nee niet gelezen! dat meen je niet.... wat verschrikkelijk zeg! en deze zwangerschap leek zo goed te gaan.. Lynnami, Lynnami man en Ryker heel veel sterkte! liefsz
word je altijd weer helemaal mal van. en ik was zo blij voor ze. eindelijk een plakbeeb en dan gaat het nu nog mis! bah wat kan het soms oneerlijk zijn. als je eerst kijkt naar florida en dan lynnami bij wie het ook niet mee zit. bah bah bah
Humbly, Nog gefeliciteerd met je verjaardag. Fijn dat het met Liam helemaal goed gaat. Shenoby, Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Jacky, Super dat Amy weer helemaal is opgeknapt. SLC, Mooie foto hoor! Super leuke schoentjes overigens ook! Verder, ik weet het niet meer, laat het hier ook maar gewoon bij. Hier niet zo best met deze mama, ben opgenomen geweest, krijg nu therapie etc. Kortom das de reden dat ik een tijdje niet geweest ben. Probeer het langzaam weer op te pakken om een beetje op het forum rond te kijken. Liefs!
hanneke sterkte. ik hoop dat het wat beter met je gaat. hier in mei ook opgenomen geweest. maar therapie komt hier maar slecht van de grond. gelukkig voel ik me inmiddels zelf weer wat beter. mocht je iets kwijt willen mijn pb staat open
@hanneke sterkte @shenoby gefeliciteerd met de zwangerschap @lynnami sterkte met dit verlies :'( @de rest sorry weet ff niet meer wat jullie hebben gezegd. ff ego voel me echt mega k*t niks gaat zoals het moet gaan
Hoi meiden Ik weet niet of jullie me nog kennen maar heb in mn zwangerschap van mn zoon met jullie meegeschreven. Inmiddels is Kyano alweer bijna 16 maanden! Ik lees net akelige berichtjes over Lynnami! Jeetje! Sterkte meis!
tuurlijk ken ik je nog wel alles goed met Kyano? gaat snel he de tijd. ja echt afschuwelijk gewoon! heb er geen woorden voor. liefsz
Judith, Dankjewel ! Alles goed met jullie? Bijna trouwen...spannend hoor ! Lovelyengeltje, Ook dankjewel. Lastig dat je je zo vervelend voelt en het niet zo gaat, hopelijk komt daar snel verandering in. Shenoby, Vervelend dat de therapie lastig van de grond komt. Weet uiteraard niet wat voor en waar voor het is, maar over het algemeen zijn er lange wachtlijsten. Heel erg jammer! Ik ben nu in principe 'voorgedrongen' ivm de opname, de situatie en de dingen die er gebeurd zijn. Eigenlijk soort van heel erge spoed dus ! Hopelijk zal het bij jou ook snel van de grond komen en de wachtlijsten niet te lang zijn (als dat tenminste het probleem is). Fijn in ieder geval dat je je weer iets beter voelt! Hier allemaal eigenlijk nog een beetje hetzelfde, niet zo dus, maar is niet anders, zullen het ermee moeten doen, en proberen dat het beter word. Met de kindjes gaat alles overigens helemaal prima. Liefs, Hanneke!
hier gaat alles opzich wel weer goed. hoe is het verder met iedereen. want het is hier best wel heel erg rustig. met amber gaat alles super goed. ze krijgt nog steeds mamamelk. en ze is een verschrikkelijk ondeugend meisje haha. hopelijk gaat alles bij jullie ook goed. xxx
hier gaat alles gelukkig ook goed Liam heeft sinds 4 dagen alleen nog maar met slapen de speen verder heeft hij vrijdag moeten bloedprikken,, wel 4 buisjes. Liam is heel moe de hele dag door, hij word in de ochtend om 7 uur wakker, ligt er om 9 uur/half 10 weer in tot 12 uur/half 1 en wil het liefst om 3 uur/half 4 alweer naar bed tot 5 uur... en dan om 6 uur ligt hij er weer in voor de nacht.. nou laten ze het bloed testen op; bloedarmoede, pfeiffer, schildklier verzinking en ijzer. hopelijk komt er wat uit.. dinsdag weet ik meer Liefsz
Zo en nu is de stilte echt toegeslagen hier... Hanneke hoe is het nu met je? Lovely fijn dat alles lekker gaat met jullie! Humbly Liam is idd wel een slaapkop zeg. Goed dat ze het even onderzoeken. Vandaag hoor je hoe/wat. Ben benieuwd of ze iets gevonden hebben! Hier gaat het lekker. Nog een paar daagjes en dan hebben we lekker 4 weken vakantie!
hoi hoi, het is hier zeker rustig. @jacky: lekker bijna vakantie. hier hebben we nu vakantie. tis mn 2e dag. heerlijk alleen het weer is iets minder. maar we moeten toch klussen aan de kamer van daan en babykamer. @humbley:jeetje ja l iam slaapt wel heel erg veel. ben benieuwd of er wat uitkomt. @lovelyengeltje:jeetje lekker nog mamamelk. knap hoor. @hanneke: hoe gaat ie? las dat het met de kindjes goed gaat. dat is fijn alleen met jou nog niet zo. minder. @bamjolan: heee haha dat is lang geleden. we zijn je nog niet vergeten hoor. haha je had trouwens ook een berichtje achter gelaten op mn babysite. heb daar niet eens op gereageerd. erg he. sorry. @all: hier gaat het wel goed eigenlijk. word wel effies herinnerd dat het echt een wonder is dat ik zwanger mag zijn. bij de dec mama's zijn nu 2 kindjes van 19 weken geboren. van lynn wisten jullie al maar nu ook een andere mama. heftig is dat hoor. ben nu zelf vandaag 19 weken. o en moet er zo niet aan denken. verder gaat het met mn broer heel goed. hij heeft van de week te horen gekregen dat hij kankervrij is. dus alleen het traject van donor nog in en dan hopen dat het goed gaat. met daan gaat het goed. lekkere slaapkop. slaapt heerlijk uit tot een uur of 10. haha. verder klimt hij erg veel. pff soms erg vermoeiend. maar goed. mijn bekken beginnen weer lekker op te spelen dus zit op t werk weer in de ziektewet. moet volgende week naar de bedrijfsarts. kijken hoe we na mn vakantie verder gaan. oja ewn natuurlijk 2 augustus de 20 weken echo. spannend. nou ga even verder met opruimen van de rommelkamer die we om moeten bouwen naar daans kamer. oja nog 1 ding @shenoby: hoe is het met jou?? gaat alles goed??
