gefeliciteerd! Zeker leuke namen samen. 2 kanjers van mannen heb je nu. Mag je je naam aanpassen. LOL Geniet ervan en niet van de bijdingen. Balen van je extra na weeen zeg :-s
Mama van Daan (en Milan), Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie tweede wondertje waar jullie voor mogen gaan zorgen! Geniet van je gezinnetje.
Mamavandaan Het is alweer even geleden, maar alsnog van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie 2e zoon! Judith Ja, voor jou gaat het nu ook opschieten he?! Hanneke Hoe gaat het met jou? En de kinderen? Hier gaat het allemaal prima. Amy kan zich al goed verwoorden. Volgende week gaan pappa en mamma voor het eerst even weg... en dan meteen een paar dagen. We gaan op wintersport met mijn man zijn werk. Heb er zin in, maar tegelijk ook niet.... Hoop dat ze ons niet te veel gaat missen!
nog de beste wensen voor iedereen. sorry een beetje laat ik weet het. maar we zijn super druk in ons huisje bezig geweest en vanaf oud en nieuw wonen we erin. de laatste dingen moeten allemaal nog en alle "troep" opruimen. maar verder is alles klaar. @jacky dat is altijd spannend een paar daagjes weg zonder de kleine. @humbly hier is alles goed. daar ook? @mama van daan beetje laat maar alsnog gefeliciteerd met de geboorte van je 2e zoon. geniet ervan. @sweetlake hoe is het daar?? @hanneke gaat het daar al wat beterder en voel jij je al wat lekkerder in je vel?? @de rest hoe is het met jullie allemaal. ik heb nog wel redelijk vaak dat ik misselijk ben. bij amber was het tot 20 weken dat ik misselijk was, dus ik ben waarschijnlijk over 4 weken van de misselijkheid af. tenminste dat hoop ik maar. oh ja net gister via de tel te horen gekregen dat ik ontslagen ben. dus ja we zien het wel hoe alles komt. xxx
--->> jacky Oh spannend! veel plezier! --->> lovelyengeltje hier gaat op dit moment wat minder maar we komen er wel door, het is gelukkig niks met gezondheid te maken oh bah dat is niet leuk nee misselijk zijn.. hopelijk is het met 20 weken weg via de telefoon :O dat is laf zeg! sterkte meis! *** hier gaat het zijn gangetje haha Liam begint lekker veel te kletsen nu, hele verhalen kmoen eruit, ook zinnen van ongeveer 3 a 4 woorden achter elkaar. liefsz
He meiden, Alles gaat goed hier. Wel druk met werk, Evy is veel ziek geweest en ik ben de winter zat . Wintersport,....lijkt me heerlijk, maar niet verstandig met dikke buik. Mijn buik is echt alsof ik als 30 weken zwanger ben. Wat gaat het snel bij een tweede zeg,.. groetjes, Judith
Liam is ook heel veel ziek geweest deze winter... om zelf moe van te worden gewoon, hele dagen hangen bah, van mij mag de lente ook wel weer snel komen. wow dan heb je echt al een grote buik zeg!! liefsz
Jij ook al zoveel binnen hangen. Verschrikkelijk he. Zo zielig een ziek kindje, maar zelf wordt je er ook niet gezelliger van .
haha word er een beetje moe van, elke dag maar hangen en hangen.. het word er idd niet gezelliger op, gelukkig heeft hij mij nog niet aangestoken
kan over ziek zijn mee praten. We zijn net 1 weekje weggeweest, warm en zonnig weer fueteventura (met oud en nieuw)...en jaaa we komen terug en worden weer allemaal ziek!!!!! GDV!!! We zitten al na de sint te kwakkelen allemaal.
He SLC,...das lekker op vakantie! Maar minder dat iedereen nu weer ziek is. Wij hebben ook een volle ziekteweek achter de rug. Eef nog niet beter helaas. Woensdag naar de kno arts.
he bah dat is inderdaad niet leuk, ziek na de vakantie Liam is alweer ziek.... vanaf 1e kerstdag non-stop. Vanaf afgelopen zondag spugen en diarree, vanaf gisteren ineens weer hoge koorts, tussen de 39.2 en 40.2. morgen naar de ha word er moedeloos van. liefsz
We hebben vandaag de 20-weken echo gehad. Alles zag er perfect uit. En Evy krijgt een broertje. Even wennen vind ik, maar we zijn supergelukkig.
leuk!! een jongen en een meid gefeliciteerd! mooi dat alles goed was hier ook goed nieuws, vanaf 7 februari ga ik terug naar school voor een jaar full-time en dan heb ik mijn niveau 3 diploma secretaresse liefsz
@ judith wat een leuk een zoon! @ humbly gefeliciteerd met je opleiding. hier gaat het snel bijna 34 weken dus duurt nog maar heel even en dan word nikki haar zusje geboren.
@judith. dus straks een meisje en een jongen. een koningsgezin noemen ze dat toch. wij hebben 11 feb de 20 weken echo. spannend!!! xxx
judith what's in a name. de vrouw van mijn neef heeft ook een dochter genaamd: evy. En ze hebben een zoon Julian. Dus...haha als je nog een naam zocht Humbly> dat is knap zeg! Maar uiteindelijk met diploma is het een betere baan en beter verdienen!! hihi