Lovely Amber moet dus even langs de fysio.. het is maar beter dat er nu al even goed naar gekeken wordt! mamavandaan Sterkte met je broer. NU dus de zwaardere chemo en dan nog een beenmergtransplantatie en nog bestraling. Hanneke Ah, hebben ze misgeprikt bij Benthe.... En zijn de uitslagen al bekend? sweetlake Ik heb geen idee of ze echt al 2 paar schoentjes nodig hebben, maar zelf vindt ik het ook wel lekker om even te wisselen. Dus hier heeft ze 1 paar sportschoentjes en 1 paar sandaaltjes. Enne in d'r eigen handje bijten... ahhhhh. Hier beet Amy gisteren wel even in mijn hand, dat was ook niet zo fijn. Judith Ja nog even en dan is jullie dag. Hopelijk met mooi weer, zodat jullie allemaal kunnen stralen! En het zal best dat zo zijn dat ze alleen maar doen wat ze kunnen, maar toch - ik laat Amy niet alles ondernemen hoor. Van een stoeltje kunnen ze toch ook al een lelijke smakkerd maken... Wij hebben afgelopen weekend (natuurlijk) weer heerlijk gevaren. Vanmiddag op het werk naar het voetbal gekeken. Ik moet zeggen dat het met zoveel mensen wel leuker is om naar te kijken....
Lovelyengeltje, Ik denk eigenlijk dat het gewoon haar bouw is hoor en het weinig met de borstvoeding te maken heeft . Borstvoedingskindjes groeien immers juist veel minder hard dan kunstvoedingskindjes. Maar geeft verder niet uiteraard. Succes bij de fysio, zal wel een kinderfysio zoeken als ik jou was. MamavanDaan, Jammer dat jij het een beetje lastig vind dat hij het eten zelf wil doen, maar eigenlijk wel weer een heel belangrijke en grote stap die hij dus aan het nemen is. Van gevoerd worden naar zelluf eten. Hmm meisjesschoentjes, nee dat kan je hem niet aan doen he ! Haha! Mooi dat het met de zwangerschap goed gaat en fijn dat Daan helemaal goed gegroeid was. Sterkte voor je broer, nog een heel traject wat gaat volgen dus, hopelijk mag er uiteindelijk een goed bericht komen. Sweetlakecity, Je vroeg het niet aan mij, maar Malou en Ruben, die vroegen dus idd gewoon om de borst. Maar ook hadden we gewoon vaste momenten, en dat hebben we nu ook met Benthe. Vaste momenten met dus smorgens wakker worden en borst drinken, voor het weer gaan slapen borst drinken, na het wakker worden borst drinken en zo verder. Benthe vraagt zelf niet echt om de borst. Ruben heeft dat wel heel erg gedaan met borssjt zeggen en ook een tijdje gehad dat hij wat aan mijn shirt ging plukken *hint hint*. Nee, Benthe heeft niet uit haar mond geroken, maar ken het van uit de mond ruiken van zieke kindjes idd wel van andere, echt een gore lucht is dat dan. Hmm lastig dat van fustratie/bozigheid op het eigen handje bijten, maar denk dat je er eigenlijk niets aan kan doen. En op dat moment het handje wegdoen of het 'verbieden' maakt de fustratie wss alleen maar erger . Judith, Nee, we hebben geen tips gekregen verder over de voeding. Ze wil immers toch niets anders dan borst en een beetje kv. Jullie bruiloft komt aan het bannertje te zien idd echt ook wel steeds dichter bij. Spannend hoor ! Fijn dat je al een mooie jurk hebt voor jullie kleine meid, een echte prinses ! Hoop toch wel dat jullie mooi weer treffen op 'jullie' dag. Jacky, Hmm misschien moet ik dan ook maar eens voetbal gaan kijken met een hoop mensen ! Haha, vind er echt niks aan ! Maar ach geeft niets verder toch. Jullie dus weer lekker gevaren, was ook wel redelijk weer toch (krabbelt in geheugen, maar weet het eigenlijk niet meer). Hopelijk komen er in ieder geval nog veel mooie weekenden waarin jullie met heerlijk weer kunnen genieten op het water. Dank nog iedereen voor de beterschapswensen ! Gister uitslag gekregen van het bloed en urine onderzoek, en beide was gewoon helemaal normaal gelukkig. Ze hoeft dus ook maar tot vrijdag de kuur en mag dan stoppen. Verder knapt ze wel weer een klein beetje op. Zo is ze bijv vanmorgen zo rond 09.00 wakker geworden, zijn we heel eventjes weg geweest (doe dat natuurlijk liever niet met een zieke meid, maar moest echt gewoon even, kon niet anders) en toen is ze al die tijd wakker geweest en heeft wat rond zitten kijken, maar verder nog weinig actie vervolgens is ze zo rond 12.30 ofzo denk ik naar bed gegaan. Maar was het wel meteen op, bijna de hele middag en avond heeft ze namelijk dus weer geslapen. We wachten dus nog maar rustig af, hopelijk helpt de kuur haar een beetje mee om weer zichzelf te worden. Liefs, Hanneke.
