heey meiden even snel een reactie van mij. hier gaat alles goed. Liam is helemaal gewend aan zijn nieuwe huisje en ik natuurlijk ook aan het feit dat ik het nu helemaal alleen moet doen. ook zijn er nu 2 kiezen bijna door bij hem en er is er ook 1 bezig want het is helemaal zwart.. haha.. Vanmiddag moeten we naar het cb om 15.00 uur dus ben benieuwd. zal wel even laten weten hoe het gegaan is voor de lijst hoe ging de prik bij jullie? Liam heeft er altijd heel veel last van dus hoop dat het nu wel goed gaat Liefsz
Liam is nu precies 10 kg en is 81.5 cm lang verder ging alles goed, niks geen last gehad van de prikken..
Hanneke Alles nog steeds lekker daar met de kinderen? Mamavandaan Hoe is het nu met jou en je zwangerschap? En met je broer? Humbly Liam is dus lekker gegroeid! Van deze prik kan hij echter na 12 nog ziek worden (lees: koorts, uitslag). Dus dat moet je even in je achterhoofd houden. Wel fijn dat hij er verder dus niet echt last van had. En al lekker tot je zelf gekomen in jullie nieuwe huisje las ik! Lekker hoor. Hoe reageert je moeder nu? Verder gaat het hier prima. We hebben lekker 4 dagen (3 nachten op de boot) op de boot doorgebracht. Amy heeft heerlijk geslapen en gespeeld. Die vindt het helemaal geweldig aan boord! Ze doet ook niet anders meer dan lopen. En de zandbak thuis is ook geweldig! Begint nu toch ook wel steeds meer echt te praten. Kan lekker zelf op d'r eigen stoeltje gaan zitten en aan d'r tafeltje spelen. Het gaat ineens heel hard met onze kleine grote meid!
--->> jacky; ja van de prik in de arm idd maar van die in zijn been kan hij vandaag nog ziek worden maar zo als het er nu uit ziet heeft hij er nog geen last van mijn moeder is een stuk rustiger geworden. ze vind het nu allemaal heel mooi dat Liam en ik een eigen plek hebben en ze eindelijk oma kan zijn als ik en Liam komen. haha gelukkig is ze bij gedraaid zeg. daar gaat het ook lekker lees ik heerlijk toch Liefsz
was me even aan het vervelen en aan het neuzen. Maar volgens mij komen we langzaam in rustig vaarwater hier en daarbij het is heerlijk weer geweest! Het moet wel zo blijven he! Me droppie had 5 mei haar eerste stappen gezet en nu loopt ze steeds meer en meer. Gaat de goede kant op dus! hanneke> dus langzaam af aan het bouwen? Wat is je streef uiteindelijk? judith> wat heb jij een berggeit! Heb je site weer eens bekeken. Hoe vaak is zij al gevallen? Ik herken je filmpjes zo want ik denk dat mijn dreumes uit hetzelfde nest komt. Hahahaha alleen vol met blauwe plekken.
hoi hoi, hier even een ego berichtje. heb vandaag mn echo gehad. en alles is goed. helemaal geweldig. ben nog steeds 21 dec uitgerekend.
Jacky, Het was natuurlijk ook wel heel erg lekker weer vorig weekend, groot gelijk dat jullie lekker op de boot zijn gegaan ! En Amy heeft het er dus echt super naar haar zin, tja dat kan toch ook bijna niet anders. Fijn ook dat ze er wel gewoon lekker slaapt. Leuk dat ze nu ook steeds meer begint te praten. En ja idd als ze zo al die dingen gaan doen, dan worden ze echt zo groot he ! Als je dat vergelijkt met ruim een jaar geleden, sta je ooit versteld van wat ze allemaal leren in die relatief korte tijd ! Humbly, Met de vaccinatie kan ik je niet helpen over hoe het gegaan is. De vaccinaties die Liam nu gekregen heeft hebben ze hier nog geen van drie gekregen. Zo te lezen is hij dus prima gegroeid. SLC, Fijn dat Pauline nu ook wat stapjes doet en het steeds meer word. Gaat ongetwijfeld de goede kant op ! Hier heb ik idd een beetje afgebouwd, niet vrijwillig om het zo maar te noemen, was gewoon beter. Artsen vinden al een tijd dat ik moet stoppen. Maar vind van 8 naar 4/5 voedingen al heel goed geluisterd. We laten het nu dus ook absoluut op deze voedingen en ik ga echt niet verder afbouwen ! Spring nog liever voor de trein dan te stoppen met de borstvoeding geloof ik ! MamavanDaan, Hoest nu met je broer? Al wat meer duidelijkheid verder en gaat het weer iets beter? Hopelijk ben je weer lekker even bij hem kunnen zijn. Mooi dat de echo helemaal goed was, nu nog meer genieten. Hier alles zo een beetje zn gangetje. Hebben dit weekend een weegschaal gehuurd (gezien we niet meer op het cb komen - voorlopig tenminste) en Benthe gewogen, ze is nu 7575gram en de lengte hebben we niet gemeten nog. Eten en drinken gaat prima. Naast de borstvoeding heel soms een paar slokjes water, thee of sap maar verder niet, en is ook niet nodig gezien ze toch prima groeit op de minder voedingen die ze nu krijgt. Groente eet ze ook prima, rijst en pasta ook, fruit lust ze ook zo goed als alles (behalve mandarijn) en ook smiddags van de boterham gaan er zeker een paar hapjes naar binnen. Kletst haast de oren van je kop, al is het ook een hoop gebrabbel met echte woordjes tussendoor en stappen langs de bank en tafel doet ze ook, los nog niet maar komt vast wel een keer. Ruzie maken met broer en zus doet ze ook al prima als hun iets van haar af willen pakken, dus komt prima voor zichzelf op ! Ze doet het dus helemaal super ! Liefs, Hanneke!
