Maart 2009 mama's - deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Jacky78, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    nee we hoefden niet terug te komen voor het gezichtje.
    maar ga wel de volgende keer bij de vk ff aangeven dat we het gezichtje graag nog wel ff willen zien.
    maar de beeb was zo druk aan het schoppen enz en draaide steeds zn hoofdje weg en deed de handjes ervoor dat ze het niet voor elkaar kreeg.
    haha

sterkte voor woensdag. altijd zo sneu he als kleine kindjes naar het ziekenhuis moeten, maar ja als het daarna maar weer beterder met haar gaat toch.

xx

2. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    @judith;
    ach gussie zeg! sterkte woensdag! hopelijk gaat het hierna beter met haar :)

3. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Inmiddels echt al heel lang niet hier geweest (sowieso weinig op het hele forum) maar vooruit,

Humbly,
    Beterschap voor de kleine Liam, oorontsteking is niet fijn.

Judith,
    Een jochie zag ik? Leuk hoor :D! Vind je het spannend omdat het toch weer anders is als een meid? Of dat eigenlijk niet? Heel veel succes en sterkte voor woensdag.

Lovelyengeltje,
    Ook bij jullie gaat er een klein mannetje geboren worden, leuk hoor! Maar jij bent imiddels jongetjes ook gewend toch? Jouw vriend had al een zoontje toch? Jammer dat de kleine het gezichtje niet echt wilde laten zien.

Verder, ach weet het niet meer, sorry.

Hier met de kinders alles zn gangetje, gaat goed met ze, groeien goed, ontwikkelen zich volgens mij prima :D!

Van de week met Benthe een langs het cb geweest om te wegen/meten, was ook goed. 80 cm en 9 kilo (en een paar gram).

Liefs Hanneke.

4. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

lovely> Wow gaaf! Dat is leuk zeg van beide 1. Zal wel even wennen zijn denk ik een jongen als je al dik 2 jaar een meisje hebt. Vandaar dat hij zo druk is.

hanneke> kleine meid blijf je hebben he. Zit hier ook op 84 cm

judith> ooo neee zo sneu. ik hoop dat het gaat helpen. Sterkte hoor!

all: hoe groot zijn jullie kindjes nu?

5. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    Hanneke
    Super dat het daar ook goed gaat :D

Sweetlakecity
    Ik heb Liam vorige week zelf gemeten en kwam op 90 cm uit. Verder weegt hij 'maar' 12 kg. ( donderdag bij de dokter gewogen ivm antibiotica ) daar dan?

Liefsz

6. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Ha Hanneke! Fijn dat alles goed gaat!

Hier volgens mij 85 cm en rond de 10,5 kilo. Gewicht wisselt nogal.

7. Sweetlakecity

84 cm en 11 kg.
    Vind haar zo klein namelijk.

8. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    die van is lang en mager.. de huisarts vond hem te mager voor zijn lengte maar hij is gezond en dat was het belangrijkste :)

haar gewicht en lengte passen toch mooi bij elkaar? vind het nog wel mee vallen :)

9. lovelyengeltje

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    oh nee dan heb ik echt een reuzinnetje hahaha.

mn meisie is 93 cm en 14,7 kg:)

@hanneke
    mn vriend heeft al 2 zoontjes. haha
    dus ben het al redelijk gewend ja.
    zijn zoontjes zijn 3 jr (sinds december) en de andere word 2 in april.

dus nu mag/moet ik shoppen.

xxx

10. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Lovely, gefeliciteerd! Fijn dat alles goed was :D

Zie dat jullie meiden ook niet zo heel groot zijn. Vanisha is boven de 80 cm denk 82 ofzo en weegt 10.5 kg. Dacht altijd dat ze heel klein was maar dat valt wel mee dan zo te zien ;)

11. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Haha, ja idd allemaal niet echt erg grote kindjes he? Nouja zolang ze zich maar lekker ontwikkelen en hun eigen lijntje volgen is het goed toch?

Onze Benthe zit in de bv curve net in het gemiddelde gebied, dus vind het wel prima zo. Heb me er denk ik al bij neergelegd dat wij geen grote kinderen hebben :).

Met mijzelf gaat het overigens nog niet heel veel beter hoor, maar gezien het forum zo open is, zeg ik daar liever gewoon niet teveel over. Hoewel ik soms ook weleens denk, waarom niet want je hoeft je niet te schamen voor zoals je bent. Maarja...