Humbley ze vroegen laatst in dat ene topic hoe het met je gaat,heb een en ander verteld maar misschien kan je zelf nog wat toevoegen??? Jurre loopt sinds het weekend
judith> leuk zeg! Ben benieuwd naar je foto's op je site. Zet je de link dan weer neer? Hier 3 juli een huwelijk van familie. Ze is bruidsmeisje!
mamavanrianna en jurre lijkt mij...> GAAF!!! hanneke> en hoe is het met benthe? moet er geen aandacht aan besteden aan het zelf bijten vertelde ze bij het cb.
Hanneke Hoe gaat het nu met Benthe? mamarianne haha, dan kan, ook jij, er nu achteraan gaan lopen.... Sweetlake ja, negeren is denk ik het beste, dan gaat de lol er wel vanaf zeg maar.... Verder alles goed met Pauline? Wij zijn afgelopen weekend weer eens wezen zwemmen met Amy. Dit was een zwembad met een heeeeel leuk peutergedeelte. Allemaal waterstralen en glijbanen en waterdieren in het peuterbad. En wat was het water lekker warm! Nee, onze Amy is absoluut niet bang voor water!
heb je rollen behang papier.....de gamma is leeg hier!! zucht...de BMR begint te werken. Worden ze wat sjago en hangerig van. Aha....ons zonnestraaltje. Hier ook een waterrat als ze maar haar gang kan gaan! Bij de bart smit de aanbieding watertafel gekocht. Stond gisteravond al op en ze was zeiknat! Strakjes weer even spetteren.
Sweetlakecity, Nog een ruime week dus, dan is ze een echte kleine prinses ! Denk idd dat negeren het beste is hoor, ze zal er vast wel weer mee stoppen. Sterkte met jullie meisje, vervelend dat ze last heeft van de vaccinatie. Hopelijk is ze snel weer een gezellig zonnestraaltje ! Jacky, Leuk dat het zwemmen zo een succes was ! Echte kleine waterrat dus, leuk hoor! Leuk ook dat het zwembad zo een super leuk/gezellig kindergedeelte had, kunnen ze lekker zelf van alles doen . Met Benthe gaat het laatste dagen ineens sneller weer wat beter. Mag ook ondertussen wel natuurlijk. Ze slaapt nog wel veel hoor, dat wel, en is nog slomig. Maar ze heeft gister en vandaag alweer liggen lachen en giebelen, dus das al een goed teken. Verder is ze ook weer een beetje aan het eten, ze heeft ze zondag avond rijst met tandoriesaus op, maandag heeft ze een halve croissant op en in de middag een berg vers geplukte aardbeien op(gevreten), gister heeft ze wat broccolie op en 100cc sinsasappelsap en vandaag zelfs al 2 croissantjes . Verder drinkt ze gelukkig nog wel gewoon aan de borst en ook het flesje kunstvoeding savonds drinkt ze weer zo goed als leeg (100cc). Gaat hier weer de goede kant op dus, al eet madam wel alleen maar de lekkere dingen , maar is in ieder geval iets. Liefs, Hanneke.
Even ego, Benthe is inmiddels eigenlijk zo goed als helemaal opgeknapt ! Alleen eten doet ze nog niet verder, maar dat komt ongetwijfeld.
Hanneke, wat fijn zeg dat Benthe zo opgeknapt is! Dan gaat ze vast snel weer genieten van het eten en drinken. Komt wel goed hoor. Wat een grappige foto in je avatar. Is dat Benthe in een klamboe ofzo?
Dankje, ja het eten komt vast wel weer, ben daar niet zo bang voor. Drinken doet ze gelukkig goed aan de borst en ook het flesje savonds gaat er weer prima in. Ja, idd dat is een klamboe ! Sinds ze ziek is slaapt ze smiddags enzo lekker buiten in het campingbed (vorige week met dat wat minder lekkere en waaierige weer niet hoor) en daar zit dus zo een campingbed klamboe omheen tegen de beesten. Nou lag ze gister middag dus ook weer te slapen buiten en was ik even lekker naar binnen gegaan, was ze wakker geworden en gaan staan (ook weer iets dat ze eindelijk weer 'kan' dus, toen ze zo ziek was lukte dat haar niet) en stond ze zo met dr hoofd in die klamboe, mamamamamamamam te roepen. Wij vonden het toch wel heel grappig ! Ze deed echt alsof er niks aan de hand was en stond daar gewoon met dat ding op dr hoofd mij te roepen ! En dacht zelfs toen ik bij haar was (na de foto, haha slechte mama&papa heeft ze toch) door de klamboe omhoog te kunnen klauteren naar me toe. Dat was het verhaal van de avatar ! Bij jullie alles goed verder?
