Maart 2009 mama's - deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Jacky78, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.716
    3.151
    113
    Vrouw
    hier net een brief van het cb gehad. Liam mag op 22 maart naar het cb om half 12. Een dag na zijn 2e verjaardag dus ;) ben benieuwd.

2. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Shenoby, gefeliciteerd met Nikki! Vandaag 2 jaar volgens mij :) Wat een feest bij jullie!

3. shenoby

shenoby Niet meer actief

zoals jullie hebben kunnen lezen ben ik maandag bevallen van een dochter haar naam is kirsten grietje arinde.
    en weegt 2570 gram

zo zal even mijn verslagje doen.
    maandag 28-2 kon ik om kwart voor 7 bellen of er plaats was in het ziekenhuis. gelukkig was mijn plek vrij en kon ik komen.
    eerst even een half uurtje aan het ctg gelegen en om kwart over 8 kwamen ze mijn vliezen breken en vlak daarna ging ik aan het infuus.
    een hele poos kon ik het heel gemakkelijk doen en kon ik het makkelijk wegzuchten al had ik wel al drukte het hoofdje al heel vroeg heel erg.
    rond half 2 had ik het erg zwaar en toen bleek dat ik op 5 cm zat heb ik toch om een pomp gevraagd. deze kreeg ik. en toen ging het heel snel.de verloskundige was net mijn kamer uitgelopen toen voelde ik dat ze kwam,dus gelijk robert achter de vk aangestuurd.
    ze kwam gelijk weer terug en om half 3 ben ik begonnen met persen om 6 min over half 3 was ze er.
    geen knip en geen scheurtjes.
    alles zag er prima uit alleen was haar navelstreng heeeeel erg dun kirsten haar navelstreng was net zo dun als 1 vat bij nikki was. ben dus zo blij dat ze gehaald is met 38 weken omdat ik me inwendig de hele tijd al heel erg druk maakte om de navelstreng zonder dat ik hiervan op de hoogte was.
    ook de reden waarschijnlijk waarom kirsten zo klein is.
    sinds vandaag begint ze weer te groeien en is nu 2460 gram.
    nikki vind haar zusje erg leuk en vraagt steeds waar de baby is.
    echt heel lief.
    gisteren is nikki 2 geworden en hebben we een klein feestje gevierd. morgen komt er nog meer visite voor haar verjaardag.
    maar poeh das wel even zwaar hoor.
    de borstvoeding gaat echt super. kirsten is een hele goede drinker en als ze verkeerd aanhapt laat ze weer los en hapt uit haarzelf opnieuw aan.
    na het voeden kolf ik nog met de hand 50 tot 60 cc af.
    (dus zonder kolf alleen met hand)
    morgen of overmorgen is mijn handkolf er hopelijk want dit is ook niet echt ideaal.
    de nachten gaan redelijk goed en kirsten is een super tevreden kindje. ze heeft vandaag de breastcrawl gedaan en zelf vanaf mijn buik de tepel gezocht. echt geweldig was dat!
    de tummytub vind ze heerlijk en heeft er al lekker in liggen slapen.
    daarnaast neem ik elke dag nog even de tijd voor huid op huidcontact. heerlijk vind ik dat.
    zo nog even een spam van nikki en kirsten als baby.
    kunnen jullie zelf oordelen of ze op elkaar lijken.

4. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.716
    3.151
    113
    Vrouw
    Shenoby nog gefeliciteerd met nikki!

zo he dat is inderdaad heel snel gegaan. Wel eng van die navelstreng. Gelukkig is alles goed gegaan :)

ze lijken idd op elkaar! leuk :D

liefs

5. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Shenoby, van harte gefeliciteerd met julie dochter Kirsten!

6. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

ooo jeetje wat een snoepie en top dat de bv zo lekker gaat! Is dit je 2e x nu? Vond het best bijzonder bv maar o zo vermoeiend. Hoe gaat het nu met 2 kids samen?

Nog 2 dagen en ze is 2! :)

7. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Shenoby,
    Beetje laat, maar alsnog van harte gefeliciteerd met de tweede verjaardag van jullie Nikki!

Lovelyengeltje,
    Ook jullie alsnog van harte gefeliciteerd met de tweede verjaardag van Amber!

Sweetlakecity,
    Bij jullie vandaag de grote dag, van harte gefeliciteerd met de tweede verjaardag van Pauline!

8. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Hier alles lekker zn gangetje met de kids! We hebben een paar erg fijne dagen achter de rug, zijn woensdag snachts/smorgens vertrokken richting disneyland en zijn gister avond weer thuis gekomen. Hebben heerlijk genoten, al was het zeker ook erg vermoeiend en niet alleen voor de kinderen :)! Verder is alles gewoon helemaal goed gegaan gelukkig :D!

Hoe is het verder met jullie en de kids?

Liefs Hanneke.

9. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Judith,
    Ik zat ineens te denken, wanneer is jullie kleine meid toch jarig, ik kijken zie ik in een van je laatste berichten hier over je vraag over het cb het de dag van Evy's verjaardag was :( sorry. Maar ik wil je alsnog van harte feliciteren met de verjaardag van jullie meisje, al snap ik ook wel dat het voor je niet meer hoeft omdat het al twee weken geleden is, sorry dat ik er niet eerder aan heb gedacht. Hopelijk hebben jullie toch een fijne dag gehad en genoten van de speciale dag!
    Liefs Hanneke.

10. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Dankjewel :). Het was hartstikke leuk!
    En geeft niets hoor, ik hou dat ook niet allemaal bij hoor al die verjaardagen. Dus no worries,.....
    Wat leuk Euro Disney! Ik ben er een paar keer geweest en vind het nog steeds wel leuk.

11. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.716
    3.151
    113
    Vrouw
    Sweetlake gefeliciteerd met jullie dochter!!!

@hanneke:
    leuk!! ik wil ook nog een keer naar euro disney heen haha. kan me voorstellen dat het voor jullie allemaal heel vermoeiend was.

**

Liam is weer eens ziek en dit keer goed ziek.. vanaf donderdag tot zaterdag hield hij niks meer binnen, geen eten, geen drinken. Gelukkig was hij niet uitgedroogd ( even naar de ha geweest ) zaterdag middag en vanmorgen leek het goed te gaan, en ineens vanmiddag weer spugen en diarree :( hopelijk is het snel voorbij..

liefs

12. Arti13

Arti13 Niet meer actief

SLC,..van harte met Pauline :):)

13. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Judith,
    Oke, dan geen sorry, maar vond het wel enorm lullig. Maar vooruit dat jullie toch wel een fijne dag hebben gehad is fijn. Hoe is het nu met jou en de zwangerschap? Geen last meer gehad van 'gekke' dingen? Hoop het echt!

Humbly,
    Wat naar die zieke vent bij jou, heel erg veel beterschap gewenst voor hem, hopelijk knapt ie snel weer lekker op. Hoor op het moment van erg veel mensen dat ze daar last van hebben :(.

Disney was idd echt genieten voor iedereen, zijn met ons gezinnetje geweest en zowel mijn ouders als vriend zn ouders waren mee. Dus een heel koppeltje samen, maar wel erg fijn geweest.

Liefs Hanneke.

14. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.716
    3.151
    113
    Vrouw
    Ja helaas heerst het heel erg.. het leek even beter te gaan maar zondag moest hij toch weer spugen en vandaag ook nog een beetje, morgen toch maar proberen of hij weer naar het kdv wil. Moet namelijk ook weer gewoon naar school.

Hier druk bezig met de spullen in huis halen voor Liam zijn verjaardag. Zondag vieren we het voor de familie aangezien ik maandag als Liam jarig is tot 4 uur naar school moet.

Liefs

15. Sweetlakecity

judith> zo leef ik ook over al nergens hoor met verjaardagen. Ik ben zeer laxs met alles. (schaam) Je zou maar een 2e op komst hebben dan wordt alles anders joh! Maar wel helemaal gaaf!

humbley> Tijd dat de R uit de maand gaat he? Waar denk je dat hij dit allemaal oppikt?

hanneke> o gaaf jaloers euro disney! Vanaf welke leeftijd denk je dat ze er echt wat aan hebben? Benthe ook al?

Ik zo klaar met die kiezen! Ze heeft hier standaard chamodent maar om de oren open te houden en ik zie nog geen een kies!!!!! MAar snachts gewoon wakker en naar de oren weer grijpen en haar mond. BLEHHHHH

16. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    sorrry dat ik zo lang niet heb gereageerd.

maar zit er gewoon ff helemaal doorheen.
    voel me gewoon k*t en waarom???

geen idee.....
    ik weet het echt niet.

17. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.716
    3.151
    113
    Vrouw
    Sweetlake;
    Ik denk op het kdv, volgens de ha komt het ook meeste doordat hij pfeiffer heeft gehad. Zijn weerstand heeft daardoor een domper gehad.

lovely;
    :( dat is niet zo leuk :( hopelijk voel je je snel beter.

liefs

18. Sweetlakecity

humbley> is dat met bloed geconstateerd? Beter nu dan net zoals ik pas op je 25 :-s

lovely> Iets met je zwangerschap te maken? Geef t aan bij je VK lijkt mij zo!

19. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.716
    3.151
    113
    Vrouw
    de pheiffer bedoel je? ja daar zijn we via het bloedprikken achter gekomen, waarschijnlijk heeft hij dat na de mexiaanse griepprik gekregen. Vanaf 9 maand tot 17 maand heeft hij het gehad.
    :( dat is inderdaad lastig op die leeftijd. Gelukkig krijg je het niet weer nu ;)

liefs

20. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Vanisha is gister 2 jaar geworden :D:D:D

Wat gaat het toch snel.

Andere ook gefeliciteerd met hun jarige joppen ;)

Deel Deze Pagina