weekje he, heel veel plezier alvast (voor als ik voor die tijd hier niet meer kijk ). Liefs, Hanneke!