hier weer een keertje een teken van leven van mij. hier gaat het op zich wel goed. met amber gaat alles super goed. ze loopt overal heen. ze glijd lekker van de glijbaan van haar speelhuisje(wel met hulp van ons natuurlijk) schommelen vind ze ook geweldig en de wipwap ook. ze is druk aan het dansen op k3 er komen ook steeds meer tandjes bij haar door, daar heeft ze de laatste tijd wel veel vaker last van. en dat ze dan wat luier uitslag krijgt. maar ja hoort erbij. ik voel me ook al een stuk beterder. de papa van amber komt elke week langs (wil hij graag) en dan blijft hij 2 of 3 uurtjes. en dan moet ik hem echt "weg schoppen" hij wil mij nog steeds terug en het weer opnieuw proberen. maar daar heb ik geen zin in. hij heeft genoeg kansen gehad. amber krijgt nog steeds 2 tot 3x per dag borstvoeding. ze krijgt verder brood (meestal 1 tot anderhalve boterham per dag) met leverpastei of kaas. verder 1 tot 2 flesjes thee en hele waterige roosvicee(ook meestal 1 flesje) soepstengels vind ze ook heerlijk. 's avonds bordje aardappeltjes, groente en vlees en als toetje een schaaltje yoghurt (zonder iets erdoorheen) of ja en 's ochtends of 's middags fruit. (appel of banaan ofzo) dus ze krijgt niet echt iets te veel ofzo. maar ze is wel bijna 12 kg en 80 cm. maar ze loopt bijna de hele dag door huis en buiten en druk dat ze is. dus we denken dat ze lichte vorm van adhd heeft. want 's avonds wil ze niet voor 10 uur slapen. ook niet als ze 's middags niet heeft geslapen. want 's middags wil ze ook vaak niet slapen. @hanneke dus jij ook nog steeds bv. goed zeg. maar ja bij malou en ruben heb je natuurlijk ook lang bv gegeven dus dit is eigenlijk "logisch" toch @humbly super zeg dat je een eigen huisje hebt. eindelijk een plekje voor jezelf waar jullie ook jezelf kunnen zijn. @slc super zeg dat pauline nu ook los loopt. dan gaat er echt een wereld voor die kleintjes open he. amber loopt hier al vanaf haar 1e verjaardag. en ze doet niks anders meer. soms wel lastig hoor maar ja. @mamavandaan. super dat je echo goed was dus nog steeds 21 dec. hopen dan dat het niet later word anders zit je met kerst, ken een paar die met kerst jarig zijn. en die vinden er niks aan. maar ja je kan het natuurlijk zelf niet bepalen wanneer je gaat bevallen. @jacky sorry dat ik niet op je hyves bericht had gereageerd. leuk zeg dat amy zich zo goed heeft vermaakt op de boot. en dat ze ook zo goed heeft geslapen in het campingbedje. hier heeft amber nu ook een paar keer in een campingbedje geslapen. en dat ging ook wel goed. @judith hoe is alles daar nu? gaat alles daar al wat beterder? knuf voor iedereen die knuf nodig heeft. @iedereen die ik vergeten ben: sorry sorry sorry ik kom snel weer terug
gefeliciteerd mama van daan dat alles goed is gegaan! Ben benieuwd als je je nickname straks veranderd. haha dat kan je wel doen heb ik ook een x gedaan. lovelyengeltje> wow jij nog steeds bv!! Wat super stoer! Heb jij een reden dat je nog steeds voedt of gewoon omdat het superrr mooi is? hanneke> Maar ga je door tot 2 jaar? Petje af hoor dat het zo lekker gaat. Ja en van zoveel naar zo weinig is ook een opgave. Ze blijft een kleine dame dat wel. Ben benieuwd naar haar lengte dan. Bv was ook zo mooi! Dat koppie wat ze trok als ze genoot van alles. Dat mis is best.
