Maart 2009 mama's - deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Jacky78, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    Mupkuh
    Hahaha lang niet gezien, hoe gaat het daar?

Lovelyengeltje
    spannend! willen jullie weten wat het word?

Sweetlakecity
    Ja daarom ;) en het is maar voor een jaartje dus dat is nog wel te overzien.

Hier gaat het zijn gangetje, laatste week vrij en dan begint school. Liam is vandaag naar zijn nieuwe groep op het kinderdagverblijf geweest en hij vond het geweldig haha, het maakte hem niet uit waar hij was zolang hij maar kon spelen dus daar maak ik mij niet druk om.

Liefsz

2. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Humbly, hier gaat het goed :D Ga donderdag mijn spiraal laten verwijderen. Zit niet heel erg lekker :( En we zijn hard aan het denken voor een 2e. Vind het nog een klein beetje moeilijk. Of ik mijn aandacht enzo kan verdelen en niet te druk is. Maar dat komt vast goed ;) Hoe gaat het daar?

3. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    Mupkuh
    oh dat is niet lekker dat het niet goed zit :( spannend! ik denk dat het met een 2e gewoon goed gaat, het loopt denk ik vanzelf. Je gaat er aan wennen om er 2 te hebben ;)

Hier gaat het goed, ik ga terug naar school voor een jaar om mijn niveau 3 diploma te halen en Liam is eindelijk na 2 maand koorts vrij :D nu hopen dat hij ook koortsvrij blijft.

liefsz

4. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Humbly, dan heeft hij zo te horen nogal wat koorts gehad. Slim om je opleiding af te maken. Ik heb mijn niveau 3 nooit afgemaakt. Heb ik wel spijt van. Ondanks dat ik al 4 jaar niet meer werk :(

5. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    Mupkuh
    Ik heb ook alleen mijn vmbo diploma en heb ik ook een laag betaalde baan. Ik kreeg het aanbod om een 3jarige opleiding in 1 jaar te doen dus ik heb gelijk ja gezegt. Moet toch alleen alles bij elkaar krijgen kwa geld dus dan heb ik toch mijn opleiding nodig.

:( ja klote is dat he, ook al werk je dan niet toch is het altijd fijn het idee te hebben dat je een opstart mogelijkheid hebt. Maar waar een wil is is een weg ;)

liefsz

6. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Humbly, dat is zeker zo ;)

7. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    ik ga Liam zo maar eens uit bed halen anders slaapt hij weer een gat in de dag :p lekker op visite nu het nog kan door de week en dan lekker niks doen thuis haha. Nog even genieten van de vrije dagen en samen met Liam dingen ondernemen.

liefsz

8. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Vanisha heb ik ook net uit bed gehaald. Heeft er weer 3 uur opzitten. Was weer eens lekker vroeg wakker vanmorgen :(

Ga maar lekker op visite straks zit je weer in de boeken.

9. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

hoe lang slapen jullie guppen in de middag eigenlijk?
    Hier soms dik een uur. Soms ook 2 uur.

10. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    hier slaapt Liam nog 2 tot 2.5 uur tussen de middag, van half 1 tot half 3/3 uur en dan om half 7 er weer in tot 7 uur volgende ochtend.

11. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Vanisha slaapt op dit moment zo'n 2 tot 3 uur 's middags maar dat wisselt van week tot week ;) Ze ligt er 's avonds rond 7 uur half 8 in en de laatste dagen dan om 5/6 uur wakker. Ik denk dat het weer tijd is om haar er vroeger uit te halen 's middags.

12. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    ooh ja die periode heeft Liam 2 weken terug gehad... om half 5 wakker elke ochtend en niet meer willen gaan slapen ;( gelukkig duurde het een week en nu slaapt hij weer tot kwart voor 7 ;)

Liam word altijd wakker met een ochtend of middag humeur. haha super sacherijnig is hij dan, duurt een half uur en dan is hij weer vrolijk :p

liefsz

13. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    amber slaapt van 19:30 tot meestal 8:00 soms wat langer.
    en 's middags bijna niet.
    heel af en toe wil ze 's middags slapen.
    maar als ze 's middags niet slaapt gaat ze 's avonds eerder slapen.

@de 20 weken echo.
    wij willen heeeeel graag weten wat het word.
    vooral ik want ik denk dat het een meisje word en mn vriend denkt een jongetje

14. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    @lovely
    hoe was de 20 weken echo?

15. lovelyengeltje

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    de 20 weken echo was goed.
    alleen de kleine liet het gezicht niet zien.
    dus dat is niet gecontroleerd.
    en de baby was steeds aan het trappen en druk doen, maar ja dat voel ikzelf toch al weken.

ik heb straks ook een koningskoppel!!!

xx

16. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    mooi zow! wel jammer natuurlijk dat je niet alles goed hebt kunnen zien :(

haha had je vriend toch gelijk ;) gefeliciteerd!!

17. lovelyengeltje

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    thx.

ja mn vriend had gelijk.
    haha

maar ja als het maar gezond is toch dat is het allerbelangrijkste.

hoe is het verder met iedereen??

18. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    Ja daar heb je gelijk in :)

hier gaat het goed, net de eerste week school erop zitten en was echt kapot vrijdag avond..

Liam vond de het helemaal niet erg :p gelukkig haha. Liam heeft weer eens een oorontsteking maar verder gaat het goed gelukkig!

liefsz

19. lovelyengeltje

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    wel balen dat hij zo vaak oorontsteking en koorts heeft.
    en gelukkig dat hij het niet erg vond dat mama niet thuis was maar op school.

dat is voor jezelf ook veel prettiger.

20. Arti13

Arti13 Niet meer actief

@ Lovely,...gefeli met je koningskoppel. Inderdaad gezondheid is het allerbelangrijkste. Maar alles zag er goed uit toch. Moet je nog een keer terug voor het gezichtje?

@ Humbly,..wat vervelend dat Liam weer oorontsteking heeft.

Evy wordt woensdag geopereerd. Keel- en neusamandelen gaan eruit en oortjes worden doorgeprikt. Arm meisje. Maar goed, we tobben al zo lang. Hopelijk gaat het hierna beter.

Deel Deze Pagina