Meiden dank voor jullie felicitaties. Gisteren was De dag. Heerlijk vrij genomen, uitgeslapen en daarna even lekker de stad in met mijn grote meid (ondanks de kou). Lekker ergens wat gedronken. Deze wilde ik even met jullie delen.....
ze is helemaal trots op haar keuken leuke foto! mooi meisje is het ook zeg! Hier nog druk op zoek naar een kado voor Liam.... heb geen idee wat er leuk is voor een jongen van 2 jaar... liefsz
he meiden, onze guppen worden alweer oud. jeetje wat gaat het toch snel he. wat een lekker ding zeg en wat is ze trots op dr keukentje. heb ondertussen wel meegelezen maar weet zo even niet goed meer wat er gezegt is. wel nog over het slapen. hier gaat daan rond 7 uur naar bed en slaapt dan tot smorgens 8 uur half 9. en smiddags slaapt hij zo ongeveer van 1 tot 3. @humbley: vind liam misschien een werkbank leuk. hier ben ik op zoek naar een werkbank namelijk voor daan. je hebt hele leuken van black en dekker en van bosch. en ik ben op zoek naar een speelkleed met wegen erop. waar hij met zn auto's over kan. misschien een idee?!! of een fiets ofzo.
Jacky, wat een prachtig meisje is Amy. En wat ziet ze er trots uit Hier is het keukentje ook al een succes.
@mamavandaan; Liam heeft al een wagen met allemaal gereedschap, kan hij erop hangen en op leggen en hij heeft er wel geteld 2 keer meegespeeld en nu staat hij stof te vangen Speel kleed met wegen ligt hier ook, die heb ik toen een keer bij de aldi gekocht. Liam gebruikt hem nu nog om gewoon op te zitten met spelen, laminaat vind hij net iets te koud liefs
Ja, knap is ze he (mag je als moeder, van je eigen kind wel zeggen toch?!) Keukentje is idd van Ikea En ze heeft ook de pannen, pollepels etc en de groente- en ontbijtset van de IKea gekregen. Dus d'r keuken is compleet.
@ Jacky, natuurlijk mag je dat als moeder zeggen. Denk dat iedere moeder dat zegt over haar eigen kind Leuke spulletjes hé bij Ikea heb er ook een paar keer naar staan kijken.
Even een vraagje,.. Zijn jullie onlangs naar het cb geweest? Volgens zou het de bedoeling zijn zo rond de 2 jr - 2jr+3mnd. Ik heb nog niets gehoord, jullie wel?
Jacky, Zeker mag je dat zeggen van je eigen knappe meisje ! Fijn dat jullie een fijne dag gehad hebben! Judith, Wij zijn toevallig pas even naar het cb geweest, maar vooruit aan mij heb je niets omdat wij niet naar 'reguliere' afspraken gaan, maar enkel geweest zijn voor wegen/meten. Anders bel je gewoon even wat de gewoonte is bij jullie cb? Liefs Hanneke.
@ Judith, ik heb ook nog niks gehoord! Maar het duurt nog een paar weekjes voordat ze 2 is. Ik ga anders die week zoiezo even meten en wegen. Vind ik wel zo leuk om te weten als ze weer een jaartje ouder is
Judith Ik had ook nog niets gehoord. Dus na haar 2e verjaardag heb ik gebeld en werd me verteld dat het tot 2j en 2m kan duren tot je de afspraak hebt. Bij ons is het erg druk en daardoor is het niet meteen bij 2jaar. Ik kreeg toen wel telefonisch meteen een afspraak, maar het is dus niet gek dat je nog niets gehoord hebt. Anders kun je dus altijd zelf even bellen! Verder alles ok met je?
Nee hier ook geen bericht gehad, komt vanzelf wel denk ik maar Ik last net bij maart 2011 mama's dat shenoby bevallen is Shenoby gefeliciteerd met jullie dochter!
Shenoby, Van harte gefeliciteerd met de geboorte van dit tweede wondertje in jullie midden! Geniet van jullie gezinnetje!
Shenoby Van harte gefeliciteerd met jullie 2e wonder! Hopelijk is alles voorspoedig gegaan en kunnen jullie er lekker van genieten!