zo, het mooie weer is er, en nu wordt het echt stil hier..... hier gaat het trouwens als een trein. Amy loopt echt alleen nog maar, vandaag ook maar eens lekker zomerschoentjes voor d'r gehaald. Sta ik in een echte kinderschoenenwinkel hier in de buurt zegt die vrouw 'nee, zo klein heb ik ze niet meer' (uitverkocht dus), maarja het is pas net juni dus ik zeg, 'maar u krijgt toch nog wel wat binnen'. Zegt die vrouw glashard 'neehoor, eind van de maand krijg ik de wintercollectie al....' Dus het komt er eigenlijk op neer dat ik die zomerschoentjes 2 maanden terug al had moeten kopen, niet wetende wanneer Amy ging lopen en welke maat ze dan zou hebben..... Maarja in een andere winkel gelukkig wel geslaagd! Morgen gaan we maar weer eens een paar daagjes naar de boot . Heerlijk dit weer, ik heb echt een vakantie gevoel als ik door de straten loop met mijn meisje. Hanneke Alles goed daar? Benthe bijt dus in ieder geval lekker van zich af. Mooi dat dat er al zo jong in zit! Judith Evy is wel een lekkere klauteraar zag ik. Haha, mooi hoor! Lovely Ik las dat Amber alweer 12kg is... jee, Amy nog niet eens 10! Verder gaat het daar dus best lekker, afgezien van wat tandjes. mamavandaan In ieder geval heb jij weer een supergoede echo gehad, dat is altijd fijn! Hoe gaat het nu met je broer (en met jou onder deze omstandigheden)? Sweetlake Verder alles goed bij jullie?
kijk aan die tip heb ik wat! Snel ook schoenen halen. Straks loopt ze opperbest en zitten we aan de warme laarzen Uggs. Hahahah
--->> jacky; ja erg he! de winterschoenen komen gewoon alweer terwijl de zomer nog moet beginnen,, hier heeft Liam sinds 3 weken lekker sandalen. waren in de aanbieding haha dus ja dat laat ik natuurlijk niet liggen welke maat heeft Amy dan? hier gaat het verder zijn gangetje, Liam is helemaal gewend aan ons nieuwe huisje en ik inmiddels ook steeds meer. sinds dinsdag heb ik dan na 3 weken eindelijk weer internet. nu gaan we met de achtertuin bezig en dan kan Liam lekker spelen er zijn nu 2 kiezen door en 1 hoektand. er zijn nog 2 kiezen bezig dus dat duurt niet lang meer. hij heeft er gelukkig geen last van alleen als hij erop bijt.
Ze heeft nu maat 19 (18 was net iets te krap voor mijn gevoel), dus dat is volgens mij wel erg klein (meeste loopschoentjes gaan vanaf maat 22). Fijn joh dat het jullie zo bevalt in jullie huisje! Sweetlake Ja, snel op pad voor een paar zomerschoentjes dus! Koop ze niet te klein (te groot kan natuurlijk ook niet), want een voetje kan zomaar ineens een groeispurt maken en dat zou zonde zijn.
--->> jacky; Liam had maat 21 toen hij eerste schoenen kreeg ( met 11 maand ) inmiddels zijn deze alweer te klein en gaan we naar maat 22. pfft lijkt wel of hij grote schoenen heeft. ja ben ook heel blij dat het zo goed bevalt heerlijk helemaal zelf voor Liam zorgen zonder dat iemand steeds zegt dat ik het niet goed doe. over groeispurt gesproken haha ik had voor 3 weken terug sandelen gekocht he,, doe ik ze vanmorgen weer aan voelen Liam zijn tenen er ineens overheen ,,, zucht moet dus ook weer nieuwe halen ... liefsz 8)
zow dat zijn idd grote voeten zeg.. ik dacht dat Liam ze al groot had voor zijn leeftijd haha hier zijn alle sandalen uitverkocht bij scapino van dokter visser dan he.. nu dus naar een duurdere winkel heen, nou jah ik wil wel dat Liam goede schoenen aan heeft natuurlijk. dan maar wat duurder. liefsz
jaa eerste schoenen zijn gekocht. En in de aanbieding. Maatje 21 zijn ze. Met flex zool! Goede tip dus om het te doen want als ze nu al sale gaan doen...