Hier alles prima hoor. Evy slaapt wel weer onrustig sinds een week of 2. Dat is jammer, want het ging heel goed. Het zal wel ergens met tandjes of sprongetje of wat dan ook te maken hebben. Morgen heb ik mijn vrijgezellenfeest, dus ik ben benieuwd wat we gaan doen met het mooie weer.
Ow kijk gelukkig dat alles goed gaat! Slapen dus even wat minder, maarja wat doe je eraan he, behalve nemen zoals het komt . Hopelijk zal ze snel weer wat lekkerder slapen. Spannend! Heel veel plezier voor morgen, met wat je ook mag gaan doen ! Hopelijk word het een fijne dag/avond.
Hanneke Fijn dat Benthe weer is opgeknapt. Het eten komt vanzelf wel weer, met dit warme weer eet je zelf waarschijnlijk ook een stuk minder.... Judith En wat hebben jullie met je vrijgezellenfeestje gedaan? Dit doet bij mij meteen weer herinneringen naar boven halen.... He, Evy slaapt niet meer zo lekker, dat kan natuurlijk ook van de warmte komen, of is het niet zo warm op d'r kamertje (bij Amy is het begin van de avond gemiddeld 27 graden) Zoals jullie zullen begrijpen hebben wij afgelopen weekend weer lekker gevaren! Jee, wat was het warm, ja, zelfs OP het water was het warm!
** ego ** Amy is ziekjes. Ze heeft al een dag of 3 koorts. Ik dacht eerst dat het van de warmte was, maar sinds gisteren is ze echt hangerig en wil ze eigenlijk niks.... Vandaag begon ze ook met d'r ogen te rollen en ben toen even bij de huisarts langs geweest. Ze is gewoon ziek, niets bijzonders zeg maar. Alleen wil hij nu wat Urine hebben van haar. Heb ik zo'n plaszakje gehaald, maar het meeste is er naast gegaan (in de luier dus), iemand een idee hoeveel ze nodig hebben? Zijn een paar druppels genoeg? ** ego **
He jacky wat zielig voor Amy en dan ook met dit warme weer. Volgens mij is een klein beetje genoeg. Is het inmiddels al gelukt en weet je meer? Het vrijgezellenfeest was leuk! We hebben een Solex tour gedaan en een high tea. Helemaal super!
he bah ziek met dit weer ik denk dat ze niet zo heel veel nodig hebben. het is ook lastig om bij baby's urine op te vangen. Beterschap met je kleine meis! @Judith; heerlijk varen met dit weer haha je had er zeker mooi en warm weer bij ***** Hier gaat alles zijn gangetje, Liam zit elke middag lekker in het badje voor afkoeling en geweldig dat hij het vind Verder slaapt hij nu meestal 1 keer per dag soms nog 2 vooral met dit weer maar ja dan wil hij er 's avonds niet meer in dus hou ik hem tijdens het 2e slaapje wakker en gaat hij er vroeg in Zijn astma is wel erger aan het worden. Eersgisteren was Liam aan het hyperventileren en moest er zelfs bij spugen.Dit warme weer werkt natuurlijk ook niet mee. Gelukkig is het eenmalig geweest en gaat het nu een stuk beter Binnenkort krijgt Liam een konijn haha hij vind konijn helemaal geweldig en mijn opa had een konijn die kleintje heeft dus ja Liefsz
Nou de urine die ik had, was dus echt te weinig voor een goede test. Dus heb het vanmiddag nog een keer geprobeerd en nu had ik genoeg. Morgen hoor ik de uitslag, maar ik verwacht eigenlijk geen gekke dingen, daar ze vandaag alweer een heel stuk opgeknapt is. Ze speelt weer en kan weer lachen! Judith Solexrijden <GAAF>, en moest je nog helemaal uitgedost / verkleed daarop. Of hebben ze dat soort dingen niet met je uitgehaald? Humbly Liam een konijn. Ik vindt ze ook altijd zo lief.... lekker zacht, maarja ze vragen toch best wat verzorging. Enne ga je hem binnen of buiten houden. Als Liam zijn astma steeds erger wordt zou ik geen konijn binnen houden namelijk!
@jacky; ik wil hem eerst binnen hebben kijken hoe dat gaat, gaat het niet goed met Liam zijn astma gaat hij naar buiten hij komt namelijk van buiten dus dat is hij gewend. Liefsz