Liefs Hanneke.

12. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Vanisha ontwikkeld zich iig prima en dat zal bij de andere 'kleintjes' ook zeker zo zijn.

Dat is niet zo fijn dat het wat minder met je gaat. Hopelijk komt het snel goed!

13. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Judith,
    Hoe is het woensdag verlopen voor jullie kleine meid en haar paps & mams?

Liefs!

14. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Wat lief dat je daar aan dacht!
    Het ging heel vlotjesmet de operatie, alleen ze heeft nog veel pijn, eet en slaapt slecht, dus ik hoop dat het snel beter gaat.

Zelf heb ik gister op mijn werk een soort van epileptische aanval gehad. Nog nooit gehad en hopelijk ook nooit meer. Ik ben heel hard met mijn hoofd om mijn bureau gevallen. Ik zie er niet uit en heb ook veel pijn helaas. Echt een ziekenboeg hier dus. Want ik ben afgevoerd naar het ziekenhuis en heb daar gister de hele dag gelegen. ;) Gelukkig met de baby alles goed en met mijn hoofd intern ook.

15. Sweetlakecity

vreemd en geen idee hoe dat is gekomen?
    Beterschap met evy. EN daarna NOOIT meer ziek zijn!!

16. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Zo meiden, hier is de 2e verjaardag van Amy alweer gevierd (dinsdag is ze echt jarig).
    Wat een gekkenhuis... en zo druk was het niet eens, maar 1 kindje (enige jongen) was niet zo lief....
    Maar ze is wel lekker verwend. Ze heeft d'r eigen keuken helemaal compleet (keuken, potten, pannen etc). Dus nu kan ze net als mamma lekkere dingen gaan klaarmaken.

Judith
    Jee meid, wat gebeurd jou nou?
    Hopelijk gaat het snel weer beter met je.
    Evy zal zich vast ook snel beter gaan voelen!

Lovely
    Bij jou dus ook alles goed.
    Goed excuus om te gaan shoppen hoor!

Hanneke
    Vervelend dat het me jezelf nog niet echt beter gaat ondanks dat je er zoveel aan doet. Maar inderdaad iedereen is zoals hij/zij is!

17. lovelyengeltje

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    @jacky
    das wel een goed excuses ja.
    maar ja mijn contract is niet verlengd en we leven dus van alleen mn vriend zn salaris dus zoveel hebben we niet te besteden.
    dus ja echt shoppen zit er niet in.

@judith.
    hopelijk heb je niet weer last van epileptische aanvallen.
    en hopelijk is je gezicht weer snel hersteld.
    best wel grappig dat we allebei in maart 2009 mama's zaten en nu weer in juni 2011 mama's.

@hanneke
    hopelijk voel je je snel weer lekker in je vel.

@sweetlake en mupkuh en de rest hoe is het daar?

18. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Judith,
    Fijn dat de operatie helemaal goed verlopen is. Wel heel naar voor de kleine dame dat ze er nog zo een last van heeft achteraf. Is dat inmiddels alweer minder? Hoop van wel. Tjonge, dat van jou klinkt behoorlijk heftig zeg, word er nog verder onderzoek naar gedaan bij je? Gelukkig gaat het met jullie wondertje helemaal goed. Lijkt me een heel angstig iets meid! Sterkte en beterschap!

Jacky,
    Gefeliciteerd met de tweede verjaardag van Amy!
    Weet niet of ik hier morgen ben en jullie hebben het al gevierd het weekend lees ik, dus dan kan ik jullie wel alvast feliciteren :)! Eigenlijk mag het niet he zeggen ze, voor de werkelijke datum feliciteren. Maar jullie kleine dame is dus helemaal verwend. Leuk hoor! Hopelijk hebben jullie kunnen genieten! Gaan jullie dinsdag nog iets speciaals doen? Of dat niet echt?

Lovelyengeltje,
    Balen dat je weer zonder werk zit nu jullie nog een kindje verwachten. Maar vooruit, wat ik altijd zeg is zolang er maar genoeg liefde is, een bedje is om in te slapen en kleertjes om het warm te houden is het goed, de rest is bijzaak :).

Liefs Hanneke.

19. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Wat gaat het toch snel hé! De eerste 2e verjaardagen worden alweer gevierd :D

20. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    Jacky en man gefeliciteerd met Amy haar 2e verjaardag!!!!

Deel Deze Pagina