--->> jacky; ja is heel erg. ik hoop dat er wat uit komt natuurlijk maar aan de andere kant ook weer niet dus beetje dubbel altijd haha, na 2 uur kan ik bellen dus zal hier ook wel even zeggen wat er uit komt. ooh lekker vakantie! -->> mamavandaan; ja ik las het dat er nu ook een andere mama was die een kindje verloren is blijft gewoon erg. dan weet je gelijk weer dat het je het niet vanzelfsprekend moet vinden dat je eenmaal zwanger bent, er kan altijd wat fout gaan. SPANNEND! wil je weten wat het word? super nieuws van je broer zeg! hopelijk gaat het volgende traject ook goed haha klimmen ja dat is hier ook favoriet ************* heb eindelijk een vaste baan vanaf 8 augustus kan ik beginnen als huishoudelijke hulp heerlijk liefsz
@ jacky, inderdaad erg rustig hier. nog een paar daagjes en dan heb je vakantie. lekker van genieten hoor. @ mamavandaan. tjee het zet je wel even weer met beide benen op de grond he? @ hanneke, hoe is het met jou meid? @ humbly hoe is het met liam afgelopen? @ hier. alles is hier goed. vandaag gelukkig een positieve uitslag gehad. vorige week zeiden ze namelijk tegen mij dat het allemaal niet goed zat met de zwangerschap.want de vruchtzak was leeg.maar voor de zekerheid moest ik gisteren toch hcg prikken. bleek een waarde van meer dan 25000 te zijn. dus vandaag een echo gehad. en ja hoor! daar was klein prulleke met een mooi kloppend hartje. ben alleen 4 dagen minder lang dan ik zelf dacht. dus ben nu 19 maart uitgerekend.
@shenoby; Liam heeft pfeiffer.. het is aan het verbeteren maar nog niet helemaal over. over 2 maand moeten we opnieuw bloedprikken om te kijken of het nog dalende is. WAT GOED NIEUWS ZEG!! nu kun je lekker gaan genieten! liefsz
Shenoby Super goed nieuws dus! Lekker genieten nu. Humbly Jee, pfeiffer. Dat is niet zo leuk, maar in ieder geval weet je nu wel wat! Hopeijk heeft Liam het ergste al gehad en wordt het nu minder! Ik ben sinds dinsdagmiddag al lekker vrij. Heb nu dus 4,5 week vakantie. Mijn man moet nu nog 1 dagje werken en dan heeft ook hij vakantie! Zaterdag gaan we nog even mijn verjaardag vieren, zondag wil ik misschien nog even kijken voor een nieuw bed en dan gaan we als het weer knap is vanaf maandag met de boot weg. Richting Brabant. Ik kan soms zo blij zijn met ons lieve meisje (ben natuurlijk altijd blij met haar!!!!!) .. vandaag had ik enorme hoofdpijn (migraine) en Amy zou pas met een half uurtje naar bed moeten, maar ik hield het niet meer.... Heb haar op bed gelegd en ben zelf ook even gaan liggen. 2 uur later werd ik wakker van Amy, maar mijn hoofd wilde echt nog niet. Heb haar een puzzeltje gegeven in dr bedje en toen heeft ze nog bijn een uur liggen spelen. Oh wat vond ik haar lief.....
Idd stilletjes hier meiden. Maar sorry ik trek het gewoon niet. Hier nog altijd niet veel beter, word na het weekend opgenomen, zal dus wel even duren voor ik hier weer ben. Misschien maar een paar dagen, misschien een week, misschien twee weken, weet nog niet hoe lang. Met onze kleine deugnieten gaat alles wel goed gelukkig! Helemaal super. Jacky, Wat super van Amy dat ze zo lekker nog even was gaan spelen en mama dus nog even kon liggen. Maar dus wel lekker vakantie, uiteraard lekker varen en jullie komen dus onze kant op haha. Heel veel plezier hoor! Humbly, Heh wat balen zeg, hopelijk zal hij er snel van opknappen. Beterschap voor die kleine man. Lovelyengeltje, Fijn dat bij jullie alles goed gaat, houden zo. Shenoby, Hele dikke knuffel, sorry verder is het er niet meer van gekomen. En een heel goede uitslag voor jullie dus, gefeliciteerd dan toch nogmaals. Mamavandaan, Wat fijn te horen dat het met je broer eigenlijk zo goed gaat. Heel erg veel plezier bij de echo maandag, en we gaan er natuurlijk gewoon vanuit dat alles helemaal goed mag zijn met jullie wonder! Ga weer stoppen meiden en er maar weer vandoor. Dikke knuffel voor iedereen in ieder geval! Liefs, Hanneke!